Sivuja: 1 ... 1096 1097 [1098] 1099 1100 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7632260 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #16455 : 08.05.2013 19:28:49 »

Aika pitkään se kaveri muuten oleili täällä toista elämäänsä, 40 päivää. En ole juurikaan lukenut raamattua ja näin ollen ei tule äkkiseltään mitään mieleen mitä hän teki noina päivinä.

Opetti opetuslapsiaan? Niitä Apostoleja?  angel
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16456 : 08.05.2013 21:32:52 »

Onko niin? Voitte sanoa ihan mitä tahansa raamatusta ja mä uskon Cheesy  Himputti, olis se kyllä yleissivistyksen kannalta ihan hyvä tietää edes jotain siitä. Mulla on siitä vain jotain irtonaisia pätkiä tai suorastaan yksittäisiä sananparsia. Kerran luin Juban sarjakuvakirjan aiheesta, mutta ne kaikki tarinat katkesi aina kesken kaiken kuin seinään. Ehkä on jotain raamatunlukuoppaita missä on aikaviivalla esitetty ne pääkohdat, voisi sijoittaa sen tapahtuman aina siihen kokonaisuuteen. Luulisin että joku on tehnyt sellaisiakin. Mutta jaksaako moiseen luku-urakkaan ryhtyä... jos musta tuntuu että 80-luvun kirjoissakin on vanhaa energiaa... :Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #16457 : 08.05.2013 22:00:29 »

Kyllä mun käsittääkseni, enkä huijaa sua  Cheesy
Mutta ei kait se ihan koko aikaa täällä ollut, vaan ilmesty aina välillä opetuslapsilleen.

Ymmärtäisin niin, että hän saavutti - hmmm kuinka sen sanoisi - Mestariuden tai Valaistumisen, jossa voi välillä ottaa kehon ja välillä olla henkimaailmassa samassa kehossa. Oppi siis liikkumaan verhon molemmin puolin. Ylösnoussut Mestari,  and  I like him  Wink
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16458 : 08.05.2013 22:18:42 »

Okei... tuo tekee järkeä. Smiley  Mutta mikäs se taivaaseenastuminen sitten on, sitäkö että ei enää ilmestynyt kehon kanssa maan päälle?
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #16459 : 08.05.2013 22:38:52 »

Okei... tuo tekee järkeä. Smiley  Mutta mikäs se taivaaseenastuminen sitten on, sitäkö että ei enää ilmestynyt kehon kanssa maan päälle?

Varmaan sitä, ja kuka tietää vaikka piipahtais edelleen, muttei nähdä  Cheesy
Alussa pointtina oli varmaan näyttää opetuslapsille, että kuoleman jälkeen on elämää.

Jeesuksen elämään voi tutusta Raamatusta, mutta tykkään enemmän katsella asioita "esoteerisemmalta" kantilta ja ilman pakkoa uskoa Raamattuun kirjaimllisesti.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #16460 : 08.05.2013 23:49:06 »

Kyllä mun käsittääkseni, enkä huijaa sua  Cheesy
Mutta ei kait se ihan koko aikaa täällä ollut, vaan ilmesty aina välillä opetuslapsilleen.

Ymmärtäisin niin, että hän saavutti - hmmm kuinka sen sanoisi - Mestariuden tai Valaistumisen, jossa voi välillä ottaa kehon ja välillä olla henkimaailmassa samassa kehossa. Oppi siis liikkumaan verhon molemmin puolin. Ylösnoussut Mestari,  and  I like him  Wink

Yep, tää onku mun ajatuksia.. :Smiley     smitten smitten angel   angel

Ja juuh, jotku voi Mestarin nähdä..tai aistia.. Wink Cheesy   smitten smitten
Yep, me ollaan monesti... aika samoilla..linjoilla sun kaa. Wink Cheesy Cheesy
« Viimeksi muokattu: 08.05.2013 23:52:17 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #16461 : 09.05.2013 00:14:49 »

Oi  Smiley Raskaan päivän kauniit lauseet. Kiitos kultaiset  smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #16462 : 09.05.2013 01:44:49 »

Kyllä mun käsittääkseni, enkä huijaa sua  Cheesy

Ymmärtäisin niin, että hän saavutti - hmmm kuinka sen sanoisi - Mestariuden tai Valaistumisen, jossa voi välillä ottaa kehon ja välillä olla henkimaailmassa samassa kehossa. Oppi siis liikkumaan verhon molemmin puolin. Ylösnoussut Mestari,  and  I like him  Wink

Yep, tää onku mun ajatuksia.. :Smiley     smitten smitten angel   angel

Ja juuh, jotku voi Mestarin nähdä..tai aistia.. Wink Cheesy   smitten smitten
Yep, me ollaan monesti... aika samoilla..linjoilla sun kaa. Wink Cheesy Cheesy

Olen huomannut saman  smitten smitten smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16463 : 12.05.2013 23:28:48 »

Voi romanttiset hömppä leffat! Miksi mä meen aina niitä kattelemaan, ja sitten hommaan ittelleni niin levottoman ja kaihoisan; ah ja voih olon, että tiiä saako tässä nukuttuakaan taas pitkään aikaan, kun menee ihan haaveiluksi  knuppel2 smitten uglystupid2

Pöljä ihminen.

tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #16464 : 14.05.2013 12:23:43 »

Olen ilmeisesti vain tarpeeksi vanha ja tarpeeksi nähnyt coolsmiley, analysoidessani eroa ihmiseen joka pitää tiukasti huolen mitä muut hänestä ajattelevat ja saadessani tältä tuomioita milloin mistäkin harrasteestani. Muurahaisten ruokkiminen oli hänelle liikaa, sillä pienet ötökät terassillani pitäisi kuulemma heti myrkyttää (murkut on niin hyihyi buck2). Miksi pieniä ystäviä kävisin tappamaan, kun ruokkimalla ne voivat paremmin ja pysyvät poissa sisätiloista ruokaa etsimästä. Niiden touhuja on niin mukavaa seurailla smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Indium
Vieras
« Vastaus #16465 : 14.05.2013 12:27:40 »

No eipä ollut tullut mulle mieleen ruoalla houkutella murkut pois keittiöstä, että voi sitten elää vierekkäin kumminkin. Pitää muistaa kun asuu vaikka rivarissa sitten joskus, kerrostalossa kun ei tarvi miettiä.
Pienet otus-ystävät on kyllä kivoja smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #16466 : 14.05.2013 14:50:51 »

^Juoksevaa hunajaa tai vedellä kasteltuja sokeripaloja, niin hyvä on. Kanelia väistävät.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16467 : 14.05.2013 15:20:20 »

Hmm, enpä ole minäkään tullut ajatelleeksi tuollaista ratkaisua. Tosin naapurit täällä eivät oikein taitaisi pitää jos muurahaisia alkaisi syöttämään.  buck2

Mukaviahan ne ovat, niin kauan kunnes niitä keltaisia tai punaisia pistäviä versioita eksyy sisälle pesäilemään, tai keittiön pöytä on mustanaan vipeltäjiä.. muutamia kokemuksia löytyy..  :Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16468 : 14.05.2013 15:30:36 »

Oletko kokeillut puhua niille? Voi tuntua hassulta, mutta olen havainnut toimivaksi. Ajattelen muurahaiskekoa eräänlaisena joukkomielenä, joka on paaaaljon fiksumpi kuin ne yksittäiset muurahaiset. (Samoin ajattelen  muista yhdyskuntahyönteisistä, kuten vaikka mehiläisistä.)

Olen ollut kaverin kanssa pariin kertaa leiriytymässä eräässä saaressa jossa juuri leiripaikallamme oli paljon muurahais-aktiviteettia vaikka keko olikin paljon kauempana. Minun kävi sääliksi pikkuisia kun tuntui että niitä tulee tallottua vahingossa vaikka kuinka paljon. Niinpä sitten vain aloin puhua, kunnioittavaan sävyyn (shamaani kun olen ja näen siten jumaluuden kaikessa elollisessa), pyysin kauniisti että pysyisivät enimmäkseen poissa leiripaikalta niin kauan kuin me olemme siellä ja sitten kun olemme lähteneet pois kannattaa tulla takaisin, sillä ruuanmuruja löytyy sitten varmasti. Kahteen eri kertaan tämä toimi; muurahaiset eivät hävinneet kokonaan mutta niiden määrä väheni satunnaisiin kulkijoihin leiriytymisemme ajaksi. Veimme sitten kiitokseksi lähtiessä vielä kaiken orgaanisen jätteemme sen ison keon viereen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16469 : 20.05.2013 17:35:46 »

Asuntoasiat  buck2

"15.5.2013 Jupiter yhtymä Kuu
Alkaa: 14.4.2013 Päättyy: 29.5.2013
Ei helpolla uskoisi kuinka tärkeä asia turvallinen ja harmoninen kotiympäristö voi olla ihmisen
henkiselle kehitykselle. Ehkä juuri siksi Jupiter antaa sinulle 12 vuoden välein uuden
mahdollisuuden rakentaa kotiasiasi kokonaan uudelle mallille. Lähinnä on aina kysymys siitä, että
saat lisää tilaa toteuttaa omia juttujasi ja seurata herkkiä tuntemuksiasi asiassa kuin asiassa.
Turvallisuus syntyy siitä, että saa olla oma itsensä myös suurten ja pelottavien ratkaisujen edessä.
Hetkelliset erimielisyydet ja pahanolon puuskat kuuluvat itseään kehittävän ihmisen arkirutiineihin,
eikä niitä ole syytä säikähtää myöskään tämän jakson aikana, sillä melkoisen isoista asioista on nyt
kysymys. Onni potkii oikein rautasaappaalla kaikissa kotiin ja asumiseen liittyvissä asioissa, joita
lähdet toteuttamaan omasta tahdostasi ja täydellä sydämellä. Uskalla pitää kiinni omista haaveistasi
ja toimia täysin omilla ehdoillasi, sillä vain sinulla on nyt eväät toimivan kodin rakentamiseen. Ellet
pysty luottamaan itseesi ja omiin ratkaisuihisi, menetät ajan tarjoaman edun rakentaa elämääsi
paljon nykyistä varmemmaksi ja turvallisemmaksi. Tehtyäsi mielekkääksi kokemasi muutokset,
myös läheisesi oivaltavat nyt ratkaisusi oikeiksi ja keskinäistä rakkautta lisääviksi."

Hitto vieköön, missä se meidän koti sitten on?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1096 1097 [1098] 1099 1100 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: