meryem
|
 |
« Vastaus #16905 : 28.10.2016 00:15:32 » |
|
En minäkään tiedä, ehkä molemmista.  jotenkin tuo lipsuu, ihan kuin mun nukkumaan meno. Nyt on jo vuorokausikin vaihtunut. Että hyvää perjantaita tupaan. Yes kohta viikonloppu!
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Corvus Leonis
|
 |
« Vastaus #16906 : 28.10.2016 15:59:00 » |
|
se on perjantai, paras päivä kummastella kaupungin ihmisiä minut yritettiin kai eilen ryöstää. joku nisti olisi halunnut mun rahat ja hermostui kun sanoin ettei ole. hämmästyin niin että pyysin häneltä anteeksi sitä ettei mulla ole rahaa  ei ihan koskenut, teki uhkaavia syöksyjä kohti ja kulki karjuen perässä. ajattelin että nyt jos pinkaisen juoksuun niin varmasti lähtee perään. lopulta hyppäsi pyöränsä selkään ja ajoi ohi, mutta koukkasi mun korvan juureen huutamaan vielä kerran. kun hahmo loittoni yöhön niin sen hartiat näytti siltä että hävetti Stadissa jokainen vastaantulija on nykyään joko potentaalinen ryöstäjä, kerjäläinen tai muu pummi. Itseäkin vitutti kun odottaessani bussia keskiyöllä joku paperiton siirtolainen syöksyi kuppeineen viivana paikalle kun olin kaivamassa bussirahaa, häivyin syrjemmälle minkä jälkeen se meni kinuamaan rahaa lähistön teineiltä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #16907 : 28.10.2016 22:58:33 » |
|
Helsinki on joo outo paikka, mutta kaikkeen tottuu. Täällä lahden toisella puolella minun silmä ei enää takerru koko ajan sosioekonomisiin eroihin (kuten alussa teki).
Ei tosin tunnu siltä, että jokainen vastaantulija olisi joku pummi, juoppo tai narkkari vaikka ihan varmasti aika monet mun huudeilla ovat.
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
Be true to yourself
|
|
|
Corvus Leonis
|
 |
« Vastaus #16908 : 29.10.2016 11:45:38 » |
|
Se selviää kun ehdin kirjoittaa niin pitkän esseen, että palvelimen rajat tulevat vastaan ja opus magnum jää julkaisematta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #16909 : 14.11.2016 10:17:53 » |
|
Isänpäivä on juhlittu ja minä näköjään olin koko yön täällä kirjautuneena kun katsoin eilen illalla formulaa jälkilähetyksenä ja nukahdin sohvalle. Mikään ei ole parempi unilääke kuin se rataa kiertävien autojen ääni ja selostajien tasainen puhe.  Nyt uusi viikko ja aamukahvit juotu, kohta pitäisi jo mennä. Mukavaa maanantaita tupaan, jääkää nauttimaan kahvista te, jotka pystytte.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #16910 : 16.11.2016 07:43:28 » |
|
Todella voimakas täysikuu  Lakkasin syömästä, lakkasin tekemästä mitään, oon vaan ja annan sen viedä.. 
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
Serafina
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #16911 : 16.11.2016 15:47:20 » |
|
Todella voimakas Super-täysikuu! Mulla taas on koko ajan ollut nälkä, eritoten suklaata on tehnyt mieli ja ostinkin boxin Fazerin sinistä. Väsyttää hemmetisti kun en ole osannut nukkua.  Kaipa tämä tästä, kun tuo kuu alkaa vähetä.
|
|
|
tallennettu
|
Valkoinen solaarinen tuuli
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #16912 : 16.11.2016 19:23:49 » |
|
Sama vika täällä, ettei nukkumisesta voi juuri puhua, ennemminkin niin, että on käynyt sängyssä pyörähtämässä  Superkuuta on hyvä syyttää  Mut myös joku energiabuustaus tuossa on, oon nyt eilen ja tänään saanut aivan älyttömästi asioita aikaiseksi, jotka ehkä on ihan normijuttuja normaaleille.. mut en koe itseäni sellaiseksi, niin mulle ne on isoja juttuja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #16913 : 16.11.2016 23:56:17 » |
|
Mua ei oo täysikuu valvottanut, yleensäkään, tekis mieli vaan nukkua, ja aamukin tuntui tavallista pimeämmältä, täydestäkuusta tietookaan.. Väsyttää, syötättää ja ajankulku on jotenkin hukassa, hyvä kun muistaa mikä päivä on etokehtane olo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #16914 : 17.11.2016 07:41:04 » |
|
Ihan sekoäiseks teki toi superkuu. Nyt nukuttaa ja masentaa taas, sataaa vettä, kaikki on poissa ja mitää ei tapahdu taas aikoihin..  TYLSÄÄÄ!!! TYLSÄÄ!!! Haluun leikkiääÄ!!!! 
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16915 : 19.11.2016 00:59:00 » |
|
Mulla tuo superkuu aiheutti (tai sitten joku muu, mikä?) sellaisen lamaantumisen. Olin kolme yövuoroo töissä ennen superkuuta ja en sitten vapailla saanut rytmiä käännettyä, ja koska lapsi sairastui ripuliin ja sen piti olla kotona, mun piti herätä aamulla klo7 vaikka olin nukkunut edellisenä yönä vain 2 tuntia. No, päivä oli melko pohjaan palanut. Aattelin että uni tulee takuuvarmasti seuraavana yönä, ei tullutkaan, vaan taas 2 tunnin yöunet. No, sit viime yönä korjasin tilanteen nukkumalla 13 tuntia, jonka seurauksena olen ollut tänään entistäkin pökkyrämmässä ja nyt ei taas nukuta yhtään.... Voi jee. Ja jossain tän kuun cosmopolitanissa oli kaksoselle ehdotus tälle kuulle, että "Nuku."  No joo, yritetään! Luin cosmopolitania siis kampaajalla, en ole tilaaja  Kampaajalle päädyin, koska toisena unettomana yönä saksin tukkaani hetken mielijohteesta noin 4 kourallista harvennussaksilla ja tarvitsin sen jälkeen ehdottomasti korjausleikkauksen. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #16916 : 19.11.2016 16:07:43 » |
|
Vuorotyö saa kyllä tosi helposti rytmin sekasin. Muistan kun tein joskus kolme yövuoroo peräkkäin ja sitten mulle oli laitettu seuraavaksi aamuvuoro klo 6.00. No en sitten nukkunut yhtään ja menin samoilla silmillä töihin aamukuudelta. Tulin kotiin kahdelta iltapäivällä ja laitoin verhot kiinni ja menin nukkuun. Onneksi ei tarvi enää tehdä vuorotyötä. Oon niin herkkäuninen, että se ei sovi yhtään. Mulla menee nytkin rytmi sekaisin kun viikolla toimistoaika ja sitten viikonloppuna nukkuu 10. Superkuu ei tällä kerralla vaikuttanut uniin. Tai siis oon saanu nukuttua. Unet kyllä on ollu ihan kreisejä. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Magellan
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #16917 : 19.11.2016 16:57:43 » |
|
Hauskoja on täysikuujutut palstalla, etenkin Tigriksen tukkataiteelle repesin ihan täysin. Mä olin kanssa ihan sekaisin koko viime viikon ja makasin hereillä ankarissa vatsanväänteissä täysikuuyön. Oon tehnyt omituisia vääriä ratkaisuja viime päivinä, kohta en uskalla lähteä ulos ovesta enää mokailemaan  Tulisipa selkeyttä täthän elämään!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16918 : 20.11.2016 01:54:49 » |
|
Kivaa. Mäkin repesin henkisesti (tai egoni repesi) kun tajusin saksieni tekemän tuhon. Vaikka mulla  ja  tyyliin on taipumusta lisätä vähän värikynää ilmaisuuni, niin nyt en liiotellut yhtään vaan tukkaa tosiaan lähti järjetön määrä ja pisimmät suikaleet mitä leikoin oli 10 senttisiä. Nyt on lyhyehkö rikottu tukka. Tavallaan vapauttavaa. Mietin, et tää on nyt sit se äititukka.  On helppompaa kun ei tartte föönata niin kauaa. Muahan on siunattu runsaalla karvoituksella myös päänahassa (muualla se on siis kyllä kirous) ja vaikka tavallaan onkin ihanaa olla paksutukkainen, niin tuntuu ettei kampaajat uskalla ohentaa tukkaa koskaan tarpeeks reippaasti. No joo, hiukset, ne on pelkkää karvaa. Ne kasvaa koko ajan ja mitä väliä. Kun ei nyt vaan mikään harakka tuu vahingossa pesimään mun päähän, niin asia on fine. Mäkin toivon selkeyttä elämään tai vähän rauhallisempaa tahtia. Työkuvioihin joku muutos ois enemmän kuin tervetullut. En tiedä pystyisinkö tekemään ma-pe töitä 8-16 vai tappaisko se mut tasaisuudellaan. Toisaalta sitten en ois näin väsynyt rytminmuutoksista. Mut se mistä mä nyt nautin, on arkivapaat, lisät palkassa ja se et iltavuoroon mennessä mulla on koko aamupäivä omaa aikaa, samoin ennen yövuoroja voin olla koko päivän perheen kanssa. Oikeastaan eniten inhoan aamuvuoroihin menemistä, kun tarvii nousta vähä viiden jälkeen. En oo yhtään aamu-ihminen. En siis oo mitenkään kiukkuinen aamulla, mutta pää on sumussa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #16919 : 20.11.2016 08:46:15 » |
|
Suhteellisen voimakasta puhdistautumista menossa henkisellä puolella. Joka tottakai tuo aivan valtavan ikävän sielunkumppania kohtaan  mutten voi häntä nähdä enää 
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
|