Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 503971 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #465 : 26.11.2008 12:27:18 »

Kiitos Lizzy linkeistä  Smiley Kiinnostavaa oli lukea tuosta Sipe Santapukille tehdystä analyysistä, en tiennytkään että hän on jousimies. Tosin siitä vähästä, mitä hänestä olen lukenut, näin olisi kyllä voinut arvatakin  Wink Merkkaako kuu oinaassa samaa myös AP-kartalla, siis tuollaista "alttiutta" rakastua? täytyy ehkä kysellä tuosta lisää Paluukartta-ketjussa...alkoi vaan askarruttaa.

Russell on mun jokapäiväinen kaveri, ja hyvin hän taas opasteli, kun olenkin juuri lähdössä ostamaan hiukan bilekuteita Pluton läksiäisiin huomiselle ja viikonlopulle  Grin Mustasta en kyllä haluaisi luopua, onko pakko  Huh jos nyt pikkusen jotain muutakin, mutta ei nyt heti voi luopua omimmasta väristään  Shocked

Minä jätän kyllä ilomielin Halloweenin taakseni, paljon on tullut koettua ja opittua Pluton matkassa  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #466 : 26.11.2008 12:28:52 »

no en tiedä miksi pitäisi olla ankeaa? vai oliko se tuo Pluto sekstiili Venus joka sai esmes ravun kuvioon? olikse kivaa ja opettavaista? mutta sehän on hyvä jos ankeatkin ajat näkee positiivisesti.  pluto taisi kunnolla kiusata silloin kun tän koko palstan löysin 4v sitten?

eli se mitä kaikkea on ollut ja tulee olemaan, olkoot tällä sanomalla JEES  laugh


jep. no mutta. suuria suunnitelmia kohti.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2008 12:43:31 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #467 : 26.11.2008 12:54:55 »

Tuntuu niin kummalta. Vaikea kuvitella, että elämä muuttuisi mihinkään suuntaan. Se on aina ollut tällaista, en edes muista aikaa milloin se ei ollut. Kun Pluto siirtyi Jousimieheen olin vasta 6-7-vuotias. Olen siis elänyt Pluton alla yli puolet elämästäni. Lapsuuteni ja nuoruuteni.

Lisäksi on hankala pitää tuota Pluto-jaksoa minään "Haloweenina" tai synkkänä kautena, kun ei ole oikein mitään mihin verrata. Synkempi kuin mikä, pahempi kuin mikä? Millaista se "oikea" elämä sitten on, ei hajuakaan.

Tuhlaillut olen tässä viikkojen mittaan liikaa kait. Ja vielä on vaikka mitä mitä tarvis ostaa ja laskuja maksaa.. Ei rahat riitä! AAARRRG...
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #468 : 26.11.2008 13:24:41 »

^ mulla aivan samat ajatukset! (mutta on mun elämä valosampaa nyt ollu viimeset 2 kk kuitenki)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #469 : 26.11.2008 13:37:12 »

Jee.. Nytpä tarvitsen taas osaavampien neuvoa.. Se Pluto kun huomenna siirtyy kauriiseen, niin mitä se tuo silloin minulle mukanaan? Tajusinpa juuri katsoa karttaa, siellä kun on Kaurista vaikka millä mitalla, samoin sen vastamerkkissä Rapu on muutama juttu..  Sad Eli kun se Jousimiehen "kauhun aika" huomenna minulla päättyy, niin jatkuuko se sama rankkuus kuitenkin sitten näiden osalla, ja kuinka??

 merkurius kauris, huoneessa 5
 venus kauris, huoneessa 5
En tiedä kuinka seuraava luetaan, ja mitä se tarkoittaa:

huoneiden kärjet:
6. huone 27 astetta,  kauris, 28 ast.
12. huone  27 ast.  rapu 28 ast.

Planeettasijainnit:
 saturnus 16 ast.  rapu 41 ast.
 vesta 4 ast.  kauris 58 ast.

Eli siis tuleeko noiden perusteella nyt sitten ongelmia työ, terveys, perheasioihin. Parisuhteeseen vielä lisää???  buck2 Laitoinparhaani mukaan noita tietoja tuohon, pahoittelut jos eivät ole taas oikeaoppisesti kirjoitettu..  Wink

Tuumin vain, että jos tää samameno mun osalta jatkuu, niin pitääkö alkaa miettiin jankin asteen lääkitystä..  Sad

tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Lizzy
Vieras
« Vastaus #470 : 26.11.2008 14:53:12 »

Minäkin olin vasta 12-vuotias kun Pluto meni  jousimies ja vaikea sitä on kuvitella toisenlaista elämää kuin mitä on hyvin pitkään ollut. Ei minullakaan oikein ole mitään vertailukohteita, paitsi se mitä olen toisten ihmisten elämästä huomannut ja kuullut jne. Olen aina ollut utelias, omannut hyvän mielikuvituksen ja ollut hyvä kuuntelija. Toisten ihmisten kertomukset ja kirjat ovat pitäneet koko ajan minulla sellaista mielikuvaa takaraivossa, että elämä voi olla myös ihan toisenlaista kuin tämä mitä minulla on. Jotenkin se on antanut voimia vaikeissa tilanteissa ja uskoa, että jonain päivänä minunkin elämäni voi muuttua, vaikka monia asioita ei nyt voisi edes kuvitella saati uskoa.  Smiley

Kyllä minullakin on Kauriissa Dsc. ja Mars, joten Pluto tulee ryöpyttämään ihmissuhteita ja en edes uskalla ajatella tuota yhtymää marsiin?  Undecided Huh

Mutta joka tapauksessa uskon, että jotain tulee muuttumaan. Vain aika näyttää mitä tulevaisuus tuo.

söpöliini, missä asteissa sinun  merkurius ja  venus on  kauris? Niin no mulla on syntymäkartalla Pluto 5. huoneessa ja tr. menny 6.huoneessa melkein koko mun elämäni ja jatkaa siellä vielä muutaman vuoden. Että en osaa sanoa. Ehkä näen sitten paremmin miten se on vaikuttanut kun vaihtaa huonetta? Joskus asiat on liian lähellä...
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #471 : 26.11.2008 15:38:42 »

 merkurius 0 ast.  kauris 37 ast.
 venus 10 ast.  kauris 33 ast.

Syntymäkartalla  pluto on 9 ast.  vaaka 8 ast., huoneessa 3.
Mitä se sitten lienee tarkoittaman... Joo, katsoin sen huoneen merkityksen, kommunikaatio, naapurit ja sisarukset. No, hmm.. Ei mua kai kauhean helpolla ole oikein ymmärretty, aina katsellaan hiukan oudosti, naapurit on ihan jees, jos en liikoja tutustu, ja veljen kanssa on asiat hyvin paitsi että hän on sen verran syrjäänvetäytyvä, että en pääse enää hänen lähelle vaikka toivoisin...

Kauheasti muuten kirjoitusvirheitä tuossa mun edellisessä tekstissä.. Se on kun pitää kiireellä kirjoittaa!  laugh
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Lizzy
Vieras
« Vastaus #472 : 26.11.2008 15:52:26 »

Sullahan on sitten ihan kohta toi tr.  pluto aspect_con merkurius  se ainakin voimistaa ilmaisua ja suosittelen kirjoittamista lämpimästi, mikäli omaat taipumuksia siihen suuntaan. 5. luovuuden huoneessa saattaa tulla voimakasta tekstiä.  coolsmiley
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #473 : 27.11.2008 09:31:28 »

Aaha, vai luovuus alkaa kukkia.. Sitä onkin jo ikävä, tässä vauvanhoidon yhteydessä kun en ole ehtinyt toteuttaan sitä mikä on minulle tärkeää. En osaa kirjoittaa niin hyvin kun toivoisin osaavani, mutta maalaaminen on kummitellut mielessäni jo jonkin aikaa! Se on mun tapani kanavoida tunteita, varsinkin jos on jotain mielipahaa tai riitaa..  smitten Uusia tauluja pitäisi saada tänne seinälle, kun vanhasta asunnosta lähdettiin, niin kaverit veivät taulut siellä seiniltä..  Cheesy Ajattelin silloin jo että pitää luopua jotta voin tehdä uutta. Pitääkin laskea onko yhtään varaa nyt aineisiin kun kaikki on loppu.. Sormet syyhyää päästä taidekauppaan ostoksille.. saisikin lottovoiton, tietäisin mihin rahat menisi!!  Grin  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #474 : 27.11.2008 11:02:27 »

Minullakin on paljon sälää kauriissa viitosessa. Muunmuassa   neptunus 10 ast.  kauris 50 ast.  saturnus 11 ast.  kauris 52 ast.  venus 21 ast.  kauris 52 ast. :

Vesta tosin on vitosessa, mutta vesimiehessä. En tiedä, onko vaikutusta.

Hitto jos tämä sama touhu jatkuu vielä ton Pluton kanssa!  tickedoff Toisaalta, syntymäkartalla Pluto tekee onneksi (kait) positiivisia aspekteja kuten;

Sulkeutuvaa sekstiiliä venukseen, saturnukseen sekä neptunukseen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #475 : 27.11.2008 16:13:25 »

Your Horoscope - November 2008
This month there will be a lot of activity in your sign, signifying a powerful time of growth and confidence for you. The Sun, Moon, Mercury, Venus, Mars, and Pluto will all be in Sagittarius at some point and bringing added emphasis and the chance to make significant changes. During the weekend of November 1 the Moon in your sign will begin the process by contacting Venus and Pluto. Your social life will heat up and you may take a short trip, but you'll also need to address your obligations. Changing scenarios in the office on November 4 will leave you wondering how to proceed. Worry about a work situation on the weekend of November 8 will paralyze you even though you'll need to complete some of it at home. You may be able to catch up on November 10 and 11 when your energy is good. Several distractions and interruptions on November 14 will create tension. On November 18 and 19 a situation will be volatile and changing, so you may want to wait until the dust settles to proceed. Too much will be expected of you on November 20 and 21 and you'll become frustrated very quickly. Get together with some good friends on the weekend of November 22 and relax. A New Moon in your sign on November 27 will emphasize Sagittarius even further and promote curiosity and perhaps a change in direction. This may have been something you've been considering all month.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #476 : 27.11.2008 18:49:40 »

jaa, no mullon toi  merkurius kauriissa, tarkottaakse sitä et mun runosuoni tyrehtyy 15 vuojeks? just ku mua pyyettiin kirjottamaan lisää yhtä blogia Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #477 : 27.11.2008 22:53:57 »

Ei kun päinvastoin, sun sanomisille tulee enemmän painoarvoa.  coolsmiley

Heh huomaatteko muuten Jousimiehet, että alettiin heti tiiraileen missä kartalla on Kaurista ja mihin Pluto seuraavaksi osuu...

Hellsten sanoisi, että meillä on nyt iso kääpiöplaneetta olohuoneessa ja paha plutoriippuvuus.  2funny

Nyt huis pois kaikki raskaat aatokset tänä viikonloppuna Jousimiehet juhlitaan!  smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #478 : 27.11.2008 23:09:26 »

ei, minen juhli, minä lepään. raskas viikko! noh, jos juhlin niin siideri toisessa kourassa ja imuri toisessa.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #479 : 27.11.2008 23:14:43 »

Mun kulttuurissa juhliminen ei oo yhtä kuin ryyppääminen. Juhli vaikka imuroimalla.  2funny Kyllähän sekin on hienoo kun saa siivottua.  Smiley

Tarkoitin lähinnä sellaista juhlimista, että ajatellaan mukavia asioita eikä murehdita turhia. smitten Vaikka levätään, jos väsyttää.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: