Sivuja: 1 ... 1138 1139 [1140] 1141 1142 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7635580 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17085 : 18.10.2017 23:03:31 »

Tiigris, teet todella tärkeää työtä, josta ei varmasti saa riittävästi kiitosta, valitettavasti.

Minulla ei ole niin vastuullinen työ, mutta töissä kylläkin aivan jatkuvan loputon kiire. Teet miten paljon tahansa niin työt ei vähene. Se on todella epämotivoivaa ja turha edes odottaa mitään kiitosta tehdystä kun heti jonossa on 100 uutta hommaa. Minun oli pakko etäpäivänä imuroida, koska muuten en ehdi ja viikonloppua ei halua tuhlata siivoukseen. Luin juuri blogista, jossa bloggaaja oli ulkoistanut siivouksen siivousfirmalle, joka käy hänen kotonaan kahden viikon välein. Siinä imurin varressa niitä monen viikon pölyjä siivotessa mietin tekisinkö saman. Vaikka toisaalta se myös palkitsee kun näkee heti työn tuloksen ja voi iloita siitä, toisin kuin oikeassa työssäni  crazy2 Minäkin kaipaan muutoksia, mutta suunta ei ole vielä tiedossa niin katselen edelleen.
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Toteo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17086 : 19.10.2017 06:44:59 »

Thema Mundi, nostan hattua. Olen tehnyt tupakoinnin lopettamista nyt mielessäni puoli vuotta, mutta se ei ole vielä konkreettisesti alkanut.  2funny En tiedä, olenko laiska vai puuttuuko itsekuri. Vai olenko liian ahdistunut työstäni, niin et koen et tupakka antaa mulle jotain vastapainoa sille työstressille. Ihan tekosyyltähän tuo kuulostaa. Kuten sekin, että vatsa ei toimi kunnolla ilman tupakkaa ja sitten olen pöhöttynyt ja kiukkuinen akka.  Angry

Eksäni päätti lopettaa kun täytti 35 vuotta. Meidän suhde ei ollut oikein hyvässä vaiheessa silloin muutenkaan, niin minusta se oli hieman väärä aika siihen. Mutta kun hän oli niin päättänyt joskus nuorena, niin sitten vain lopetti. Joillakin on tahdonvoimaa.
Mutta hänkin oli ollut jo aiemmin puolisen vuotta lakossa, ja aloittanut siten uudestaan muuton ja työstressin vuoksi.

tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17087 : 23.10.2017 00:24:46 »

Mä tiedän et pystyn lopettamaan tupakoinnin sitten kun päätän sen tosissaan. Oon mäkin ollut yhdessä välissä 3,5v polttamatta, eikä se ollut vaikeaa kun siihen oli syy... Se syy ei vain ollut minä itse. Nyt mun täytyis tehdä se ihan itseni takia.

En ole nyt enää yhtään niin turhautunut ja kiukkuinen kuin viimeks tänne kirjoittaessa. Silloin mulla olikin joku  mars aspect_squ mars päällä.  Grin

Nyt päässä vaan humisee ja surisee. Ei haittaa. Pitääkö kaiken olla aina niin tavoitteellista? Ei ja se mun pitäis myös sisäistää... Oikeesti mulle on tärkeintä vaan rakastaa ja pitää huolta. Huolen pitäminen kuulostaa kyllä hieman siltä että on aina "sydän vähän kallellaan", mutta se on vaan osa tätä juttua.

Mietittekö te koskaan, et kenenkään muun kotona ei oo varmaan koskaan näin sotkuista? Mä siivoon joka päivä. Meillä on silti toi yks keittiön taso, jonka päällä saattaa lojua vaikka kuukauden putkeen joku random vaate kaikkien paperikasojen ja hedelmäkorien välimaastossa, siihen jää lojumaan hintalaput jotka on leikattu pois uusista vaatteista, lasten askarteluhommia ja ties mitä - en jotenkin tiiä mitä tekisin sille pöydälle kun se imee kaikki tavarat itseensä. Siihen lasken myös avaimet ja lompakon ja puhelimen kun tuun kotiin... Ja siihen pöydälle hukkuu kaikki tavarat, se on kuin musta aukko.
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17088 : 31.10.2017 18:04:18 »

Tiigris älä huoli jos on sekainen pöytä koska ihan varmasti useammalla on jokasekolaatikko tai jokasekokaappi (ainakin kaikilla jotka on syntynyt 60-70luvulla..taitaa olla jopa ihan perinne-ihan kuin missä järjestyksessä aterimet tulee laatikkoon. eli HAArukkaVEItsiLUsikka= HAAVEILU tai missä kahvi on 2funny).
 Mulla on noi molemmat ja olis mahtavaa jos voisin siirtää ne kaikki pöydälle-olis helpompi  Wink mut koska karvatrio pitää huolen et kaikki "liiat tavarat" on lattialla, sohvan takana, wc-pöntössä ja sängyn alla, olen pakotettu kaivelemaa kaappeja ja laatikkoa.. crazy2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17089 : 09.11.2017 01:23:04 »

On mulla niitä sekaisia kaappejakin - mutta kun en mä niistä välitä  coolsmiley Eihän katso ne vieraat niihin näe...  Grin

Joo, mitähän tuolla taivahalla on liikkunut viimesen puolen vuoden ajan. Tuntuu et mun  kauris -läheistä on moukaroitu sellasella epäonnella viimeset pari kuukautta, et onko muillakin  kauris:lla nyt vaikeaa? Tilanne tuntuu ihan umpikujalta... Toisaalta itse oon  kuu kauris ja mun tunne-elämä on ihan tasaisen onnellista eikä mitään horjutuksia ole ollut. Mun elämä on ihan hävettävän hyvää kaikkineen. Ei nyt mitään ruusuja sydämii, mutta sanotaan että päivänkakkaroita ja peukunmerkkejä vähintään. Mulle kyllä onni on kuvainnollisesti kaurapuuroa ja villasukkia. (kaurapuurosta en välitä IRL koska saan viljoista vaivoja, mutta symbolina kaurapuuro tarkoittaa lämmintä kotoisaa aamupalaa)  2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17090 : 09.11.2017 01:26:34 »

Se mikä mua tässä uudessa Astrossa harmittaa on se että mun vuosikausia kirjoittama blogi on kadonnut kuin pieru saharaan täältä. Ei siellä olltkaan kuin hienoja henkilökohtaisia symbolisia havaintoja, ja elämän dramaattisen käännekohdan jälkeisiä ajatuksia, runoja, astrologisia oivalluksia noin 6 vuoden ajalta vähintään. Missä ne kaikki on, poistettu?  buck2 Embarrassed Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17091 : 09.11.2017 23:51:33 »

Smiley

Tein 4-vuotiaan tyttöni syntymäkartan uudelleen ja mitä näkevätkään silmäni... Ei hän olekaan nousukauris kuten äitini sanoi tyttäreni syntymäpäivänä minulle puhelimessa! Hän on nousuvesimies! Kyllä nyt meni kahvit väärään kurkkuun kun olen niin järkyttynyt..huojennuksesta!!  2funny 2funny Tosi outoa että en ole tajunnut tätä aikaisemmin.

Oikeesti. Phiuuu! No siis, oon aatellut että se sukkien hidas ja pakkomielteinen asettelu lahkeiden päälle ja muut hitaat ja tarkat pukemisrituaalit on NIIN tyypillistä nousukaurista että. Mutta ehkä ne onkin sen sijaan tyypillistä  mars harka ... Kuten itsepäisyys ja periksiantamattomuus ja pitkä mökötys!  Grin

Hän on muuten  aurinko merkurius venus kaksoset ja  kuu vaaka ... Eli tosi ilmava tyttö sitten onkin! Mitä hänestä vielä tuleekaan, lentää vielä tuulen mukana kun on niin kepeä keijukainen!
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17092 : 26.11.2017 12:10:07 »

Jouluradio soi jälleen!  smitten
Nyt sieltä tulee ihanaa musiikkia, viime vuonna olin
pettynyt sen musatarjontaan. Tänä aamuna on ainakin nyt
tullut noita ihania klassikoita.  smitten

Kirjoitin joulukortit radiota kuunnellen. Ikkunan takana satoi lunta
ja maa muuttui pikku hiljaa valkoiseksi, samoin puiden oksat.  smitten

Joillekin kirjoitin kortin nyt viimeistä kertaa, näin päätin.
Heille en ole uutta osoitettanikaan ilmoittanut.
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17093 : 05.12.2017 23:07:56 »

Joulutorttukahveet juotu ja nyt ihmettelen
tätä foorumin pakan sekotusta,
jotta miksi
alkaa astro special jollain yleistä pläjäyksellä ja
muutenkin loogisuus hukassa?
Onks tää joku muusan uudelleen organisointia?
Urania 28  jousimies  aspect_con retro  merkurius 28  aspect_con saturnus 28  jousimies
Galaktisen keskuksen musta aukko?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17094 : 16.12.2017 09:25:02 »

maybe
Ehkä se on dementian ennalta ehkäisyä  angel
sekotetaan pakka,
vaihtelua, jota ihmismieli kaipaa jossain määrin.
 uranus pallas oinas yhtymää,
joka itelle tekee kvinkunssia,
ensin ärsyyntyy
ja sitten huomaa, että joo,
tarttis uudistua, ulkoisesti vaikka ensin,
vaikka tuo kaappi uuteen paikkaan,
uus matto vessaan (kissa oksensi entisen ja pesin räsymaton pätkän koneessa ja se laski väriä,
josta sitten hoksaa, että joo, voishan tuon uusia kokonaan, oikeesti)

Ylläpitäjän blogissahan on selkeästi tästä rutiinien rikkomisesta,
josko tämä sitten seurausta siitä.
 mars vaaka vielä vastapäätä  uranus pallas :sta
keikuttamassa esteettistä tasapainoa?

https://www.astro.fi/blog/19473/nyt-saa-valahtaa-ihan-reippaasti
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17095 : 16.12.2017 10:34:05 »

Ostin joulumyyjäisistä 4-H kerholaisten tekemän lintujen ruokintapöntön,
mutta miten saan linnut hoksaamaan sen olemassaolon?
Laitoin sen roikkumaan tuohon lähelle talipötköä,
ja ripottelin jyviä vähän maahankin,
mutta ei siinä ole vielä käyty.. Undecided
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17096 : 23.12.2017 10:46:49 »

RAUHALLISTA & TUNNELMALLISTA JOULUA!  smitten

tallennettu

Serafina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17097 : 31.12.2017 09:11:12 »

ONNEKASTA & RAUHAISAA VUOTTA 2018!  smitten
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17098 : 31.12.2017 19:05:46 »

Hyvää uutta vuotta! Älkää räjäyttäkö itseänne Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Be true to yourself
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**

Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie

Profiili
« Vastaus #17099 : 31.12.2017 19:46:18 »

Hyvää uutta vuotta! Älkää räjäyttäkö itseänne Cool

Vesimiehet ja Uranus-ihmiset ovat paraikaa valmistelemassa omaa rakettiaan lähtökuntoon. Jospa tänä vuonna pääsisi tervehtimään ufoja, ettei niiden aina tarvitsisi matkata tänne...  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1138 1139 [1140] 1141 1142 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: