Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497655 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #120 : 26.06.2008 13:40:32 »

mä sain taas aivan uskomattoman päähänpiston.. vajaan tunnin päästä selviää kuinka käy sen kans.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #121 : 27.06.2008 12:40:22 »

*uteliaana* mitä sä keksit?  Cheesy :Smiley

Tulis mullekin jotain loistavia ideoita. Mulla näkyy olevan Marsin kolmioita ja sekstiilejä tällä hetkellä aika monta menossa. Hmm. Missähän ne näkyis. idiot2

Yks Saturnuksen neliö poissa kuvioista. JEE!!!  Cool enää... kolme jäljellä...  buck2

*haukottelee taas*

Muoks: ai niin, muuminmamma jos haluat tietää tarkemmin niin laita vaikka yv syntymäaikasi niin voin katsoa.
Noin yleisesti niin nyt tällä kertaa noita Pluton kovimpia juttuja taitaa tulla enemmän loppupään Jouskareille.
marraskuisilla on vain se saturnus riesana vahvemmin...

Joskus tuntuu parantavalta kirjoittaa vaikeita kokemuksia ylös ja sitten vaikka just hävittää ne tekstit. Sitä osaa olla kiitollinen siitä missä on nyt.  Smiley

Mulle on tullu mieleen myös muuten -90 luvun loppu näistä Pluton viimeisestä jousimiehen asteista. Jotain sellaista ympäri mennään yhteen tullaan meininkiä... vaikea selittää.  idiot2

Mutta silloin 90-luvulla se oli vasta alkua ja nyt ollaan lopettelemassa. vaikka välillä tulee klaustrofobinen olo niin kuitenkin siinä on ihan selvä ero.  Wink Kyllä se helpottaa. smitten
« Viimeksi muokattu: 27.06.2008 12:45:36 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #122 : 27.06.2008 15:16:57 »

yhen työjutun vaan. käyn ens viikolla täyttämässä jonku paperin yhessä paikassa. en tiiä onko tyhmä veto, tuskin.

mä oon tänään putsannu meijän eteisen. purettiin sieltä semmonen vanha puhelinpöytä, sit asensin hienon eilen cittarista ostamani maton siihen ja voi vitsi on ihanan näköstä  smitten

aion heittää roskiin:

kahet kengät (huonoja jaloille, toiset on ihan loppuun ajettu)
kolme säkkikankaan näköstä säästöpankin vanhaa sinistä verhoa Cheesy
ehkä yks puntari (en oo osannu päättää vielä saako puntaria heittää roskiin vai pitäskö se lahjottaa jollekin)
yks matto, joka on pohjasta rikki ja haisee pahalle

kerroin nämä siks, että mä en oo koskaan vielä heittäny roskiin mitään tuollasia asioita. siks meillä onkin aina sotkusta, kun ostan aina lisää mutten heitä mitään menemään.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #123 : 27.06.2008 18:16:27 »

Tämä jouskarityttö lähtee nyt kesälaitumille  Cheesy  heippa vaan kaikille tasapuolisesti, ihanaa kuumaa kesää toivotellen  Kiss smitten smitten

Ja huomenna ruusuja ihailemaan Arboretumiin  smiley6600

Nähellään siellä ja syksyllä foorumilla  -  mooooi angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
levoton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #124 : 28.06.2008 12:28:54 »

Minulla oli pluton aika kamala, lyhyine onnenhetkineen. Tuntuu, että kaikki on mennyt, mitä olin saanut elämäni aikana rakennettua  Sad

Terveys romahti ja jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle, sitä kautta talous romahti täysin. Jouduin jättämään aikaisemman elämäntyylini ja sosiaalisen viitekehykseni.

Solmin tuona aikana yhden avioliiton, joka päättyi eroon sekä yhden avoliiton, joka päättyi eroon - eikä tällä kertaa pelkästään minusta johtuvista syistä  Grin.    Auh, olihan ennen avioliittoa yksi avoero.

Muuttoja on ollut monta. Ensin 3 käytännössä samalla paikkakunnalla, toisena muutto vieraalle paikkakunnalle, sitten muutto avopuolison kanssa kolmannelle paikkakunnalle. Sieltä muutto uudelle paikkakunnalle, jossa erosin ja muutin yksikseni. Nyt sitten vuoden alussa muutin taas uudelle paikkakunnalle.

Nyt sitten odotan parempia aikoja tulevaisuudelta ja jopa uskon, että vielä sitä jotain tulee - siis hyvää.

Olen unohtanut tässä pyörityksessä, niin paljon astrologiaan liittyvää, että harmittaa. Toivoisinkin, että jos jollain on aikaa ja intoa vilkaista karttaani tulevan suhteen, olisin enemmän kuin kiitollinen  Smiley
20.12.1963 18:10 Helsinki
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #125 : 28.06.2008 12:39:12 »

^ oot mua 20 vuotta ja 10 päivää vanhempi Wink jei! Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #126 : 29.06.2008 11:13:26 »

Minulla vaan elämä matelee eteenpäin.. Tällä hetkellä olen käyn kesätöissä, sentään sieltä saa rahaa.. Wohoo, saan 800e ---> RIKKAUS.  Grin

Siis osaako täällä joku tulkita syntymäkarttoja? En ole oikein varma omastani.. Olen yrittänyt tulkita, mutta meni ihan  crazy2 Minua helpottaisi, jos joku auttaisi tulkkaamisessa, mutta syntymä aikaani en oikein mielelläni levittele netissä, joten kartan linkki on tässä: http://www.geocities.com/chibiyukikitsune/28_11_1989_23_10_0_-02_00_65_004_-25_319_00.png

Tätä kautta voisin myös joko poissulkea tai vahvistaa omia päätelmiäni kartastani. Hyvä keino oppia.  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #127 : 30.06.2008 14:10:27 »

Siis osaako täällä joku tulkita syntymäkarttoja?

Kysy vain, kuinka moni. Smiley Ongelmana on vain se, että se mokoma vie niin paljon aikaa, itsekään en uskalla lupautua. Mutta kurkkasin ihan pikaisesti karttaasi kun nyt linkki tuossa valmiina oli, ja todellakin sinulla on rivistö planeettoja Jouskarissa ja Kauriissa, joten transiitti-Pluto on niitä käynyt läpi järjestyksessä jo varmaan kymmenisen vuotta ja myllerrettävää riittää vielä toiseksi kymmeneksi. Kysymyksessä ovat karttasi huoneet 4. ja 5., eli kodin ja perheen huone sekä luovuuden, rakkausuhteiden ja lasten huone.

Lisätietoa Plutosta voit halutessasi etsiä vaikka foorumin haku-toiminnolla, mutta tässä linkissä yksi Pluto-ketju ja tässä Yleissivistävä transiittiketju, jossa tietoa transiiteista omalle kartalle.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #128 : 30.06.2008 17:52:57 »

Kiitos. Toivottavasti ei kovin myllerrä.. Viimeiset viisi vuotta eivät ole olleet mitenkään kivat.  Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #129 : 30.06.2008 18:43:19 »

pluto oho tuli vahingossa

no niin siis, vaikka mieli on epävarma siitä mitä eräällä on menossa, onko se ihastunut tms, näenkö joskus, tämä ei aivan lamaa minua. pystyn toimimaan bisneksissä taas. työkausi kun on katkolla, voi hoitaa muita asioita ja tänään päätin olla tyytyväinen bisnesten vaihtoon. voi olla että taas ne vaihtuu jossain vaiheessa, mutta se on sitten. vaikea olla tyytyväinen valintoihinsa - mutta JOSPA ei ottaisi ITSEÄÄN vakavasti. sillä voisi selvitä raha-tunne-henkisten asioiden jatkuvista muutoksista.

vai mitä.

elämä ja kaikkeushan heittää lautaselle koko ajan jotain uutta, positiivista uutta se oli viimeksi matkalla , taas piakkoin matka tulossa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #130 : 30.06.2008 22:40:25 »

hei millaset on yleensä matkustustransiitit? näkeekö tollasia ap-kartoilla? haluisin kyl vielä nähä ulkomaita elämäni aikana.. eihän se olis jousimiehelle muuta ku lähteä. on siinä silti pari muttaa.

kävin tänään täyttämässä yhen lappusen töitä ajatellen, mut.. ja sit kaveri ehotti mulle yhtä juttua.. se ois lähimpänä omaa alaa näistä vaihtoehoista. en tiiä sit pitäskö tarttua härkää sarvista.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #131 : 05.07.2008 14:57:58 »

äh, mullon rapula.

ei saa lissy pelotella, et joudun kokemaan vielä kaikkea pahaa.. olenhan joulukuinen!

mullon ollu tosi hyvä mieli koko tän viikon ja kauheen energinen olo! tein kolmena päivänä ihan uusia kokkauksia keittiössä! äsken järjestelin taas vaatteitani. mua kiinnostaa edelleen koko ajan ostella jotain. ja samalla pitäs päästä eroon vanhoista kamoista.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #132 : 05.07.2008 17:17:20 »

Minulla taas tuli takaisku.. Ei auta kuin jatkaa vaan eteenpäin. Toivottavasti se valo vielä löytyy siellä tunneli päässä ja tosiaan toivotaan, että uutta rakentuu niiden lyhistyneiden raunioiden tilalle.

Mitä te oikein meinaatte tuolla Saturnuksen jummituksella? En ymmärrä, miten sen pitäisi näkyä tms. Saturnuksen transiittejakaan ei oikein ole ollut, paitsi vasta alkanut Saturnus yhtymä nousumerkki (mitä se lie meinaakan).. Mutta ei kait yhtymä ole mitenkään huono transiitti.  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #133 : 06.07.2008 09:45:50 »

En vieläkään suostu miettimään Saturnuksia. Se kai hallitsee noita  kauris, eilen tosiaan auttoi tavata kaurisystävä Italiasta ja ajatella muuta (miten pinnallisesti hän sai suhtautumaan suhdevenkuraan, ihan kuin eräs olisi vain joku tuntematon kuva). Ei ole vielä uuden tyypin aika, mutta häntä on ihan hyvä visioida. Ja tänään sitten  kaksoset tuttua ja  leijona lasta, eilen  jousimies lapsi (minun astro twin),  neitsyt mies, siis kauriin. Talousliitto.. nainen haluaisi omaa aikaa, italialaiset mesoavat kovasti. Piti ajatella siis sen maan taloutta, kulttuuria jne. Hassua miten Tanskassa on täystyöllisyys, Kuuba ollut  kurjuudessa, Italiassa ja Enkussa omat talousongelmat ym. No joo. Mutta tosiaan se kaurisnainen on aina saanut minut miettimään matkailua, sen alan kuhinaa ja miehet sitten sivussa, tervettä. Voisi ehkä mennä käväisemään vaikka 2009 kun ajattelin mennä heidän naapurimaahansa. Hyvä että on isot maailmanmarkkinat..
« Viimeksi muokattu: 06.07.2008 09:52:19 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #134 : 07.07.2008 13:05:43 »

anteeks mikä kriisi tässä nyt vielä pitäis kokea, jos en suostukaan.

ainoa mikä tulee mieleen oli nuo suhdekäänteet ,, mutta kun nekään ei tule 7v välein vaan tiuhemmin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: