Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497586 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #435 : 19.11.2008 18:12:11 »

Hello,   mars  siirtyi alkuviikolla  jousimies oletteko Jouskarit tunteneet Mars-energioita?

oinaan lähistöllä ei voi olla tuntematta mars-energioita Wink Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #436 : 19.11.2008 19:39:45 »

marix mitä sinulle astrocenter näyttää marsista? minulle tätä

Mars conjuncts the Sun this week. You may need a bit of space from your romantic partner on Monday when cosmic energy makes contact with him or her a bit too scattered for either of you to handle. Powerful emotions may have come to the surface recently. Each of you needs some time to process these feelings in your own way. The key to happiness lies in not trying to control your partner. Giving advice on what he or she should do is asking for trouble. You don't want make a lover so defensive that words fly. Wisdom says to take care of yourself and put your own needs first. Apply to your own life any advice you're thinking of giving to another. Keep in mind that your romantic target can be estranged and confused by a know-it-all attitude. This weekend decide what you want and make this clear to the one you love.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #437 : 19.11.2008 19:52:40 »

^ joudut kyllä opastamaan mistä löydän sen sieltä.. Tongue
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #438 : 19.11.2008 20:52:41 »

siis menet astrocenterin skooppiisi ja katsot love ja this week

tuossa oli minulle jotain osuvaa, jotain fiiliksiä se  oinas kuitenkin herätti. äsken huomasin etten ole  rapu lle kiukkuinen, se lavaste mitä ajattelin pikkujouluhippaloihin bändeineen, ei vain ehkä toteudu tai ei sitä tiedä. sittenpä näen tuleeko joku muu kuin noi - (sen taxilähdön lumessa voi järjestää muutenkin eikä täällä edes mitään lunta oo, pah)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #439 : 19.11.2008 21:04:19 »

ahaa.. no sama juttuhan sieltä löyty ku sullakin Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #440 : 19.11.2008 21:51:25 »

no enpä tiiä.. kyllä ne ehkä joltain osin. mut jotenki ympäripyöreää?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ave^^
Vieras
« Vastaus #441 : 20.11.2008 15:54:54 »

Luin jostain kirjasta joskus, että jousimiehillä on yleistä kaikki epämääräiset vatsa- ja selkävaivat. Siinä ehkä viitattiin näihin stressiperäisiin vaivoihin. Mietein, että miksi juuri jousimiehellä, sillä olen pitänyt sitä hyvinkin rentona merkkinä. Mutta ehkä se on vain ulkopintaa..
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #442 : 20.11.2008 20:50:11 »

jaa-a, miltäs nää vaikuttais? saturnus kympissä? Tongue
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #443 : 20.11.2008 21:17:26 »

marix  katso saturnuksen aspektit. minulla se on ehkä ok. koska aspektit kolmiota. hieman kyl tökkii
vielä mut odotan kevääseen.

mitähän minulle täsmälleen kuuluu? työputkea ainakin, vielä 2 vkoa ennen etelää.. ja miesten kummaa hyppimistä kuvassa. oinas meinasi siepata minut mutta sitten tuo eräs tulee kehiin. mitähän sekin aikoo, kävellä sänkyyni vai?? heh, no mutta niin se teki alussa.. en kai voi olla sille vihainen jos tämä kaikki oli sielunsopimusta, irtipäästäminen oli kyllä yhtä täydellinen kuin ihastus. en vain tiedä mitä tunnen. sielun rakkautta? huvittuneisuutta? vai olenko cool sille? huomaako se jotain?

muistan että olin erittäin ihastunut ja suhde oli salainen,

se mitä kuulin menneistä elämistämme voi pitääkin paikkansa, sisar veli, orja tyranni, rakastavaiset. jos siltä kantilta tyyppiä ajattelen tai sielun veljenä, on se aika vahva side.. mutta siis.. ajattelenko sitä partya enää
jossa olimme.. siis.. mitä piti sanoa.. vain hänet näin mutta olihan siellä porukkaa. sen jälkeen oinasjuttu olis voinut alkaa. en ollut jotenkin valmis kuin nyt. just 2 pv sitten mars joukkariin, sehän on omalla tavallaan seksuaalinen planeetta sekin,. miesenergiaa eritoten.

oppiihan sitä aina pärjäämään itsekseen, exän kanssa hommat hoidossa.

jos kauniisti ajattelen, varmaan ainakin 3 miehen kanssa on jotain sielunsopimusta menossa. lapseen liittyen, seksuaalisuuteen ja sitten tää outo tapaus rapu, jonka kanssa en vielä tiedä mitä seuraa, koska
tunne on kuitenkin muuttunut.

ainakin se on todella hassu ja sporttinen.

kemiat voi olla siinä taas. olimme aika hyvät ystävät vielä huhti-touko mutta katsotaan nyt sitten. elämä
kun meni eteenpäin, varsinkin bisneksissä muutoksia.

hui, taitaa sittenkin tulla jännittävä talvi, matkaakaan ei ollut viime vuonna kun oli vain partya ravun kanssa, ja se toi sitä huumaa. tänään piti olla party muttei ollut fiilistä mennä.. no ens viikolla sitten. kutsuin
ravun vuosi sitten ja lähdettiin taxilla.

nyt en kutsunut eli katsotaan mitä tapahtuu, heh.

tammikuussa menen varmaan tanssipartyyn

ja vielä yksi toinenkin vavahduttava kokemus

kun ihmiset kovasti puhuu golfista, pitäiskö golfata= isoisäni oli Master siinä ja suunnitteli kenttiäkin
muistaakseni, sukulaiset pelaa, serkutkin. ja yksi ystävä ja parantaja. se olis tosi outoa, vai pitäytyiskö
hevosissa, kun en futiksesta ymmärrä mitään.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #444 : 22.11.2008 11:48:42 »

Voihan nyt, marraskuisilla on sellaiset mars energiat nyt päällä, että ei meinaa tänne astroon ehtiä. Mutta siis Sagittarius, en oikein osaa muuta sanoa kuin että jaksamista nyt tuon asian kanssa. Olet niin pitkään jaksanut, että yritä nyt säilyttää malttisi ja katso tämä loppuun. Kun soittelet niin pysy asiallisena ja jämäkkänä, mutta älä hermostu.

Luin jostain että joulukuiset tuntevat nuo mars energiat vähän myöhemmin, joten jos vielä ei ole niitä tuntunut niin odottakaa vaan...  Wink

ja täytyy taas mennä.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #445 : 22.11.2008 19:53:25 »

Mulla on ajatukset niin solmussa, että ei nyt kartoista irtoa mitään.

Mutta Sagittarius, kysyit tuolla jo aikaisemmin että miten se kehto kuvio on elämässäni näkynyt. Sitä kysymystä piti ihan todella miettiä itsekin. Todella hyvä kysymys.

Olen kokenut sen niin, että elämässäni on ollut hyvin useasti sellainen tilanne, että on todella paha olo ja teksisi mieli vain huutaa apua keuhkojensa kyllyydestä. Mutta vaikka apua lopulta pyytäisi niin huomaa, että kukaan ei voi auttaa. Sitä huomaa olevansa niin yksin ja pettynyt ja vaikeiden tilanteiden ja asioiden edessä.

Mutta jostain se voima löytyy sisältä ja ajatus siitä, että näin teen ja sitten siinä vaiheessa tulee jo usein ulkopuolistakin apua ja tukea. Sekä itsellä helpottaa olo.

Näin olen sen kokenut.

Ai niin, arvon jousimiehet.  aurinko on aamuyöllä siirtynyt  jousimies puolelle joten tästä alkaa meidän kuukautemme.  smitten Nyt vain odotellaan, että se Pluto häipyy kuvioista ensi torstaina. Lopullisesti. Miten kaunis sana ja ihana sointi tuossa lopullisesti...  Grin coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 22.11.2008 19:56:00 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #446 : 22.11.2008 20:18:46 »

Kyllä, Lizzy  Smiley täällä jo odotellaan tuota tulevaa torstaita, joka on enemmän toivoa täynnä kuin muut torstait  Wink

Käykääpä huviksenne katselemassa Russell Grantin tämän päiväinen videotervehdys jouskareille, jossa hän jo maalailee meille kaikille aivan upeaa viikkoa ja erityisesti mahtavaa torstaita  Smiley ei mitään syytä epäillä, etteikö paremmat ajat olisi jo täällä  Wink Jo tuosta videosta ja Russellin ilmeistä tulee hyvälle tuulelle  Grin

http://www.russellgrant.com/channels/video/?vtype=dh1122-sag&vtype1=Sagittarius%20Daily%20Saturday
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #447 : 22.11.2008 20:21:29 »

Ai niin, arvon jousimiehet.  aurinko on aamuyöllä siirtynyt  jousimies puolelle joten tästä alkaa meidän kuukautemme.  smitten Nyt vain odotellaan, että se Pluto häipyy kuvioista ensi torstaina. Lopullisesti. Miten kaunis sana ja ihana sointi tuossa lopullisesti...  Grin coolsmiley

mä huomasin saman just äsken!! Smiley heti mieli parani Wink ja mars-energiaa; oon kyllä koko päivän menny tukka putkella.. eka kaupoissa porukoitten kans, siivoillu.. nyt ootan kaveria kylään. se aikoo baariin, mutta minä en. niin ja se kaveri on  aurinko  vaaka  askendentti  jousimies (kun taas minä toistepäin!). mutta päätin, että nyt värjätään tukka. pikkujouluihin kaks viikkoa, pysyy punasena hyvin sinne asti. ja varsinkin ku lähen helsinkiin huomenna! Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #448 : 22.11.2008 20:45:47 »

Kiitos Fia tuosta videosta.  Smiley Toihan oli ihan loistava!  Grin smitten

oops... kenellä jouskarilla on elämässä asioita, jotka "roikkuu"... *nostaa vienosti käden*  Undecided Embarrassed buck2

Mä uskon että ens viikosta tulee jotenkin erityinen, koska mulla loppuu tiistaina henk. koht. 9 vuosi ja alkaa 1 vuosi sekä sitten toi Pluto torstaina...

Mars antaa energiaa, mutta olisko se sitten noi Pluton viime hetket  jousimies ku tuntuu että jollain tasolla väsyttää ihan äärettömästi ja on sellainen hivenen ahdistava ja sekavakin olo.  Undecided Huh

odotellaan odotellaan...

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #449 : 22.11.2008 20:48:56 »

ihan jees olo.. sellainen epäanalyyttinen ja hyvä fiilis.. kiva tilaisuus oli.. sitähän alkaa haluta ajatella mukavia ihmisistä..

jep jep

matka............

kutsuja ja juhlia paljon..........


tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: