Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16125 : 01.08.2012 09:27:36 » |
|
No ne vastakohdat...jos eivät vaan ala olla liikaa jossainvaiheessa, niin pitävät ainakin suhteen virkeenä ja mielenkiintoisena, vois luulla 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
 |
« Vastaus #16126 : 01.08.2012 09:46:29 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
 |
« Vastaus #16127 : 01.08.2012 19:16:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #16128 : 05.08.2012 12:23:29 » |
|
Kertokaahan.. onko teillä ollut viime aikoina jotenkin ylienerginen olo?
Tavallaan, mutta ei oikein hyvällä tavalla. Ailahteleva ja rauhaton olo. Pitänee vähentää kahvin juontia vielä entisestään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
 |
« Vastaus #16129 : 05.08.2012 12:42:36 » |
|
Hermostunut ja ärsyyntynyt olo, maustettu ripauksella surullisuutta. Pää käy ylikierroksilla vähän joka asiasta  .
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
m.magia
|
 |
« Vastaus #16130 : 05.08.2012 15:02:17 » |
|
Minulla taas on ollut epänormaalin tasainen ja jopa onnellinen olo, joskin vähän väsymystä on ollut myös ilmassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #16131 : 07.08.2012 10:27:48 » |
|
Näin unta, että värjäsin hiusteni tyvikasvua vaaleaksi. Kun pesin vaalennusaineen pois ja kuivasin hiukseni, huomasin, että hiuksistani oli tullut vaalean violetit, kuin Pirkko Liinamaalla konsanaan Levyraadissa 80-luvulla. Kummastelin, koska ei värin sellaiseksi pitänyt muuttua. Hiukseni olivat pitkät, ristiselkään asti, suorat, kiiltävät ja terveet. Pidin niitä auki. Muuta en unesta muista. Pirkko Liinamaa wanna-be.... 
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #16132 : 07.08.2012 12:23:42 » |
|
Näin unta, että värjäsin hiusteni tyvikasvua vaaleaksi. Kun pesin vaalennusaineen pois ja kuivasin hiukseni, huomasin, että hiuksistani oli tullut vaalean violetit, kuin Pirkko Liinamaalla konsanaan Levyraadissa 80-luvulla. Kummastelin, koska ei värin sellaiseksi pitänyt muuttua. Hiukseni olivat pitkät, ristiselkään asti, suorat, kiiltävät ja terveet. Pidin niitä auki. Muuta en unesta muista. Pirkko Liinamaa wanna-be....  Kruunuchakra avoimena ja pitkät hiukset vahvana kanavana....  Kiitos tästä. Eikä mun tätä tänne pitänyt kirjoittaa, mutta olen ihan aamu-unissani kirjaillut. Tuonne unien puolelle piti laittaa...  Ai niin, meillä uudessa kodissa liikuu nuori naishenki, vaaleat pitkät hiukset. Sellaiselta nuorelta tytöltä vaikuttaa, lähelle 20-vuotias. Hän ei tuo pahoja viboja, mutta olen muutaman kerran säikähtänyt iltasella hänet nähtyäni. Ensimmäisellä kerralla hän käveli makuuhuoneeseeni. Luulen, että tunnen hänet, mutten ole aivan varma, että mistä. 
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #16133 : 08.08.2012 07:50:24 » |
|
mitens tääll kaikilla menee? Olen ollut uppoutuneena mm facebookkiin ja enkelihoitamiseen ja vaikka mihin eli valtavasti kaikkea astroilun jälkeen...
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16134 : 08.08.2012 10:45:43 » |
|
Jaha, nonniin *Marie*, ei muuta kun lisäpotkua rakkaudelle vain 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
 |
« Vastaus #16136 : 09.08.2012 08:52:21 » |
|
Juuripas muutama päivä sitten mietein, mihin ^^Chrystalline^^ on kadonnut. :  Tervetuloa takaisin. Marielle isolla kauhalla onnea. Ihanalta kuulostaa. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
 |
« Vastaus #16137 : 09.08.2012 10:07:10 » |
|
Kiitos  Tää  mies on enemmän kun pyysin  No Wouu!  ja onnee vaan munki puolesta.. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16138 : 13.08.2012 00:36:54 » |
|
Ihanaa Marie!  Mä tulin tänne vaan huokasemaan sillain pontevasti, että; MIEHET! 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
 |
« Vastaus #16139 : 13.08.2012 11:06:46 » |
|
Koirat.  Juoksee toisesta huoneesta asti tänne matolle oksentamaan.  Onneksi ehdein siirtämään pois matolta ajoissa.. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|