Varjotar, voimia!
Emme ole yksin... Jotenkin sitä asiat järjestyy... Suru menee kun sen antaa mennä.. Toivottomuuden tilalle tulee toivoa ja pimeyteen valoa... Yksinäinen löytää ystävän... Sotku siivotaan... Kaikki menee aaltoliikkeessä ja mikään olosuhde ei onneksi ole ainaisesti vallitseva, paitsi rakkaus jos sen haluaa säilyttää sydämessään palavana liekkinä koko ajan..

Minun tämän päivän pohdintaa; kuka minut määrittää, jos en minä itse? Kaikki muut ja silloin menen sekaisin ja kärsin saamastani kritiikistä ja arvostelusta. Mutta jos minä itse tiedän että olen tällainen ja hyvä niin, niin silloin en tarvitse muiden mielipiteitä.

Oli aikoja jolloin mulla oli aikaa ja rahaa pyöriä itseni ympärillä ja miten paljon näinkään vaivaa ihan pelkästään siihen että yritin rakentaa itseni ympärille jotain mikä tekisi minut muiden silmissä hyväksi... Mietin miten paljon menikään rahaa uusiin vaatteisiin ja asusteisiin ja meikkeihin...
Nyt olen myymässä sitä kaikkea roinaa mitä minulla on (no ei ole edes paljoa koska en muutenkaan oo mikään hamstraaja ja aika hyvin oon pistänyt kiertoon aina muuttojen yhteydessä)... Myyn jopa sellaisia juttuja mistä oon aatellut että tää ois kiva pitää. Ajattelin nyt vapauttaa ne tavarat, olkoonkin vaikka muisto jostain kaukaa. Pari asiaa voin pitää. Mä olen muuten repinyt ja polttanut paksun päiväkirjan johon kirjoitin 13-16-vuotiaana. Se oli niin hirveää epätoivoa ja itsetuhoista shittiä ja sekavia poikakaverikuvioita et aattelin, et en mä tarvii sen kirjan energioita, vaikka ihan "hauska" vois olla lukee sitä 50-vuotiaana. Kun mitäs mä silläkään oisin oikeesti tehnyt, se ois vienyt vaan tilaa kaapissa. Hävitin myös elinikäisen kirjeenvaihtoni. Astiat ja maljakot yms kaikki kiertoon mitä ei käytetä. Joo, jopa sellaiset mitkä on muka arvokkaita, mitäs mä hautomaan niitä kaapeissani jos ne on musta rumia... Olen laittanut eteenpäin lahjaksikin saamia asioita... Ja lasten leluja, ei ne tarvii niitä niin paljon.
Mitä tehdä tavaroilla joita ei käytä, ne tukkii energiaa. Jos ne on onnellisempia jossain muualla kuin meillä. Ja mä saan niistä rahaa, millä voin ostaa kaupasta ruokaa.