Sivuja: 1 ... 1065 1066 [1067] 1068 1069 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7618116 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15990 : 22.05.2012 00:06:21 »

Amen  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15991 : 22.05.2012 09:33:19 »

Lopulta olen sitä mieltä, että ihmisen epätäydellisyys on se, joka hänestä tekee täydellisen.  smitten
Se on niin aitoa, rehellistä ja inhimillistä.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #15992 : 22.05.2012 11:18:47 »

En tiedä miksi, mutta aika usein täällä taustalla nyökkäilen tiigriksen kirjoituksille ja usein ällistyn kun olen itse pohtinut ihan samoja asioita. Niin nytkin...

Olen myös viime aikoina pohtinut tätä itseensä keskittymistä. Minullakin oli nuorempana syömishäiriö ja hyvin helposti itseensä keskittyminen heijastuu painontarkkailun ja syömisten kautta edelleen, vaikka en minäkään missään vaiheessa ollut anorektisissa mitoissa. Monet joilla on syömishäiriötausta sanovat, että lapsi muuttaa käsityksen omasta itsestä ihan täysin. Ihan alkaen niistä fyysisistä muutoksista mitä raskaus saa aikaan ja sitten lapsen synnyttyä juuri se, että oma napa ei ole enää maailman keskipiste ja asioihin osaa suhtautua rennommin. Myös omaan kehoon.

Itselläni ei ole lapsia, joten sitä kautta näitä asioita ei voi pohtia. Täytyy löytää toinen tie ja sehän on sitten taas ihan oma tarinansa...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15993 : 23.05.2012 20:14:32 »

Hei hulabaloo *Marie*  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15994 : 23.05.2012 21:32:36 »

Hei Lissu, (anteeksi tämä lempinimi  :Smiley ) varmasti löytyy muitakin "teitä"... Unohdin tossa kirjoituksessa sanoa myös sen, et äitiys on myös vähän vaarallista siitä että siihen minuuttomuuteen voi olla liian helppo turvautua <-- sitten tulee saakelinmoinen kriisi kun lapset lentää pesästä. Tajuaa et on vaan elänyt lasten kautta ja hukannut viimesetkin rippeet identiteetistään. On tääkin aika tasapainottelua, et miten sitä voi olla sekä äiti että ihminen joka elää itselleen ja unelmilleen yhtä aikaa.  Smiley Mut sitä tää elämä taitaa olla, elää missä tilanteessa tahansa, joustamista suuntaan ja toiseen. (varsinkin jos on vaakapainotus ja oppositiopainotus  Wink )

Mut tänäänkään ei ole mitään murheita.  Smiley Oon leikkinyt vastuuntuntoista naapuria ja kaivanu kamalan pensaan juurineen etupihalta pois, hakenu siihen säkkikaupalla multaa, istuttanu uuden nurmikon ja ostanu takapihalle vähän keltasia ja vaaleenpunasia kukkasia. Vielä kun joku keksis sen nurmikon, joka ei kasva 3cm pidemmäks koko kesänä!

*Marie*, ihan oikein välillä riehaantua ja pitää hauskaa. Sitä varten Jumala sen alkoholinkin on meille keksinyt.  Grin
Tässäkin asiassa kohtuus. Kaikkia hyveitä ja paheita sopivasti sikin sokin.  Cheesy
Itsekin meinaan mennä perjantaina päivällä paikallisen terassille pari siideriä juomaan ystävän kanssa. Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #15995 : 24.05.2012 12:04:39 »

Moi Tigru (rakkaalla lapsella on monta nimeä  laugh )
Olet ihan oikeassa, että sellaista tasapainoilua tää elämä on, oli sitten lapsia tai ei. Ihan yhtä hyvin parisuhde voi olla sellainen, johon uppoaa täysin ja unohtaa itsensä. Voi kuvitella miten helppoa se on lapsen kanssa.

Täällä on ollut naapurihenkeä kanssa kun naapurin ukko tuli auttaan meitä kaataan pihasta yhden puun. Sillä oli ammattinsa puolesta hyvät köydet ym. vermeet ja homma hoitu tosi nopeesti ja kätevästi. No nyt se on sitten vaaninu joka iltapäivä tossa pihalla, että kaadetaanko tosta tontin ulkopuolelta muutama puu ja risu. Miehellä meinas mennä jo hermo ku oltiin vasta tulossa töistä ja ei olla ehditty edes autosta ulos niin tää on jo pihassa.  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15996 : 24.05.2012 23:13:37 »

Kattoks joku leffan Lakeview Terrace?

lupaan, etten enää valita mun naapureista, nehän on suorstaan ihastuttavia  angel  smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15997 : 25.05.2012 10:26:43 »

mun mies haluaa avioeron. mä oon ihan paskana. poraan vaan koko ajan. en saa syötyä enkä juotua.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15998 : 25.05.2012 10:31:22 »

No siinäpä sitä onkin  Shocked

Voi perse.

Se on ihan hirvee mysrky tuo  Cry

Ei kai siinä auta kun porata, ja VÄKISIN tunkea sitä ruokaa naamariin, ihan sama mitä, kunhan edes menee vähän. Vaikka leivänpala.
Ja siivoaminen auttaa myös!
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15999 : 25.05.2012 11:34:17 »

½v oltiin naimisissa. en tajua.
jos joku näkee joain tähän tilanteeseen nii otan vastaan, ite ku ennää itelleni.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16000 : 25.05.2012 11:41:42 »

Mä olin 9kk naimisissa, ei kovin hyvin sekään.

Tuliko tää sulle puuntakaa?
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #16001 : 25.05.2012 17:15:52 »

Ironia VOIMIA sulle  angel
Joskus elämä heittää sellasta kuperkeikkaa ettei meinaa pysyy mukana mutta sulla on vahva sisäinen voima
Rakkaan ihmisen menetys on ihan kamalaa, tiedän.
Mulla ei ole enää parasta ystävää kun hän päätti tehdä viimeisen ratkaisunsa. Ikävä on ollut eikä kukaan ole häntä paikannut.
Kesä on kuitenkin jo alkanut ja ihmiset liikkuupyörii enemmän. Älä hautaudu kotiin
Sä tulet pärjäämään viel hyvin vaikka nyt on itkuaika.
Siunausta sulle
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #16002 : 25.05.2012 17:41:00 »

jos joku näkee joain tähän tilanteeseen nii otan vastaan, ite ku ennää itelleni.

Sun suurpiirteinen elämäntyyli taitaa olla se juttu, mikä on ukolles liikaa, eli teillä on vaan on erilaiset näkemykset siitä että mikä on hyvää elämää ja mikä ei.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #16003 : 26.05.2012 09:37:53 »

Voimia Ironia!

Elwyn näki elämäntyylisi olevan syynä eroon. Eiköhän hän tiennyt sen ennen avioitumistanne?

Sullahan on ollut ura hurjassa nousukiidossa. Minusta näyttää, ettei miehesi itsetunto kestänyt sitä. Olet ehkä muuttunut riippumattomammaksi hänestä ja saanut itseluottamusta lisää? Ehkäpä hän on kokenut jääneensä vähemmälle huomiolle? Pahimmillaan hän on löytännyt lohduttajan, joka vastaa paremmin hänen tarpeitaan.

Sinulla pitäisi kuitenkin olla oikeus toteuttaa itseäsi ja iloita menestyksestäsi. Miehesi voisi iloita kanssasi, jos oma itsetunto sen sallisi.

tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16004 : 26.05.2012 11:50:41 »

rauhottavilla oonny menny torstaista asti. ei anna ukko toivoo. ja joo, varmasti noi syyt on noita mitä ootte ehdotellu. Jotenki vaan epäreilua että syyt on "tommosia". kun emme riitele, halattu ja pussattu joka päivä, koitettu ettiä yhteistä aikaa ja jne. siks tää tuli ihan puun takaa.

voisko olla niin, että hänen matalammat energiat vetäis mua sinne kun valossa on tullu mentyä. enpä tiedä.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 1065 1066 [1067] 1068 1069 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: