Sivuja: 1 ... 1064 1065 [1066] 1067 1068 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7619393 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #15975 : 13.05.2012 10:47:14 »

Kuin myös minunkin puolesta,.Hyvää Äitienpäivää.   Kiss       smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #15976 : 13.05.2012 14:34:51 »

Hyvää äitienpäivää!

Tässä aiheeseen sopiva kuva Grin

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/521507_10150948067571605_8432351604_12479963_610056498_n.jpg
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15977 : 15.05.2012 23:33:54 »

Tiettekö sen, kun vaikka oviaukossa seilaa jonkun ihmisen kanssa puolelta toiselle, eikä kumpikaan oikein pääse ohi?  Grin
Siinä pitäis pysähtyä paikoilleen, mutta kumpikaan ei sitä tajua Cheesy
No niin siis, mulla oli äsken tuommonen samanlainen kissan kanssa, ja se oli aika hassua Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15978 : 17.05.2012 16:02:43 »

Hei kaikki!
Mie oon niin väsynyt, että jos unelmassa, hevosmies tms, muut antaa hoitoja,  voisitko soma tai muut tutut /ystävät jos luette tämän, ilmoittaa minut kaikkiin. Ja vaikka yv:tä laittaa milloin olisi hoitoja. Tämä vuosi on numerologisesti minulle 7.. ja "oppaani" vasemman olkani takana osoittaa tuimasti sitä violettia kirjaa, joka merkitsee karmän viestin
malliset, henkisten, asioiden läpikäynnin.
Välillä tuntuu, että menen rajan taakse. (Niin kalamaista).Mutta en tietenkään ikinä, perhe ja ystävät auttaa, maailmankaikkeus, minä itse, monet.. ja me tällaiset elämät valinneet, sieltä mudasta noustaaan vielä kauneuteemme.. ja nautimme raikkaasta ilmasta, hyvästä maaperästä. Mutta mikään ei tule helposti, muistakaamme siis olla armollisia itsellemme... mm.. jne..

Rakkautta,
metsis

(e: tämä viesti oli numerologisesti 7 - 2 - 7, eli henkisyyden perikuva 7 + 2.. + 2 eli herkkyys, joka ohjasi tänne minut  nyt.. Nuo kun jaetaan vielä osiin; 1:ssä 7:ssa on 4 ja 3, eli 4= perheen, kodin luku, johon ongelma liittyy täysin. Ja 3= tarvitaan "täydellisyys", ymmärrys ja loppuunkäsittely, jotta tuo 7 syntyy. Toinen 7 oli 1+ 6. 1= huono johtajuus, ihmissuhdeongelmia, täysin nappiin aiheen kanssa. Minun tulisi oma osani ymmärtää ja liittää siihe tuo 6= herkkyys, intuitio, mitä sydämeni sanoo. Ja pääsen 7:aan, sinne henkisyyden oikeaan ytimeen. Smiley
Numerologia on elämässäni apuna nykyään ihanasti. <3)
« Viimeksi muokattu: 17.05.2012 16:09:30 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15979 : 17.05.2012 16:07:46 »

Oi Metsis sinua  Undecided

Upeasta keväästä ja kesästä on jokaisen, vaikka kuinka hankalassakin tilanteessa möyrivän ihmisen, lupa, oikeus ,ja jopa velvollisuus nauttia  smitten

Voimia vain!
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15980 : 17.05.2012 17:25:11 »

Oi Metsis sinua  Undecided

Upeasta keväästä ja kesästä on jokaisen, vaikka kuinka hankalassakin tilanteessa möyrivän ihmisen, lupa, oikeus ,ja jopa velvollisuus nauttia  smitten

Voimia vain!

Näin on! Kiitos sanoistasi, Kuuhildanen! smitten

Perkule, minä kuopasta nousen ja taas vanhempana kuin koskaan ennen! knuppel2 Wink
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15981 : 18.05.2012 11:07:16 »

Tuo sade tuo kyllä ihanat kesän tuoksut ilmaan.  smitten Smiley
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15982 : 19.05.2012 10:46:49 »

Aina joku ottaa tässä vaiheessa hiukset puheeksi Cheesy Itte olen onnekas suorien, melko lyhyiden hiusteni kanssa ja voin vaan nauttia sateesta  smitten
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15983 : 19.05.2012 22:37:17 »

Mistä tuolta maistraatisa sai kattottua niitä omia tietojaan?
Se lakkas sillon toimimasta...että toimiskohan se nyt taas, vai onko koknaan pois käytöstä? En ainakaan hätäsesti löytäny semmosta paikkaa  Undecided
tallennettu
Myrten
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15984 : 19.05.2012 22:42:31 »

Mistä tuolta maistraatisa sai kattottua niitä omia tietojaan?
Se lakkas sillon toimimasta...että toimiskohan se nyt taas, vai onko koknaan pois käytöstä? En ainakaan hätäsesti löytäny semmosta paikkaa  Undecided

Olisiko tämä?
https://verkkopalvelu.vrk.fi/Omat/Etusivu.aspx
tallennettu
Myrten
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15985 : 19.05.2012 22:48:31 »

En ole numerologiaa harrastanut enkä siten ajatellut asioita siltä kantilta, mutta nyt kun tuli puheeksi, niin rupesin miettimään ja minähän asun osoitteessa 1 B 2. Muutin tähän 1.2.2012 ja paikalle taidettiin tosiaan saapua siinä yhden ja kahden välillä iltapäivällä. Mitähän vielä... Talossa kaksi huoneistoa ja minulla kahden huoneen asunto ja asun yksin koko talossa. Yx kax.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15986 : 19.05.2012 23:34:27 »

Thanks Myrten  Smiley
Oli se se, ja oikein jopa toimi  smitten
tallennettu
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15987 : 20.05.2012 06:04:38 »

Tervehdys! Cheesy
Kun tuo meidän muuttoketjumme alkoi jo kovasti lipsua varsinaisesta aiheesta ja kuitenkin oli niin mahdottoman mukavaa turista kanssanne iloista ja suruista,niin avataan tälläinen virallinen kahvitupa. Cheesy smitten

Paikka,jossa voi piipahtaa kiireen lomassa kertomassa mikä  tickedoff,mikä  Cry tai  Embarrassed Undecided crazy2 Grin smitten 2funny
Ihan miten vain.Arkisia puuhia ja vähän vakavampiakin asioita.
Foorumin taukopaikka,jossa ei tarvitse kauheasti miettiä eikä huolehtia.
Tuetaan toisiamme ja nauretaan yhdessä. smiley6600 smitten

Jos Aaviisuinen toisit sen meidän laulun tänne ensimmäitteen,niin sillä voisi heti aamusta kohottaa mielialaa. smitten smitten smitten

Onpas  smitten löytää tämä saitti elossa ja hyvinvoivana... oli muuttobuumi isossa vaiheessa kun tämä viestiketju näki päivänvalon...muutamaan vuoteen en ole poikennut but ihan täällä on tuttu fiilis t. Aaviisuinen
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
http://www.kuutarha.fi/
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15988 : 20.05.2012 17:37:45 »

coolsmiley

Jokaisen elämää varten on jo olemassa vastaukset.

Meidän täytyy vain löytää ne.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15989 : 21.05.2012 23:51:07 »

Olen tässä tullut miettineeksi tänään, että en ole pitkään aikaan analysoinut sitä mikä olen, miksi, katsonut suurennuslasin läpi jokaista soluani  etsien vikoja ja parannettavaa. Olen lähinnä valunut päivästä toiseen ja keskittynyt siihen mitä teen ja yrittänyt upota siihen. Tuo lapsi on aika hyvä (monestakin syystä <3), mutta erityisesti siitä, että on pakko ottaa elämään sellainen vähä vähemmän oman navan ympärillä pyörivä asenne.

Hän on mulle esimerkki siitä, miten tässä hetkessä eletään ja miten hyväksyttävää onkaan se että on juuri sellainen kuin on luonnostaan ominaispiirteineen, kiukutteluineen, hymyineen ja kaikkineen.

Lasta ei voi olla rakastamatta, vaikka hän juoksisi karkuun kesken vaipanvaihdon ja istahtaisi lattialle kakkapyllyisenä. Tai huutaisi pää punaisena kun ei saa sitä mitä tahtoo. Hän on oikeutettu olemaan juuri niin konstikas ja monimuotoinen kuin on. Hän on herättänyt minussa ehkä yhä vahvemman kyvyn pysyä tyynen rauhallisena ja hyväksyä elämän kulun. Kaikki ei ole niin tarkkaa ja vakavaa. Kaikkea ei tarvitse suunnitella ennalta. Voi improvisoida ja ilman improvisoinnin taitoa onkin oikeastaan aikamoisessa pulassa tuollaisen tahto-ikää lähestyvän jäärä-pässin kanssa. Minä luotan sokeasti siihen että hän on kiitollinen ja rakastaa minuakin juuri tällaisena kuin olen. Hän ei katso minua koskaan arvioiden; hän ei vertaile minua mihinkään. Sekin, että hän näkee minut suihkussa alastomana ja näyttää joka kerta nauravan ja olevan huvittunut kun näkee minut alastomana, on saanut minut suhtautumaan omaan vartalooni paljon lempeämmin.  Grin

Kyllähän se lapsi siis on minulle yksi suurimmista peileistä mitä koskaan olen omistanut ja valaissut minulle hyvinkin näyttävästi ne asiat, missä olen pelokas ja epävarma, mutta samalla hän joka päivä muistuttaa minulle miten jokainen meistä on pohjimmiltaan se maailman rakastettavin "lapsi", joka nimenomaan saa olla juuri sellainen kuin on, ilman mitään kritiikkiä.

Aikaisemmassa elämässäni olen kuluttanut paljon aikaa pakkomielteilyyn milloin mistäkin asiasta. Olen hionut itseäni joksikin muuksi lähinnä ulkoisin keinoin monella eri tapaa. Minulla on ollut valtavasti riippuvaisuuksia ja toki niitä on edelleen - suhteeni niihin vain on väljähtänyt ja vähemmän pakonomainen. En ole enää niin mustavalkoinen siitä, että minun tarvitsisi ihan pakosti saavuttaa se ja se asia ja näyttää siltä ja tältä. Enkä niin usein ole siinä toisessa ääripäässä, jossa olen kaiken luovuttanut ja haluton enää yrittämään. Minulla on tavotteita itseni suhteen, mutta muistan olevani arvokas juuri nytkin, kun en ole vielä saavuttanut sitä tavoitetta.

Elin vuosia haluten painaa tasan tietyn kilomäärän, minulla oli tapana jättää juomalasista aina sentti juomaa juomatta ja leivistä reunat syömättä, asettelin ruuat tietyllä tapaa lautaselle. Vasta vuosia myöhemmin olen jostain lukenut näiden olevan anoreksian oireita. Painoni ei koskaan ollut anorektisissa lukemissa, mutta syömisrituaalit olivat minulle tapa kontrolloida jotain ja olin maailman onnellisin ihminen kun tiesin olevani seurassa jossa painan vähiten, tunsin olevani muita paremmassa elämänhallinnassa silloin.

En enää haikaile laihuutta, enkä mitään lihaskimppukroppaa, vaan terveen, hoikan, sopivasti lihaksikkaan vartalon tahdon jonka sisällä asuu itseensä tyytyväinen nainen, joka tajuaa että kilo sinne tai tänne ei oikeastaan vaikuta millään tapaa mihinkään. Se mitä pään sisällä ajattelee ja sydämessä tuntee, tekee ihmisen eheäksi ja terveeksi, eheys ja terveys edistää onnellisuutta, onnellinen ihminen pärjää elämässä ja on turvallinen ja hyvä esikuva lähellä oleville ihmisille.

Olen jotenkin "luovuttanut" taisteluni olla jollain tapaa täydellinen. Aina joku on minua enemmän tai vähemmän KAIKKEA ja sen ei ole väliä, koska elämän yksi kauneimmista asioista on monimuotoisuus. Olen yksi palapelin palanen juuri tällaisena ja pelkkä olemassaoloni jo tavallaan täyttää sen tehtävän, koska ihminen kyllä luo oman elämänsä juuri niin sellaiseksi kuin sen on tarkoitus olla, kunhan ei murehdi liikaa, heittäytyy innokkaasti ja muistaa olla utelias ja lempeä, välillä saa olla tosi tylsäkin ja ja siivota huolimattomasti.

Joo, sellaisia.

Mutta kato, Aaviisuinenkin täällä!  smitten Kiva nähdä vanhoja tuttuja...
« Viimeksi muokattu: 21.05.2012 23:53:13 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Sivuja: 1 ... 1064 1065 [1066] 1067 1068 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: