Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497690 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #585 : 17.02.2009 15:49:10 »

Elwyn jännä juttu. Ehkä sitä on nyt laajemminkin ilmassa jouskareilla. Vaikka mielletäänhän jouskari ylipäätään jossain määrin yhteiskunnalliseksi merkiksi. Itse en sitä vain tässä määrin ole itsessäni aikaisemmin huomannut.

Choochookam, jännä mitä sanoit tuosta numerologiasta. Minä taas tajusin, että 7 energia on minulla aina jossain määrin mukana kun olen syntynyt 7 päivänä. (25.päivä)
Tuo on tehnyt ja tekee minusta sellaisen pohdiskelijan, joka ei ole niin viihteen, hauskanpidon tai luxuksen perään. Aina välillä hairahdun kuvittelemaan, että ehkä raha tai viihde voisi tuoda onnea, mutta lopulta huomaan, että ei se maailma ole minua ollenkaan.

Tajusin, että olen kiitollinen noista menneistä Pluto vuosista. Ne pitivät minut vakavana, mutta toisaalta niin kauan kuin muistan ja silloin kun olen ollut todella oma itseni niin olen aina ollut sitä mieltä, että telkkari ja kaikki turha viihde on ihan syvältä ja ihmisten pitäisi lukea ja ajatella enemmän. Ei elämän silti tarvitse niin vakavaa olla, vaikka ei olisi luxusta tai isoja tapahtumia.

Mikä mielikuva minulle on tullut niin politiikka jos mikä vasta bisnestä onkin... huh huh.  Angry Shocked
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #586 : 18.02.2009 15:10:15 »

minä taas olen tajunnut, että henkisyys ei tarjoa muuta kuin ylösnousemuksen. mitä muuta siinä lopulta on?

onko kulttuuria, matkoja, viihdettä, hauskuutta, elämästä nauttimista? henkisyydessä on koira haudattuna, ja se on aineellisen elämän loppu. jotain ryppyotsaista siinä on, mikä ei vedä ikuisesti puoleensa. siksi pidän ajatuksesta että 3 ja 8 olisi tulossa.

noniin matkat on kyllä vuoden juttu, taas selvitin pääsiäismatkan ajan, joku toinenkin menee sinne suuntaan (joka ei ole allaoleva).. aika jännä vuosi, tuskin ehtii tässä maassa hengähtää (tienaamalla).

http://www.balticguide.ee/index.php?s=1&n=161&a=5514

politiikka ei ole sellaista bisnestä mikä huvittaisi. 
« Viimeksi muokattu: 18.02.2009 15:26:35 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #587 : 18.02.2009 17:24:20 »

Juu kyllä jokaisella jouskarilla pitäis olla aina joku matka tai jotain kiinnostavaa vireillä, muuten masentuu...
 :Smiley

Jousimiehen ajatus on lähinnä se, että muuten ei jaksaisi raataa, jos ei olisi mitään mitä odottaa.  Smiley
Siinä se juju juuri on. Muuten sille raatamiselle ei näe mitään syytä, jos ei siitä palkitse itseään matkalla tai jollain innostavalla.

No johan nyt choochookam, tuosta heräsikin sellainen elämää suurempi kysymys että mitä se valaistuminen sitten oikeastaan on?  Huh

Totta, eipä henkisyydellä juuri muuta "annettavaa" ole kuin se valaistuminen mitä se sitten ikinä onkin.
Ehkä tällä pallolla valaistuminen on sitä että nauttii elämästä ja matkoista ja kulttuureista sekä kaikenlaisista kokemuksista.

hassua, minullekin on tullut tunne viime aikoina, että henkisyydessä on joku "juttu" joku koira haudattuna.
 Huh Ikään kuin olisi tarkoituksenmukaista vain siunailla KAIKKI elämän ongelmat ja yrittää valaistua toisin sanoen vain kestää sitä että asiat on päin... Ei sovi kyllä mun nykyisiin ajatuksiin ollenkaan. Joskus on ihan hyvä älähtää ja sanoa painava sana.  Angry
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #588 : 28.02.2009 16:13:12 »

minähän en tuohon osaa sanoa muuta ku että muutoksia Cheesy

mun pitäs saaha purkautua jollekin, mutta en uskalla. oon hirveen epäileväinen nykyään netin suhteen. "jos joku tietääkin kuka mä oon ja jos joku tunteekin jonkun kestä puhun" jne..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #589 : 01.03.2009 12:05:52 »


 ..oon hirveen epäileväinen nykyään netin suhteen. "jos joku tietääkin kuka mä oon ja jos joku tunteekin jonkun kestä puhun" jne..


Hehheh.. Tuo nettijuttu. Minullakin on tässä viimeaikoina ollut samantapaisia ajatuksia, että "entä jos tuo onkin samasta kaupungista? Entä jos olen joskus törmännyt tuohon.. Onkohan TUO se YKS..".

Mutta niin. Mitäkö kuuluu? Samaa vanhaa. Kuinka HELVETIN KAUAN tätä pitää vielä KESTÄÄ..  knuppel2 En ole kuitenkaan yhtä ahdistunut sen suhteen kuin viimevuonna.

Missä on ne vuoden 2009 onnenpotkut hä? Missämissämissä? Tämä on vitosvuosi, nyt pitäisi tapahtua ja paljon! Mutta mitään ei tapahdu. Tulevat pääsykokeet välillä huippaa mahanpohjasta vain.

Hohhoijjaa, millon se vuosi oikein lähtee käyntiin..
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #590 : 01.03.2009 12:25:03 »

^ mulla kyllä tapahtuu!! aivan hitosti!! mutta just se, etten uskalla puhua niistä tällä foorumilla, koska ovat kaikki työasioita..

sitä paitsi onko se nyt tigris josta mulla tulee aina mieleen, että toi on kyllä jostain sieltä mistä minäkin Cheesy mut en mä tiiä onko.

ja oon nyt miettiny hirveesti tuota venusta ja sen paluutakin. venus on jo nyt oinaassa, ollu sen vuosihoroskoopin mukaan jo kk:n. sitten sille iskee se perääntyminen päälle niin oinaat pääsee venuksen otteesta vasta kesällä. tosin venushan on iloinen asia, mutta.. kunhan ne oinaat kohdistaa sen vaan oikeen Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #591 : 01.03.2009 12:33:44 »

^ mulla kyllä tapahtuu!! aivan hitosti!! mutta just se, etten uskalla puhua niistä tällä foorumilla, koska ovat kaikki työasioita..

sitä paitsi onko se nyt tigris josta mulla tulee aina mieleen, että toi on kyllä jostain sieltä mistä minäkin Cheesy mut en mä tiiä onko.

ja oon nyt miettiny hirveesti tuota venusta ja sen paluutakin. venus on jo nyt oinaassa, ollu sen vuosihoroskoopin mukaan jo kk:n. sitten sille iskee se perääntyminen päälle niin oinaat pääsee venuksen otteesta vasta kesällä. tosin venushan on iloinen asia, mutta.. kunhan ne oinaat kohdistaa sen vaan oikeen Wink


Hmm, eikös meillä ollut yhdessä ne ongelmat sillon? Sulla siinä työssäs ja mulla harrastuksissa, menivät aika samaa rataa. Toivotaan että mullakin kohta tapahtuu.

Eikö jotain pitäisi jo tapahtua? Nyt on menossa Uranus sekstiili keskitaivas..

Saisi tulla jotain KONKREETTISTA POSITIIVISTA muutista. Olen väsynyt siihen että aina on vaan hirveä hinku ja valmiudet mutta mitään ei tapahdu..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #592 : 01.03.2009 12:35:57 »

Siis puhutko marix nyt kotipaikkakunnasta vai mistä..?

Joo siis, oon Virroilta kotosin ja vielä keskustasta n.20km pohjanmaalle päin, meiltä on melko lyhyt matka Seinäjoelle, olisko jotain 80km vai vielä vähemmän... Smiley

Mutta tosiaan nykyään asun jossain muualla. On sekin kyllä tullut täällä varmaan mainittua.  Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #593 : 01.03.2009 12:57:51 »

tiigris, jaa soot jostain sepon naapurista Smiley torisevalta!

Eileithyia, tais olla joo. mutta niin, en sano sitä etteikö mulla edelleen olis onkelmia töissä mut ne nyt vaan sattuu "kuulumaan" tähän työhön. mutta nyt sentään on työ, jota haluan tehä!! Smiley ja mä en tiiä onko mulla siks vauhtia ja vaarallisia tilanteita, että lähipiiriin kuuluu muitakin tulimerkkejä ku minä ite. ja nyt näyttäs siltä, että kevät iski mun tajuntaan just tänään. alan olemaan hulvaton.

HERÄTKÄÄ IHMISET, NYT ON KEVÄT!!!!  smitten

ps. kantsii lukea nuo vampyyrikirjat  smitten http://fi.wikipedia.org/wiki/Stephenie_Meyer
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #594 : 01.03.2009 13:02:10 »

Täälläkin paistaa ihanasti auriko.  smitten

No ainakin saat toteuttaa itseäs, mulla tökkii siinä, kun en pääse edes oppimaan/totetuttamaan tätä hommaa. Muut menevät jo kovaa vauhtia ja minä olen vielä startti ruudussa. Mutta sen vannon että kun minä pääsen vauhtiin niin meikää ei pysäytetä ja menen korkeammalle kuin kukaan muu. Sen olen ansainnut kun tämä alku nyt kerran on tällaista. "Alku on aina hankalaa mutta lopussa kiitos seisoo" sanoo sananlasku, sen on parempi olla totta..  knuppel2
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #595 : 01.03.2009 13:16:53 »

hyvä asenne!! yrittänyttä ei panna!!

 Grin  Grin
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #596 : 01.03.2009 13:22:35 »

Vamppyyrikirjat.. No täytyy sanoa etten ole ehtinyt langeta Houkutukseen. Eikös tuo vamppyyrit ja ihmiset ole jo aikas kulunut juttu, luulen ma. Kuulostavat niin kliseisiltä.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #597 : 01.03.2009 14:10:31 »

no eikä! vampyyritarinoita ei voi kuulla ja nähä ikinä tarpeeks..  smitten
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #598 : 13.03.2009 17:04:29 »

did you ever hear what I told you
did you ever read what I wrote you
did you ever listen to what we played
did you ever let in what the world said
did we get this far just to feel your hate
did we play to become only pawns in the game
how blind can you be, don't you see
you chose the long road but we'll be waiting
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #599 : 13.03.2009 17:59:30 »

http://www.youtube.com/watch?v=B8ikDBx7QR0

Entinen joviaali Jousimies on saanut nyt kerralla tarpeeksi kaikista entisistä suhteista, jotka on politikoinut nätisti aiemmin pois elämästään...Nyt nousee vuosien turhautumat ja vihat näköjään kerralla esiin - kuinka paljon sitä on villaisella painanutkaan paskaa ajatellen myös  askendentti pallas kuu uranus pluto vaaka, että olihan mussakin vikaa...vain saadakseen nämä sankarit näyttäytymään aina uudelleen ovensa takana. Nyt j***lauta riitti!!!!

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: