Sivuja: 1 ... 1099 1100 [1101] 1102 1103 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7633105 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16500 : 07.06.2013 20:15:54 »

Mullon niin ikävä ja haiku jotaki. Venus on kipitelly mun noususolmulle, että siitäkö johtuu, tiedä häntä. Ja ku vielä tietäs että mitä sitä ny sitten kaipaa  Cheesy
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16501 : 07.06.2013 23:18:42 »

ONNEA TIGRU!  smitten
Oon käyny täällä niin laiskasti etten edes tiennyt sinun odottavan jo toistakin  Grin
Mutta ihanaa, että kaikki meni hyvin ja katras kasvaa.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #16502 : 09.06.2013 05:44:31 »

Olen tutustunut parantajan poikaan joka sanoi että ajattelen liikaa.
Miten ihminen voi käyttää liikaa aivokapasiteettiaan? Ei mitenkään

Tällainen pieni pallo Linnunradan laidalla jossa ihminen kuvittelee olevansa luomakunnan kruunu
Ajattelet liikaa. Jäi häiritsee... idiot2
Ihmiskunta on luultavasti typerintä mitä lähimaastosta löytyy (avaruus)........
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #16503 : 09.06.2013 06:03:21 »

Toi edellinen oli oudoissa keloissa kirjoitettu mut ajatelkaa sitä äärettömyyttä missä me ollaan...
Silloin kun alkaa ahdistaa, ajatus mielettömän suuresta kokonaisuudesta tuo rauhan.
Vaikka eläis sata vuotiaaksi ei ihminen pysty tajuamaan vaikka kuinka lukisi mitä elimistö oikeesti on toiminnaltaan
maailmankaikkeudesta puhumattakaan.
Sain meediomundolta Tähdet ja avaruus-lehden kun viimeks kävin moikkaa ja oikeesti sen tilan tajuaminen missä me oikeesti ollaan antaa ihan erilaisen näkökyvyn ihan kaikelle vaikkei sitä tajuakaan ikinä
Jotenkin outoa mutta rauhoittavaa.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #16504 : 09.06.2013 12:56:35 »

Rakkaani toi viimein lahjakaiverrukseni kehyksissä ja sen jälkeen sekosi talon elektroniset laitteet. Telkkarista meni kanavat sekasin ja puhelin ei tunnista soittajaa..  Tongue
Alkaako talossa olla tarpeeksi voimakasta Cherokee- energiakenttää.. smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16505 : 16.06.2013 20:16:15 »

Ja mä oon kauheen negatiivinen! Kaveri on päässy kouluun, johon en itte päässy, niin ensimmäinen rektio on kauhea jupina...jollakin lapsuuden ystävälläni on maatila ja omia heppoja, miksei mulla ole, prkl?! Miksei mulla voi olla mitään, mitä siinäkin ihmisessä on muka parempaa kun mussa?!  Ystävä on rakastunut, voi perse, ei se kyllä olis ansainnu sitä! On mun eka ajatukseni...ja voi hyvää päivää Cheesy
Ei se ole helppoa koettaa elää ja olla niinkun omasta mielestään oikeesti olis parasta...huspois tämmöset negatiiviset ajatukset ja syöksykierre, ei sovi mulle, ruokkii tehokkaasti itte itseään tämmösten lasien takaa kattelu. PItäsi varmaan vain  kesittyä nyt niihin ihan omiin asioihinsa vain joksikin aikaa, kun ei oikein tunnu sujuvan Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16506 : 16.06.2013 22:13:51 »

Ääääh, Indy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Toi kaikki on sulle ihan oikein Tongue Cheesy  buck2  angel

En epäile että olisin ainoa moisten fiilisten kanssa painiva...normaalejahan ne on ja ihan takuulla useammallakin on samanmoisia, mut kyse ei ole siitä, että tunteissa olis jotain väärää, niitä tulee ja menee ja saa olla, vaan kysehän on siitä, mitä niille teet.

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #16507 : 16.06.2013 22:23:10 »

Ny vasta tajusin ettei tää mikää grimskit-ketju ollukkaan  Grin Grin
Hilda!  knuppel2 smitten

Mutta sepä se, jääkö sitä istumaan nurkkaan ja napisemaan ja pahimmillaan sabotoimaan muita, vai punnitteeko mitkä noista kadehdituista asioista on tärkeimpiä ja miksi ja mitä tekis että ne sais itellee!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16508 : 16.06.2013 22:54:58 »

Eijjo grimskksit Cheesy

Eijjo minusta sabotoimaan muita edes ajatuksilla, kyllä istun nurkkaan napisemaan ja napisen niin kauan että saan vaihdettua omaa asennettani Cheesy Ainakin sen voin tehdä sen eteen että olisin miellyttävämpi ihminen omastakin mielestäni  ja saisin jotain noista kadehdituista asioista itselleni...joista yhdestäkään en ole ihan varma, että edes haluaisin, voihan olla että luulen vain Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16509 : 17.06.2013 18:56:16 »

Pöh, sain tänään pällitestin tulokset, ja ne olivat siltä osin yllättävät, että pärjäsin paljon paremmin kuin luulin, ja herranjee, keskittymistä, tarkkuutta ja nopeutta vaativat tehtävät olivat parhaalla mahdollisella tavalla hallussa  :Smiley Toki muutkin osa-alueet, mutta tuo oli oikeasti yllättävää. Olen aina luullut olevani keskittymiskyvytön ja sinnepäin tyyppi...vaikkakin nopea, liiankin kanssa Cheesy
Elämä on täynnä yllätyksiä.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16510 : 18.06.2013 21:40:12 »

Hieno juttu, Kuuhilda Smiley

Mä kattelin just youtubesta jotain musiikkivideoita, ja huomasin siinä oikealla puolella kun on niitä muita videoita, että: "Walking into a radioactive waste dump" - Recommended for you. Onko tuo niinku joku vihje Angry
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16511 : 19.06.2013 21:26:53 »

Kellään mitään kokemusta Netflix.stä tai vastaavasta? Itse en ole telkan suurkuluttaja, mutta tässä muuton yhteydessä kaapelidigiboksilta näkyy antennitaloudessa tasan tallennetut ohjelmat ja koneelta sitten muut.. uusi telkka on tilausta vailla. Kummasti sitä huomaa tässä vaiheessa iltaa kaipaavansa kuitenkin jotain "hömppää", hyvää leffaa tms. Mutta kannattaako investoida (vaikkakin olis kuukauden ilmainen tutustuminen) ylimääräistä, jos kohta on töllö joka ajaa asiansa?  Huh
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16512 : 22.06.2013 15:06:46 »

Miten mä olin vähän aikaa jo ihan sunnuntaissa... :Smiley  Nythän on vasta lauantai laugh

Oliskohan joku pizzapaikka auki Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #16513 : 22.06.2013 19:03:37 »

Meillä kans väläytettiin pizzan mahdollisuutta!   Cheesy  Vaikka grilliruoka onkin hyvää, niin rajansa kaikella.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16514 : 22.06.2013 19:38:32 »

Pizza on mainiota ruokaa Cheesy  Mulla vaan iski totaali jumitus, nukuin äsken 3 tuntia ja nyt en pysty ulos... no tein vähän munakasta. Eilen kyllä olin ulkona senkin edestä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1099 1100 [1101] 1102 1103 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: