Ja selvänäköiset näkee eri tavoin. Ihmisillä on ylipäänsä valinnan vapaus ja mahdollisuus muuttaa suuntaansa, vaikka tiettyjä väistämättömyyksiä ja asioiden kohtaamisia olisikin tulollansa. Kun kysellään henkimaailmasta, luetaan vallalla olevia energioita juuri kysymisen hetkellä (ne voivat muuttua tulevaisuudessa, siksikin tulevan kysyminen on oikullista) ja mahdollisesti sielun kohdalleen valitsemia oppiläksyjä tai sielunsopimuksia esimerkiksi tulevien lasten suhteen.
Esim. mun kautta on tähän asti annettu suuntaviivoja ja kohtia, joihin kiinnittää huomiota eteenpäin pääsemikseksi. Joissakin tapauksissa olen havainnut myös oppaita ja henkiä, jos on koettu tarpeen antaa tietoa näistä kysyjälle. Kerron, mitä kauttani annetaan, enkä lähde tulkitsemaan saamaani informaatiota mihinkään suuntaan, toki voin neuvoa mahdollisen merkityksen henkilökohtaisessa oivaltamisessa, mutta korostan aina sydämen sanoman ja mielen erottamista näissä asioissa- se on varsinkin isoissa haaveissa hyvin vaikeaa. Paras ratkaisu on usein vain pitää silmänsä auki ja sydämensä avoinna mahdollisuuksille, muistaen annetut ohjelappuset ja puntaroitava niitäkin sielun vaa'alla.
Saaja on lopulta itse vastuussa, mitä käsissään olevalla tiedolla tekee ja minne päättää mennä.
Oma taito tuntuu tosin olevan nyt jatkuvasti liikkuvassa, yhä selkiyttyvämmässä tuulessa. Kehityn ja muutun koko ajan