Sivuja: 1 ... 924 925 [926] 927 928 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5602351 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #13875 : 23.06.2011 20:20:44 »

Meillä kissat on ihan lahnoja, siitä tietää, että sadetta jatkuu vielä muutaman päivän...ja tääkin jo riittäis! Mulla on fiilikset yleensä aina ilman mukaan, ja nyt on semmonen syvissä vesissä vellova ja raskas olo...voi ääääh.
Tulispa se kesä pian takasin! En mä niin siitä helteestä, mutta ois lämmintä ja poutaa.

Mulla on ollu mies, joka meikkaa, ja muutama kaveri ukko, jokka on meikannu. Ihan ok tietyn tyyppisille. Ei ne tosiaan ole mitään tosimiehiä jotka kulkee omia polkujaan sitten ne maalaajat...vaikea kuvitella vaikka meikkaavaa rekkakuskiakaan Wink
Kyllä munkin silmää tänäpänä miellyttää semmonen luonnonläheinen ja rauhallinen uros  smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13876 : 24.06.2011 07:14:28 »

Hyvää matkaa Soma,toivotaan kauniita ilmoja sulle Lappiin,      smitten   ja vähän joka puolelle.

Hommasin kukon ja se ei meikkiä kaipaa,on niin värikäs.Takakenossa kulkee.Tietää näköjään arvonsa haaremissaan.Katselle kananpoikia arvostelevasti,miettii milloin alkaisi niitä munittamaan.Laskee paljonko on aamuja jäljellä,että pääsee hommiin.Yhtä kanaa pöllyytti,hyppi selässä,kylästyi , ja meni kiekumaan saunan tikapuille.Hyvät äänet siitä lähtee.  Kissalla taisi kissanpäivät loppua,kulkee hiljaa seinänvieriä myöten kyyryssä,ja pinkoo pakoon.
Kukko nousi saunan räystäälle  kajauttelemaan,arvelee tietysti,ettei koko kylä ole vielä herännyt.
No,kohta on.     crazy2   
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13877 : 24.06.2011 14:31:12 »

Kaikki miehet mitä mä löysin netistä, ei sit kuitenkaan olleet yhtään mun tyyppiä. Jotenkin kirjoittaessa saa ihan eri vibat ku puhumalla ja näkemällä.  Tongue

Mä olin eilen jossain ihan tajuttomassa kärsimyksen tilassa, jota en oo kokenu vuosiin. Menin sateeseen ja myrskyyn lenkille ja itkin ääneen vollottaen sen 40min... Silti jotain jäi vielä sisälle. Ette tiiä ta ehkä tiiätte, miltä tuntuu kun pelkää että vauva tukehtuu nukkuessaan, kun itsekin nukkuu. Mä en muista että mua ois oikeesti pelottanut mikään näin järjettömän paljon. Varmaan ois hyvä hankkii itselleni apua ennen kuin meen ihan lamaantuneeksi, oon huomannut että herääminen aiheuttaa nykyään suurta henkistä kipua. Jotenkin tulee sellanen että, ei tää ollutkaan painajaista vaan ihan totta.

Johonkin mun on nää ajatukset kirjotettava... Siellä se vauva taas aivastelee... Se on vetänyt jo kaksi kertaa puklut väärään henkeen tänä aamuna, imin sillä niistäjällä sen nenästä varmaa 5ml oksennusta... Ja se ei osaa nukkuu kyljellään, nukkuu aina selällään... Se on kaikista huonoin asento. Välillä tuntee että mä hajoon tähän suruun ja huolestuneisuuteen. Välillä mietin että onko musta enää mitään jäljellä sit kun tää joskus alkaa helpottaa. Välillä haluisin vaan lähtee! Mä en ymmärrä, miksi mun pieni joutuu oleen kivuissa.  Sad Kiitos ja anteeksi..

En tiiä kerroinko jo täällä et ku me oltiin siellä lastenosastolla kolme yötä, niin ihme kun vauvan oireet väheni siellä niin ettei ne hoitajat nähneet mitään oireita... me oltiin siellä mun miehen kanssa kuitenkin aamusta iltaan ja hoidettiin vauvaa ja oltiin siinä aina kaksistaan tai toinen meistä kun vauva nieleskeli, yski, väänteli kivusta... toisekseen jotkut ei USKO silent refluksiin, sitä on paljon vaikeempi tulkita oireista ku normaali refluksi jossa vauva oksentaa kaaressa ja paino laskee... Niin, meidät sit kotiutettiin koska pärjäämme kyllä näin vähäoireisen vauvan kanssa kotona, ja minulle jäi olo että minua pidetään oireet keksivänä mielipuolena ylistressaantuneena ENSIMMÄISEN LAPSEN äitinä....
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #13878 : 24.06.2011 15:27:57 »

Voi Tiigris Cry *halaa*
En tosiaan tiedä, millaista on sairaan vauvan kanssa...voin vain yrittää kuvitella sitä. Mutta sen tiedän, miltä tuntuu, kun ei uskota ja pidetään höyrähtäneenä höpönhöpönä ja puolihulluna, jota ei voi ottaa vakavasti...millä oikeudella kukaan voi pitää toista sellaisena?!? Siis eritoten jos on kyse tälläisistä jopa vaarallisista asioista.
Hyvä kun menit lenkille, ja sait tunteita purettua! Se auttaa.
Sanoithan, että saitte sen parhaus lääkkeen? Eikö se ala toimia?

Jotain oppia nyt tarjoillaan kovalla kädellä. Kyllä sinusta paljon jää jäljelle, ehkä olette sitten kaikki entistä ehompia kun jonain päivänä helpottaa smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13879 : 24.06.2011 15:57:31 »

jos menee vauvan unen kyttäämiseks yöllä ni voittehan te nukkua/valvoo vuoroissa?
tai ste mennä sinne yksityiselle.
emmä usko että vauvelilla on mitään semmosta uutta tautia jota kukaa ei o koskaa nähny. kai niitä yksityisiäki o erikoistuneita tommosii.

semmosia o myynnis, patjoja tai semmosia, jos pelkää hengityskatkoja ni vauvoille. siino joku sensori joka ste hälyttää jos ei o liikettä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13880 : 24.06.2011 20:29:39 »

Tiigris,voimahaleja täältä muorilta.Ei ole ihme jos olet jo väsynyt,huoli lapsesta on varmasti vanhemmille se raskain asia.Sen edelle ei mene mikään.
Voi kun olisi pieninkään hyvä neuvo antaa.Voisi tietysti mennä lasten päivystykseen,ja kertoa kaikesta miltä tuntuu,myös siitä,että koet,että osastolla henkilökunta ei nähnyt kokotilannetta.Lääkärien pitää tietää,että vanhemmat näkevät tilanteen parhaiten.Sinä tiedät parhaiten miten lapsi voi,ei kukaan muu.Äidin tietoa omasta lapsestaan, ei lääkärit,eikä hoitajat saa vähätellä tänä päivänä enää.
Vauvan sängynpäätyä voi hiukan kohottaa,kirjat sängynjalkojen alle,tai patjan alle.Kohotusta voi lisätä,aika paljon.Lapsi saa vaikka liukua hiukan alaspäin,korotusta voi mallailla sopivaksi.Ruoka ei virtaa niin voimakkaasti ylös.Selällään nukkumisasentokin sopii hyvin kohotettuna,paremmin kuin kylkiasento.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13881 : 25.06.2011 00:20:12 »

Voi kun oottekin mukavia... Kiitos edelleen taas yhdelle ihmiselle joka ohjas mua saamaan apua parilta uudelta ihmiseltä... Ebenia  smitten


Juu, me ollaan jo monta viikkoa pidetty vauvan sängyn päätä tosi reilusti korotettuna.. oikeestaan refluksiin on käytössä jo kaikki poppaskonstit mitä on vaan keksiny... korvikemaitoonki käytetään sakeuttajaa ja röyhtäytetään vauva mahdollisimman hyvin (röyhyt on kyllä aika tiukass), sit pidetään syönnin jälkeen vähintään puoli tuntia lähes pystyssä ennen ku laitetaan puoli-istuvaan/kenoon asentoon.. vaakatasossa on ainoastaan vaippaa vaihtaessa, sillon tulee melkein aina puklu.

Hei mut mulla on nyt tosi paljon parempi mieli, kumma miten sitä pystyy eheytyyn yhdessä vuorokaudessa sillä eilen luulin jo joutuneeni helvettiin ja tänään on ihan normaali olo.... 2funny No, pikkuhiljaa tässä näkee mitä tapahtuu, toivottavasti vauva eheytyy ja äiti ei sekoa. Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13882 : 25.06.2011 01:18:40 »

Voi kun oottekin mukavia... Kiitos edelleen taas yhdelle ihmiselle joka ohjas mua saamaan apua parilta uudelta ihmiseltä... Ebenia  smitten

 smitten On ihana olla avuksi!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13883 : 25.06.2011 02:56:46 »

Vauva saa sinulta,äidiltään parasta hoitoa,jota voi saada,ja paranee,eikä äitikään sekoa.   Smiley   
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13884 : 25.06.2011 13:30:08 »

Rakkain kissani sai tänään epileptisen kohtauksen.  Shocked Voi luoja, että säikähdin, luulin sen kuolevan. Se on mulle suurin piirtein elämäni tärkein asia (voiko olla näin  idiot2) ...  Vaikka mulla on neljä kissalasta, niin tämä yksi on niistä yli muiden, ollut aina, jotakin korvaamatonta... Cry
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13885 : 25.06.2011 14:03:55 »

Oliko kissa minkä ikäinen Casperiina? Kuullostaa kyllä pelottavalta kokemukselta mutta onneksi kissa siitä selvisi ja voi nyt ilmeisesti ihan hyvin?!

Kissa täytti vasta 2 vuotta keväällä. Kohtauksen jälkeen se makasi velttona maassa, mutta on nyt palaillut ja on jo ihan kunnossa. Kiitos siitä!

Pitäisi varmaan viedä se johonkin tutkimuksiin, jos sillä on epilepsia. Tosin ajattelin hoitaa tällaiset ongelmat ennemmin energiahoidoilla.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13886 : 25.06.2011 14:10:06 »

Joo, on hassua, että on niin nuori. Tuntuu, että se olisi ollut aina olemassa.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13887 : 25.06.2011 14:37:31 »

Niin se on Casperiina että joku kissa on se elämäsi kissa ja muut on vain kissoja.

Niin se vaan taitaa olla. Se mun uusi miesystäväni oli vähän ihmeissään, kun oli ensimmäistä kertaa luonani, että laitanko mä lemmikkini arvojärjestykseen. No, niin se vaan nyt on.  Grin  uglystupid2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #13888 : 25.06.2011 18:05:25 »


 Heippa waan hei!  Smiley

Iloista Juhannusta kaikille.Runsaasti vastauksia taikoihinne ja nappaan palan mansikkakakusta,tuosta
jonka joku ihanainen on valmistanut metsämansikoista. Cheesy

Ihanaa kesää kaikille !!!  smitten

Terv.Chandra  Smiley
tallennettu

faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #13889 : 25.06.2011 20:56:28 »

Nyt on pakko tulla tänne sanomaan heipat kolmeksi viikkoa! Smiley
Huomenna kohti lempibändin keikkaa, ja maanantaina on lähtö New Yorkiin! Toinen reissu isoon omenaan siis tiedossa, ja aivan ihanaa päästä takaisin. Kolme viikkoa siis Brooklynissä asustellaan, ja sitten palaillaan kotosuomeen.

Astrolaisille maailman ihaninta kesää ja lomaa ja aurinkoa!!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 924 925 [926] 927 928 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: