Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 859772 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #570 : 20.01.2009 17:00:38 »

heh ja heh. romantiikkaa siis annostellaan vain joulukuulle.. ou jee..

Yleisnäkymät:
Uranuksen ja Saturnuksen oppositio osuu T-ristinä Jousimiehen merkkiin ja asettaa sinut sitä kautta maailmassa tapahtuvan suuren muutosjakson toteuttajaksi, halusitpa sitä tai et. Asemaasi voisi verrata maapallon alueisiin, jotka ovat mannerlaattojen yhtymäkohdissa. Kun laatat liikkuvat, silloin myös tärisee. On täysin kiinni asenteestasi, miten vuosi 2009 sinun kohdaltasi toteutuu. Jos pystyt omaksumaan joustavan roolin ja ottamaan täyden vastuun kohtaamistasi tapahtumista, tulet viemään elämääsi eteenpäin valtavilla harppauksilla, vaikka se ei tapahtumien vyöryessä lainkaan siltä tuntuisi. Maailmasi ja elämäsi on muuttumassa paljon nykyistä paremmaksi, kunhan vain annat sen tapahtua, etkä heittäydy marttyyriksi hetkellisten tappioiden iskiessä lovea elintasoosi.

Menestys:
Onnen ja menestyksen planeetta Jupiter majailee sekstiilimerkissäsi ja jakaa sieltä taatusti tervetulleita uusia mahdollisuuksia, joihin sinun kannattaa tarttua tukevalla otteella olosuhteistasi riippumatta.
Jupiterin kannalta parhaita aikoja ovat helmikuun puoliväli, jolloin Mars ja Jupiter ovat yhtymässä keskenään sekä toukokuu, heinäkuu ja joulukuu 2009, jolloin Neptunus ja Jupiter vaikuttavat samaan aikaan ja voimistavat toistensa energioita. Tilaisuudet ja mahdollisuudet hyppäävät silmillesi täysin yllättävissä tilanteissa ja niihin on uskallettava reagoida välittömästi, sillä muuten ne häipyvät mielestäsi yhtä nopeasti kuin ne sinne tulivat.

Rakkaus:
Venus vaikuttaa merkissäsi joulukuun alusta Joulupäivään saakka, mikä on kieltämättä varsin mielenkiintoinen ajankohta romanttisille kohtaamisille ja ihastumisille. Ajankohta saattaa ensin tuntua ihan hölmöltä, mutta tulet todennäköisesti huomaamaan, ettei rakkaus lajittele yhtä aikaa toista huonommaksi tai paremmaksi. Oikea joulutunnelma ja itsesi huomioon ottaminen ovat tärkein edellytys ihmissuhteiden kehittymiselle myös näin Joulun aikaan. Hanki itsellesi kaikkea kivaa ja nauti muutenkin elämästäsi joka ainoa päivä, niin huomaat yllättäen kaiken muunkin loksahtavan loistavasti kohdalleen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #571 : 21.01.2009 09:42:42 »

miten joku yksi asia voi viedä kaiken merkityksen?

Hetkellinen depressio iski, älkää välittäkö. Noita tulee ja menee. Pluton jälkimaininkeja...

Mutta kyllä se vaan voi viedä kaiken merkityksen koska millään muulla ei ole mulle merkitystä. Tainno ei ainakaan niin suurta, loppupeleissä se menee kaiken edelle.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #572 : 21.01.2009 13:28:44 »

Mulla on ihan varmasti aina niin että silloin kun lupaillaan romantiikkaa, sitä ei ole, ja silloin taas on kun ei sanota mitään.  Cheesy turhia ennustuksia..  :Smiley

Tulipa mieleen, että joskus 16-vuotiaana olin todella ahdistunut kun minulla ei ollut niitä asioita mitä halusin ja pidin varmana etten ikinä voi olla onnellinen ilman niitä. Ei minulla niitä vieläkään ole ja olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Kummallista.  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #573 : 27.01.2009 16:24:24 »

Ihanaa Ave^^  Cheesy olet takuulla löytänyt jotakin todella tärkeää - sisäistä rauhaa  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #574 : 29.01.2009 06:53:50 »

nukuin koko eilisen Sad mua on viluttanukin yötäpäivää nyt varmaan jo viikon. tänään meen.. itse asiassa tunnin päästä.. viisaudenhampaan leikkausoperaatioon. mä toivon, että kun se pirulainen saahaan tuolta niin elämänlaatu paranis.. mä uskon, että kaikkien pikkuvikojen takana on pitemmän aikaa ollu nuo puhkeavat viisurit. just tollanen pikkulämpö mitä nyt on ollu..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #575 : 29.01.2009 10:15:01 »

Tulipa mieleen, että joskus 16-vuotiaana olin todella ahdistunut kun minulla ei ollut niitä asioita mitä halusin ja pidin varmana etten ikinä voi olla onnellinen ilman niitä. Ei minulla niitä vieläkään ole ja olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Kummallista.  Wink

No olivatko ne asiat kutsumuksesi? Tiesi? Se mitä sielusi tahtoo? Minusta nyt ihminen ei vain voi olla onnellinen jos ei saa toteuttaa itseään vaan joutuu väkisin pyörtämään kutsumuksensa.

Tänään sain vihdoin suolistotestitulokset (kun se on edelleen ihan sekaisin). Ei selvinnyt mitään. "Suolisto on normaali paitsi että on suolentoimintahäiriö." Jaa-a. Kaikki on normaalia ja kunnossa mutta silti reistaa. Määräsivät lääkettä ja jos vielä jatkuu niin pitää ottaa yhteyttä uudelleen.  Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #576 : 29.01.2009 10:19:15 »

ensin ajattelin että yhteistyö jousimiesrouvan kanssa olisi hyvä juttu, mutta kun se valittaa. en ole tottunut sellaiseen. aiemmat kumppanit ei koskaan meileissä valittaneet että se ja se ei rupea heidän kanssaan toimiin. no vesimiesnainen ei sellaista valita eikä eräs mies jonka merkkiä ei tiedä.

menen su kaupunkiin, joka vanhan astrokirjan mukaan sopii joukkarille..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #577 : 29.01.2009 11:20:27 »

Kutsumus on mielestäni sellainen asia minkä toteuttamiseen keksii aina jonkin tavan vaikka maailma iskisi kuinka monta seinää vastaan. Sillä se on se asia missä on luovimmillaan. Sitä voi myös luulla joitain asioita kutsumuksiksi vaikka syynä olisikin jotain aivan muuta. Nuo asiat olivat sellaisia, joista maailma sanoo että olet normaali kun olet tällainen.
Oletko löytänyt oman kutsumuksesi? Älä lannistu, sillä loppujen lopuksi kaikki on mahdollista. Ei vain sitä kautta kun ensiksi ajattelisi.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #578 : 29.01.2009 13:56:44 »

Kutsumus on mielestäni sellainen asia minkä toteuttamiseen keksii aina jonkin tavan vaikka maailma iskisi kuinka monta seinää vastaan. Sillä se on se asia missä on luovimmillaan. Sitä voi myös luulla joitain asioita kutsumuksiksi vaikka syynä olisikin jotain aivan muuta. Nuo asiat olivat sellaisia, joista maailma sanoo että olet normaali kun olet tällainen.
Oletko löytänyt oman kutsumuksesi? Älä lannistu, sillä loppujen lopuksi kaikki on mahdollista. Ei vain sitä kautta kun ensiksi ajattelisi.

Kyllä vain. Aina välillä tulee noita depressio-kausia, mutta alkuhan on aina hankalaa ja lopussa kiitos seisoo.  Smiley

Uskaltauduin muuten kampaajalle nyt piiitkään aikaan. Leikkasin ihan lyhkäseksi, aiheesta lisää hiukset - värit - persoona-topikissa. (mainostusta  Cheesy)
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #579 : 30.01.2009 06:22:33 »

oonkohan mä jupiterin lempparityttö? ku kävin eilen siellä viisurileikkauksessa.. eilen tietysti oli kipua jonkun verran eikä saanu juua ees teetä.. nyt ku heräsin niin ei kipua, ei värejä.. vain turvotusta. oispa siistiä jos tää oli tässä Cheesy
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Lizzy
Vieras
« Vastaus #580 : 16.02.2009 18:27:24 »

Seppo mainitsee blogissaan tämän viikon Jupiterin viikoksi, joten nostetaanhan tätäkin aihetta.

Mitä teille Jousimiehet nykyään kuuluu?

Mulle on tapahtunut viime aikoina seuraavaa: olen kiinnostunut EU:sta aivan tolkuttoman paljon. Siis haluan tietää MIKÄ ihme se oikeastaan on. Ei vähintään siitä syystä, että Suomikin on siinä mukana ja säännöllisesti näistä EU direktiiveistä nousee jotain hälinää.

Yhteiskunnalliset, sanoisin jopa valtio-opilliset asiat ovat alkaneet kiinnostamaan tätä jouskaria.  Shocked
Asiat joita olen pitänyt aikaisemmin tylsinä kuten politiikka ja talous herättävät nyt uteliaisuuteni. Siis haluan tietää mistä niissä oikeasti  on kysymys ja mitä tapahtuu.

Olen ollut niin oman elämäni ja oman minuuteni pyörityksessä pitkään kun Pluto oli jousimiehessä. Nyt tunnen suurta mielenkiintoa katsoa vähän laajemmalle ja avartaa maailmaani reilusti oman itseni ulkopuolelle.

saturnus ja uranus muistuttavat muutenkin jousimiehiä, että vaikka Pluto on meidät henkilökohtaisesti jättänyt niin ei saa jäädä lepäämään laakereilla. Tekemistä on paljon!  knuppel2 Meidän täytyy olla Kauriiden apuna kun he taistelevat Pluton kanssa. Ehkä enemmän taustalla, mutta kuitenkin.

Onko tämä sitten minun henkilökohtainen missioni nyt laajentaa tietoisuuttani tällä yhteiskunnallisella ja poliittisella, perinteisellä Kauriiden alueella? Kenties.

Miten teillä muilla?
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #581 : 16.02.2009 21:32:20 »

en vois vähempää olla ilonen!! ja no.. työ mut tyydyttää.. parisuhteen kans nyt vois toki mennä paremminkin.. mutta oon silti onnellinen! Smiley alan heräilemään tulevaan kevääseen, ihanaa kun aurinko on paistanu, on oikeasti valosaa välillä..! mä vaan oon niin.. ikuinen optimisti ja rakastan sitä  smitten

haluan pussata kaikkia! ja huomenna meen näyttämään närhen munat yhteen paikkaan..  knuppel2

tykkään siitä, että jupiter tykkää musta Cheesy en halua antaa sitä ikinä pois! olin tänään yhessä tilaisuudessa ja siellä sai kahvia.. tosin halusin teetä, pöyällä oli kippo ja sieltä löyty yks ja ainoa mantsikkateepussi! arvatkaa hihkuinko! sanoin ääneen, että oon kyllä onnettaren suosikki.. Smiley
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #582 : 17.02.2009 08:56:23 »

kiinnostuin politiikasta hetkellisesti, mutta kyllä hauskanpito ja "luxus" olis niinkun se juttu - myös töihin ja bisneksiin näitä siirtäen. ja matkailu. eilen vaan alkoi nyppiä kun ympäristö haraa hauskanpitoa vastaan, sepä on outoa. ennen kun järjestin isoja tapahtumia, tarkoituksena oli viihdyttää. henkinen vaihe on kai kovin syvällinen. mutta 7> 3 käy tieni numerologiassa, jos sitä haluaa uskoa.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2009 10:30:38 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #583 : 17.02.2009 14:49:10 »

Elwyn jännä juttu. Ehkä sitä on nyt laajemminkin ilmassa jouskareilla. Vaikka mielletäänhän jouskari ylipäätään jossain määrin yhteiskunnalliseksi merkiksi. Itse en sitä vain tässä määrin ole itsessäni aikaisemmin huomannut.

Choochookam, jännä mitä sanoit tuosta numerologiasta. Minä taas tajusin, että 7 energia on minulla aina jossain määrin mukana kun olen syntynyt 7 päivänä. (25.päivä)
Tuo on tehnyt ja tekee minusta sellaisen pohdiskelijan, joka ei ole niin viihteen, hauskanpidon tai luxuksen perään. Aina välillä hairahdun kuvittelemaan, että ehkä raha tai viihde voisi tuoda onnea, mutta lopulta huomaan, että ei se maailma ole minua ollenkaan.

Tajusin, että olen kiitollinen noista menneistä Pluto vuosista. Ne pitivät minut vakavana, mutta toisaalta niin kauan kuin muistan ja silloin kun olen ollut todella oma itseni niin olen aina ollut sitä mieltä, että telkkari ja kaikki turha viihde on ihan syvältä ja ihmisten pitäisi lukea ja ajatella enemmän. Ei elämän silti tarvitse niin vakavaa olla, vaikka ei olisi luxusta tai isoja tapahtumia.

Mikä mielikuva minulle on tullut niin politiikka jos mikä vasta bisnestä onkin... huh huh.  Angry Shocked
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #584 : 18.02.2009 14:10:15 »

minä taas olen tajunnut, että henkisyys ei tarjoa muuta kuin ylösnousemuksen. mitä muuta siinä lopulta on?

onko kulttuuria, matkoja, viihdettä, hauskuutta, elämästä nauttimista? henkisyydessä on koira haudattuna, ja se on aineellisen elämän loppu. jotain ryppyotsaista siinä on, mikä ei vedä ikuisesti puoleensa. siksi pidän ajatuksesta että 3 ja 8 olisi tulossa.

noniin matkat on kyllä vuoden juttu, taas selvitin pääsiäismatkan ajan, joku toinenkin menee sinne suuntaan (joka ei ole allaoleva).. aika jännä vuosi, tuskin ehtii tässä maassa hengähtää (tienaamalla).

http://www.balticguide.ee/index.php?s=1&n=161&a=5514

politiikka ei ole sellaista bisnestä mikä huvittaisi. 
« Viimeksi muokattu: 18.02.2009 14:26:35 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 65
  Tulostusversio  

Siirry: