.ave.
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #17070 : 23.05.2017 13:08:33 » |
|
Terve taas tupaan. Tässä kun on käynyt läpi elämäänsä vuosia taaksepäin, niin tuntuupa jotenkin oudolta, että olenko minä sittenkin oikeasti ihan oikea ihminen, joka on olemassa ja jolla on persoonallisuus, joka voi olla yhteistyössä jonkun toisen kanssa, eikä vaan sulaudu kuten  , kun minähän olen vain tällainen aave? Olen unohtanut jokaisen menneen askeleeni, mutta onhan ne ihan oikeasti olemassa. Se on oikeastaan ihan kivaa olla olemassa. :  Suhteet alkavat määritellä minuutta - vasta sittenhän on jotakin, jos on joku jonka kanssa on samanlainen tai erilainen. Sitä ennen on vain jotakin määrittelemätöntä. Ensimmäisen määrittelyn me omaksumme minuudeksemme sieltä vauvaiästä, kun emme vielä tiedä ollenkaan keitä olemme, tiedämme vasta kun koemme miten meidät kohdataan. Sitten kasvettuamme voimme myöhemmin alkaa vertailemaan sisällä kokemaamme muissa näkemäämme.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ghede
|
 |
« Vastaus #17071 : 23.05.2017 17:18:16 » |
|
hups, meni jo sfääreihin. kato näitä mun kenkiä miten pienet tähän touhuun, lapsenhan ne on jos jo ensimmäisen ratkaisemiseen tarvitsee muita ihmisiä niin varmaan kaikki ne teoriat on ajateltu sen pohjalle että muutkin on mukana kuvioissa ug on hyvä  kirjoita vain lisää tänne foorumille niistä vaihtoehtoisista tulkinnoista jos siltä tuntuu, mua kiinnostaa Älä nyt vähättele itseäsi. Ei munkaan kengät sen isommat oo. Yritän joskus kirjoittaa hienoja, mutta oikeastaan en tiedä asioista sen enempää kuin muutkaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
.ave.
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #17072 : 23.05.2017 20:45:33 » |
|
 Siinähän se täydellinen kuva.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Serafina
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #17073 : 25.05.2017 15:17:08 » |
|
Mauno Koivisto RIP
|
|
|
tallennettu
|
Valkoinen solaarinen tuuli
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #17074 : 25.05.2017 20:45:45 » |
|
Katsoin myös Koiviston hautajaiset - yksi aikakausi ohitse. Koivisto oli minun lapsuuteni presidentti ja muistoja on jäänyt mieleen mm. hänen tv-esiintymisistään.
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
Be true to yourself
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #17075 : 25.05.2017 22:29:42 » |
|
Meinaan minä joo opiskella, buukkasin esim. huomiseksi parin tunnin luennon myyntiopintoja. Mun tekis mieli välillä alkaa 100% opiskelijaksi tyyliin loppuelämäksi, koska se on paljon palkitsevampaa kuin työelämä. Onneksi ei ole enää mahiksia saada opintotukea, ja kerkesin tosiasiallisesti kyllästymään opiskelijaelämään ennen kuin lähdin Ruotsiin töihin. Jos voitan lotossa niin alan elämäntapataiteilijaksi ja bisnesenkeliksi 
|
|
|
tallennettu
|
Be true to yourself
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #17076 : 22.06.2017 20:51:58 » |
|
Kävin myös sertifikaattikoulutuksessa, joten hyvä kouluttautumisalku  Seuraavaksi isompi urakka, eli laitetaan kroppa kuntoon  Itsekuria ei ole oikein ollut kun tuota työstressiä on vaan liikaa, mutta ei voi mitään.. Kroppa ei kestä ja närästää jne. Kävin ekalla lomaviikolla lenkillä joka päivä ja oli ihan parasta  Yritän jatkossa käydä useampina päivinä, eli kohta ulos  + vähemmän ruokaa joten eiköhän se siitä taas lähde putoamaan sinne normaalin puolelle.
|
|
|
tallennettu
|
Be true to yourself
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #17077 : 22.06.2017 21:58:54 » |
|
Sama, työstressi ja paino ollut ongelmana. Oon yrittänyt liikkua aina ku pystyy ja pienentää annoksia, mutta se on vaikeeta. Tosin tää alkuvuosi on ollu niin stressaava, että huomasin puntarilla painosta hävinny kolme kiloa. Tosin tänään se vaaka näytti vähä mitä sattuu  että voi olla vaa'assakin vikaa, mutta en ihmettelisi. Stressi tekee mulla tota, että paino tippuu. Valitettavasti vaan sitte ku stressi on ohi niin se paino nousee... Pitäis saada joku balanssi siihen, vaikka en kai mahda mitään kyllä elämäntilanne ja stressitaso vaikuttaa. Ulkoilu on ihan parasta ja suunnitelmissa on myös lomalla lenkkeillä. Ihan vielä ei pääse lomalle, mutta onneksi nyt on juhannus. Mahtavaa keskikesän juhlaa tupaan 
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #17078 : 23.06.2017 00:45:27 » |
|
Sellaista se on.. Tulee töissäkin toisteltua  Ostin pari boksia mansikoita, siinä huomiselle syömistä  Mietin, että vois siirtyä taas yötöihin kun tuntuu saavan aina eniten aikaiseksi tähän aikaan vuorokaudesta 
|
|
|
tallennettu
|
Be true to yourself
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #17079 : 24.08.2017 20:19:53 » |
|
^Joo, myös  on perso herkuille (minä) ja sen kyllä huomaa  Mutta en ole koskenut Suomesta tuomiini Lidlin suklaisiin vielä, heh 
|
|
|
tallennettu
|
Be true to yourself
|
|
|
Domo
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #17080 : 25.08.2017 08:57:43 » |
|
Aamukahvilla minäkin tässä. Mua ainakin odottaa tänään marjapensaat, niinkuin monena päivänä tässä aikaisemminkin. No kohta ne on poimittu ja keitetty ja pääsee tekemään taas kaikkea muutakin. Oma henkinen vireystila tahtoo olla heikoilla kun joutuu viettämään paljon aikaa negatiivisten ihmisten seurassa. Yritin olla viikko sitten koko viikonlopun omissa oloissani, mutta ei se kestänyt kuin päivän ja jo taas puhelin soi... No kunhan saadaan marjatouhut ohi, niin helpompi sanoa että EN tule...
|
|
|
tallennettu
|
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua." -Risto Ahti-
|
|
|
Toteo
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #17081 : 01.09.2017 19:29:55 » |
|
onko täällä muita lopettaneita? odotan eniten sitä ettei enää sormet ja varpaat palele kaiken aikaa
19.8. tuli neljä vuotta täyteen ilman tupakkaa.  24 vuotta tupakoin. Vieroitusoireita taisi olla vielä puolen vuoden päästä... Jotenkin tuntuu ettei aivot ole vieläkään täysin palautuneet. Olin pirteämpi ja hyväntuulisempi silloin kun tupakoin. Mutta muuten on tietysti olo paljon parempi. Ääreisverenkierto parani, eturauhasen tulehdus hävisi, ja rahaakin kuluu vähemmän.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
|
|
|
Toteo
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #17082 : 03.09.2017 17:02:36 » |
|
hieno saavutus Thema Mundi!  minäkin olen käsittänyt että palautuminen vie pitkään. Kiitos  Aika monta kertaa sitä yritin, käytin nikotiinipurkkaa ja sähkötupakkaakin. Sitten vain lopetin ihan ilman mitään korvikkeita. Enimmät oireet menee ohi parissa viikossa, mutta tietysti jos parikymmentä vuotta tupakoi niin kestäähän se palautuminen.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #17083 : 16.10.2017 23:53:08 » |
|
Thema Mundi, nostan hattua. Olen tehnyt tupakoinnin lopettamista nyt mielessäni puoli vuotta, mutta se ei ole vielä konkreettisesti alkanut.  En tiedä, olenko laiska vai puuttuuko itsekuri. Vai olenko liian ahdistunut työstäni, niin et koen et tupakka antaa mulle jotain vastapainoa sille työstressille. Ihan tekosyyltähän tuo kuulostaa. Kuten sekin, että vatsa ei toimi kunnolla ilman tupakkaa ja sitten olen pöhöttynyt ja kiukkuinen akka.  Ois se vaan niin siistii lopettaa. Olla hyvä esimerkki lapsilleen ja antaa kehonsa parantua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #17084 : 17.10.2017 00:00:02 » |
|
Niin ja ois se hienoo sitä ja tätä kaikkee muutakin. Vituttaa se et mitään en saa aloitettua ja ruoskin siitä sitten koko ajan itseeni. Toisaalta teen koko ajan hirveesti töitä ja sitten kotona jatkan siivoten ja organisoiden tätä hullunmyllyä... Sitten vaan haaveilen, et oispa aikaa, rauhaa, terveyttä ja aikaa olla läheisten kanssa. Ja olisinpa vaikka kirjailija tai taiteilija tai joku itsenäistä työtä tekevä menestynyt ihminen, sen sijaan et raadan niska limassa hullun vastuullista mutta alipalkattua duunia, josta ei kiitosta kauheesti heru. Mulla on sellanen turhautumisen viitta harteilla.  Olen levoton ja kaipaan muutoksia!!  Tiedän, tiedän, muutos lähtee siitä että on ensin vähän aggressiivisen turhautunut olo, se pakottaa tekemään jotain ennen pitkää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|