Sivuja: 1 ... 1091 1092 [1093] 1094 1095 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7631774 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16380 : 07.03.2013 13:45:34 »

Oinas
Ehkä et sananmukaisesti ole maanpaossa. Sinua ei ole pakotettu jättämään kotiasi ja sinua ei ole ajettu voimakeinoin pois voimapaikastasi. Mutta voit silti tuntea olosi karkotetuksi tai sijoiltaan olevaksi. Ehkä kyse on ilmiöstä, jota tarinankertoja Michael Meade kuvaa näin:" Voimme kokea maanpaon tai karkotuksen kaltaisia kuulumattomuuden tuntemuksia kun emme saa kaipaamaamme arvostusta ja ansaitsemaamme arvostusta, kun olemme jumissa, kesken siirtymävaiheen tai identiteettikriisin, tai kun meillä on käsissämme lahja jolle emme löydä vastaanottajaa". Kuvaako mikään näistä sinun tilannettasi, Oinas? Meaden mukaan tilanteen positiivinen puoli on se, että nyt voit laajemminkin kyseenalaistaa sitä, minne sinä todella haluat kuulua. On aika pohtia missä oikeasti olisit kotonasi. Ja miten pääset sinne.

Juuri tuollainen olo on kun Akanvakan vapaantahdon viikkohoroskoopissa sanotaan.. voihan äärettömän syvä huokaus.
Just nyt en jotenkin ole varma, onko mua oikeesti edes olemassakaan  Huh.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16381 : 07.03.2013 14:34:56 »

Tämä viikko näyttää olevan aika erilaiset energioiltaan. Hetken on huipussaan ja seuraavaksi nousee esille jokin suru. Vuoristoratamainen ja omalla tavalla väsyttävä. Jotenkin haluaa tarttua johonkin mutta aika ei ole vielä kyspsä. No, voinhan aina harjoitella  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #16382 : 08.03.2013 14:16:52 »

Kukkuuu, onko ketään kotona-olo viimeiset kaksi viikkoa. Ihan kuin joku aivosumu. Mun mahtavat unenlahjatkin kadoksissa. Ystävän kans tänään juttelin ja hänel ihan samat jutut: ruoka ei maistu kunnolla, väsyttää mutta ei nukuta, keskittymiskyky jossain avaruudessa, ajatukset liitelee eikä mistään saa kiinni, kotona on sekamelska.
Toiminta tapahtuu sykleissä. Jämähdys - eteenpäin - ihmettely.
Outo aika
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16383 : 08.03.2013 14:24:34 »

Ja vielä 'mistä sielu voi jotain tietää' tapahtumien suhteen:
Kaikki sielunenergia ei ole edes mukana ihmiskehossa, koska se ei yksinkertaisesti mahdu siihen. Aika monet kanavoidut arviot sanovat että mukana on 'noin neljännes.'

Osa siitä verhon toisella puolella olevasta sielusta on sitten ns. suunnitteluistunnossa niiden ihmisinkarnaatiossa olevien kanssa, joiden kanssa on suunniteltu yhtään mitään potentiaaleja tähän inkarnaatioon. Ja siellä voidaan sitten järjestellä tarvittaessa näitä potentiaaleja uudelleen ja sieltä käsin järjestellään myös synkronistiset tapahtumat.

Asian ajattelemista auttaa jos muistaa, että sielu on yhtä aikaa yksi ja äärettömän monta. Jos osa sielusta vain on täällä kehossa ja se osa verhon toisella puolella on äärettömän monta (ja kuitenkin yksi...) niin sehän voi myös tehdä siellä äärettömän montaa asiaa yhtä aikaa. Ihmiselle käsittämätöntä, sielulle helppoa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16384 : 08.03.2013 14:37:41 »

Suunniteluistunto? Jaahas, menee niin yli mun käsityskyvyn et viuh vaan
Mä olen kuvitellut sielun jotenkin kauniiksi, eheäksi. Ton kuvaksen perusteella tulee sirpaleinen vaikutelma.
Siellä, täällä, tuolla, tässä
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16385 : 08.03.2013 14:45:29 »

Suunniteluistunto? Jaahas, menee niin yli mun käsityskyvyn et viuh vaan
Mä olen kuvitellut sielun jotenkin kauniiksi, eheäksi. Ton kuvaksen perusteella tulee sirpaleinen vaikutelma.
Siellä, täällä, tuolla, tässä

Kehosikin koostuu miljoonista vai olikossenyt miljardeista soluista. Tekeekö se siitä vähemmän kauniin kuin yksisoluinen eliö?  Grin
Monesta koostuva voi olla ihan yhtä eheä kuin yksi ainoa. Ja ihan yhtä kaunis.

Juu, fyysisen tason harhassa luulemme että mielemme/sielumme on yksi ainoa. Ja kun täällä olemme myös lineaarisen ajan harhassa - aikahan on oikeasti ulottuvuus ja niin sanoo myös 'kova' tiede - niin ei se ihmisaivo kykene muuta oikein käsittämäänkään, se on suunniteltu lineaarisen ajan, erillään olon ja yhtenä ainoana olemisen harhaan.

