Sivuja: 1 ... 1097 1098 [1099] 1100 1101 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7632470 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16470 : 20.05.2013 19:45:07 »

Ei kannata vielä lannistua, jospa se asunto vielä löytyisi  Smiley

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #16471 : 21.05.2013 03:08:52 »

Just tollasten ihme-ennustusten takia en halua aina uskoa koko astrologiaan vaikka hyvin mielenkiintoista onkin
Niistä jutuista voi seurata itsestään toteutuva profetia kun ihminen uskoo liikaa että näin mulle varmasti käy.

Tosin grrrrrr-home oikeesti olemassa niin monessa mestassa. Olisko aivan mahdotonta teidän perhelle ostaa hirsitalo? Sen alapohjan duunamisessa ei mene kauan ja ne talot ei ole kauheen kalliita mutta puhtaita kyllä
Tietenkin tontti pitää olla mutta asumiseen ja omaan terveyteen sijoittaminen on niin valtavan tärkeetä
Lainaa pankista.... Enkeliapuja  angel angel smitten smitten

tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16472 : 21.05.2013 08:50:17 »

Mä oon karsinut kaikki päivän horoskoopit ja muut "huuhaat" pois, toi nyt tuli sit vähän puoli vahingossa.. Ja onhan tossa ihan asiaakin.

Hirsitaloa oon haaveillut iät ja ajat, tonttikin periaatteessa olis, mutta pankki ei anna lainaa tällaiselle "Itsensä kanssa töitä tekevälle", vaikka se olis kuinka fiksua tulevaisuuden ja yhteiskunnan kannalta. Laajensin kuitenkin hakualuetta ja kriteereitä niin, että mahdollisuus sellaisella vanhalle hirsitalolle/mökillekkin aukesi. Oon joskus pyöräillessä pistänyt merkille, kuinka paljon on taloja tyhjillään, siis tuskin edes kesämökkeinä ja vois luulla, että vuokralainen kelpais.. meneehän siitä tyhjästäkin tönöstä kiinteistövero? Hih.. pitäiskö suorittaa talonvaltaus  Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #16473 : 23.05.2013 13:01:35 »

Kotiasiat kyllä järjestyy, mutta ei pakottamalla. Haaveilinhan minäkin tästä kämpästä vuosia (kaveri asui tässä ennen), ja sitten kävi todellinen mäihä ja sain asuntotarjouksen juuri tästä asunnosta. Just sopivan kokoinen, edullinen ja kulahtanut minun makuuni. Tosin olen alkanut funtsimaan nyt, että kunhan saan kunnon työpaikan&palkkaa riittävästi, niin isompi (esim. kolmio) olisi kiva. Sais työhuoneen ja olkkariin kirjahyllyjä.

Huomaa muuten, että mulla on  uranus 6.huoneessa.. Pitäis taas pari työhaastattelua hoitaa. Ensin oli ihan kuollutta pari vuotta, mutta sitten aukes hanat. Alan tekemään nyt sitä opinnäytettä, mutta olis jees saada keikkaa tai osa-aikaisuus siihen rinnalle.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2013 13:03:15 kirjoittanut Elwyn » tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16474 : 24.05.2013 18:39:37 »

Hei tyypit! En tienny mihin tän kysymyksen heittää, niin kirjotan tänne! Oon viimeaikoina vastaanottanu tämänmallisia kuvioita paperille, vähän eri mutoisia ja eri kokoisia, mutta tämä on niistä "perusmalli". Osaako kukaan sanoa, onko tämä joku symboli? Voisinkohan lähteä hakemaan sitä jotakin kautta?

http://aijaa.com/4SliW0
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #16475 : 24.05.2013 18:46:25 »

Esim. noitarummusta löydät noita kuvioita Cool Tuosta tulee mieleen myös Joulupukki ja noitarumpu-elokuvassa shamaanin lapsena itsestään piirtämä omakuva.
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16476 : 24.05.2013 19:12:54 »

Esim. noitarummusta löydät noita kuvioita Cool Tuosta tulee mieleen myös Joulupukki ja noitarumpu-elokuvassa shamaanin lapsena itsestään piirtämä omakuva.
Voi apua! Onneks en ole tuota elokuvaa koskaan katsonut, niin ei alitajunta voi sitä ainakaan sieltä poimia! Noita/shamaanirumpuja olen toki nähnyt. Smiley
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16477 : 25.05.2013 00:42:32 »

Yksi päivä on kadonnut. Luulin että on torstai. Eilen luulin että on keskiviikko. Olen edelleen hämilläni.
tallennettu
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16478 : 25.05.2013 20:41:07 »

Voi apua! Onneks en ole tuota elokuvaa koskaan katsonut, niin ei alitajunta voi sitä ainakaan sieltä poimia! Noita/shamaanirumpuja olen toki nähnyt. Smiley
Tuo voisi tietysti olla myös  ikivanha Aurinkopyörä-symboli. http://fi.wikipedia.org/wiki/Aurinkopy%C3%B6r%C3%A4 Se kuvastaa vuoden ja vuodenaikojen kiertoa.
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16479 : 25.05.2013 21:23:25 »

Yksi päivä on kadonnut. Luulin että on torstai. Eilen luulin että on keskiviikko. Olen edelleen hämilläni.

Niin katosi mullakin. Olin että perjantai.  idiot2
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16480 : 26.05.2013 12:42:37 »

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/489699/Suomen+suurimmat+rehuvalmistajat+siirtyivat+geenisoijaan

Olihan tuo odotettavissa ennemmin tai myöhemmin.  Undecided
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16481 : 26.05.2013 18:20:11 »

Niin katosi mullakin. Olin että perjantai.  idiot2

Kummaa hommaa
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16482 : 27.05.2013 01:14:48 »

Moi moi molemmilla moikkauskäsillä!  Cheesy (anteeks, olen katsonut liikaa mtv3 junior-kanavaa)

Enpä ole täällä hetkiin pyörinyt, ajattelin tulla kertomaan että pyöräytin keskiviikkona pienen tyttövauvan jolla on vaalean punertava tukka, 48cm, 3080g mittoja ja kaikki erinomaisesti muutenkin. En ottanut epiduraalia, halusin synnyttää niin luomuna kuin pystyn, mikä tarkoitti kuitenkin että otin oxynorm-injektion ja pari paikallispuudutetta sinne itseensä... Mutta aika intensiivisinä ja todellisina "sain" ne kivut tällä kertaa kokea mutta palautuminenkin on ollut sitten ihan eri tasoa kuin viime synnytyksen jäljiltä (paljon lääkkeitä ja lopulta sektio)... Nythän mä kotiuduin 1,5 vuorokautta koko "toimenpiteestä" ja ei tunnu paljon missään...

Eletään tässä siis suuria rakkauden heräämisen ja ihanuuden aikoja, eikä arki kahden pienen kanssa ole ainakaan vielä tuntunut niin mahdottomalta kun sitä jännitti (toki tiiän asian olevan eri sit ku mies palaa töihin ja vauva kasvaa niin et alkaa liikkumaan..)

Mut sellasta, tytöstä tuli  aurinko venus merkurius kaksoset askendentti kauris kuu vaaka  mars harka
Itsehän oon  aurinko mars merkurius kaksoset askendentti jousimies kuu kauris venus oinas
Ja isoveli on  aurinko mars merkurius oinas askendentti vaaka kuu kaksoset venus kalat

joten musta me stemmataan kaikki aika hauskasti yhteen, vai mitä mieltä olette? Joku kaksos-kauris-vaaka-oinas teema tässä on!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16483 : 27.05.2013 07:16:35 »

smitten
Valehtelemati just eilen täällä foorumoidessani aattelin sua, että jokohan se vauvanen on tullut? Smiley
Onneksi olkoon ihanasta lahjakääröstä, ja tsemppiä vauva-arkeen  smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #16484 : 27.05.2013 08:12:30 »

Onnea vauvan syntymän johdosta!  Mielenkiintoinen yhtälö, kun hällä on noin paljon vilkasta Kaksosta, sitten 'vanha pää nuorilla harteilla'  askendentti kauris ja sitten vielä tasapainoileva hienostunut   kuu vaaka!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 ... 1097 1098 [1099] 1100 1101 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: