Suomityttö
|
 |
« Vastaus #16665 : 21.07.2014 22:27:41 » |
|
Vetoomus planeettamme Valotyöntekijöille Pyydämme planeettamme kaikkia valotyöntekijöitä yhdistämään tietoisen voimansa rauhoittamaan maaplaneettamme henkistä ilmapiiriä, koska luonto alkaa reagoida katkeruuden, vihan ja ahdistuksen energioihin sanoin kuvaamattoman voimakkaalla tavalla. Tehkäämme keskitetty meditaatio tilanteen harmonisoimiseksi joka ilta klo 21 paikallista aikaa vähintään yhden viikon ajan. Tämän pyynnön esittää joukko planeettamme Valotyötekijöitä.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni Aurinko Leijona Kuu Vesimies
* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16666 : 04.08.2014 19:16:41 » |
|
Joku joskus kertoi että oli paistanut pizzaa grillissä. Mulla tuli se tänään mieleen ja päätin kokeilla. Vituikshan se meni. Tai no täytteet oli oikein meheviä ja sopivasti paahtuneita, pohjasta pystyin syömään vain parin sentin kokoisen palan yhdestä reunasta joka ei ollut ihan musta. Oikeestaan näin oli terveellisempi, ei juuri tullut viljaa syötyä! 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16667 : 12.08.2014 15:36:19 » |
|
Eikö niin, että elämässä kaikki järjestyy? Päällä oleva sotku on vaan pintaa, jonka alla elää täydellinen järjestys. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16668 : 12.08.2014 15:40:02 » |
|
Vetää nöyräksi, hiton nöyräksi kun on elänyt jo yli puoli vuotta niin että rahat loppuu totaalisesti kesken kuun aina. Kaikki irrallinen myyty, lapsilla nyt sentään leluja ja muu tarpeellinen suurin piirtein. En tiedä mikä tän kaiken tarkoitus on. Lainalupaus saatiin, laskelmien mukaan meidän rahojen piti riittää asumaan tässä talossa. No eipä ole riittänyt, vaikka tiukalla budjetilla mennään koko ajan. Edelliset asukkaat jättivät meille ylläksi rikkinäisen katon joka remontoitiin, 12000€ lisälainaa... Nyt asia on vanhentunut eikä heti sillon tajuttu esittää myyjille mitään vaateita ostohinnan alennukseen piilevästä viasta, enää ei oikeen pysty todistamaan että katto vuoti. Omaa *piip* tyhmyyttä tämäkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suomityttö
|
 |
« Vastaus #16669 : 12.08.2014 17:35:59 » |
|
Sanattomaksi vetää, Tiigris! Toivon sinulle apua tuohon tilanteeseen!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni Aurinko Leijona Kuu Vesimies
* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #16670 : 12.08.2014 20:27:46 » |
|
Aika hanurista toi Tigriksen tilanne  Rahaongelmat on arsesta! Onko mitään toivoa, että tulot nousisi tai menot pienenisi (lähi)tulevaisuudessa? Meinaan kiristelyä jaksaa yllättävän pitkään mikäli horisontissa on valoa.
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
Be true to yourself
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16671 : 12.08.2014 22:47:11 » |
|
No mä teen töitä niin paljon kun pystyn tekeen vaikka oma terveyteni ei oikein tällä hetkellä sitä kestä.
Koko ajan mietinnässä muutto vuokralle alueelle jossa mahdollistuisi että meil ois vaan yks auto. Tällä hetkellä on melko oleellista kaksiautoisuus kun työpaikat eri suunnissa kun lasten päiväkoti ja yleensä toinen vie ja toinen hakee ne sieltä niin ettei lasten päivät veny ylipitkiksi.. Mut talon myyminen on vähän kaksipiippuinen juttu nyt kun todennäkösesti ei saada tästä samaa hintaa millä itse ostettiin. Kyllä kai sitä jotain toivoa aina on, ollaan kyllä huonoja molemmat talousasioissa eikä olla ees laskettu tuloja ja menoja tarkasti mikä varmaan olis tai oliskin ehdottomasti tärkeää. Mutta siis ollaan kilpailutettu sähköt, vakuutukset yms, kummallakaan ei mitään osamaksujuttuja ole nyt eikä oteta. Lasten vaatteet ja tarvikkeet ostetaan käytettyinä ja itselle ei shoppailla kuin pakolliset. Nythän meil menee nuoremman lapsen korvikeruokiin 70€/viikko allergioiden vuoksi, tiiän et siinä helpottaa kunhan postiluukusta kolahtaa uudistunut kela-kortti...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #16672 : 16.08.2014 21:12:51 » |
|
Kesä on ohi taas. Ilmat viilenee, illat pimenee, luonto alkaa valmistautua talveen.. Jotenkin niin surullista ja silti, helpotus.
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16673 : 20.08.2014 22:55:57 » |
|
Mitä mieltä olette, onko ok tappaa kärpäsiä tähän aikaan vuodesta? Niitä kun pörrää sisällä ja ne ei tahdo enää lentää ulos kun siellä on kylmempää. Eikähän tämä sisätila ole niiden elinympäristöä luulisin. Ovat aika väsähtäneen oloisiakin. Kohta kai ne kuolee joka tapauksessa. Olen jonkun ötökän pyydystänyt ja vienyt ulos, mutta niitä tulee sitten aina lisää kun pitää ikkunaa auki. Olisiko jopa armeliasta tappaa ne tässä vaiheessa? Tuleeko mulle jotain pahaa karmaa jos tapan kärpäsiä?  (Tämä oli siis puoliksi ihan tosissaan ja puoliksi huumorilla... kyllä mä näitä oikeesti mietin, mutta samalla alkaa huvittaa koko kysymys.  )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ritsa
|
 |
« Vastaus #16674 : 20.08.2014 23:12:19 » |
|
Heh, no tuohon on hieno tapa kunnioittaa elämää viemällä se ulos, eikä tappaa. Teen itse samaa. Silti, jossain menee raja. Tarvitseeko ihmisen antaa vaikka paarmojen pörrätä ympärillä ympäri päivän? Eikös siitä tule yleensä aikamoinen ketutus, joka sitten purkautuu johonkin luultavimmin. Tietysti Jeesus varmaankin antaisi niiden paarmojen syödä ihonsa puhki, mutta normaali ihminen kyllä vetää rajan johonkin. Mielestäni siitä tulee karmaa, jos sitä tekee jatkuvasti ajattelematta, mutta kyllä hyvinvointi ja terveys on mielestäni tärkeämpää kuin nuo ötökät, joita sikiää loputtomasti. Ärsyyntynyt ihminen kun saa aikaan aika paljon pahempaa tuhoa, kuin mitä vaikka kärpäsen tai paarman tappaminen aiheuttaa karmallisesti?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16675 : 20.08.2014 23:14:24 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16676 : 21.08.2014 10:05:57 » |
|
Verner  No mäkin varmaan antaisin noille nimet jos yhtään olisin parempi siinä, oon nimittäin tosi huono keksimään nimiä millekään... :  Mä myös joskus juttelen hyönteisille ja hämähäkeille :  Nooh, ne on halpoja ja ekologisia lemmikkejä, ja helppohoitoisia! 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #16677 : 21.08.2014 11:18:46 » |
|
Mäkin olen ihan surkea nimeämään eläimiä tai ylipäänsä mitään. Lapsenakin mun lelut oli Nalleja ja Koiria ja Nukkeja, plus joku adjektiivi, eli tyyliin "Pieni Koira".  Mutta ötökät ja pikku otukset on ihan huippuja.  Eipä sillä, joskus kyllä tulee tilanne, että sellanen pitää tappaa... mutta suorastaan möläytän aina "anteeksi" jos niin pitää tehdä. Tainnut tulla tavaksi joskus ajat sitten.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16678 : 21.08.2014 15:44:39 » |
|
Mä lähes kadehdin sellaisia jotka antaa nimen vaikka mille ja usein todella nopeasti, ja se nimi on vielä hauska ja kuvaava. Jotkut nimeää auton ja polkupyöränkin...  En nyt laita tähän niitä nimiä ettei vaan kukaan tunnista. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #16679 : 22.08.2014 22:53:43 » |
|
Joo, niinpä  Ja sitten joku toisten ihmisten lempinimien keksiminen. Ei lähe sekään multa, enkä tykkää käyttääkään niitä, ellei se ole jonkin sekaannuksen välttämiseksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|