Minulle kaikki nämä kertomani asiat ovat positiivisia ja voimaannuttavia; voin ihan rauhassa elää tätä inkarnaatiotani kun tiedän että osa sieluani sitä siellä verhon toisella puolella järjestelee sitä ja sielunsuunnitelmaani kuuluvia tapahtumia minua varten toisten rakkaiden sielujen kanssa. Minä voin rauhassa siis keskittyä tähän inkarnaatiooni tietäen että minusta pidetään hyvää huolta.  Eikä minun tarvitse näitä asioita syvemmällä tasolla kuin älyllisellä ymmärtää, koska eivät ihmisaivot siihen edes kykene.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16386 : 08.03.2013 15:36:57 »

No ei kykene, mutta nyt on taas paljon pohdittavaa
Kiitos sulle avartamisesta. Mä meen ihmettelee meedioistuntoon lisää ens keskiviikkona
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16387 : 08.03.2013 16:04:01 »

Kun tuntuu siltä, että on aina eri mieltä asiasta kuin muut. Ihan sama mikä asia.  idiot2
Ja kun vielä  askendentti jousimies ja  uranus-vaikutteisena ihmisenä otat sitten asiaan äänekkäästi kantaa....
Sen jälkeen kaikki rakastaa sua.  Grin

Olitpahan rehellinen, kenellekään mitää pahaa tarkoittamatta....
« Viimeksi muokattu: 08.03.2013 16:06:33 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16388 : 08.03.2013 16:06:08 »

No, ihan sama. Mutta kuulkaa, on Tigrulla iso maha täällä ja laskettuun aikaan alle 3 kuukautta...
Vieläkään ei mitään hajua KUKA sieltä on tulossa.  kaksoset se silti varmaankin on.  Cheesy (nyt joku miettii; oikein sulle, senkin ärsyttävä kaksonen, saat tuta miltä tuntuu joutua tekemisiin kaltaisesi kanssa!)
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #16389 : 08.03.2013 21:32:50 »

kaksoset -pojat&tytöt ovat oikein ihania Cheesy Esim. veljenpoika on onnellinen, positiivinen, todella sosiaalinen ja utelias tyyppi.. Samoin "isoveli", muutama vanha kaveri ja käly itsekin (tai ainakin silloin kun ei ole joku sairastelukierros perheessä menossa) Cool
« Viimeksi muokattu: 08.03.2013 21:34:33 kirjoittanut Elwyn » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16390 : 08.03.2013 23:05:01 »

kaksoset lapset juu!
Tämä nousujouskari on sulaa vahaa semmosten edessä  smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16391 : 09.03.2013 13:12:40 »

Täälläkin yksi  kaksoset pojan äiti  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16392 : 10.03.2013 14:47:17 »

Henkisen heräämisen merkkejä:
* Unirytmisi muuttuvat, tunnet ettet tarvitse enää niin paljoa lepoa
* Alat tuntea kehossasi erilaisia värähdyksiä ja inspiroidut herkemmin
* Erilaisten voimakkaidenkin tunteiden nousu pinnalle, puhdistautuminen
* Fyysisen kehon muutokset, saatat esimerkiksi tuntea tarvetta muuttaa
ruokavaliotasi terveempään ja eettisempään suuntaan
* Aistisi herkistyvät
* Alat nähdä maailman ympärilläsi uusin silmin
* Alat haaveilla vanhoista tavoista ja tottumuksista irtipäästämisestä
* Alat huomioida merkityksellisiä "merkkejä" ympärilläsi
* Alat käsittää yhteyden kaiken välillä
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16393 : 10.03.2013 15:05:50 »

Vielä lisää ilmiöitä:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä tavalla saatte viestit esim. henkioppaista tai heidän nimistään?
* Jokaisella on varmaan se oma juttunsa, mutta minä saan oppaan puheen vasempaan aivolohkoon ja enkeleiden puheen oikeaan aivonpuoliskoon.
Ne siis tuntuvat erilaiselle ja eri osassa päätä kuin omat ajatukset.
Ajattelen, etta enkelit ja oppaat ovat korkeimpia ilmentymiä meistä, mikään siis ei ole erillistä joten ne ajatukset jotka kuulen heidän puheenaan ovat aina puhtaita, korkeimmasta. Oma mieli ei sekoitu niihin. Aluksi oli vaikeampaa erottaa milloin oma mieli tuli väliin mutta harjoittelulla oppii ja sen erottaa helposti.

angel smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #16394 : 10.03.2013 16:12:13 »

Nyt on ollut oikein oivallusten viikonloppu! Olen tutustunut Feng Shuihin syvemmin ja olen huomannut erinäisiä juttuja, mitkä eivät ole toteutuneet ja nyt tiedän syyt. Mutteri-baguan avulla olen saanut uusia ideoita kodin harmonian saavuttamiseksi ja ylläpitoon. Oivaltaminen on vapauttanut paljon energiaa.

Ja kevät-auringollakin on tietty osuutensa asiaan.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 1091 1092 [1093] 1094 1095 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: