Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497673 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #570 : 20.01.2009 17:23:22 »

jännä, elämäni ei ole koskaan ollut yhdestä asiasta kiinni.. haluaisin vaihtaa jo vapaalle, tai siis, vaihtaa vaikka duunia, mutta kesään asti..

miten joku yksi asia voi viedä kaiken merkityksen?

tuo  jousimies rouva, jonka piti laittaa vauhtia asioihin, valittaa hieman. sanoin tästä  vesimies rouvalle, josko sitä kautta.. missä on ajatukseni? hmm.. veikkaan että se jousimiesten vauhti alkaa vasta joskus keväällä tai kesällä, nyt tuntuu että vuoden aloitus hieman takkuaa. mutta AINA optimistinen jousimies ei koskaan lannistu. sitäpaitsi, moni asia on helpottanut keväästä 2008. silloin tosin motivoi ura enemmän.. nyt vaan helppo raha. heh.. tms. juuri allaolevan tein, siisl ja tänään en näe yhtä  jousimies . ilmeisesti on paras että ihan muita merkkejä pyörii kehissä. no, Sepon astro sanoo että joukkari luopuu ennen kaikkea vanhasta painolastista nyt eikä ole välttämättä valokeilassa? sen sijaan VESKAREILLA juuri nyt on huumaa. olisko noin??

 Your Weekly Chinese Horoscope
This is a positive time to get your life in perspective. You'll survive, even if you're faced with challenges. Get together with someone you trust and respect. Ask his or her opinion about the way things are going. Make a list of what you want to achieve. It's important to stand up for yourself. Friday is an expansive day and can bring unexpected opportunities. Sincere expressions of gratitude and appreciation can spark a romantic encounter this weekend.

Perjantai 23.01.2009 ***

Jousimies

Onni suosii tänään rohkeaa. Mikäli huomaat jonkun asian tai suunnitelman kiinnostavan itseäsi, niin nyt on oikea hetki tarttua härkää sarvista ja pistää juttu liikkeelle jopa pienellä riskillä. Parin seuraavan päivän aikana aloittamillasi projekteilla on sosiaalinen tilaus, jos itse olet niissä sydämellä mukana.

Lauantai 24.01.2009 ****

Jousimies

Saturnus hidastaa tänään menoasi etkä voi välttyä huomaamasta ketkä ovat vaikeuksien takana. Mieti ovatko he todella välttämättömiä elämäsi osasia ja jos ovat niin minkä aseman olet heille antanut. Lopulta määräät vain itse omista rajoitteistasi ja jos haluat lisää tilaa, niin vain sinä voit antaa sitä itsellesi.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2009 17:44:17 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #571 : 20.01.2009 17:51:40 »

kertausta..

Jousimies
Jousimies kuuluu vuoden 2008 menettäjiin - ainakin mitä voimaplaneettojen sijaintiin tulee. Jupiter poistui
merkistäsi ja Pluto on osan vuotta poissa merkistäsi ja palaa sinne vain tilapäisesti enää. Sen siirtyminen
 Kauriiseen tietää Jousimiehelle suurten paineiden poistumista, mutta tilalle on vaikea kehitellä mitään
näppärää korviketta. Siksi vuosi 2008 on laimeahko, mutta laimeuden lisäksi Saturnus pommittaa sinua
 Neitsyestä ja vaatii kohdentamaan voimavaroja tarkemmin kuin ennen ja säästämään turhalta touhuamiselta.
Järkeä ja itsehillintää tarvitset työasioissa etenkin. Toisaalta Uranuksen kova suhde merkkiisi jatkuu ja
siitä voi odottaa tasaisen elämän katkeamista pieniin kriiseihin ja toiminnan mielekkyyden epäilyihin.

Varsinkin syksyllä Saturnus ja Uranus ovat vastakkain ja kaatavat vaatimuksensa sinun merkkiisi. Tulos
voi olla kovaa yritystä, pakkomuutoksia, toimenpiteitä, joilla leikataan turhia menoja ja repsottavia
 lankoja poikki. Voit tuntea olosi ahdistuneeksi tai olet ahtaalla ulkoisten olosuhteiden muutosten edessä.
 Myös tunnesuhteet ovat niukkoja tai tilapäisiä eikä suuri onni pysy helpolla pesässä. Parhaita jaksoja ovat  toukokuun loppupuoli ja marraskuun loppu, jolloin eteenpäin puskevaa energiaa taas on käytössäsi runsaasti.

 :Smiley


For the New Year 2009 the Sagittarius horoscope is going to change for the better. From career to personal life, everything will start looking brighter and achievable in the year 2009. It is the year when Sagittarius will step forward and become a leader, proving that it is not restricted to the opinion of people. In 2008 Jupiter came in the second house of Sagittarius i.e. the house of money and stays there for the entire 2009. This will push the Sagittarius towards greater growth, accomplishments, development and prosperity in all. The professional life will be affected by Saturn that’s in the tenth house of Sagittarius. If you have been careless about your career so far then things will be set right with a sudden jot that is not going to be pleasant. But on the other hand if you have been working hard with complete honesty then 2009 will repay you aptly. Whatever you have expected, you will get much more than that. Uranus will be placed in the fourth house of the Sagittarius affecting the home and family world. This can lead to unexpected changes in your family as well as on the home front.

By the end of January 2009, Pluto moves away from the Sagittarius after nearly 12 years. For the past years Pluto brought significant changes in your private world. But now Pluto moves in the Sagittarius house of money and finance. The yearly prediction for Sagittarius shows that there are going to be major changes in your financial world for the year 2009. However in the second phase of New Year 2009 the Pluto will once more move back in your private life for a few months from where it will return around November 2009 to stay for quite a while.

Love and Romance

There are going to be some hiccups in the love life of Sagittarius in New Year 2009. As the year starts off the Sagittarius will feel a setback in a powerful way till the 31st January 2009. Mars the planet of sex and action is placed in the 7th house of Sagittarius but before this happens the Sagittarius will not find much interest in their partner. Sex life of the Sagittarius will not be all that great at the beginning of the year. However things will look much better once 2009 starts rolling off. The 2009 horoscopes forecast that from March 6th 2009 when Mars enters the 8th house of intimacy and sex, things will greatly improve for the Sagittarius. Right from March to 9th May 2009 the Sagittarius will enjoy the best period for their love life and make up for all the lost time. This phase is going to gear up the Sagittarius for a much stronger and deeper connection with their partners in 2009. Great going Sagittarius…Keep it up!

Career and Finance

The year 2009 for Sagittarius is going to be rich filled with abundance all throughout. Planet Jupiter has entered the house of welfare and therefore the road ahead of you is smooth and clear. But the Sagittarius has to remember that planet positions can help you make dreams come true but can’t make them a reality. You need to use this luck to make the best happen for you. But as it is said, with every action there is a reaction and with Pluto pushing you towards extreme there is a possibility of your losing the way too easily. So the best approach for 2009 is to play safe and be moderate in your approach until you are very sure about the quality in front of you. Finally there is Saturn sitting in the house of business and career through out 2009 and even a small mistake can prove to be costly for you.

« Viimeksi muokattu: 20.01.2009 19:48:28 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #572 : 20.01.2009 18:00:38 »

heh ja heh. romantiikkaa siis annostellaan vain joulukuulle.. ou jee..

Yleisnäkymät:
Uranuksen ja Saturnuksen oppositio osuu T-ristinä Jousimiehen merkkiin ja asettaa sinut sitä kautta maailmassa tapahtuvan suuren muutosjakson toteuttajaksi, halusitpa sitä tai et. Asemaasi voisi verrata maapallon alueisiin, jotka ovat mannerlaattojen yhtymäkohdissa. Kun laatat liikkuvat, silloin myös tärisee. On täysin kiinni asenteestasi, miten vuosi 2009 sinun kohdaltasi toteutuu. Jos pystyt omaksumaan joustavan roolin ja ottamaan täyden vastuun kohtaamistasi tapahtumista, tulet viemään elämääsi eteenpäin valtavilla harppauksilla, vaikka se ei tapahtumien vyöryessä lainkaan siltä tuntuisi. Maailmasi ja elämäsi on muuttumassa paljon nykyistä paremmaksi, kunhan vain annat sen tapahtua, etkä heittäydy marttyyriksi hetkellisten tappioiden iskiessä lovea elintasoosi.

Menestys:
Onnen ja menestyksen planeetta Jupiter majailee sekstiilimerkissäsi ja jakaa sieltä taatusti tervetulleita uusia mahdollisuuksia, joihin sinun kannattaa tarttua tukevalla otteella olosuhteistasi riippumatta.
Jupiterin kannalta parhaita aikoja ovat helmikuun puoliväli, jolloin Mars ja Jupiter ovat yhtymässä keskenään sekä toukokuu, heinäkuu ja joulukuu 2009, jolloin Neptunus ja Jupiter vaikuttavat samaan aikaan ja voimistavat toistensa energioita. Tilaisuudet ja mahdollisuudet hyppäävät silmillesi täysin yllättävissä tilanteissa ja niihin on uskallettava reagoida välittömästi, sillä muuten ne häipyvät mielestäsi yhtä nopeasti kuin ne sinne tulivat.

