Sivuja: 1 ... 1095 1096 [1097] 1098 1099 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7632264 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16440 : 26.04.2013 14:13:34 »

Kissoista vielä: kyse on pojastani, joka on erityislapsi ja hänen kuvaansa kaadetaan, sekä sänkyyn mennään nukkumaan. No toki nuo kattimatit nukkuu yöt minun vieressäni ja yleensä kun lapset ei ole paikalla, kissat valtaa pojan sängyn. "Arempi" kissoista antaa pojan roikottaa itseään sylissään onnesta soikeana, kun taas toinen on enempi keskittynyt olemaan "minun" kissa, tulee syliin ja "hoitaa", kuten mii-i.kin kuvaili. En itsekkään varsinaisesti ole mikään eläinrakas, en edes uskalla ottaa toisten kissoja syliin, mutta näille kisumisuille oli kyllä tilaus..  angel
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #16441 : 26.04.2013 15:30:46 »

Espanja tuntuu kodilta. Rakastuin Englantiin, varsinkin Brighton oli aivan ihana paikka.

/A
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16442 : 26.04.2013 21:03:06 »

Tänään tuli primitiivinen tarve saada käsiini "Maailman ihanin tyttö"- kirja. Kävin läpi kaupungin kaikki kirjakaupat ja kirjoja myyvät liikkeet, ja kaikista oli myyty loppuun. Kirjaston ja lähikirjastojen kirjat on lainassa. Pistin varausjonoon. Voisin tilata valokuvakirjan netistä, mutta en malttaisi odottaa yhtään päivää. Mistä nää tämmöset tulee? En koe olevani materialisti, jostain vaan tuli hirveä määrätietoinen hinku päästä selaamaan tuota kirjaa. Muistan pitäneeni kirjaa käsissäni viimeksi kesällä 2008 mökin laiturilla sellaisen pakahtuvan tunnetilan vallassa. Kirja on ollut tähän asti hullun kallis, joten en ole raaskinut ostaa. Oonko nyt yhtään sen enempää varoissani kun aiemminkaan? Oon!!! Kiitos kulttuuriapurahan!!!

Muilla kokemuksia voimauttavasta valokuvasta ja Maailman ihanin tyttö-kirjasta?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16443 : 29.04.2013 11:18:55 »

Oi, nuo teidän kissit on siis ihan selvästi tilauksesta jeesaamassa teillä Kyllikki <3

Hei, mitä te teette, kun on semmonen tilanne, että jokainen osa-alue elämästä on vähän vaiheessa ja sekasin ja tarttis tehdä vähän kaikelle jotakin, mut siis ei oiken ymmärrä tehdä mitään kuitenkaan?
Hyviä kikkoja tän olotilan purkamiseen? Sillä olotilahan tää on...ei kaikki ole niin vaikean takana, ja kaikki on vaan vähän sekasin, mutku, äääh, ei osaa ottaa kiinni mihinkään.

tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16444 : 29.04.2013 17:13:16 »

Minä yritän keskittyä yhteen asiaan kerrallaan ja tarttua siihen. Itse menen helposti sekaisin jos on monta asiaa yhtäaikaa ja kaikki sekaisin, se vaivaa yleensäkin sitten mieltä. Ensin tää, sitten tuo ja lopuksi se.  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16445 : 29.04.2013 22:04:50 »

Hei, mitä te teette, kun on semmonen tilanne, että jokainen osa-alue elämästä on vähän vaiheessa ja sekasin ja tarttis tehdä vähän kaikelle jotakin, mut siis ei oiken ymmärrä tehdä mitään kuitenkaan?
Hyviä kikkoja tän olotilan purkamiseen?
Jos on kyse enemmänkin tehtävistä asioista, niin teen listan. Kirjoitan kyllä listoja muutenkin, oli kyseessä mikä asia tahansa. Siinäpä konkretisoituu!! Ja sitten alkaa puottelemaan siitä listasta yksi kerrallaan.

Ja jos on isoja asioita niin antaa niille aikaa ja hengittää hetken. Olis kai myös hyvä yrittää ymmärtää miksi joku juttu kävi näin ja mikä tässä on mun omaa osuutta ja mikä liittyy muihin ja miten tässä voi nyt sitten eteenpäin mennä. Niin ja ne pyynnöt ja toiveet! Ne kyllä kuullaan, sen oon huomannu. Välillä vaan rasittava hitaalla tahdilla, mutta kuullaan kuitenkin sitte ku on sen aika! Nyt selitän itsestäänselviä asioita. Oho.
tallennettu
farfallan
Vieras
« Vastaus #16446 : 30.04.2013 09:57:11 »

Kuuhildalle onnea kaikkeen aloittamiseen! Winkkinä, että maailmankaikkeus voi auttaa hoitamaan asiat loppuun suotuisasti, jos otat edes sen pienen askeleen oikeeseen suuntaan...

Jänskät ajat mulla!!! Cool  Tongue  Ylihuomenna alkaa tällä tytsyllä uusi työ!!  smitten
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #16447 : 30.04.2013 13:18:36 »

Uuh, uuh, Onnea ja menestystä uuteen työpaikkaan.

Minä taas puolestani olen hylännyt sen ajatuksen Suomeen tulosta...Ei sittenkään.

/A
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16448 : 02.05.2013 07:26:02 »

Hei kiitos vastauksista ja winkeistä...kyllä se niin on, että täytyy vain sitkeästi jostain alottaa, se on sitten melkein sama että mistä...asioilla kun tosiaan on tapana järjestyä jotenkin, jos vain vähän itse lakaisee tietä...paljon parempi olo, kun jonkun asian suhteen on saanut jotain tehtyä! Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa...
 uglystupid2

JA onnea uudesta työstä farfallan Smiley
tallennettu
farfallan
Vieras
« Vastaus #16449 : 02.05.2013 16:37:01 »

Kiitos onnentoivotuksista! Smiley 

Nähdään Kuuhilda sitten näillä uusilla urilla  Cheesy Mun ura ainaki lähti johonki suuntaan tänään, toivottavasti hyvään.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16450 : 02.05.2013 17:23:46 »

Onpa kiva kuulla että teillä menee hyvin  smitten

Itselläni on 2  uranus transiittia +  venus ja  pluto taas yhdessä. En tiedä mitä hemmettiä ne tarkoittaa mutta luissa ja ytimessä tuntuu. Musta on tullut oikea pirttihirmu  crazy2
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16451 : 05.05.2013 11:19:16 »

Nyt siellä on jo niitä lehtokotiloita! En ole ihan varma mutta minusta ne on aiempina vuosina tulleet vasta kesäkuussa tai ainakaan ei näin aikaisin. Sai ihan katsoa joka askelta ettei astu päälle. Varmaan niitä on kohta taas niin paljon että ratina vain kuuluu kun kävelee Tongue
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #16452 : 05.05.2013 13:04:54 »

Lehtokotilot ovat sitkeitä pirulaisia, joten sinänsä ei ihme että ovat apajilla jo nyt Cool
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #16453 : 06.05.2013 16:16:04 »

Ei edes kaupungin hurjimmalta näyttäneet kovikset uskaltaneet tulla mun eteen kaupassa knuppel2

Iän ja ulkonäön tuoma uskottavuus alkaa siis purra viimein, ei tule ininöitä teinihömppäilyistä <3
tallennettu

Kuuntele tuulta.
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16454 : 08.05.2013 19:09:19 »

Se olis sitten huomenna Kristuksen taivaanseenastumispäivä. angel  Meillä tämä on jostain syystä nimetty helatorstaiksi, muissa kielissä se on ihan suoraan Kristi Himmelsfärdsdag tai jotain, tosin on se meillä lyhyt sana. Aika pitkään se kaveri muuten oleili täällä toista elämäänsä, 40 päivää. En ole juurikaan lukenut raamattua ja näin ollen ei tule äkkiseltään mitään mieleen mitä hän teki noina päivinä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1095 1096 [1097] 1098 1099 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: