Suunniteluistunto? Jaahas, menee niin yli mun käsityskyvyn et viuh vaan
Mä olen kuvitellut sielun jotenkin kauniiksi, eheäksi. Ton kuvaksen perusteella tulee sirpaleinen vaikutelma.
Siellä, täällä, tuolla, tässä
Kehosikin koostuu miljoonista vai olikossenyt miljardeista soluista. Tekeekö se siitä vähemmän kauniin kuin yksisoluinen eliö?

Monesta koostuva voi olla ihan yhtä eheä kuin yksi ainoa. Ja ihan yhtä kaunis.
Juu, fyysisen tason harhassa luulemme että mielemme/sielumme on yksi ainoa. Ja kun täällä olemme myös lineaarisen ajan harhassa - aikahan on oikeasti ulottuvuus ja niin sanoo myös 'kova' tiede - niin ei se ihmisaivo kykene muuta oikein käsittämäänkään, se on suunniteltu lineaarisen ajan, erillään olon ja yhtenä ainoana olemisen harhaan.
Minulle kaikki nämä kertomani asiat ovat positiivisia ja voimaannuttavia; voin ihan rauhassa elää tätä inkarnaatiotani kun tiedän että osa sieluani sitä siellä verhon toisella puolella järjestelee sitä ja sielunsuunnitelmaani kuuluvia tapahtumia minua varten toisten rakkaiden sielujen kanssa. Minä voin rauhassa siis keskittyä tähän inkarnaatiooni tietäen että minusta pidetään hyvää huolta. Eikä minun tarvitse näitä asioita syvemmällä tasolla kuin älyllisellä ymmärtää, koska eivät ihmisaivot siihen edes kykene.