Rakkaus:
Venus vaikuttaa merkissäsi joulukuun alusta Joulupäivään saakka, mikä on kieltämättä varsin mielenkiintoinen ajankohta romanttisille kohtaamisille ja ihastumisille. Ajankohta saattaa ensin tuntua ihan hölmöltä, mutta tulet todennäköisesti huomaamaan, ettei rakkaus lajittele yhtä aikaa toista huonommaksi tai paremmaksi. Oikea joulutunnelma ja itsesi huomioon ottaminen ovat tärkein edellytys ihmissuhteiden kehittymiselle myös näin Joulun aikaan. Hanki itsellesi kaikkea kivaa ja nauti muutenkin elämästäsi joka ainoa päivä, niin huomaat yllättäen kaiken muunkin loksahtavan loistavasti kohdalleen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #573 : 21.01.2009 10:42:42 »



miten joku yksi asia voi viedä kaiken merkityksen?

Hetkellinen depressio iski, älkää välittäkö. Noita tulee ja menee. Pluton jälkimaininkeja...

Mutta kyllä se vaan voi viedä kaiken merkityksen koska millään muulla ei ole mulle merkitystä. Tainno ei ainakaan niin suurta, loppupeleissä se menee kaiken edelle.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #574 : 21.01.2009 14:28:44 »

Mulla on ihan varmasti aina niin että silloin kun lupaillaan romantiikkaa, sitä ei ole, ja silloin taas on kun ei sanota mitään.  Cheesy turhia ennustuksia..  :Smiley


Tulipa mieleen, että joskus 16-vuotiaana olin todella ahdistunut kun minulla ei ollut niitä asioita mitä halusin ja pidin varmana etten ikinä voi olla onnellinen ilman niitä. Ei minulla niitä vieläkään ole ja olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Kummallista.  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #575 : 27.01.2009 17:24:24 »

Ihanaa Ave^^  Cheesy olet takuulla löytänyt jotakin todella tärkeää - sisäistä rauhaa  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #576 : 29.01.2009 07:53:50 »

nukuin koko eilisen Sad mua on viluttanukin yötäpäivää nyt varmaan jo viikon. tänään meen.. itse asiassa tunnin päästä.. viisaudenhampaan leikkausoperaatioon. mä toivon, että kun se pirulainen saahaan tuolta niin elämänlaatu paranis.. mä uskon, että kaikkien pikkuvikojen takana on pitemmän aikaa ollu nuo puhkeavat viisurit. just tollanen pikkulämpö mitä nyt on ollu..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #577 : 29.01.2009 11:15:01 »


Tulipa mieleen, että joskus 16-vuotiaana olin todella ahdistunut kun minulla ei ollut niitä asioita mitä halusin ja pidin varmana etten ikinä voi olla onnellinen ilman niitä. Ei minulla niitä vieläkään ole ja olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Kummallista.  Wink

No olivatko ne asiat kutsumuksesi? Tiesi? Se mitä sielusi tahtoo? Minusta nyt ihminen ei vain voi olla onnellinen jos ei saa toteuttaa itseään vaan joutuu väkisin pyörtämään kutsumuksensa.

Tänään sain vihdoin suolistotestitulokset (kun se on edelleen ihan sekaisin). Ei selvinnyt mitään. "Suolisto on normaali paitsi että on suolentoimintahäiriö." Jaa-a. Kaikki on normaalia ja kunnossa mutta silti reistaa. Määräsivät lääkettä ja jos vielä jatkuu niin pitää ottaa yhteyttä uudelleen.  Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #578 : 29.01.2009 11:19:15 »

ensin ajattelin että yhteistyö jousimiesrouvan kanssa olisi hyvä juttu, mutta kun se valittaa. en ole tottunut sellaiseen. aiemmat kumppanit ei koskaan meileissä valittaneet että se ja se ei rupea heidän kanssaan toimiin. no vesimiesnainen ei sellaista valita eikä eräs mies jonka merkkiä ei tiedä.

menen su kaupunkiin, joka vanhan astrokirjan mukaan sopii joukkarille..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #579 : 29.01.2009 12:20:27 »

Kutsumus on mielestäni sellainen asia minkä toteuttamiseen keksii aina jonkin tavan vaikka maailma iskisi kuinka monta seinää vastaan. Sillä se on se asia missä on luovimmillaan. Sitä voi myös luulla joitain asioita kutsumuksiksi vaikka syynä olisikin jotain aivan muuta. Nuo asiat olivat sellaisia, joista maailma sanoo että olet normaali kun olet tällainen.
Oletko löytänyt oman kutsumuksesi? Älä lannistu, sillä loppujen lopuksi kaikki on mahdollista. Ei vain sitä kautta kun ensiksi ajattelisi.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #580 : 29.01.2009 14:56:44 »

Kutsumus on mielestäni sellainen asia minkä toteuttamiseen keksii aina jonkin tavan vaikka maailma iskisi kuinka monta seinää vastaan. Sillä se on se asia missä on luovimmillaan. Sitä voi myös luulla joitain asioita kutsumuksiksi vaikka syynä olisikin jotain aivan muuta. Nuo asiat olivat sellaisia, joista maailma sanoo että olet normaali kun olet tällainen.
Oletko löytänyt oman kutsumuksesi? Älä lannistu, sillä loppujen lopuksi kaikki on mahdollista. Ei vain sitä kautta kun ensiksi ajattelisi.

Kyllä vain. Aina välillä tulee noita depressio-kausia, mutta alkuhan on aina hankalaa ja lopussa kiitos seisoo.  Smiley

Uskaltauduin muuten kampaajalle nyt piiitkään aikaan. Leikkasin ihan lyhkäseksi, aiheesta lisää hiukset - värit - persoona-topikissa. (mainostusta  Cheesy)
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #581 : 30.01.2009 07:22:33 »

oonkohan mä jupiterin lempparityttö? ku kävin eilen siellä viisurileikkauksessa.. eilen tietysti oli kipua jonkun verran eikä saanu juua ees teetä.. nyt ku heräsin niin ei kipua, ei värejä.. vain turvotusta. oispa siistiä jos tää oli tässä Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #582 : 16.02.2009 19:27:24 »

Seppo mainitsee blogissaan tämän viikon Jupiterin viikoksi, joten nostetaanhan tätäkin aihetta.

Mitä teille Jousimiehet nykyään kuuluu?

Mulle on tapahtunut viime aikoina seuraavaa: olen kiinnostunut EU:sta aivan tolkuttoman paljon. Siis haluan tietää MIKÄ ihme se oikeastaan on. Ei vähintään siitä syystä, että Suomikin on siinä mukana ja säännöllisesti näistä EU direktiiveistä nousee jotain hälinää.

Yhteiskunnalliset, sanoisin jopa valtio-opilliset asiat ovat alkaneet kiinnostamaan tätä jouskaria.  Shocked
Asiat joita olen pitänyt aikaisemmin tylsinä kuten politiikka ja talous herättävät nyt uteliaisuuteni. Siis haluan tietää mistä niissä oikeasti  on kysymys ja mitä tapahtuu.

Olen ollut niin oman elämäni ja oman minuuteni pyörityksessä pitkään kun Pluto oli jousimiehessä. Nyt tunnen suurta mielenkiintoa katsoa vähän laajemmalle ja avartaa maailmaani reilusti oman itseni ulkopuolelle.

 saturnus ja uranus muistuttavat muutenkin jousimiehiä, että vaikka Pluto on meidät henkilökohtaisesti jättänyt niin ei saa jäädä lepäämään laakereilla. Tekemistä on paljon!  knuppel2 Meidän täytyy olla Kauriiden apuna kun he taistelevat Pluton kanssa. Ehkä enemmän taustalla, mutta kuitenkin.

Onko tämä sitten minun henkilökohtainen missioni nyt laajentaa tietoisuuttani tällä yhteiskunnallisella ja poliittisella, perinteisellä Kauriiden alueella? Kenties.

Miten teillä muilla?
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #583 : 16.02.2009 22:32:20 »

en vois vähempää olla ilonen!! ja no.. työ mut tyydyttää.. parisuhteen kans nyt vois toki mennä paremminkin.. mutta oon silti onnellinen! Smiley alan heräilemään tulevaan kevääseen, ihanaa kun aurinko on paistanu, on oikeasti valosaa välillä..! mä vaan oon niin.. ikuinen optimisti ja rakastan sitä  smitten

haluan pussata kaikkia! ja huomenna meen näyttämään närhen munat yhteen paikkaan..  knuppel2

tykkään siitä, että jupiter tykkää musta Cheesy en halua antaa sitä ikinä pois! olin tänään yhessä tilaisuudessa ja siellä sai kahvia.. tosin halusin teetä, pöyällä oli kippo ja sieltä löyty yks ja ainoa mantsikkateepussi! arvatkaa hihkuinko! sanoin ääneen, että oon kyllä onnettaren suosikki.. Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #584 : 17.02.2009 09:56:23 »

kiinnostuin politiikasta hetkellisesti, mutta kyllä hauskanpito ja "luxus" olis niinkun se juttu - myös töihin ja bisneksiin näitä siirtäen. ja matkailu. eilen vaan alkoi nyppiä kun ympäristö haraa hauskanpitoa vastaan, sepä on outoa. ennen kun järjestin isoja tapahtumia, tarkoituksena oli viihdyttää. henkinen vaihe on kai kovin syvällinen. mutta 7> 3 käy tieni numerologiassa, jos sitä haluaa uskoa.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2009 11:30:38 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: