Sivuja: 1 ... 895 896 [897] 898 899 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5549306 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13440 : 06.05.2011 17:01:53 »

Onpas mukavaa, kun täällä jutellaan karppauksesta!  Minä kolmatta päivää VHH:lla, minä, joka käytännössä olen elänyt leivällä!

Vaikka en ole punninnut itseäni, mä olen jo nyt huomannut sen törkeän mahanturvotuksen kadonneen.  Kaiken lisäksi on niin ihanaa, kun ei tartte kärsiä nälkää.  Aijjai, ihana grillauskesä tulossa!   Cheesy

Minä söin just porsaanfilepihvejä kermakastikkeessa, vähän porkkanaa ja tavallista kurkku-tomaatti-lehtisalaatti-salaattia, johon kippasin tonnikalapurkin, öljyistä tietenkin.  Jos tulee nälkä illemmalla, popsin pähkinöitä tuosta kiposta.  Ja vettä päälle.  Saatanpa napata vähän valkkariakin.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #13441 : 06.05.2011 17:04:13 »

Lainaus
Hih...mieki odotan, että joku keksii pillerin, jonka aamuisin ottamalla laihtuu halutun määrän. Ei ruokavalio muutoksia, ei liikunnanlisäystä.


Onhan sellaisia pillereitä keksitytty, mutta ne ovat enimmäkseen laittomia:  police
Efedriini, amfetamiini, metamfetamiini ja kaikki niiden sukuiset.
Amfetamiinia määrättiin hyvin yleisesti laihdutuslääkkeeksi 1960-luvulla ja olen kuullut että USAssa saatetaan vieläkin määrätä sitä nimenomaan laihdutustarkoituksiin. Siellä eivät taida kaikki lääkärit toimia kovin eettisesti; yksityiselle puolelle kun menee niin nappeja saa kunhan maksaa.

Haitat vain tuppaavat olemaan rankkoja, metamfetamiini saa hampaatkin lähtemään aika vauhdilla ja kaikista valvottavista piristeistä saa hetkellisiä psykoositiloja ja väkivaltaisia  knuppel2 reaktioita melko helposti.

Itse asiassa melko lievä ja laillinen piriste kofeiini tuppaa ainakin minulla viemään ruokahalun. Onkohan koskaan yritetty lanseerata kahvidieettiä?

Eikä se paljon mainostettu Allikaan taida olla kauhean hyvä vaihtoehto, mutta se on huono hieman huvittavammalla tavalla: Se kun estää rasvaa imeytymästä niin aika äkkiä kuulemma on pakko vähentää rasvankäyttöä, muuten tulee rasvaripuli. Kuulemma voi käydä niin että aika lyhyen ajan päästä ateriasta voi vahingossa turahtaa rasvakakka housuun, vaikka kuinka yrittäisi ehtiä vessaan ajoissa.   Grin 2funny
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13442 : 06.05.2011 17:45:03 »

Päivälliseksi possua ja katkarapusalaattia oliiviöljyssä. Ei ainakaan vielä ole väsymys kovana. Vedin myös lasillisen maitoa, siitä tykkään. Maitotyttö.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13443 : 06.05.2011 19:50:33 »

En sitten tiedä onko mulla tai mun ajatuksilla ollut mitään vaikutusta, mutta eräällä naisella kasvoi rinnat yhdellä kuppikoolla isommaksi.. no mutta milläpäs sitä taaskaan voi todistaa mitenkään vaikka uskonkin sen täysin olevan mahdollista.

Mä ilmoittaudun heti vapaaehtoiseksi kokelaaksi!  Wink Tähdätäänkö sinne DD:en niin pääsen vanhoihin mittoihin.  Cheesy
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13444 : 06.05.2011 21:10:07 »

Täällä taisi olla K-18 -ketjukin, pitäisköhän nää jutut siirtää sinne...  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13445 : 06.05.2011 21:21:28 »


En sitten tiedä onko mulla tai mun ajatuksilla ollut mitään vaikutusta, mutta eräällä naisella kasvoi rinnat yhdellä kuppikoolla isommaksi.. no mutta milläpäs sitä taaskaan voi todistaa mitenkään vaikka uskonkin sen täysin olevan mahdollista.


Me täällä tyttöporukkalla ajatukset suunnataan
(öh, äh..jotain omaa tyhmää energiaa buck2
)
-erään miehen aivojen älykkyysosamäärän suurentamisen,
edes yhdellä pykälällä,
tosin,
kuten sanoitkin,

tuskin mahdollista.
 Cool
 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13446 : 06.05.2011 21:39:27 »

Lainaus
Hih...mieki odotan, että joku keksii pillerin, jonka aamuisin ottamalla laihtuu halutun määrän. Ei ruokavalio muutoksia, ei liikunnanlisäystä.

  Grin 2funny
Niin ja Ei sivuvaikutuksia.
 Grin
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13447 : 07.05.2011 09:44:06 »

En sitten tiedä onko mulla tai mun ajatuksilla ollut mitään vaikutusta, mutta eräällä naisella kasvoi rinnat yhdellä kuppikoolla isommaksi.. no mutta milläpäs sitä taaskaan voi todistaa mitenkään vaikka uskonkin sen täysin olevan mahdollista.

Mä ilmoittaudun heti vapaaehtoiseksi kokelaaksi!  Wink Tähdätäänkö sinne DD:en niin pääsen vanhoihin mittoihin.  Cheesy

Muhun ei sitten ainakaan sellaisia loitsuja kokeilla!   knuppel2
Riittää rintavarustuksen koko, ei yhtään lisää, kiitos! 

Sitäpaitsi DD-kuppikokoa ei enää ole, vaan D:n jälkeen tulee E, F ja G jne.  Ei riittäis mun rahat enää liiveihin, jos kokoa vielä suurennettaisiin.  Isoihin tisseihin on ihan mahdotonta löytää halvalla kunnon liivejä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13448 : 07.05.2011 09:51:44 »

Mä joudun ostamaan aina niitä +50€ liivejä. Mutta mieluummin rahaa niihin, kuin kintaat polvissa asti.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13449 : 07.05.2011 09:54:34 »

H&M:n rintaliivit eivät ole kyllä millekään kuppikoolle tukevat. Oman kokemuksen mukaan Seppälästä ja Sokoksesta saa tukevimmat ja hintalaatu-suhteella parhaimmat liivit.

H&M:ltä ei kannata ostaa kyllä kenkiäkään. Ostin sellaiset perusläpyttimet, kun ajattelin että ei niiden tekemisessä mitään rakettitiedettä tarvita. Mutta ei, pidemmän päälle nekin ovat huonot jalassa.  buck2
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13450 : 07.05.2011 10:11:03 »

Lähettäkää, jos viitsitte, mulle roppakaupalla parantumisenergiaa. Mua kismittää tämä niistäminen, korvat lukossa, nenä tukossa, ääni poissa. KÄÄK.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13451 : 07.05.2011 13:11:51 »

Mä joudun ostamaan aina niitä +50€ liivejä. Mutta mieluummin rahaa niihin, kuin kintaat polvissa asti.

Juuri näin!  Kalleimmat tavalliset liivit, jotka olen ostanu, oli pari euroa vaille satasen.  Ovat kyllä sitten niin ihanat päällä, melkein kuin ei liivejä olisi ollenkaan.  Mieluummin satsaan kunnon liiveihin kuin joihinkin muotivaatteisiin.  Joskus kyllä naurattaa, kun kallein päällä oleva vaatekappale ei edes näy.
 Smiley

Joo ja indiimalle rutkasi paranemisenergiaa!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13452 : 07.05.2011 18:00:58 »

^ Aivan sairaan makeat kengät. Slurps nam!


Mä mietin, että rupean ehkä nettishoppailemaan. Näin sairaan tylsää ei olekaan ollut pitkään aikaan. Kävin tänään läpi kaikki myytävät asunnot ja myytävät hevoset ja sain jonkin en-ymmärrä-mitään-LVS-suunnitelmista. Sairastaminen ei sovi mulle, tulen alakuloiseksi ja samalla syyllisyydentuntoiseksi, olisin nimittäin terveenä harkannut sekä ponia että näyttelijöitä. Nyt saavat sitten olla oman onnensa nojassa.  Undecided  Omituinen flunssa, eka meni ääni, sitä pari päivää, tänään alkoi valtava niistorumba ja vedin ihan veteläksi. Joka päivä olen vetänyt päiväunet ja koittanut olla ihan paikallani, ja silti välillä pukkaa törkeätä hikeä niskaan.

Arvostan kyllä taas terveyttä tämän jälkeen!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13453 : 07.05.2011 19:44:57 »

Voi *A* miten namit kengät!  Oikein Mariannekarkit!

Mulla on niin kamala kavio, etten ikinä uskaltaisi tilata netistä mitään kenkiä.  Välillä ottaa pattiin, kun kaupassakaan ei mitkään tahdo sopia jalkaan.  Sitten taas onni potkii, ja löytyy monesta kaupasta sopivat.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13454 : 07.05.2011 19:53:37 »

WH eli "Wanha Hyvä" keino bakteerijuttuja vastaan on rkl hunajaa jossa on murskattua valkosipulia, chiliä ja /tai musta/maustepippuria ja sen päälle juoda vettä. Ekoina päivinä 3-5x pvä. Inkivääri on kanssa pop tuohon ruumiinlämmön nostoon, joka ilmeisesti auttaa taas valkosoluja tappelemaan paremmin  Huh. Tuolla ite hoitelen flunssat ja muut.

*A*:n kengistä tuli mulle mieleen Minni Hiiri Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 895 896 [897] 898 899 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: