Ave^^
Vieras
|
 |
« Vastaus #15945 : 27.04.2012 13:45:55 » |
|
Ota joku nimi, joka on lähellä sua ja sun sydäntä. Mieti vaikka jotain tapahtumia ja "sisäpiirijuttuja" sun elämästä, ja muokkaa niistä.  Sillä tavalla paikka saa erityisen ilmapiirin. Jos punainen lohikäärme ei käy niin mites vaikka vaaleanpunainen lohikäärme? 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
~Karuna~
|
 |
« Vastaus #15946 : 27.04.2012 13:46:26 » |
|
Kolmen viikon päästä taas Wien kutsuu ja tällä kertaa olemme siellä kokonaista neljä viikkoa. Kohta varmaankin jäämme sinne asumaan, kun siellä ON niin kaunista. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
 |
« Vastaus #15947 : 27.04.2012 13:48:33 » |
|
Ei ole koskaan tullut Wienissä käytyä. Joku viikonloppureissu vois olla ihan mukava kyllä. Nyt kun kevätkin kurkistelee oven takaa. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15949 : 27.04.2012 22:33:54 » |
|
Vai vaaleanpunainen hylje 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15950 : 28.04.2012 12:25:12 » |
|
Viipyvä virta 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
 |
« Vastaus #15951 : 28.04.2012 21:20:38 » |
|
Tuli tuosta yrityksen nimestä mieleen, että suosittelen myös tarkistelemaan Google hakutuloksia. Tietystihän kannattaisi valita mahdollisimman uniikki nimi, jotta pääsee siellä hakutuloksissa ensimmäiseksi. Helpottaa itse markkinointia ja sitä, että ihmiset löytävät oikeaan paikkaan. =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15952 : 30.04.2012 08:38:51 » |
|
Miten saa kauriin antamaan periksi? 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
eppana
|
 |
« Vastaus #15954 : 30.04.2012 12:38:01 » |
|
Vappuja kaikille  . Kohta pitäs lähteä torille ihmettelemään (ja ostamaan metrilakua,nam). Pikkusen jännittää et onko tänään samanlaista kun eilen ja toissapäivänä.. Normaalisti keväällä aivastelen aika vähän mut nyt on pari päivää ollu aivan kamalat reaktiot ilmeisesti noihin koivuihin, mitä takapiha on väärällään. En uskaltanu edes miittiin lähteä, niin p*ska olo oli. Onko muita joilla ei normaalisti ole juurikaan oireita, niin nyt niitä?
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
m.magia
|
 |
« Vastaus #15955 : 30.04.2012 13:27:49 » |
|
^ Höpöhöpö, se on ehkä eri asia, jos viestit on aina jotain pelkkiä hymiöitä, mutta minun mielestäni muuten ei kyllä tarvitse tuollaista miettiä.  Miten saa kauriin antamaan periksi?  Et mitenkään.  Sehän puskee niiden sarviensa kanssa juuri sinne minne itse haluaa, mutta ehkä sitä joskus vuosien päästä (EHKÄ) voi huomata, että pirskatti sehän olikin oikeassa. Tai sitten ei. Ehkä jos vetoaa käytännöllisyyteen ja perustelee asiat pitemmällä tähtäimellä, niin silloin voisi olla vähän vahvemmilla kauriin pään kääntämisessä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
 |
« Vastaus #15956 : 30.04.2012 16:29:48 » |
|
Mukavata vappua kaikille.. Hakiskohan kaupasta itelle vappuhuiskan..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15957 : 30.04.2012 18:00:27 » |
|
^ Höpöhöpö, se on ehkä eri asia, jos viestit on aina jotain pelkkiä hymiöitä, mutta minun mielestäni muuten ei kyllä tarvitse tuollaista miettiä.  Miten saa kauriin antamaan periksi?  Et mitenkään.  Sehän puskee niiden sarviensa kanssa juuri sinne minne itse haluaa, mutta ehkä sitä joskus vuosien päästä (EHKÄ) voi huomata, että pirskatti sehän olikin oikeassa. Tai sitten ei. Ehkä jos vetoaa käytännöllisyyteen ja perustelee asiat pitemmällä tähtäimellä, niin silloin voisi olla vähän vahvemmilla kauriin pään kääntämisessä. Sitähän mä tässä...että en vissiin mitenkään  Käytännöllisyydellä en voi asiaa perustella, ja tää sarvipuskuri näkee kaikki ne pitkän tähtäimen asiat ihan toisin kun minä 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
 |
« Vastaus #15958 : 30.04.2012 18:18:13 » |
|
^ Höpöhöpö, se on ehkä eri asia, jos viestit on aina jotain pelkkiä hymiöitä, mutta minun mielestäni muuten ei kyllä tarvitse tuollaista miettiä.  Miten saa kauriin antamaan periksi?  Et mitenkään.  Sehän puskee niiden sarviensa kanssa juuri sinne minne itse haluaa, mutta ehkä sitä joskus vuosien päästä (EHKÄ) voi huomata, että pirskatti sehän olikin oikeassa. Tai sitten ei. Ehkä jos vetoaa käytännöllisyyteen ja perustelee asiat pitemmällä tähtäimellä, niin silloin voisi olla vähän vahvemmilla kauriin pään kääntämisessä. Sitähän mä tässä...että en vissiin mitenkään  Käytännöllisyydellä en voi asiaa perustella, ja tää sarvipuskuri näkee kaikki ne pitkän tähtäimen asiat ihan toisin kun minä  Perustele näkemyksesi maineella, rahalla, yleisellä mielipiteellä tai muulla itsetuntoon vaikuttavalla aseella. Tärkeintä on, että päätös nostaa kauriin asemaa jollain elämänalueella. Tsemppiä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #15959 : 30.04.2012 18:51:17 » |
|
Se perustuu siihen, että Kauris on johtava maan merkki, jota hallitsee Saturnus. Käytännössä tarkoittaa, että Kauris ylipäätään varmistaa elämäänsä kerryttämällä varastoa, pankkitiliä, hyödyllisiä ihmisiä ympärilleen, koska olemisen ja elämisen elinehdot ovat noin luonnonkin kannalta Kauriin aikana umpijäässä, eli niukat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|