Sivuja: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497711 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #750 : 04.01.2010 11:37:05 »

Tämän jousimiehen vuosi alkoi yllättävästi.  Vuoden ensimmäisen tunnin aikana mua kosittiin!  En silti luvannut, jouskarina kun haluan säilyttää vapauteni.  Wink

Pidän tätä silti jonkinlaisena enteenä.  Monta uuttavuotta olen vastaanottanut yksin, ja yksinäisiä on vuodet olleet.  Tämän uudenvuoden otin vastaan naisystäväni kanssa, ja ajattelin jo sitä hyväksi enteeksi alkaneelle vuodelle.  Mutta että kosinta!  Huh-huh!   crazy2
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #751 : 04.01.2010 13:44:04 »

 Your Weekly Horoscope

Week of January 4, 2010: Jupiter continues to move through your ideas and communication zone, so make the most of this time, since it will be moving into Pisces later next week. Grab those opportunities while you can. You have a better chance of being lucky, especially if you can get your ideas across to the right people. You'll have more faith in your ability to do so as well. There is still a lot going on in your personal financial zone. You may be wondering how you can attract more money your way. The answer seems to be to work for it.

**aika osuva,,
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #752 : 04.01.2010 16:23:38 »

 Grin
Oman hääuneni jälkeen tuli mietittyä millaiset häät sitä itelleen joskus haluais ja
ymmärrän kyllä sun tuskastumisen!
Kuulostaa kyllä kauheelle höösäämiselle tosiaankin, sun häät ne kuitenkin on, ei kaason...

Ota rennosti ja anna toisten stressata!

(muista kuitenki ajella säärikarvat, ettei käy niinku mun unessa!  2funny )
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #753 : 04.01.2010 17:25:21 »

]Vieras
  Vs: Voin tehdä muutamalle tarot pöydän tulevalle vuodelle
« Vastaus #7 : 31.12.2008 00:48:54 » 

--------------------------------------------------------------------------------

Kimo,

sinulla on alkuvuosi rauhallista, saat pohtia tulevia siirtoja. Onko tämä koirasi naaras? Helmikuulle nousi julma kortti ja saattaa liittyä tähän koiran sairastamiseen kun siitä tuossa mainitsitkin. Koira saattaa joutua käymään läpi kivuliaita hoitoja, jotta paranee. Unettomia öitä ja stressiä pikku raukalle.

Maaliskuun matkalle on sinulle luvassa romantiikkaa, joten varaudu.   Läheinen naispuolinen henkilö näkyy huhtikuulle.

Toukokuulle nousi ikävä kortti? En oikein osannut sitä tulkita. Tuntui jotenkin irralliselta ja ristiriitaiselta muiden korttien kanssa? Liittyisikö sitten tuohon koiraan taas? Pikkukoiralle voimia tulevalle vuodelle. Sille se ei taida olla kovinkaan loistava. En tiedä miksi kortit tämän näin näyttivät.

Kesä-elokuussa sitten tapahtuu työasioissa muutosta parempaan. Uusi työpaikka ehkä.  Jotenkin kotikin nousee esille. Omaisuutesi arvo saattaa kasvaa tai sitten muutat.Romanttisia tunteita on ilmassa, mutta sitä aluetta ei nyt niin näytetä. Loppuvuodesta voi tulla jotain hämmennystä, mutta varakkuutta ja taloudellista turvaa näytetään.

Muutenkin luot tulevana vuonna varmaa pohjaa elämällesi.

Onnea ja kaikkea hyvää sinulle vuodelle 2009!   

Tämä oli Lizzyn viime vuoden ennustus,
Ajattelin vähän miettiä viime vuotta ja katsoa menikö kohdilleen.

Alkuvuosi oli rauhallista tosiaankin, oltiin vaan ja ihmeteltiin sekä töissä että  kotona. Koira popsi kipulääkettä jo melki päivittäin.
Lomautusilmoitus tuli just ennen lomamatkaa.
Lomalla oli romantiikkaa, mutta ei niinkään mun puolelta, miehiä pörräs ympärillä, mua ei oikein napannu.
Koira nukutettiin sitten huhtikuun puolessa välissä ikiuneen.
Ystävä piti huolta ja lähennyttin jotenkin uudelleen.
Kesällä ei ollut lomautuksia, joten sinällään varallisuus oli hyvä.
Romantiikkaa ei ollut kesällä eikä loppuvuodestakaan, muuta kuin mun ajatuksissa.
Loppuvuoden hämmennyksestä en oikein osaa sanoa, ehkä se ajatus selviää vielä.
Varakkuus ja taloudellinen turva; no koko vuosi melkein on ollu lomautuksia, vaikka tulot on pienentyny, niin ihan ok tässä on pärjäilty. Enemmän huolettaa tää alkanut vuosi, kun ne penteleen lomautukset jatkuu vieläkin. Loppuvuodesta saattaa rahat todellakin olla finito.
Muutenkin luot tulevana vuonna varmaa pohjaa elämällesi :
Hmm, toivvotaan näin. Tänä vuonna olen ainakin siirtynyt aavistuksen verran henkisempään suuntaan, kirjapino kasvaa yöpöydällä. Olisko se sitä pohjaa tulevalle?
Vuoden viimeisinä päivinä sain ajatukseni kohdilleen siitä, että eteenpäin olisi mentävä, odottelu ja hissuttelu sais luvan riittää.

Eli mun mielestä hyvin Lizzyn kortit näytti tuon menneen vuoden!

Lizzy, jos käyt lueskelemassa täällä, niin KIITOS ja  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #754 : 05.01.2010 14:42:55 »

hämmästyttävää, viihdyn juuri kotona joidenkuiden läheisten kanssa ja nautin elokuvista ja luomisesta, lumi saa tuiskuta, sehän tuo vaan romantiikkaa ikkunan ulkopuolelle (toivon että kaikilla olisi koti..) .. nimim. koska uusinta viimeisestä   kuu 5   mars 8   venus 12 Grin Grin  smitten smitten

Jousimies

Kotielämään, turvallisuuteen ja läheisistä huolehtimiseen liittyvä Ceres asteroidi vaikuttaa merkissäsi tammikuun ajan ja ottaa sieltä vastaan Marsin ja Junon kolmiota. Niinpä tämä 2010 vuoden ensimmäinen kuukausi antaa sinulle mahdollisuuden lujittaa suhteitasi läheisimpiin ihmisiin samalla kun löydät uusia ja nykyistä kiehtovampia elementtejä asumiseen, sisustukseen tai kotielämääsi yleensä. Tammikuun aikana rakentamillasi tunnesiteillä tulee olemaan paljon odottamaasi suurempi merkitys menestyksellesi ja onnistumisellesi tulevaisuuden haasteissa. Myös parisuhde on vahvassa kehitysvaiheessa ja rakkaudelle löytyy kokonaan uusi sisältö. Joidenkin kohdalla löytyy tietysti kokonaan uusi rakkaus.
« Viimeksi muokattu: 05.01.2010 14:45:44 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #755 : 05.01.2010 15:07:46 »

Jaah.

Olenkin tuntenut tarvetta tai palavaa halua sisustaa asuntoani. Nyt saisi kyllä tippua muutama (sata) seteliä taivaalta, jotta pääsisin iiiiiiih - sisustamaan omaa kotia.  smitten
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #756 : 05.01.2010 16:27:24 »

Niin. Koti. Saattaapi tulla vähän asioiden loppuunsaattamista ja sen sellaista tässä. Sisustamisen taretta ei ainakaan vielä ole.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #757 : 15.01.2010 13:04:55 »

Jei, oon laihtunu!! Smiley

Jousimies 23.11.–21.12.
Työ: Sinulle tarjotaan uusia mahdollisuuksia. Älä torju niitä ajanpuutteen tai muun tekosyyn varjolla.
Raha: Merkin loppupuolella syntyneillä saattaa olla onnea kaikessa, mikä koskee aineellista hyvää.
Rakkaus: Tärkeintä on, että olet sovussa itsesi kanssa. Silloin muutkin viihtyvät seurassasi, ja romantiikka kukoistaa.

tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
epona
Vieras
« Vastaus #758 : 15.01.2010 16:47:18 »

Hmm. Katselen tuota 10 päivää sitten kirjoittamaani viestiä, eikä edes naurata. Smiley

Niin, eihän niitä seteleitä tipu taivaalta - eikä sitä rahaa kasva puussa.

Nyt sitten miettimään, että miten tässä seuraavat 3 kk pärjätään.  knuppel2

Jossain luin viisaan toteaman: Rahaa saa tekemällä töitä. Se on jännä miten noinkin yksinkertainen asia tuli "yllätyksenä". Hieman huvittaa oma henkilökohtainen, luovuudesta syntynyt, maailman näkemys. Smiley
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #759 : 15.01.2010 17:52:18 »

Laihduin niin paljon että 15.12 ostettu hääpuku on liian iso. Jätin sen ostoni jälkeen Stokkalle ja eilen paljastui että kuppikoko on pienentynyt yhden koon ja sisäänottoja joutuu tekemään paljon. Itketti kun myyjä ei suostunut vaihtamaan pukua johonkin sopivampaan, vaan ilmoitti korjausompelun maksavan 615 euroa. Kokonaishinta menee yli pariin tonniin. Kyllä Stokkan myyjä oli törkeä. Nyt jos paino vielä putoaa niin se puku varmaan noloimmassa tilanteessa putoaa kirkossa päältä. Morsian viuhahtelee... 

 2funny 2funny
parin tonnin viuhahtelu...!!!
 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #760 : 18.01.2010 10:48:36 »

Tappavan tasasta?

Tällä viikolla on jotain erilaista sentään luvassa ja ne erilaisuudet jatkuu helmikuulle asti.. Smiley Jei!

Tulis jo kevät, tulis jo kevät, tulis jo kevät.. tahon valosia aamuja!!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Asterix
Vieras
« Vastaus #761 : 18.01.2010 21:19:53 »

Työpaikan sisällä vaihtu perjantaina hommat Projektipäällikön töihin. Lauantaina polttarit Charlien enkeleiden tapaan. Hieman oon huolissani häiden kustannuksista, mut eiköhän se siitä. Eipä tuu tylsät juhlat, vaikka meidän jouskareiden pitäis vältellä riskishoppailuita.

Hyvältä kuullostaa.  Afro
Mun häät tulee varmaan olemaan käynti maistraatissa ja pitkä loma jonnekin kauas. Smiley
Ei kutsuvieraita.
Olen jo niin monet häät perunut, puvut sovittanut, kirkot, pitopalvelut ja hääpaikat
ja unelmasviitit  ja kutsut perunut, että ei kiitos enään. Grin

Mies suunnittelee isompia, mutta ei.. ei kiitos. Paniikki-nappulaa on painettu
jo niin monta kertaa, että se ei varmaan enään edes toimi.
Paniikki-nappulaa tarvitsee heti, jos isommista häistä on kysymys. Undecided
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #762 : 20.01.2010 16:03:42 »

Älkää ihmiset koskaan menkö naimisiin.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #763 : 25.01.2010 16:33:25 »

No eihän tuo mitään. Mutta kiesus. Olen jälleen Improvement reguired. Työpaikalla taas tuulet puhaltaa ... ja hiillostus alko. T: tittelin ja aseman tuntevat http://yle.fi/aohjelmat/apiste/arkisto/id15537.html
Milläs tuota selitettiin? Ei uskois et luottamustoimen vastaanotto sen tiputtais, mut toisaalta eipä täs firmas juuri mikään enään yllätä... idiot2
Meillä tippu palkkaluokka kaks pykälää, työmäärä on lähinnä lisääntynyt ja tullut vaativammaksi,
voi haloo...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #764 : 25.01.2010 17:11:23 »

Paniikki-nappulaa tekis itsekin mieli painaa. Netissä on sellainen 101 tehtävää ennen häitä, joita miehen kanssa karsittiin noin puolet (amerikkalaihumppapumppaa). Loput onkin sit pääosin jäänyt mun tehtäväksi. Mies ihmettelee loukkaantumistani: "asioilla on tapa lutviutua"-hän sanoo. No nyt esim se juhlatila, kutsut, bändi, valokuvaaja, pitlopalvelu, kirkon varaus yms ei tule telepatian kautta. Olen kääntänyt sulhon sloganin: "asioilla on tapa Päivin tekemänä järjestyä".
Ja kaupan kukkuraks pyysin miestä järjestämään halkopinon ja ponut kartanon pihalle. ANOPPI MESOS VÄLISSÄ JA KIELSI. Nyt sitten näyttää jäärintamaa. En saanut äijille perinteistä hääjuhlaa ja nyt puolet sukulaisista ilmoitti että tulevatkin sittenkin autolla. Äijällä alko vasta nyt leikata mitä tuli tehtyä kun oli äitiipoikaa. Tuleeko körttijuhlat? Ihan oikeesti antakaa tänne se paniikki-nappula. Viuviu... Kehtaako joku kattoo kartasta kuis käy. Raivoraitis hääpari, kotiin kello 8 ja hääyö nukutaan eri huoneissa?

Pffff....  Tämä on syy miksi minä haluan naimisiin maistraatissa,
eikä sukulaisia yhden ainuttakaan paikalle kummaltakaan puolelta. Grin
Jouskari haluaa perinteisemmät kirkko-sukuhäät, erikoista,
vaikka hän on se mies tässä suhteessa.  uglystupid2

Häätyminen olisi mun Jenkkien matkan jälkeen aikalailla heti keväällä,
kun saavun kotiin Wieniin. Kevät on niin kaunista muutenkin Wienissä,
joten voisi sen rouvuudeella ja uudella sukunimellä kruunatakin,
kun keväisin aina haluaa uudistua ihmisenä ja elämässään. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: