Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497669 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #390 : 06.11.2008 21:41:54 »

mut tuota.. mites se sit jos venus on nyt jousimiehessä? mut aurinko on skorpparissa.. ja ku mulla on syntymäkartalla venus skorpparissa ja aurinko jousimiehessä Cheesy et onko mun venus nyt sitte vielä enemmän villinä?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #391 : 06.11.2008 22:42:35 »

jousimiehellä voisi kaikki bisnesesteet poistua.. juttelïn mm naisen kanssa joka tienaa 100 000 eu kk ainakin joinain kuukausina, sen mies enempi.. okei maallista mut silti ihan kiva-

oinas saa nyt miettiä keskenään, ei ole innostusta pelleillä

henkiset miehet
on taas siitä vaikeita että ne on yleensä liian henkisiä eikä ymmärrä flirttiä, leikkiä, seikkailua tai sitten en vaan tiedä vielä heistä

1 kk matkaan

koska venus muka meni jouskariin kun oinas ollut kuumana kesästä asti ja sen joukkarin oman fiiliksen kai pitäisi nousta joulukuulle, huomaan merkkejä

You may be about to get a nice surprise in your love life today! Judgement and the High Priestess are uniting to make something happen that may improve your state of mind - and with it your emotional well-being. If you live alone, this may be an encounter with a new romantic someone, or a renewal of communication with your significant other if you have a partner. Get ready to seize all the opportunities that come your way!  In the work sphere, Judgement imposes a more intellectual note to the pragmatic aspects that Justice is concerned with. Go through your diary carefully and make the best of all the contacts you have previously established. Go beyond the textbook and the usual polite conversation, try to really get people enthusiastic about your ideas. You have the means to do it. The card of Judgement enables you to get over prejudices and preconceived ideas...
« Viimeksi muokattu: 06.11.2008 23:14:29 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #392 : 07.11.2008 10:36:29 »

Kaikilla on jotain ihme vilinää, minä taidankin olla ainoa "vilinätön". No ei se ole mitään uutta. Taitaa tuo Saturnus syntymäkartan viitoshuoneessa olla syyllinen.  Huh

Saturn in the Fifth House: Planet of fear and caution in the house of fun and games. Right. This can cause a lot of trouble when one is a teenager. There will tend to be extra difficulties with romance, creativity, and fun in general. Saturn’s idea of "fun" is something that takes a long time and lots of hard work. Lighten up already.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #393 : 07.11.2008 13:17:03 »

mua ei oo kukaan mies ikinä kehunu niin paljon selvinpäin ja päivän valossa ku tuo nyt..

Pitääkö naiset yleensä runsaasta imartelusta?
Mulle tulee siitä lähinnä epämiellyttävä olo. Se ei vain tunnu normaalilta, siinä tuntuu olevan jotain häikkää miksi sen jätkän pitää tehdä niin. No joo, mä en vaan ole kasvanu sellaisessa ympäristössä.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #394 : 07.11.2008 13:54:02 »

mikähän sillä oinaalla nyt on. kun vihdoin sais, ei tiedä mitä tekee. en todella ota yhteyttä ennen kuin se (oli eilen ihan lyhytsanainen, syys-lokakuu jutut oli sellaista että huh; sehän ehdotti seurustelua jo 2 v sitten). yksi tuttu on alkanut odottaa ihme palveluksia, vaikka sen projektit ei edes kiinnosta.

hei E, se on se ap kartta eikä radix joka vaikuttaa. niinkuin minulla, onhan käsittämätön planeettapommitus. silti itsellä ei ollut ensin mitään fiilistä, mutta keskitalvea kohti tuntuu olevan. tietty taka-alalla keväinen pettymys, pitää unohtaa.

nyt just oinaalle ei saa sanoa mitään liian syvällistä, ne on sanottu jo. sitähän se pelästyis.

on   pluto aspect_sex venus   jupiter  aspect_sex  venus   uranus  aspect_sex  venus (5) jne  jupiter aspect_con venus    jupiter aspect_con kuu (4)   ja vielä 7:_ssa  kuunsolmu   Ja  on kyllä myös  venus  aspect_con kuu.


siis

2 karttaa päällekkäin:

5    jupiter  aspect_sex  venus
       pluto  aspect_sex  venus
      muut huoneet   neptunus  aspect_tri  venusmars  aspect_tri  kuusaturnus  aspect_con  kuu
7      kuunsolmu

uusi kartta

5      uranus  aspect_sex  kuu     uranus  aspect_sex   venus    uranus  aspect_sex  jupiter
4       jupiter  aspect_con  kuu    jupiter   aspect_con   venus
7        vertex
muut huoneet       kuunsolmu  aspect_sex  merkurius      chiron aspect_sex  merkurius
« Viimeksi muokattu: 07.11.2008 14:20:46 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #395 : 07.11.2008 14:25:13 »

mua ei oo kukaan mies ikinä kehunu niin paljon selvinpäin ja päivän valossa ku tuo nyt..

Pitääkö naiset yleensä runsaasta imartelusta?
Mulle tulee siitä lähinnä epämiellyttävä olo. Se ei vain tunnu normaalilta, siinä tuntuu olevan jotain häikkää miksi sen jätkän pitää tehdä niin. No joo, mä en vaan ole kasvanu sellaisessa ympäristössä.  Smiley

ei se kaikki semmosta suoraa imartelua oo ollu.. vaan eri tilanteissa erilaisia juttuja.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #396 : 07.11.2008 14:46:19 »

kyl niiden kuuluu kehua, imarrella ja hellitellä. kunhan nainen tietää kaiken olevan leikkiä.

miehissä on se hauska että niitä tulee aina pino, vaikkei edes haluaisi. jos haluaa, niitä tulee 100. että joo..

itseä kiehtoo eniten se jos tunnettiin ennen, olen saattanut tuntea oinaan, aika villiä menoa ja partya on ollut. tai, sitten jonkun toisen.. mutta oikeasti ei kovin paljon kiinnosta. olen muuttunut paljon; työ kiinnostaa, ennen oli kovasti draamaa. oinas tunsi minut sellaisena. olen varmaan ollut aika viileä koko syksyn.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2008 16:36:43 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #397 : 07.11.2008 18:58:19 »

Cocijo: Tarkotin siis lähinnä koko elämääni, en vain tämänhetkistä tilannetta. Tällä hetkellä ap kartalla saturnus jyllää ykkösessä neitsyessä.


Sää oot niin nuori vielä Grin Vanhemmiten paranee meiningit niillä joilla on  saturnus ristinä.. Nimimerkillä kokemusta löytyy.

Mitennii nuori? Kohta 19.  Grin

Juju on siinä, että ne sekoilut pitäs sekoilla sillon nuorempana ja jäädä sinne, eikä että siinä vaiheessa kun sais alkaa tunnekuohuton elämä niin saa riesakseen jotkut äijän käppyrät. 

Toisaalta on mielenkiintoista kun mitään ei ole vielä tapahtunut (siis ei tiedä millasta on rakastua). Toisaalta se on raivostuttavan p*skamaista. Että mikä mättää kun ei mitään tapahdu.  tickedoff Nykyään annan asian olla. Ei sitten. Yks hailee, pidän kiinni henkeen ja vereen tanssista ja näyttelemisestä. Enkä anna minkään tulla sotkemaan niitä.

Mites nuo numerologiset vuodet teillä on pitäny paikkansa? Itse odotan vuotta 2009 (teemana siis numero 5), koska se lupaa uusia tuulia ja mahdollisuuksia ja eteenpäin pääsyä. Jo ois aikakin. Tämä nelosvuosi oli liikaa raatamista.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #398 : 07.11.2008 19:32:32 »

Juju on siinä, että ne sekoilut pitäs sekoilla sillon nuorempana ja jäädä sinne, eikä että siinä vaiheessa kun sais alkaa tunnekuohuton elämä niin saa riesakseen jotkut äijän käppyrät. 

Tuo on juuri se mitä olen ennen ajatellut, että nuorena pitäisi kokeilla kaikki ja sekoilla, muuten joskus vanhempana tulee halu kokeilla niitä, ja sitten se ei enää olekaan hyvä juttu. Mutta ei se niin mene. Elämää pitäisi elää tässä ja nyt ja tehdä niitä asioita mitä tällä hetkellä haluaa tehdä. Se, että jos kamalasti suunnittelee elämänsä etukäteen, että tätä ja tätä pitäisi tässä ja tässä iässä tapahtua, ja kun ei tapahdukaan, se vain ahdistaa. Ei saa ajatella liian monimutkaisesti.  Wink Oma elämä on aina paras elämä, eikä ne asiat mitä yleensä kehutaan, välttämättä edes ole niin ihmeellisiä.  Smiley

Eikä monet parikymppisenä vielä ole kokeneet mitä on rakastua, en minäkään, se on sellaista leikkimistä vasta ollut.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #399 : 07.11.2008 19:56:18 »

itse teen ainakin ihan mitä vain missä iässä vaan, enkä oikein tajua mikä on ikä. paitsi viime vuosina tietyt aineelliset jutut yhtaikaa kuin henkiset korostuneet, nuorempana tunne.

olen todella muuttunut aikas cooliksi 4 vuodessa. ja vieläpä syksyn áikana. oinas oppi tuntemaan minut
ihastuneena, naiivina, ja myös kärsivänä. siksi vähän ihmettelen sitä. mutta sekin on kärsinyt. mies on silti kykenevämpi olemaan kova, ja tiukka vaikkapa vaikealle naiselle, jota rakastaa. ja osaa mennä eteenpäin, kait.

mutta katsotaans-

meditoikaa

lähden shoppaan kakkua vkl.ksi


Your Lovescope - Tomorrow, November 8, 2008
There is a lot of speculation circulating about your love life at the moment. It could take a new and very different path forward, sooner than you think. All this is good news, although you may worry about how your relationship will be affected. Shake off that pessimistic view and allow a miracle to unfold. Then take that first step forward.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2008 21:56:20 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #400 : 08.11.2008 14:29:02 »

jep

seurasin tilastoa oinaan kanssa; kun minulla oli kauris, hän lähestyi vajaa 300 viestillä, seúraavanakin vuonna aika lähelle ton.. ja tänä vuonna taas enemmän kuin viime vuonna, jolloin oli rapu loppuvuonna, joo.

mutta allaoleva, en todella ole hyökynyt päälle vaan hän.. olen silti hiljaa. bisneksissä sain kriittisiä neuvoja ja kehuja ahkeruudesta, mietin vain oikeita sanamuotoja ihmisten kanssa. illalla taas mennään.. katsotaan tuleeko noita inter-continental kuvioita.

printteri ja imuri hikeentyivät menossa, 

elämän "systeemiluonne" huvittaa, Cool

Your Lovescope - Tomorrow, November 9, 2008
You may try and go too far too fast today, given the energy boost you'll have been on the receiving end of. A particular person who you have been trying to charm for some time may find you way too overpowering, and develop a decided urge to run for it. If you want to give the relationship any chance, then back off. Give them a little space to decide in your favor.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2008 14:50:09 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #401 : 08.11.2008 14:36:44 »


....
 Nykyään annan asian olla. Ei sitten. Yks hailee, pidän kiinni henkeen ja vereen tanssista ja näyttelemisestä. Enkä anna minkään tulla sotkemaan niitä.

.....
OIKEIN TEET - intohimo taiteeseen ja luovuuteen voittaa mennen tullen monet muut "himot" Afro
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #402 : 08.11.2008 14:51:16 »

luova ihminen on seksikkäin

E, jos laitat ilmon nettiin vaikka vitsinä, saat 100 halukasta tarjolle..

vai onko ap kartan 5 ja 7 tyhjinä, mitä tapahtuu venukselle ja kuulle jne

ahaa nyt ymmärrän.. ensin venus sitten mars

YYY RAKKAUDEN ja SEKSIN planeetat Mars ja Venus  kulkevat seuraavasti marraskuussa  2008:  Mars etenee  kuun alussa kiihkeään skorpioniin josta se siirtyy 16. päivä Jousimieheen. Rakkauden ja seksin tarve on erikoisen kova skorpioneilla. Venus kulkee Jousimiehessä 13. päivään  saakka ja sen jälkeen se siirtyy Kauriiseen. Jousimiehet heittäytyvät suhteeseen ensin rohkeasti, mutta sen jälkeen työasiat ovat toimintalistalla ensimmäisinä.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2008 17:34:46 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #403 : 08.11.2008 18:54:23 »

^ suhde ja työ.. hmm.. työsuhde..

kjäh.. Cheesy mä lähen kylille tänään Cheesy musta tuntuu että mä oon tänään aika hulvaton!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #404 : 08.11.2008 19:54:51 »

Mulla on nyt sellasta pientä ikäkriisin poikasta lähestyvien synttäreiden myötä ilmassa... Miten 26 voi tuntua jotenki niin paljon vanhemmalta ku 25. Vaikka loppupeleissä yks hailee.

Olen ihan samaa mieltä, että ei sitä elämää voi elää sillä asenteella, että nyt kaikki irti kun ____ jotain. Eikä toisaalta kauheesti niikään että sitten kun...  Niitä asioita tekee, jotka sillä hetkellä tuntuu kiinnostavilta ja mielekkäiltä ja sitä rataa eteenpäin. Joo paraskin puhuun kun valitan ite gradustani koko ajan... tota filosofiaa on ollu aika helvatan vaikee toteuttaa viime aikoina... Arvasin kyllä, että sen tekeminen on varmasti rankkaa, mutta että näin kauheeta...  Cry Sitä en (onneksi?) tiennyt...

Numerologiasta kun tuli puhetta niin mulla on ollu 9 vuosi ja jää kyllä mieleen yksistä rankimmista ja vaikeimmista ikinä! Todella toivon ja rukoilen, että alkava 1 vuosi antais vähän tulta ja potkua. Kun jotenki on sellanen kummallinen olo, että sytykkeet on, mutta nyt vaan tarvis jostain sitä tulta... hmm.  coolsmiley

Edit: niin joo, olen huomannut että toi numerologia kyllä vaikuttaa. Noi henk. koht. vuodet on pitäny kyllä hyvin kutinsa. Edellinenkin 9 vuosi oli itselleni rankka ja 1 vuosi toi uutta inspiraatiota. Toivottavasti myös tällä kertaa.

Mutta tästä vuodesta viisastuneena aion tulevaisuudessa varautua 9 vuosiin ja saturnuksen vaikeisiin kuvioihiin paremmin.  buck2 Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 08.11.2008 19:59:07 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: