Päivi
|
 |
« Vastaus #16275 : 05.12.2012 00:26:36 » |
|
jouluna jo oon mun kaksoisliekin kanssa. vaalee pitkä mies. n. päätä mua pitempi. Tehtaassa töissä, jotain tekemistä koneiden kanssa, tai metallin. Menee nopeella sykkeellä.Asuu pienessä asunossa ja näki muuton.. näinhän se näkijä sano kolmisen viikkoo sittte vaalee miäs, ja joo, pitkä, olikseny 196. huoltopäällikkönä, korjaa koneita joilla leikataan metallia... eilen myi kaksionsa 7h puhelimessa ja kipinät sinkoili. eilen nähtiin ja sitte alkoki jo palaan. jos mä osun sen toiveisiin 100% ja se mun 100% ni ollaan siis 200% match. voisin jopa väittää kaksoisliekiksi. Sunnuntaina pyysin merkkiä josse on mulle oikee; näin siitä unta. mutta hauskinta se, että se näki myös musta.. 
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
mii-i
|
 |
« Vastaus #16276 : 05.12.2012 01:01:20 » |
|
Oi, onnea 
|
|
|
tallennettu
|
There is a voice that doesn't use words - Listen.
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16277 : 05.12.2012 01:14:59 » |
|
 kts. tää on oikeesti niin uskomaton tarina etten ees itte uskois
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16278 : 07.12.2012 18:30:47 » |
|
no , jopa oli pikasta. mut taidettii just jättää tekstarilla. vähä on viilis että WTF.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #16279 : 07.12.2012 19:50:22 » |
|
Voi Ironia!!!  Jo parissa päivässä kävi noin? Kuulosti muuten niin hyvältä! Toiv asiaa selkiää!  Miehet on kyllä muutenkin käsittämättömiä... Jos nainen tekee aloitteen, on nainen tyrkky, jos taas jää odottamaan että mies tekee aloitteen, saa kuulla että ei kotoa kukaan tule hakemaan tai että ei miehet uskalla tehdä aloitteita.  :2funny:javascript:void(0);  Toivon tässä semmoista etten ole ihan epätoivoinen tyrkky vaan että minun nähtäisiin vain positiivisena ja rohkeana ihmisenä joka välittää... mutta ehkä olen taas ollut liian hörhöhuuruissa (uskonut näkijöihin jne.), yltiöpositiivinen ja yli-innokas.  Päästetään irti ja vedetään kännit! 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16280 : 07.12.2012 19:52:10 » |
|
joo, pistin sille ny tekstarin : musta olis silti mukava puhua asap. ja toivon että olisit rehellinen vaikka mikä olis. mä kestän sen kyllä. musta ei tuu mitään riippakiviä enkä ala vainoomaan enkä roikkumaan. mut jos kyse on vaan vauhdista tai että sua pelottaa, saat kyllä aikaa funtsata
miähet pelkää vahvoja naisia. mutta emmä oikeen muuksikaa voi muuttua. olkoot perkeleet.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
Vieras
|
 |
« Vastaus #16281 : 07.12.2012 20:42:28 » |
|
Voi olla, että olet liian "hapokas" sille tyypille tai sitten et tarpeeksi kiinnostava kuitenkaan. Tekstaribänät on teinien juttuja 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nanonyymi
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #16282 : 10.12.2012 09:06:14 » |
|
Saa nähdä mitä loppuvuosi tuo tullessaan, täällä jännitetään kouluunpääsyä ja talvipäivänseisauksen fiiliksiä. Aion kyllä visusti pysytellä nuotion ääressä pihalla 21.12.12 ja fiilistellä kulunutta ja uutta tulevaa vuotta. Aika paljon on tapahtunut vuodessa. Aika paljon ehtii vielä tapahtua. ironia, selvisikö se teidän tilanne? Tekstarilla jättäminen on kyllä vähän peruskoulumeininkiä. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16283 : 10.12.2012 17:36:37 » |
|
no soitti se sunnuntaina, pyysin että tulee käymään ja puhutaan naamatusten. Tänään lähti avioeron kakkosvaihe käräjäoikeuteen ja tikkasin fenix-linnun sen kunniaksi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nanonyymi
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #16284 : 13.12.2012 20:39:13 » |
|
Hmmh. En päässyt kouluun, olen kolmannella varasijalla. Ehkä ensi syksynä suuntaan aivan uusiin juttuihin.
Feeniks on ihana.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Thuileann
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #16285 : 16.12.2012 19:30:36 » |
|
Heips kaikille Olen viimein saanut yläkerrasta luvan kirjoitella täällä taas enemmän. Katosin palstalta kesällä mutta nyt näyttää, että energia on mun elämässäni muuttunut taas siihen suuntaan, etten vedä enää katastrofeja elämääni, niin uskallan taas kirjoitella vähän enemmän täälläkin. On mulla ollut vähän ikävä teitä kaikkia 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
 |
« Vastaus #16286 : 16.12.2012 20:59:25 » |
|
Hyvä juttu Thuileann  Tervetuloa takaisin. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Thuileann
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #16287 : 17.12.2012 01:14:37 » |
|
Kits 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16288 : 19.12.2012 09:41:17 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
 |
« Vastaus #16289 : 19.12.2012 11:12:38 » |
|
Mäkin olen miettinyt, kuinka maailmanlopun odotus purkautuu  Myös aikuisilla. Monet ovat odottaneet sitä jo monta vuotta. Jotkut suunnitteli velan ottoa, kun sitä ei tarvitse maksaa takaisin. Yläkouluikäisissä on ilmennyt uutena piireteenä näköalattomuutta tulevaisuuden suhteen jo muutama vuosi sitten. Niin, mitäpä sitä ammattia miettimään, jos ei ehdi valmistua? Mitäs sitten, kun se ei tulekkaan? Pelko voi saada aikaan "itsetehtyjä" pieniä maailmanloppuja. Kuuhilda, lähetetään Enkeleitä kouluillemme 21.12. Ja mikä, ettei muuallekkin. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|