Sivuja: 1 ... 1092 1093 [1094] 1095 1096 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7631773 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Thuileann
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16395 : 10.03.2013 19:57:10 »

Liekö ollut kevätaurinko täälläkin syynä, mutta eilen illalla noin yhden aikaan yöllä mun neloschakra avautui oikein rytinällä. Ei enää masentanut eikä ketuttanut mikään, maailma oli ihana paikka ja rakastin sitä ihan täysillä Smiley Jos sen tunteen joku lähetti minulle, en sano muuta kuin Kiitos. Smiley

Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille!  smitten
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16396 : 11.03.2013 11:49:07 »

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä tavalla saatte viestit esim. henkioppaista tai heidän nimistään?

saan ihan konkreettisesti kirjoittamalla, mutta tiedän, että jossain vaiheessa pystyn kyllä "kuulemaan" kaiken, koska myös kirjoituksen yhteydessä kuulen sanat päässäni.. Kaikki tulee oikealle puolelle ja tosiaan eri kohtaan kuin omat ajatukset.. Itsellä vielä vähän hankaluuksia välillä erottaa omista jutuista, mutta hyvä tietää, että harjotus auttaa.. Smiley varsinkin enkelin viestit välillä vain tietää ettei sitä edes kuule.. jänniä juttuja.. Smiley
 smitten angel smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16397 : 13.03.2013 15:19:16 »

Mites saisin itseni hetkeksi pysymään pois täältä foorumilta, jotta saisin kirjoitettua tuon yhden homman, mikä pitäisi tehdä? Pitää hankkia kirjoituskone, kun tietokoneella on liian suuri kiusaus käydä täällä kuikuilemassa välillä.  Grin Kumma kun tänne irtoaa tekstiä, mutta siihen ei..
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #16398 : 13.03.2013 15:29:40 »

^ Grin Tuttu tunne.. Tosin mulla vie nyt aikaa yksi toinenkin portaali, jossa mulla on menossa paaaljon mielenkiintoisempia juttuja kuin mitä "pitäisi" tehdä eli esim. opiskella ruotsin kielioppia.

Mulla on muuten tässä menossa yksi verkkoluento taustalla, ja olen ainoa osallistuja (tällä hetkellä) tuon opettajasedän lisäksi. Kerrankin tunnen itseni aktiiviseksi Tongue
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16399 : 16.03.2013 21:09:24 »

Iltaa!  Smiley

Muistaakohan kukaan mua enää? Mä ainakin muistan Elwynin jos en muitakin, liekö ootte menny nimimerkkejänne vaihtamaan  knuppel2

En jaksanut montaa sivua lukea, mutta piti nyt itsekin jotain kirjoittaa kun monena päivänä jo käynyt täällä ja miettinyt että kirjoittaisinko PITKÄSTÄ AIKAA... aina tänne palaa jostain syystä takaisin vaikka kuinka kauan olis välissä pois.

On tapahtunut paljon, suurin asia elämässäni eli poikani syntymä  smitten Hän on nyt 5kk vanha.

Jos joku vähän viisaampi haluaa tulkita hänen astrologista karttaansa niin tässä nää mitä minä osaan hänestä sanoa:
 aurinko vaaka,  kuu  leijona,  merkurius skorpioni,  venus neitsyt ja  mars jousimies.. niin ja nouseva kaksonen

Huomionhakuinen hän ainakin osaa olla jo vaikkei ikää ole nimeksikään asti. buck2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16400 : 16.03.2013 22:02:49 »

Minä muistan että ootit vauvaa, mutta et siis ilmeisesti odota enää Smiley
Onnea vain kovasti  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16401 : 16.03.2013 22:05:13 »

Minäkin muistan! Onnea sinnepäin.  smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #16402 : 17.03.2013 21:49:48 »

Kävelkääpäs tuvasta pihalle.  Ainakin Pohjanmaalla näkyy aivan upeita revontulia!
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16403 : 18.03.2013 15:58:10 »

Tietääkö kukaan onko olemassa esim. jotain 'henkistä kirjastoa' tai muuta paikkaa johon voisi lahjoittaa asianmukaista kirjallisuutta ja cd:itä jos eivät mene kaupaksi?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16404 : 18.03.2013 16:02:10 »

Tietääkö kukaan onko olemassa esim. jotain 'henkistä kirjastoa' tai muuta paikkaa johon voisi lahjoittaa asianmukaista kirjallisuutta ja cd:itä jos eivät mene kaupaksi?

Paras mikä tulee äkkiseltään mieleen on Rajatiedon Yhteistyö ry:n kirjasto:
Yhdistys kun on ikään kuin kattojärjestö mille tahansa rajatiedon/henkisen yms. hommeleille ja yhdistyksille, niin siihen kirjastoon sopivat ihan minkälaiset teokset tahansa.

http://www.rajatieto.fi/

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16405 : 18.03.2013 23:22:54 »

Pitääpä ottaa selvää.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #16406 : 22.03.2013 13:40:13 »

Paljon paljon aurinkoista energiaa teille kaikille! On hyvä mieli kuin harakalla, kun on niin ihanan kirkas päivä. Ja nukuin yön hyvin.  Cheesy

Suupielet on korvissa ilman kummempaa syytä.  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Elwyn
Vieras
« Vastaus #16407 : 22.03.2013 17:40:46 »

Mua taas vätystää ja väsyttää, mutta naapureilla on vipinää.. Yläpuolella asuvilla anarkisti-punkkari-teinin näköisillä tyypeillä on jtn kähinöitä keskenään ja toisessa kämpässä vauva komentaa vanhempiaan Cool

Loistava päivä juoda mukitolkulla teetä ja katsoa joku ajattelemista vaativa elokuva. Mulla olis jonossa esim. tämä.

Saas nähä, että mitä tässä keksii angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16408 : 28.03.2013 17:53:17 »

Aaargh! Aaaargh! Kevät!!
Ihmeellistä keikkumista milloin mitä miellyttävimässä, kuplivassa euforiassa, ja hetkenpäästä synkkämielisyyden syvimissä syövereissä!
Eipähän käy tylsäksi ainakaan  Grin
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #16409 : 28.03.2013 22:59:08 »

Jep täälläki kevät keikkuu!! Ensin on öhkömööööyyyyykky ja oisinpa kotilo nii vetäytyisin kuoreen....ja sit seuraavaksi onkin nii saamarin mukavaa että oho! Huhh. No parempi tää ku apatia ja tylsyys!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1092 1093 [1094] 1095 1096 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: