Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497740 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #735 : 17.12.2009 00:36:51 »

 aurinko  kuu ja  venus jousimiehessä - hyvinhän tässä tietenkin menee.

Henk.koht vielä  venus aspect_con aurinko  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #736 : 17.12.2009 17:54:17 »

Tätä tyttöä hotsittais päästä jollekin radalle ajaan urheiluautolla..  coolsmiley Kun ei tolla 1.4 corollalla kaupunkiajossa oikeen pääse kunnolla revitteleen..  Smiley

Minäkin rentoudun ratissa - kyllä on nyt ikävä autoani (jo pelkkää kaupunkiajoakin) kun sen laitoin juuri talviunille  Cry

Silti KÄRSIN nuorison viikonloppuöisistä autorevittelyistä, kun ne häiritsee mun yöunia  knuppel2 police laugh Menisivät JONNEKIN MUUALLE kaahailemaan  crazy2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #737 : 21.12.2009 19:03:16 »

ja kelle joukkareille sopisi? minullakin meni kk edellisestä ennen kuin tapahtui niin että huh.

Your Lovescope - This Week
You're about to fall madly in love, Sagittarius. It might be for the first time or you may glance over at your long-term partner and feel it for the hundredth time. Either way, you'll be so enamored with your current main squeeze that you won't notice anyone else. And since your sign is already famous for being just a tad on the extravagant side to start with, being in love at this time of year means that you tend to go a bit overboard in the shopping department (maybe even quite a bit). This year won't be any different; in fact, you may want to do it up even more lavishly than usual. Of course, your social life will keep you busy, so you may not have time to hit the malls or your favorite boutiques until the very last minute, as per usual. But this time out, the last minute may actually be late on December 24. That might dissuade most last-minute shoppers, but as far as you are concerned, it's the thought that counts, and you're right. Besides, the best part of the holidays is being together. So start passing out those hugs!

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #738 : 22.12.2009 11:35:44 »

Mitä  pluto  aspect_sex  venus haluaa sanoa?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #739 : 29.12.2009 22:07:33 »

Hei

Me Naisissa Satu Ruotsalainen on tehnyt vuosihoroskooppia
Jousimiehen kohdalla mainitaan mm näin:

 " Toukokuun loppu aloittaa jousimiesten historiassa uuden luvun, johon pääsee kesän aikana tutustumaan 23.-27.11 syntyneet"

Pihalla kun lumiukko vieläkin näistä asioista niin olen miettinyt että mitäs ne jousimiehet jotka ei ole juuri tuolloin syntynyt ? Onko heille jotain muuta luvassa  vai päteekö samat tulkinnat heillekkin ?

Emisa
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #740 : 30.12.2009 12:46:00 »

Hei

Me Naisissa Satu Ruotsalainen on tehnyt vuosihoroskooppia
Jousimiehen kohdalla mainitaan mm näin:

 " Toukokuun loppu aloittaa jousimiesten historiassa uuden luvun, johon pääsee kesän aikana tutustumaan 23.-27.11 syntyneet"

Pihalla kun lumiukko vieläkin näistä asioista niin olen miettinyt että mitäs ne jousimiehet jotka ei ole juuri tuolloin syntynyt ? Onko heille jotain muuta luvassa  vai päteekö samat tulkinnat heillekkin ?

Emisa

Mä oon 28, DAMN IT!  knuppel2

Tiedä nyt sitten päteekö tuo meihin 27. päivän jälkeen syntyneihin. Jospa me päästään sitten syksyllä "tutustumaan" siihen.. Mitä ikinä se sitten onkaan.
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #741 : 30.12.2009 14:59:06 »

Eileithyia  ja minä oon 29, joten sen takia tämä kiinostaakin  Smiley

Emisa

Saas nähdä mitä se vuosi 2010 tuo tullessaan... Olisi kiva kun jotain edes tietäisi  Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #742 : 30.12.2009 19:01:50 »

Se Ruotsalainenko MeNaisten horoskoopit muutenkin laatii? Ne viikottaiset? Ne nimittäin on pakko lukea aina ihan vaan sen takia, että osuvat aika hyvin kohilleen.. Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #743 : 30.12.2009 20:24:40 »

ai eikö teillä mene näin..

Your Lovescope - December 2009
You could suddenly become smitten on December 1 when Uranus, the planet of the unexpected, moves into direct motion. There could be an instant feeling of déjà vu, or ''have we met in another lifetime?'' This new relationship brings more verve and bounce to your life. On December 10 the Sun in your sign trines love planet Mars and provides just the right amount of fireworks for that out-of-the-ordinary experience or romantic adventure you've been impatiently awaiting. Mars moves into retrograde motion on December 20 in your own natural house of big love and big ideas, and it isn't the right time to set a new plan in motion. Mercury moves into retrograde motion on December 26 and you assess what it is you have in your romantic bank account. The year ends with a Lunar Eclipse on December 31 in the house of sexy desire and joint partnership, and the buoyant Sag could become gushier than usual.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #744 : 31.12.2009 14:19:27 »

Se Ruotsalainenko MeNaisten horoskoopit muutenkin laatii? Ne viikottaiset? Ne nimittäin on pakko lukea aina ihan vaan sen takia, että osuvat aika hyvin kohilleen.. Wink

Minä taas suhtaudun aina varauksella kaikkiin naistenlehti hömppään. Ne on aina niin ympäripyöreitä ja itsestäänselviä kuten "Viikonloppuna on aika rentoutua. Lähde ulos ystäviesi kanssa" -tyylisiä. Noinhan moni viettääkin viikonloppunsa joten tottakai se osuu suurimalla osalla oikeaan.  uglystupid2 Hehe, varsinkin Venäjällä kaikki lehti horoskoopit ovat ihan omaa lajiaan..  Grin

**Bella Luz**: Ei toteutunut ainakaan minun kohdallani tuo. Mutta niinhän se on aina.

Mulla ei muutenkaan nuo yleiset horoskooppikohtaiset ennusteet pidä paikkaansa. Mistähän johtuu? Olen Nousu Neitsyt, pitäsköhän alkaa seuraamaan Neitsyeiden ennusteita?
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #745 : 31.12.2009 21:37:42 »

Jousimies 23.11.–21.12.

Työ: Viihdyt työssäsi aivan erinomaisesti. Nyt olisi oivallinen kasvun aika kaikilla rintamilla.
Raha: Rahaa tulee ja menee. Pidä huolta siitä, ettet osta liikaa luotolla.
Rakkaus: Olet uskomattoman suosittu. Löytyisikö nyt se kaipaamasi uusi romanssi?

..joo viihyn viihyn Wink Tuosta rahasta se on varotellu koko syksyn ja ihan oikeassa on kyllä. Vingutan visaa liikaa. Edelleen.

Neitsyt 23.8.–22.9.

Työ: Yritä tasapainottaa omat intressisi muun työympäristön kanssa. Silloin kaikki sujuu paremmin.
Raha: Vältä luottokorttiostoksia.
Rakkaus: Käännä esiin parhaat puolesi. On muitakin tapoja osoittaa kiintymystä kuin kalliit lahjat.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #746 : 31.12.2009 22:35:33 »

Olen ollu huomaavinani, et aina kun mulla on  keskitaivas :lle hyvä transiitti,
niin mä olen ihan jossain muualla kuin töissä... (lomalla, lomautettuna, saikulla)  idiot2
Niin että kai sekin jotain kertoo...
Niinkuin nyttekin, pekkasia ja lomautusta vielä ens keskiviikkoon:
Jousimies 23.11.–21.12.

Työ: Viihdyt työssäsi aivan erinomaisesti. Nyt olisi oivallinen kasvun aika kaikilla rintamilla.

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #747 : 01.01.2010 14:59:18 »

Jousimies 23.11.–21.12.

..joo viihyn viihyn Wink Tuosta rahasta se on varotellu koko syksyn ja ihan oikeassa on kyllä. Vingutan visaa liikaa. Edelleen.



No eikö me jousimiehet aina vingutella vähän liikaa. Grin Kuuluu luontoon..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #748 : 02.01.2010 21:02:24 »

toisaalta runsaus tulee takaisin.. nimim eräs joka maksaa, kylläkin henkiseen kasvuun liittyvää koulutusta, kuukauden pari..  Cheesy  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #749 : 04.01.2010 10:48:11 »

Raha-asiat...

 buck2

Olen itse nyt ensimmäistä kertaa yli 10 vuoteen tehnyt itselleni budjetin ja ajattelin yrittää tänä vuonna viisastua rahan käytössä. Olen tähän mennessä elänyt aivan miten sattuu, luottanut siihen, että rahaa tippuu taivaasta tai, että sitä kasvaa puussa..
Joskus niin ON käynytkin - olen saanut yllättäviä tuloja - rahaa on tosiaan satanut taivaalta. Olen vaan tuntenut olevani valtavan Onnekas ja jälleen kerran isä pudistelee päätään kummastelleen, miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista.

Mutta kyllä se on myönnettävä - olen tuhluri.

                Se on myös myönnettävä, että joka ikinen lantti, jonka olen tuhlannut vaatteisiin, ravintoloihin, kosmetologille, kampaamoihin, hierojalle tai mihin lie ON ollut sen arvoinen. Minusta elämästä pitää nauttia - kukaan ei vie rahaa mukanaan hautaan.


Jokatapauksessa - tänä vuonna ajattelin siis yrittää skarpata tässä asiassa. Jospa saisin rahatilanteeni vuoden loppuun mennessä (pitääpä yrittää muistaa vielä silloin tarkistaa, että onko elämä vienyt minua siihen suuntaan) suht. koht kuntoon. Edes niin, ettei tarvitisi aina kuun lopulla elää visalla ja olla jatkuvasti velkaa sen tietyn summan rahaa.

Ruuasta en tingi. Muut turhuudet saavat jäädä.

Ehkä en tarvtisekaan uusia verhoja, mattoja, vaatteita, meikkiä, kirjoja, valaisimia, tauluja, herkkuja, kynttilöitä, vuokraelokuvia, viinipulloja ym. ym.

*sniff*

Elämä on rankkaa.


tallennettu
Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: