Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497634 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #135 : 07.07.2008 13:14:57 »

repeat

mitä vielä pitää oppia.. hehe ..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lumikukka74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #136 : 07.07.2008 14:05:48 »

Siis Plutostako se kaikki johtuukin tällaisella Jousimiehellä??? Viimeiset puoli vuotta kamalaa kärvistelyä ja parisuhdekriisiä Kalamiehen kanssa... Jos siis vain tsemppaan ja ajattelen, että kohta helpottaa???
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #137 : 07.07.2008 14:58:21 »


marix, minulla menossa myös tavaroiden suhteen tuo out with the old vaihe ja haluaisin kovasti uudistaa vaatekaappiani, mutta tällä hetkellä se ei ole mahdollista. Kun pitäisi keskittyä muihin asioihin eikä rahaakaan juuri ole että sen voisi toteuttaa.  Undecided

No kaikki ajallaan.

hah, mä samalla oon myös uudistanu vaatekaapin sisältöä, ihan liikaakin. ja sit ku mä haluisin uuen imurin ja ompelu- ja yleiskoneen ja ja ja.. mun ostovietti ei varmaan ikinä laannu!

tässä mä sit jumitan ku pitäs lähteä viemään roskia tonne alas. monta kertaa sais kuskata, on noita nyt sen verran paljon. siivoukseni jäljiltä siis. ja sit pitäs vielä jatkaa siivoamista Cheesy ainiin ja mullon pyykitkin koneessa.

musta vaan vähä tuntuu siltä et meen päikkäreille ja kattelen sit illemmalla asioita Wink (mä kyl syytän leijonaa tästä, et se on opettanu mut semmoseks "en tee koskaan suunnitelmia"-ihmiseks ja semmoseks et jos jotain ei oo pakko tehä ni sit ei oo..)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #138 : 07.07.2008 15:00:26 »

mulla on muuten molemmat, mars ja saturnus, neitsyessä! opinko mä vihdoin siivoamaan? Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #139 : 07.07.2008 16:25:01 »

Lumikukka, itsekin palasin tähän ketjuun miettimään samaa. Vaikka on optimistiluonne ja ajattelee että parempaa tulee, niin ei tuo viimeinen puoli vuotta ravun kanssa niin mukavaa ollut.. vaikka kävin taivaissa asti miettimässä tunnekehoa, sielua jne. Tilanne joka oli hauska ja kevyt seikkailu muka, ei ollutkaan. Aiemmin olisin varmaan etsinyt 100 uutta kehiin heti..  Wink

Eli onkohan tämä sittenkin niin? Exällä työvaikeutta, hän  jousimies . Hänen synt karttansa ihan erilainen kuin ravulla, joka hoikempi poika, ei mitään planeettoja samoissa huoneissa.

No mihin tämä johtaa, oli se Pluto vai mikä, parempaanko.

Ollapa vaan huvittelupaikoissa.. no onneksi mennään parin viikon sisään, jos olo kevenisi. On tiettyjä pikkupaikkoja maailmassa, joissa tuntee itsensä lapseksi, viattomaksi (ennen yhtään koetusta).
. Sepon mukaan joukkareilla lomailua ja projekteja yhtaikaa, totta. Ravuilla kuulema menee lujaa, aikaa vaan puuttuu, vai niin.


Although relations may get rocky around the Full Moon on July 18, difficulties will iron out permanently, thanks to a change in cosmic mood on July 22. For the remainder of the month simply have fun and be a kid again.
« Viimeksi muokattu: 07.07.2008 16:47:34 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #140 : 07.07.2008 20:04:49 »

WS, ehkä kriisiä ei tulekaan tai whatever you´ll see. En sano enää mitään.

Marix, juurikin siksi olen joutunut lykkäämään tuota vaate-inventaariota kun on imurit etc. muut kodin jutut olleet nyt ajankohtaisempia uudistettavia ja hah ne on nyt kunnossa.
Tässäkin näkyy se Saturnus. Pitää keskittyä siihen mitä oikeasti haluaa ja mikä sillä hetkellä on tärkeintä.

Mutta joulukuiset on hyviä ja katselee mitä tuleman pitää.  Kiss

olen samaa mieltä Dawnchildin kanssa, ja lämpimästi tervetuloa muuten ketjuun mukaan  Smiley että saturnus on erittäin kasvattava ja sen mitä on oppinut tekemällä ja erehtymällä ja taas korjaamalla, sitä ei unohda. Joskus helpot planeetat kuten Jupiter eivät tosiaan opeta mitään kun kaikki tulee valmiina. Varmaan siinä on omat läksynsä, jos syntyy kultalusikka suussa, että sitä oppii arvostamaan, vaikka ei ole sitä vastakohtaa vertailun avuksi... mutta siis siitä huolimatta.

Se on kuitenkin taas vähän eri juttu. Niin ja jousimiehet muka syntyneet kultalusikka suussa?  idiot2

ja katin kontit sanon minä.  knuppel2 tickedoff
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #141 : 07.07.2008 20:58:07 »

btw, mulle tuli tänään puhelu sieltä pankista, että ei me sua oteta. en tiiä miks mut jotenki ootinkin tuollasta vastausta ja tietoa.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #142 : 07.07.2008 21:05:23 »

Dawnchild, perusta vain tuollainen kalat ketju. Kalat on ollu viime vuosina Uranuksen pyörityksessä ja ei sekään varmasti ole helppo planeetta pidemmän päälle...  Undecided Huh Voin sitten Kuu Kalana tulla sinnekin topiciin häröilemään.  Grin Ei mutta oon oikeesti miettiny tota tulevaa tr.  uranus aspect_con kuu aika paljon viime aikoina. Shocked Huh Mutta eipä siitä sen enempää tässä...

Marix, voihan nyt. Ikävä juttu. Olin ihan varma, että pääset. Ainakin johonkin pankkiin.  idiot2 :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #143 : 08.07.2008 10:24:12 »

Lizzy, whats the problem.. kuvissa näytät kauniilta tytöltä.. otatkos nyt asioita liian vakavasti.. juttelin just siitä kun piti jättää tämä viimeinen tapaukseni sikseen.. ei jaksa enää, ei sielun tasolla ei millään. Kai tässä sitten miettii mitä voi yleensä miehiltä odottaa, eikö mittään..

anyway..

nainen parhaassa iässä..

ei vaan ole sellainen fiilis että enempää tälliä olis tulossa tänä vuonna. Jos jatkan itsekseen ja ystävien kanssa, se on sitten eri asia. Noita flirttipoikia ei lasketa.

marix, tsemiä.. tunnen ihmisiä pankeissa.. oletkos kokeillut visualisointia ja kirjoitustaikoja..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #144 : 08.07.2008 10:56:22 »

Wild Star, mulla on erittäin paha henk.koht. kriisi ja murrosvaihe/stressivaihe ja eräänlainen käännekohta elämässä menossa sekä itsetunto ongelmia... Saturnus menee syksyllä mun 5.huoneeseen niin ruikutan varmaan täällä koko ajan, että kukaan ei tykkää musta.  Embarrassed Cry

Mutta kiitos hurjan paljon kauniista sanoistasi.  smitten

Minullakin sellainen olo, että ei jaksaisi yhtään mitään niin sitten yhtään millään tasolla. Haluaisi jotain uutta ja sellaista tunnetta, että on elossa ja että se on mukavaa. Silmät tuntuu avautuneen kyllä viimesen vuoden aikana.

Valvoin taas viime yön mietiskellen ja nukuin pari tuntia aamulla. Muistoja vaan tulvii mieleen niin ettei saa unta.

Kerropa noista kirjoitustaioista? Olet kenties joskus kertonutkin? Mutta jos olet niin olen unohtanut, kerro uudestaan.  Smiley 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #145 : 08.07.2008 11:00:12 »

Noh noh.. nauti vaan siellä altaassa lillumisesta (kuva)..

mukavaa tunnetta saa: loma, tai työ, mukavat bisnekset, mukavat ihmiset (vastapainona lieroille  coolsmiley ), matkat, koti, kauneus, seikkailu, huumori, elokuvat..

kirjoitustaika yksinkertaisesti; kirjoita mitä toivot ja keskity siihen niin se toteutuu (paperin loppuun lause, tämä tai parempaa toteutuu kaikkien eduksi).. voin heittää jotain tarkempaa yv:na jos kerrot mihin aihepiiriin haluat voimasanoja. (paitsi lähden just koneelta joiksikin päiviksi)

Saturnus vitosessa on kyllä vähän ankara.. selvisin siitä tossa keväällä, nyt ihmettelen mikä selittää tän suvannon kun vielä vitosessa Pluto ja Jupiter  aspect_sex venus . Oletin itse asiassa että koko vuosi olis romanttinen! Kaikki on karsiutunut yhteen oinaaseen joka haluaa vain sitä. Ehken itse vaan jaksa olla avoin ravun jälkeen (tarkoitin etten jaksa miettiä häntä enää ja koko seikkailua, see you next lifetime) .
« Viimeksi muokattu: 08.07.2008 11:09:50 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #146 : 08.07.2008 11:59:23 »

Ihan kohta olet Lizzy tuossa täydellisessä kerhossa, jossa kaikki työ ja suhdeunelmat vaan toteutuu.. hrmm..  angel angel
« Viimeksi muokattu: 08.07.2008 12:01:45 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #147 : 08.07.2008 12:06:06 »

mä mietin tänään postia jakaessani ws tuota kun oot ennenkin ehotellu mulle aarrekarttaa yms.. ku oonhan mä tavallaan elämässäni kerran todella halunnut jotain ja se sitten loppujen lopuks toteutukin.. nimittäin tuo leijona. mutta mä vaan halusin ja halusin.. vaikka mitä vaikeaa oli.. ja tässä sitä nyt ollaan. et ehkä mun pitää ottaa vakavissani nuo työasiatkin sitten, kun oikeasti tulee sellanen paikka et "TON MÄ HALUUN". vähän niinku se mies sillon. ja kyl mä sinne pankkiinki haluun, mut en ois halunnu muuttaa ehkä tai ruveta kulkeen tota väliä. omalla työpaikalla muuttuu asiat ens kuussa, joten kattelisin mielelläni mitä ne tuo tullessaan. jos on aivan käsittämätöntä paskaa koko touhu niin sitten taas jatkan tosissani hakuhommaa.

ohan tää tässä kuussa vähän tällasta.. het ku lomalla olis ku lähin töistä yhentoista jälkeen jo. menny puoli kasiks.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #148 : 08.07.2008 12:09:47 »

Niinhän ne sanoo, että odota parempaa, jos jokin mättää, se ei sitten aukea. Tietysti jotain täytyy kestää töidenkin kanssa. Itsellä parani vapaudet, palkka ja työmatka lyheni vaikka kaipaan joskus rennompaa menoa ja sellaista kaikki on mahdollista-mentaliteettia, jostain muualta sitten.

Hyvä, jos toimi jellonan kanssa.

Ajattelinkin tässä, että mitäs jos rupeais vaan katsomaan miten saa muut menestymään. Se voisi olla yhtä hauskaa kuin oman leffan kattelu
.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #149 : 08.07.2008 12:18:01 »

^ mä oon ainaki järkänny 3 ihmistä töihin ja on se ihan kivaa Cheesy tulee hyvä mieli, jos saa autettua joskus jotain muita.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: