Sivuja: 1 ... 1086 1087 [1088] 1089 1090 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7631020 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #16305 : 24.12.2012 12:46:23 »

Onnellista ja rauhallista Joulunaikaa kaikille!
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Elwyn
Vieras
« Vastaus #16306 : 24.12.2012 15:30:19 »

Hauskaa joulua kaikille!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #16307 : 25.12.2012 15:32:12 »

Hyvää Joulua  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kotivalo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16308 : 25.12.2012 18:04:05 »

Mukavaa joulua kaikille Smiley Olen ihan uusi täällä mutta bongasin tällaisen mukavan kuuloisen viestiketjun, voiko tänne kirjoitella kuka vaan joka haluaa osallistua jutusteluun?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #16309 : 26.12.2012 15:39:25 »

Mukavaa joulua kaikille Smiley Olen ihan uusi täällä mutta bongasin tällaisen mukavan kuuloisen viestiketjun, voiko tänne kirjoitella kuka vaan joka haluaa osallistua jutusteluun?

Tottakai  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kotivalo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16310 : 26.12.2012 19:59:42 »

Ajattelin kysyä, onko kukaan saanut joltain meediolta tai vastaavalta paikkansa pitäviä vastauksia kysymyksiinsä? Itse kävin äskettäin elämäni ensimmäisen kerran astrologilla, hän kertoi aika paljon tulevaisuudesta, lisäksi kyseli aika paljon asioita minulta, aika näyttää miten asiat tulevat toteutumaan, mutta on käynyt mielessä että haluaisin useammankin näkemyksen asioista Smiley Välillä kyllä ihmettelin, miksei hän siitä kartasta suoraan nähnyt, montako lasta minulla on yms, vaan kysyi asian minulta. Onko muilla kokemuksia meedion vastaavan luona käynnistä? Ja anteeksi, en ole kerennyt lukea palstaa taaksepäin, jos vaikka tätä on jo käsitelty äskettäin.
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #16311 : 27.12.2012 01:59:43 »

Katso kohdasta 'Selvänäkö ja ennustukset' tai 'Ennustava astrologia', sieltä voi löytyä enemmän aihetta sivuavia kirjoituksia.  Tää on tälläänen tarinatupa, täällä puhistaan niistä ja näistä, mutta ei se toki estä vaihtamasta ajatuksia myöskin ennustajista.

Ei astrologia oo sellaanen tarkka tiede, että voi vaikka lapsiluvun nähdä suoraan kartalta.  Jo yhden merkin sisältämät teemat on niin monimuotoisia, että astrologin on kyselemällä edettävä karttaa eteenpäin, ettei menisi ihan metsään.  Jos nyt ottais vaikka Kalojen merkin, on siinä sellaisia ihan erilaisia puolia, kuin esimerkiksi uskonto, päihteet tai selvänäkö.  Pikkuusen pitää kysellä, ettei väitä vaikka pappia rapajuopoksi tai narkkariksi.   Grin  Voihan ihminen olla kaikkea sitäkin, mutta ei suinkaan välttämättä. Esimerkiksi minä oon saanut kolme lasta, mutta en näe niitä omalta syntymäkartaltani suoraan, en sitten mitenkään.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16312 : 27.12.2012 02:19:39 »

Ja selvänäköiset näkee eri tavoin. Ihmisillä on ylipäänsä valinnan vapaus ja mahdollisuus muuttaa suuntaansa, vaikka tiettyjä väistämättömyyksiä ja asioiden kohtaamisia olisikin tulollansa. Kun kysellään henkimaailmasta, luetaan vallalla olevia energioita juuri kysymisen hetkellä (ne voivat muuttua tulevaisuudessa, siksikin tulevan kysyminen on oikullista) ja mahdollisesti sielun kohdalleen valitsemia oppiläksyjä tai sielunsopimuksia esimerkiksi tulevien lasten suhteen.

Esim. mun kautta on tähän asti annettu suuntaviivoja ja kohtia, joihin kiinnittää huomiota eteenpäin pääsemikseksi. Joissakin tapauksissa olen havainnut myös oppaita ja henkiä, jos on koettu tarpeen antaa tietoa näistä kysyjälle. Kerron, mitä kauttani annetaan, enkä lähde tulkitsemaan saamaani informaatiota mihinkään suuntaan, toki voin neuvoa mahdollisen merkityksen henkilökohtaisessa oivaltamisessa, mutta korostan aina sydämen sanoman ja mielen erottamista näissä asioissa- se on varsinkin isoissa haaveissa hyvin vaikeaa. Paras ratkaisu on usein vain pitää silmänsä auki ja sydämensä avoinna mahdollisuuksille, muistaen annetut ohjelappuset ja puntaroitava niitäkin sielun vaa'alla.
Saaja on lopulta itse vastuussa, mitä käsissään olevalla tiedolla tekee ja minne päättää mennä.

Oma taito tuntuu tosin olevan nyt jatkuvasti liikkuvassa, yhä selkiyttyvämmässä tuulessa. Kehityn ja muutun koko ajan Smiley
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16313 : 30.12.2012 02:44:49 »

coolsmiley

UUsi vuosi ja aikakin, tuonee uudet näkemykset itsekullekin.

tickedoff    smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
epona
Vieras
« Vastaus #16314 : 30.12.2012 14:25:00 »

coolsmiley

UUsi vuosi ja aikakin, tuonee uudet näkemykset itsekullekin.

tickedoff    smitten

Amen.

Smiley

/A
tallennettu
kotivalo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16315 : 30.12.2012 20:22:02 »

Kiitos vastauksista - ilmankos kyseli asioita, en ole ennen käynyt joten ihmettelin että eikö hän nyt näe niitä siitä kartasta Smiley

Mukavaa uutta vuotta kaikille!
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16316 : 31.12.2012 18:48:03 »

Kaikkee parasta kaikille parhaille  Cheesy  angel  smitten
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #16317 : 31.12.2012 19:04:23 »

Hyvää uutta vuotta astrolaisille Cool
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16318 : 31.12.2012 20:14:36 »

smitten
Hyvää uutta vuotta ja uusia tuulia kaikille astrolaisille! angel smitten
tallennettu