Sivuja: 1 ... 1125 1126 [1127] 1128 1129 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7642932 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16890 : 24.10.2016 00:32:12 »

En muista Cheesy

Muttemmä muutenkaan muista puoliakaa siitä mistä mun pitäs Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16891 : 24.10.2016 00:39:54 »

Nii juuri.
Mitä sitä turhia.

Tai sitte kanalla ei oo muistia ollenkaan, kun mä vein sen siltä.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16892 : 25.10.2016 20:55:05 »

Muistan sen ajan kun täällä foorumilla oli trendi laittaa omat silmät tuohon profiilikuvaan. Täällä oli aika paljo tuijottajia.  Grin Harmi kun Tiigris poistit sen kuvan. Ei ehtinyt vielä aloittaa uutta ilmiötä. Mihinkä tuo kappale liittyi? Oletko löytänyt sen tyypin, joka auttoi sua? Enhän ole siis yhtään utelias  :Smiley

Oletteko syöneet Fazerin halloween munkkeja? On aika hyviä! Söin sellaisen ja puoli litsaa limsaa, lievä sokerihumala buck2
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16893 : 25.10.2016 22:39:14 »

En oo löytänyt sitä tyyppiä, mut mun silmät on nyt kyl silmäketjussa.

Biisi viittasi siihen, et jos löytäisin tyypin, miltä musta tuntuis... Oisin vaan niin onnellinen, ainakin hetken aikaa  smitten sit vois lakata miettimästä koko asiaa... Grin Mut oon mä nyt itseasiassa hieman jo rauhottunut ja jopa luopumassa pakkomielteestäni.  Wink Me olemme mieheni kanssa elämässä edelleen suhteemme 7. vuotta läpi tappavan tasaisesti...  knuppel2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16894 : 25.10.2016 22:41:04 »

En oo syönyt mitään halloweenmunkkeja, mutta puol levyy suklaata meni äsken kyllä. Ja sitä ennen vedin aurajuustoa ja viikunahilloa. Terveelliset eväät jne...
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16895 : 25.10.2016 22:59:20 »

No niin, eli huomenna ostankin sitten Tallinnaan viemisiksi Halloween-munkkeja suklaarasioiden lisäksi angel

+ laivalla oli tarjouksessa vihreät kuulat, kaksi 500g boxia 7,90€, ei paha..

Nämä työreissut on aika turmiollisia vaikka tiimikin saa oman osansa, eli ne suklaat jne. tulee raahattua suurimmaksi osaksi omalle porukalle piristykseksi Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Be true to yourself
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16896 : 25.10.2016 23:26:59 »

7. vuotta mennään täälläkin tasaisesti. Niistä kaksi vuotta naimisissa, että alkaako se laskenta sittenkin siitä ikään kuin alusta? Yritetään syödä terveellisesti ja mennä nukkumaan ajoissa, mutta ei se ikinä onnistu. Ja huomaat puhuvasi koko ajan me. Toisaalta onko se niin paha. Kirjoittaminen ja lukeminen (ja astrologia) on sitten mun omia juttuja. Pitkä parisuhde on mun mielestä rohkea valinta ja ennen tätä minulla ei ole ollut aavistustakaan millainen on pitkä suhde. aurinko skorpioni ja tämä vuodenaika saa mut aina pohtimaan ja räntää tulee taivaalta niin silti huomaa, että tämä on hyvä.

Elwyn, haa kiva! oon nyt syöny noita Halloween munkkeja pari ja edelleen en ole varma onko se lakritsia vai salmiakkia se täyte. Mutta erittäin hyvää ja ihanaa vaihtelua vadelmahillolle. Meillä on töissä halloween bileet ja mietin kans pitäiskö viedä noita sinne. kun sopivat teemaan  angel
tallennettu

But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16897 : 26.10.2016 08:54:51 »

Olipa hieno ja kauniisti ilmaistu ajatus heti aamuun. Olen samaa mieltä, että siinä on jotain maagista kun huomaa miten vuodenaika vaihtuu. Lunta on täälläkin paikoin vielä, mutta tuskin ensilumen virallinen määritelmä vielä täyttyy. Mutta syksy on kääntynyt talvea kohti ja aamut ovat koko ajan pimeämpiä. Tämä on jopa jouskarille vaikeaa aikaa. Tänä aamuna tuntui kuin olisi herännyt syviltä talviunilta eikä meinaa millään herätä ja pimeys ei meinaa taittua. Mutta kahvintuoksua tähän aamuun kaikille ja itse otan kyllä hetken ihmetelläkseni tätä vuodenajan vaihdosta.
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16898 : 26.10.2016 21:16:00 »

meryem, minkä merkkinen sun mies on? (ihan niinkuin puhuttais jostain autoista)  Grin
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16899 : 26.10.2016 22:35:54 »

2funny 2funny Ai kamala, nyt ku sanoit niin repesin, tosiaan, tuosta tulee vähän sellainen mielikuva. Koska tämä nyt kuitenkaan ei ole autofoorumi niin totean vain, että se on  leijona

Hyvä merkki toi  smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16900 : 26.10.2016 23:01:21 »

Käynnistyykö se pakkasella ilman pitkää lämmittämistä? Löytyykö varaosia hyvin? Reistaako pakoputki?

Meillä ainakin pakoputki reistaa... En tiiä mitä sille tekis, uudet on niin kalliita. Välillä tekis mieli myydä koko kottero eteenpäin, mutta on siitä niin paljon hyötyäkin... Eikä siitä ees paljoo sais. Pitää hyväksyy se ruostetahroineen ja ajoittaisiin sammumisineen. Ajo on kuitenkin aika pehmeä ja virtaviivaiset muodot.  Grin
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16901 : 26.10.2016 23:31:22 »

Kyllä käynnistyy ja lämpiää hyvin! Kulkee ku juna, ajo on pehmeää ja mukavaa. Vanha oli pakkasaamuina yhtä mukava ku pakastimeen olis menny, alko kilometrit tuntua ja jäähdytinnesteet vuotaa ym. niin vaihdoin sitte uudempaan. Grin
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16902 : 27.10.2016 20:03:35 »

Minä taas en tavallisista autoista oikein piittaa.. Liian kalliita hankkia ja ylläpitää verrattuna siihen mitä sillä saa, hirveästi vaivaa kun pitää vaihtaa renkaat, hommata jostain parkkipaikka jne. Ainoat kiinnostavat merkit Porsche, Ferrari, Jaguar, GMC - silloin ei tietysti kustannuksilla ja vaivalla merkitystä.

Totta puhuen, voisin varmaan katsella vaikka minkälaista säätäjää jos saisin siitä irti mitä haluan Grin eli se olisi se miesten Ferrari. Jopa mun tiimin rapu- tyyppi menisi vaikka sen kanssa olisi välillä todella hankalaa crazy2

Aloin tänään ymmärtää entistä paremmin mun  askendentti rapu-ystävää joka sanoi, että hän on joutunut opiskelemaan minun persoonaani jotta ymmärtäisi kaiken miten pitäisi. Itselleni tämä on ollut aina vaikeaa käsittää kun aidosti kuvittelen olevani hyvä ilmaisemaan itseäni, mutta tiimin  rapu opettaa muuta Cool
« Viimeksi muokattu: 27.10.2016 20:06:29 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Be true to yourself
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16903 : 27.10.2016 23:21:42 »

Ferrari ym. on hienoja, mutta pelkäänpä, että mulla lähtisi kortti aika äkkiä tuollaisen auton kanssa... Sillä vois olla kiva cruisailla viikonloppuna, mutta miten sitten kun arkiaamuna pitää lähteä pimeään ja kylmään kukonlaulun aikaan. Nyt mulla on sellainen peli joka käynnistyy nopeammin aamulla kuin minä ja sillä on mukava hoitaa työmatkat ja kauppareissut, mutta jos viikonloppuna haluaa vain ajella ajan kuluksi niin sekin on hyvä.

Elwyn, jos nousu  rapu ymmärtää sua niin sitten olet onnistunut.  Grin Ravun logiikka on joskus hyvin monimutkaisia tunteita ja jos sen läpi pääsee niin voin kokemuksesta sanoa, että silloin rapukin on vaikuttunut.
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16904 : 27.10.2016 23:27:29 »

Puhutaanko täällä nyt siis ihan oikeasti autoista vai vertauskuvallisesti miehistä nyt?  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1125 1126 [1127] 1128 1129 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: