Moi moi molemmilla moikkauskäsillä!

(anteeks, olen katsonut liikaa mtv3 junior-kanavaa)
Enpä ole täällä hetkiin pyörinyt, ajattelin tulla kertomaan että pyöräytin keskiviikkona pienen tyttövauvan jolla on vaalean punertava tukka, 48cm, 3080g mittoja ja kaikki erinomaisesti muutenkin. En ottanut epiduraalia, halusin synnyttää niin luomuna kuin pystyn, mikä tarkoitti kuitenkin että otin oxynorm-injektion ja pari paikallispuudutetta sinne itseensä... Mutta aika intensiivisinä ja todellisina "sain" ne kivut tällä kertaa kokea mutta palautuminenkin on ollut sitten ihan eri tasoa kuin viime synnytyksen jäljiltä (paljon lääkkeitä ja lopulta sektio)... Nythän mä kotiuduin 1,5 vuorokautta koko "toimenpiteestä" ja ei tunnu paljon missään...
Eletään tässä siis suuria rakkauden heräämisen ja ihanuuden aikoja, eikä arki kahden pienen kanssa ole ainakaan vielä tuntunut niin mahdottomalta kun sitä jännitti (toki tiiän asian olevan eri sit ku mies palaa töihin ja vauva kasvaa niin et alkaa liikkumaan..)
Mut sellasta, tytöstä tuli

Itsehän oon

Ja isoveli on

joten musta me stemmataan kaikki aika hauskasti yhteen, vai mitä mieltä olette? Joku kaksos-kauris-vaaka-oinas teema tässä on!