Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 496775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #60 : 09.05.2008 15:59:59 »

en oikeen tiiä mitä sain aikaseks, mutta liitän sen tähän niin näätte Wink

mullei kyl toista tollasta jellonaa oo diilata.. tollasta miestä ei vaan kertakaikkiaan oo toista olemassa!! jätkällä ois älyä vaikka mihinkä johtoportaisiin ja mahtaville paikoille, mut mitä se tekee.. ei yhtään mitään Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #61 : 09.05.2008 17:59:13 »

En oikeen ymmärrä mikä estää?  :Smiley

Oliko tuo kysymys minulle?  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #62 : 11.05.2008 14:05:25 »

heippa jouskarikaimat, ootteko te huomannu mitään vaikutusta sillä, että  mars siirty  leijona eli kolmiomerkkiin?

Musta ainaki tuntuu, että energiaa on tullu ihan hieman lisää, vaikka välillä onki sellasia päiviä, että väsyttää vaan ihan tajuttomasti. Niin sitten toisaalta joinain päivinä saa aika paljoki aikaan.  Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #63 : 11.05.2008 14:33:10 »

no mä oon eilen ainakin saanu siivottua tän kämpän, mitä ei ollu tapahtunu varmaan pariin viikkoon.. eilen oli muutenkin tosi hyvä päivä ja nyt on yleisesti ollu tosi hyvä viikonloppu Smiley kai mulla vaikuttaa mielialaan sekin, että kesäloma lähenee..

sanoin äsken leijonalle, että ostetaan oma talo. se kysy, että mitä tästä puuttuu semmosta mitä olis jossain toisessa.. sanoin, että tilaa. se sano, ettei tarvi enempää huoneita tai tilaa. mää tarvin. sanoin, että jos suutun sille niin mun pitää päästä niin kauaks ku pippuri kasvaa. se katto missä meijän musta kissa nimeltään pippuri lymyää ja totes, että tossahan se kasvaa parin metrin päässä.  2funny
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #64 : 11.05.2008 14:43:08 »

heippa jouskarikaimat, ootteko te huomannu mitään vaikutusta sillä, että  mars siirty  leijona eli kolmiomerkkiin?

Musta ainaki tuntuu, että energiaa on tullu ihan hieman lisää, vaikka välillä onki sellasia päiviä, että väsyttää vaan ihan tajuttomasti. Niin sitten toisaalta joinain päivinä saa aika paljoki aikaan.  Smiley

Kyllä vaan, ihan uudenlaista potkua ollut pari päivää tekemisissä  Smiley

tosin tänään jotain haikufiilistä...ne on nää pyhät tai jotain  Cry
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #65 : 13.05.2008 12:37:34 »

Tässä muuten horoskooppi.com sivuilta napattu Nikulan näkemys  jousimies ihmisten toukuuhun:

Jousimiestä toukokuu ei hetkauta ihmeesti. Planeetta-asemat ovat väistelevät merkkiisi nähden. Voit tuntea olosi puolinaiseksi, hammasrattaat eivät osu kohdalleen, koneisto pyörii tyhjää. Saturnus jurnuttaa merkkiäsi kovalla kulmalla ja olet usein epäedullisessa asemassa tai kritiikin kohteena. Löysät lupaukset, väljä elämäntyyli voi olla otollinen kohde joutua muiden hampaisiin. Nyt et pääse helposti loistamaan parrasvaloissa etkä saa paikkaa auringosta. Toisaalta et ole tottunut olemaan takarivin Taavi joten mitä tehdä? Suoria kanavia ei juuri ole. Uranus neliöi merkkiäsi ja olet oikukas ja tartut haasteisiin väärästä päästä tai kiipeät puuhun perse edellä. Vähempi omaperäisyys voisi tehdä paremman vaikutuksen. Hyväksy normaaleja rajoja ja odotuksia, tee voitavasi, keskity tuomaan maan päälle ihanteitasi ja toiveitasi. Työskentele vaikean materiaalin tai vaikeiden ihmisten kanssa, se voi karistaa turhia luuloja myös itsestäsi.

Tuo alku osuu liiankin hyvin, kumpa vois ja osais toteuttaa noita lopun viisaita ajatuksia. *huoh*
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #66 : 13.05.2008 13:13:47 »

^ menin kans tonne sivuille ja siellä oli celine dionin kartasta.. lopussa näin "Ja niille, jotka ihmettelevät suosion materiaalisia mittasuhteita, tarjoaa Jupiter 2.huoneessa vastauksia. Jupiter 2.huoneessa on periaatteessa yksi parhaita osoittamaan aineellisen elämän runsautta ja mukavuutta."

..niin, jes!!! MULLA ON MULLA ON MULLA ON!! nimittäin jupiter kakkoshuoneessa syntymäkartalla  smitten mut.. pilaako kaiken se et se on jousimiehessä? Cheesy

töissä kauheeta pyöritystä.. eilen pyörälinjalla, tänä aamuna joutu autolinjalle.. huomenna ihan eri soluun.. nauramaan skorpionin, neitsyen ja ravun kans. tai siis se menee silleen et ensin skorpioni nauraa omille ajatuksilleen, sit mä nauran sille kun se nauraa itelleen ja sit rapu ja neitsyt nauraa meille kahelle kun me nauretaan  uglystupid2
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #67 : 18.05.2008 19:47:52 »

jotenki mä ootan tätä

Saturnus sekstiili Venus
*****
Tarkka: 24.6.2008
Alkaa: 24.5.2008 Päättyy: 8.7.2008
Saturnuksen planeettaohitus kuvaa aina tarvetta tai mahdollisuutta konkreettiseen ja näkyvään muutokseen sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Vaikutus tuntuu väsymyksenä ja sairastumisherkkyytenä tai parhaassa tapauksessa selvänä kyvykkyytenä ottaa vastaan uusia haasteita ja menestyä niiden toteuttamisessa. Varsinainen tulkinta löytyy vuosihoroskoopista.


saturnus on kymppihuoneessa.. skorpionissa..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #68 : 27.05.2008 11:51:22 »

Pluto alkaa lähestyä. Enää muutama viikko ja se on takasi jousimiehessä. Onko Jouskarit huomannu mitään?

Marraskuisilla kai edelleen jatkuu vähän raskassoutuinen saturnuksen siivittämä meininki, mutta kyllä se kesän aikana vähitellen helpottaa... kait... Joulukuun viimesen asteen jouskareille luvassa myrskyjä loppuvuodelle...
Sillä välillä olevat kai elävät aika rauhaista elämää?

Mä odotan marraskuuta. Ikävä kyllä siihen on vielä puoli vuotta... Toisaalta vaan puoli vuotta... onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä... kas siinä pulma... No filosofia sikseen. Ei tässä voi muuta kuin odottaa ja samalla yrittää saturnusmaisesti puristaa eteenpäin päivä kerrallaan.  Wink
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #69 : 27.05.2008 11:58:11 »

Taitaa se Saturnus väsyttää tai sitten Plutokin heittää omaa varjoaan... Uni on maittanut ja toisaalta olen nähnyt varsin mielenkiintoisia unia... Kireyttäkin on ollut ilmassa, mutta muuten elämä on tuntunut huomattavasti helpommalta kuin vuosiin  angel Painostava olotila on poissa  smitten
Nyt jo uskon siihen, että mitä olen aina jaksanut hokea, että paistaa se aurinko risukasaankin  Grin
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #70 : 27.05.2008 12:03:14 »

Joo sama tunne ollu, että jonkinlainen painostus on poistumassa, vihdoin, monien monien vuosien jälkeen. Huh.
Vaikka toi saturnus rasittaakin niin ei se ole ollenkaan niin syvälle käyvää kuin tuo Pluto.

Toisaalta nousurapuna taas tuntuu, että se paine on siirtymässä ihmissuhde puolelle pikkuhiljaa...  Undecided jaiks.
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #71 : 27.05.2008 12:30:05 »

Taitaa se Saturnus väsyttää tai sitten Plutokin heittää omaa varjoaan... Uni on maittanut ja toisaalta olen nähnyt varsin mielenkiintoisia unia... Kireyttäkin on ollut ilmassa, mutta muuten elämä on tuntunut huomattavasti helpommalta kuin vuosiin  angel Painostava olotila on poissa  smitten
Nyt jo uskon siihen, että mitä olen aina jaksanut hokea, että paistaa se aurinko risukasaankin  Grin

Kyllä! juuri tältä on tuntunut jonkin aikaa. Hyvin nukuttuja öitä ja kiinnostavia unia, ja reaalielämä tuntunut helpommalta kuin aikoihin. Kummallista melkein kun ei koko ajan tunne kulkevansa 10 kilon puntit harteilla  Smiley
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #72 : 02.06.2008 08:51:58 »

Moikka,
Nyt en ymmärrä .. siis pluto palaa Jousimieheen ? Juuri kun luulin että kaikki lähtee menemään parempaan suuntaan.. Eikö pitänyt Pluton jo siirtyä... Mä taidan olla vielä ihan lastenkengissä näiden asioiden kanssa..

Pluto palaa viimeisen kerran merkkiisi nyt kesäkuun aikana ja ottaa samalla vastaan Auringon ja Venuksen oppositiota. Jotkut elämäsi osa-alueet tulevat olemaan kovan muutospaineen alaisina juuri Juhannuksen aikoihin. Hermosi ovat varmasti hiukan pinnalla, olitpa sitten lomalla tai töissä

Auringon jaVenuksen oppositiota ? Pitäisiköhän kesälomalla yrittää ehtiä paneutua tähän astrologiaan ja termeihin tarkemmin.. tuntuu ettei vieläkään ymmärrä  Smiley


Emisa
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #73 : 02.06.2008 13:45:33 »

Moikka,
Nyt en ymmärrä .. siis pluto palaa Jousimieheen ? Juuri kun luulin että kaikki lähtee menemään parempaan suuntaan.. Eikö pitänyt Pluton jo siirtyä... Mä taidan olla vielä ihan lastenkengissä näiden asioiden kanssa..

Pluto palaa viimeisen kerran merkkiisi nyt kesäkuun aikana ja ottaa samalla vastaan Auringon ja Venuksen oppositiota. Jotkut elämäsi osa-alueet tulevat olemaan kovan muutospaineen alaisina juuri Juhannuksen aikoihin. Hermosi ovat varmasti hiukan pinnalla, olitpa sitten lomalla tai töissä

Auringon jaVenuksen oppositiota ? Pitäisiköhän kesälomalla yrittää ehtiä paneutua tähän astrologiaan ja termeihin tarkemmin.. tuntuu ettei vieläkään ymmärrä  Smiley


Emisa

Juups, Pluto ottaa ja pakittaa juuri nyt ja palaa jouskarin viime asteille vielä noin puoleksi vuodeksi, jonka jälkeen tuo ei sitten enää meikäläisiä jouskarin merkistä käsin painosta tms. Aurinko möllöttää nyt kaksosissa (kuten venuskin), joten siksi ne tekevät oppositiota plutoon nimenomaan juhannuksen tienoossa ollessaan kaksosen merkin lopussa.

Lomalla kannattaa lukea astroa, vaikka osaisikin jo jotain  Smiley siinä on nimittäin niiiin paljon opittavaa ja mahdollisuuksia  Wink smitten
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #74 : 02.06.2008 14:16:00 »

Juhannusko vedenjakaja..

mutta nytpä saa varautua hidasteluihin..  pluto jousimiesaurinko venus aspect_opp pluto ja  venus kaksoset ja   kaksoset hallitsija  merkurius retro!???! Helpottavat samaan aikaan, sitten kun Venus on edelleen kaksosissa ja Merkkari oikenee, sittenhän tähtitaivas puhaltaa edistystäHuh Jos Pluto nyt sitten menee Jousimiehen loppuasteille, vaikuttaako se alkukuun  jousimies ?

vauhtia lupaa Seppo, ehkä niihin yleisiin asioihin..

ja taas..


Perjantai 06.06.2008

Maanantai 02.06.2008 *

Kesäkuun ensimmäinen täysi viikko käynnistyy innostuneissa tunnelmissa Merkuriuksen perääntymisestä huolimatta. Mars, Venus, Aurinko ja Merkurius ovat loistavissa asemissa keskenään ja antavat mukavasti lisäpotkua kaikille hyville sunnitelmille. Hyvät suunnitelmat ovat sellaisia, joiden toteuttamisesta voi nauttia täysin siemauksin.

Jousimies

Ole valmis kohtaamaan äkillinen epäonni jonkun suunnitelmasi toteuttamisessa odottamallasi tavalla, sillä nyt sinulla on onni onnettomuudessa ja kaikki kääntyy sinulle parhain päin.

Jousimies

Mikäli joudut jossakin tilanteessa toimimaan vastoin omaa käsitystäsi, niin nyt saatat yllättää itsesi ja ilmoittaa kylmän rauhallisesti, että enää se ei onnistu. Ja heti helpottaa.

Siis oli astrologiassa jotain tai ei, otan tuon huomioon, ei odotella ihmeitä ennen jussia. Sitten uskallan puhua loput asiat erään kanssa, siis mikä ei viimeksi selvinnyt. Ihmeen sitkeä veto johonkuhun? Nytpä voi katsella ympärilleen.. kovasti haluaa nyt liikkua, liikuntaa, tilaisuuksia..


 
« Viimeksi muokattu: 02.06.2008 17:53:46 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: