Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497767 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #375 : 04.11.2008 16:44:54 »

Kiitos tsempistä. Yritetään  Cry *huoks*

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #376 : 06.11.2008 16:52:12 »

Kyllä nyt tuntuu myrskyävän jouskareiden elämässä. Tai siis tunnelmat heittelevän laidasta laitaan. Varmaan vielä tämän marraskuun ajan oikein urakalla.  Huh

Jospa joulukuussa sitten ihan oikeasti ja tosissaan helpottaisi tää heittely. *toivoo*
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #377 : 06.11.2008 18:09:59 »

Moneskos päivä se Pluto sitten lopullisesti jättääkään meidät?
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #378 : 06.11.2008 18:20:54 »

27.11.2008

elikkäs tasan kolmen viikon päästä. Se on kanssa torstai, voi mikä toivon ja ilon päivä Jousimiehille.  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #379 : 06.11.2008 18:21:19 »

Moneskos päivä se Pluto sitten lopullisesti jättääkään meidät?
Täällä sanotaan http://www.horoskooppi.com/kk_jousimies.html
 Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #380 : 06.11.2008 18:22:19 »

Lizzy, vastattiin yht'aikaa  Cheesy

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #381 : 06.11.2008 18:26:17 »

27.11.2008

elikkäs tasan kolmen viikon päästä. Se on kanssa torstai, voi mikä toivon ja ilon päivä Jousimiehille.  smitten

mä oon tuolloin helsingissä ja mulla loppuu yks kurssi just sinä päivänä eli lähden kotia kohti Smiley saas nähä!!

täytyy kyllä sanoa, että lujaa menee mutta menköön!! venus kiusaa, en tykkää kevytkenkäsistä taipumuksistani.. yritän pitää itteni kurissa..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #382 : 06.11.2008 18:33:07 »

Ei rakkaus halua asettua "kuriin" vaan pulputa ja paistaa  smitten
 Kiss Kiss Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lizzy
Vieras
« Vastaus #383 : 06.11.2008 18:58:16 »

Ippuska, juu näin tais käydä.  Smiley Kiitos tuosta linkistä. Täytyy varautua siihen mustaan kissaan pöydällä tuossa kuun puolivälissä. Eyh.  Huh Grin

Voi ja vielä uusikuu osuu tuohon 27. päivään. Hienoa!  Kiss Cheesy

Marix, ei kun se Venus vaan haluaa tulla sun elämään, ja etsii omat tiensä.  smitten  Wink

Let luuve flow.  Grin coolsmiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #384 : 06.11.2008 19:42:53 »

^ no mut sen vika et pitää nykyään lukea oinas-juttujakin!! Cheesy

kai se venus menee pois ennen ku on liian myöhästä tai et on pikkujoulut? Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #385 : 06.11.2008 19:50:32 »

Venus muistaakseni poistuu jousimiehestä 12.-13.  päivä tätä kuuta, vieläpä Pluton kautta... se että onko jo nyt liian myöhäistä on sitten eri asia...  Wink :Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #386 : 06.11.2008 20:04:06 »

mut ku menaisissa sanotaan oinaalle rakkaudesta näin: "uusi tuttavuus saa sinut romanttisiin aatoksiin. suhde etenee, mutta ei ehkä niin kuin olit ajatellut".. sit jousimiehillä "olet aivan innoissasi uudesta tuttavuudesta, joka on tuonut iloa elämääsi." ..no onko vähän joo tuonu? mua ei oo kukaan mies ikinä kehunu niin paljon selvinpäin ja päivän valossa ku tuo nyt.. ootan vaan kauhulla sitä päivää ku soosaan kaiken ja saan kuulla kauheen haukkusaarnan Tongue
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #387 : 06.11.2008 20:12:54 »

no voi että, kuulostaa kyllä siltä, että sä oot kuullu viime aikoina ihan liian vähän kauniita sanoja. Joten jos toi oinas on tuonut iloa sun elämään niin olet sen todella ansainnut.  smitten

miten niin soosaat? Jos leijona alkaa sua haukkuun niin jyrise sille takasi, että mietipä vähän montako kertaa se on sanonu sulle kauniisti viime aikoina tai auttanu tai ollu ystävällinen. Tottakai olet innoissasi tästä oinaasta kun kohtelee sinua niin hyvin.

Älä kuuntele suotta haukkumista mitä et ole millään tavalla ansainnut. Nyt nainen pidä ryhti.  Wink
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #388 : 06.11.2008 20:36:29 »

niin niin mut viittasinki työasioihin. et jos soosailen jotain tässä uuessa asemassani..

leijonakin on kyllä tehny oman osuutensa.. pessy astioita ja tiskipöytä on aika kivan näkönen sen ansiosta Smiley en oo kerenny tällä viikolla jutteleen sen kans ku aamusin hetken ku jätkä on nukkunu nää kaikki arkipäivät mitä oon kotona iltasin ollu. et jos vaikka ens viikolla paremmin..? tai viikonloppua odotellessa..

mut en tiiä onko se tuo pluto? ku siis nyt on menny niin saaterin hyvin ja lujaa ton kk:n ajan mitä oon uuessa virassani ollu ni jotenki ei oo tottunu tällaseen? vaikka on kuinka jousimies ja kissa ja putoo aina jaloilleen niin silti..? tää on jotenki niin erikoista. jotenki vaan oottaa et noniin kohta kaikki taas lässähtää ja on tylsää tasasta arkea ja ootellaan et millon pluto lähtee kauriista pois.. Cheesy

mut ootteks huomannu tän http://postiblogi.posti.fi/
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #389 : 06.11.2008 20:45:06 »

Ai, sori mulla meni soosit sekasin.  Grin

Kyllä mä luulen, että Jousimiehillä nyt ihan todella alkaa sävel muuttua. Ehkä se arki vielä koittaa, ja jonkun aikaa voi olla ihmeellistäkin kun pluto on häipyny, mutta erilainen arki kuitenkin... Kyllä Jousimiehillä on nyt aika isoja muutoksia. jos Pluto muutti elämää niin ihan takuulla muuttaa myös se, että se lähtee. Lopullisesti.

Ei kannata miettiä sitä, että koska kaikki lässähtää kun nauttii vaan siitä, että nyt tapahtuu.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: