Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497692 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #555 : 14.01.2009 00:33:12 »

Minäkin olen huomannut saman kuin Ave^^ ja Lizzy.

Olen vaihtanut ympäristöä usein ja aina välillä se on helpottanut - hetkeksi. Muutama vuosi sitten tein radikaalin muutoksen paikan ja parisuhteen osalta, koska olin varma, että kuolen, jos jatkan samaa rataa. Kun siitä toivuin, huomasin vetäneeni niitä tapahtumia puoleeni kuin kärpäspaperi. Muutos oli tehtävä minussa itsessäni. Sittemmin olen käynyt niitä asioita läpi ja olo on helpottanut. Luulen kuitenkin edessä olevan vielä jonkinlaisen testin sen suhteen, mitä olen todella oppinut.  smitten

tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #556 : 14.01.2009 11:12:43 »

niin, on vedettävä puoleensa menestystä ja mukavia ihmisiä, vaikka se kävisi pitkäveteiseksi  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #557 : 14.01.2009 11:54:26 »

Luojan kiitos tanssi harkat alkoivat. Elämä on valoisaa taas.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #558 : 14.01.2009 14:14:25 »

Elämä on yleensä yhtä hauskaa kuin miten siihen asennoituu.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #559 : 14.01.2009 15:31:22 »

mitenkäs nämä mielestänne stemmaavat?

Maanantai 12.01.2009

Täysikuu on jo lopuillaan, mutta ylimääräistä virkeyttä saattaa hyvinkin esiintyä kuuhulluuteen taipuvaisilla vielä tiistain vastaisena yönä. Muuten saamme alkuviikon paistatella sunnuntain kolmiolla Auringon ja Saturnuksen välillä. Nyt on siis edelleen hyvä aika kehitellä kaikkia omia suunnitelmia ja naulata palikoita paikoilleen.
Merkurius on tosin lähtenyt eilen perääntymään Vesimiehen merkissä, joten hiukan lisää tarkkaavaisuutta kaikkiin sopimuskuvioihin tässä vaiheessa.

Jousimies

Huomaat tavallista selvemmin ketkä lähelläsi olevista ihmisistä eivät tänään puhu sydämensä äänellä. Kuuntele rauhassa, mutta älä puutu asioihin. Näet valehtelijassa vain oman peilisi.




Tiistai 13.01.2009

Kuun oppositio Neptunukselle herkistää tunnelmaa tämän päivän kuluessa yhdellä jos toisella. Yleisesti ottaen salaisuuksilla ja pienillä petoksilla on taipumus paljastua tällaisen kuvion aikana.

Jousimies

Pystyt aistimaan ja aavistamaan mitkä asiat eivät ole oikeilla raiteilla. Juuri sinulla on tänään mahdollisuus saada tilanne korjaantumaan.

(yritys hyvä kymmenen, onnistuminen jää nähtäväksi)




Keskiviikko 14.01.2009

Tämä on hyvä päivä maamerkeissä syntyneille Kuun tehdessä Neitsyestä kolmiota Marsille Kauriissa. Miksei tämä samalla ole muillekin antoisa päivä jonkun asian tehokkaaseen loppuun saattamiseen.

Jousimies

Tämä päivä saattaa tuntua yllättävän takkuiselta, ellet ole vielä löytänyt omaa paikkaasi ja asemaasi tässä elämässä. Turhuudet eivät nyt jaksa kiinnostaa, joten lienee aika uudistaa jotain jo tässä päivässä.

(njoo)


Torstai 15.01.2009

Jos sait eilen jonkun sinua askarruttaneen asian pois jaloista, niin tänään on hyvä aika paaluttaa joku uusi asia vahvan sitoutumisen tasolle. Ilman vahvaa sitoutumista mistään ei tahdo tulla mitään.

Jousimies

Jos tänään kohtaat selviä, negatiivisella tavalla tunnepitoisia reaktioita työelämääsi liittyvissä asioissa, niin pidä silti tiukasti kiinni omasta näkemyksestäsi. Vain sinä itse voit päättää tulevaisuudestasi.


**hyvä tietää, koska nyt pitää ylläpitää vahvaa optimismia-

Viikonloppu

Viikonloppua hallitsee Merkuriuksen yhtymä Jupiterille vesimiehen merkissä. Tämä on loistava viikonloppu järjestää itse tai osallistua mille tahansa itseä kiinnostavalle kurssille. Omaksumiskyky on parhaassa mahdollisessa vireessä ja mikä parasta: Tiedosta välittyy tehokkaimmin juuri onnistumiseen ja menestymiseen johtava osio.

Perjantai 16.01.2009

Jousimies

Kuulet tänään asian tai asioita, jotka vaativat sinua korjaamaan käsityksiäsi luotettavaksi kokemastasi ihmisestä. Älä silti tee hätiköityjä päätöksiä, sillä tulet havaitsemaan että ainoastaan sinun odotuksesi tuota toista ihmistä kohtaan olivat epäluotettavia tai asiattomia.

**kuka?


Lauantai 17.01.2009

Jousimies

Kuuntele tänään vaistojesi ohjausta ja anna jalkojesi kuljettaa sinua ilman liian tiukkaa mielen ohjausta. Tiedossa on mukavia yllätyksiä.

**katsotaans!


Sunnuntai 18.01.2009

Jousimies

Tänään on otollinen päivä lähteä toteuttamaan yhtä tai useampaa uusista ideoistasi, sillä juuri nyt tiedät oikeat tahot ja ihmiset, joihin kannattaa tukeutua. Älä anna kenenkään lannistaa innostustasi tai lietsoa turhaa pelkoa tulevaisuutta kohtaan. Menestyksen avaimet ovat oikein päin käsissäsi.

**juuri näin.. toivon..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #560 : 14.01.2009 17:31:04 »

No minulle eivät nuo oikein horoskoopit oikein passanneet. Maanantai ja tiistai meni ihan mukavasti.

Tänään tosin ensikerran iski jännitys kevään pääsykokeista.. Kun tuli niistä puhuttua ja että mitä kaikkea ne vaatiikaan ja.. Aion silti yrittää, vaikka minulla ei olekaan kaikkea kolmea suositeltavaa/vaadittavaa alaa hallussa. Jännitys iski ekan kerran elämässäni, ennen olin suhtautunut niihin vaan kylmän rauhallisesti ja luottavaisesti ja nyt todellisuus tavallaan iski.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #561 : 16.01.2009 12:14:31 »

itseäni auttoi kun eräs sanoi, muista ihmiset haluaa etua itselleen ja käytä tätä hyväksi.. tätä tietoa. ja aggressiivisuutta lisää. joo muualla, ei astrossa.

hän muuten oli jousimies.



 Love: Death
 
 Touchstone: Justice
 
 Career: The World
 
Today, you will feel somewhat distracted and remote from your beloved ones, and it won’t be that easy to show your affection. The combination of Justice and Death symbolizes a certain detachment, even indifference, on your part, and the people close to you might mistake this for coldness – which is not totally unjustified. So, if this is not the impression you wish to give, make an effort to go out of your way to be kind. Explain that it is nothing personal but that you simply need a bit of time to yourself. 

At work, an agreement or promotion is appearing on the horizon. The World and Justice work together to aid the positive development of your career and to help you achieve your ambitions. Make sure you have your pen handy because you may need to draw a contract or write up an important document. You have the wind in your sails!
 
« Viimeksi muokattu: 16.01.2009 12:22:31 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #562 : 16.01.2009 13:30:32 »

Olin tänään mielenosoituksessa kapinoimassa..  Cheesy
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #563 : 16.01.2009 13:36:35 »

Eileithyia, pieni jännitys ei ole välttämättä ollenkaan huono asia.  Wink Ehkä se toisaalta motivoi keskittymään ja panostamaan.

Minulle iski sellainen oivallus, että asiat on nyt paljon paremmin kuin mitä minä synkkänä hetkenä stressaantuneena arvaankaan... ja sekös on jännää.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #564 : 16.01.2009 14:05:55 »

Valopää  Grin

 No mua ärsyttää ja ahdistaa edelleen välillä, mutta kyllä jotenki suunta tuntuu selvästi olevan parempaan. Vaikka sitä välillä on vaikea uskoa viime vuosien jälkeen niin uskottava se kai on.  Wink

Kyllä ainakin marraskuisilla ja joulukuun alun jousimiehillä pahin on todella jo taakse jäänyt ja voi huokaista helpotuksesta. Ehkä loppupään jousimiehillä voi jotain haasteita tulla vielä, mutta viimeistään kesällä helpottaa sitten lopuillakin.

Mihinkähän tuo sitten liittyisi että 65-68 syntyneillä olisi erityisen vaikeaa? Hmm Ainakin tuntuu että -82 syntyneillä kulunut vuosi ollut monella tosi hankala? Vaikea sanoa sitten onko noin ja jos niin miksi.

Mutta selvä on, että kunhan viimeisilläkin jouskareilla stressi ja paine helpottaa niin energiaa on yhtäkkiä valtavasti käytettäväksi ihan uusiin asioihin. Varmasti monen kannattaa ensin vähän lepäillä ja ladata akkuja ja sen jälkeen aloittaa jotain uutta. Vaikka sitten jokin urheilu harrastus.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.01.2009 14:53:19 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #565 : 16.01.2009 16:34:47 »

sag, juu just noin.  Grin

Pikkasen on mulla vielä matkaa siihen löhöilyyn... mutta eiköhän sekin aika koita...  Wink

tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #566 : 16.01.2009 18:28:31 »

mulla on aina sohva vaihtoehtona. suurin haaste olis toteuttaa niitä muita vaihtoehtoja kuten siivoaminen ja kodinhoito yleensä Cheesy nyt oonki miettiny et ottaskohan imurin käteen vai eikö ottas.. Cheesy ja toiseen käteen sen siiderin jos ei muuten Wink

mä oon just viikolla miettiny kuinka ei-ressaantunu oon nyt ollu tähän asti. keskiviikkona oli päivän kestävä ressi, mutta oon palautunu siitä. ens viikolla toki taas tapahtuu semmosia työasioita joista on helppo ressata, mutta.. onneks elän päivä kerrallaan Wink

jonkun verran mulla on odotusta ilmassa.. ootan millasen palkankorotuksen saan, ootan et koeaika loppuu.. ootan lomaa, kevättä, kesää, parturiaikaa, laihtumista..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #567 : 17.01.2009 13:06:01 »

Grin No mua ärsyttää ja ahdistaa edelleen välillä, mutta kyllä jotenki suunta tuntuu selvästi olevan parempaan. Vaikka sitä välillä on vaikea uskoa viime vuosien jälkeen niin uskottava se kai on.  Wink


Sama täällä. Varmaan tuo Pluto vielä ihan pikkuisen vaikuttaa kun se siellä kauriissa keinahtelee edestakaisin, eihän Pluton siirtymisestä ole kuin pari kuukautta kohta.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #568 : 17.01.2009 14:56:00 »

No eipä siitä tosiaan ole sen kauempaa... varmasti Plutosta toipuminen ottaa pidemmän ajan. Ehkä tän vuoden aikana Jousimiehille alkaa hahmottua uusi suunta elämässä. Niin ja saa vastauksen kysymykseen mitä Pluton jälkeen... vähitellen vuoden mittaan...

Eihän tässä mikään kiire ole.  smitten enää...  Wink
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #569 : 20.01.2009 17:04:37 »

  tickedoff Ärsyttää. Kaiken sen jälkeen minkä tämä elämä on laittanut minut läpi.. Kaiken sen jälkeen se ainoa asia joka minut tekee onneliseksi, se ainoa asia mitä haluan.. Se ei anna sitä minulle. Mitä pahaa on haluta edes yksi hyvä asia itselleen.. V*ttu. Olen ollut enemmän kuin kärsivällinen. Antaisin mitä vaan..

Minä lopetan.  tickedoff

Ryömin katuojaan koska ilman sitä elämältäni katoaa tarkoitus. Painun jonnekkin maan alle odottamaan tämän elämän päättymistä ja seuraavaan siirtymistä. Tällä elämällä ei ole minulle enää mitään sen jälkeen. crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: