Sivuja: 1 ... 1058 1059 [1060] 1061 1062 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7603725 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #15885 : 09.04.2012 08:54:25 »

Outoa, Kuuhilda, toi mädän haju. Onko tota kauan jatkunu?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15886 : 09.04.2012 09:08:01 »

Eehkä pari iltaa...ei nyt taas tässä päivällä tule nenään mitään haisuja  Undecided
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15887 : 09.04.2012 12:45:52 »

coolsmiley Joutsenet  coolsmiley

Suru? Mistä tää hemmetin suru aina hiipii, ja mihin se aina menee? Mistä se tulee?
Just nyt oon niin mahdottoman surullinen että oksat poijjes, eikä pitäs olla mitään erityistä syytä  Cry Cry

Ja toinen juttu joka vaivaa, on mädän haju. Miksi se leijuu mun nenässä siellä täällä, vaikkei täällä pitäis olla mitään semmosta joka sille haisis?

Mulla haisi tommonen nokassa erään energiahoidon aikana, semmonen mätä kanamuna. yäk. ja vaan toisessa sieraimessa.
Mulle tuli tosta surusta mieleen, että ottaisikko jonku toisen surua ittees?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15888 : 09.04.2012 12:51:00 »

No mulla on kyllä yhden ihmisen kanssa melkonen energiayhteys, ja hänkin oli ollu surullinen samaan aikaan...se saattaa olla syy ainakin nyt  Huh
Sit kyllä mietin, että kun mulla taitaa tässä muutenkin olla jotkut yhteyksien rukkailut menossa, niin oisko tuo suru ja mädän haju sit vaan jotain semmosta vanhaa, joka nostetaan tuolta jostain pintaan ja pois?
Oon pyytänyt apua tän yhden karmallisen suhteen pätkäsemisessä, niin voisko mahdollisesti liittyä sit siihenkin jotenkin?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15889 : 09.04.2012 16:48:39 »

*seuraa kiinnostuneena Mari Saarion seinää facebookissa*
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15890 : 09.04.2012 17:04:37 »

Kuka se on ja miski siitä kannattaa kiinostua?
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15891 : 09.04.2012 20:45:56 »

No pitipä oikeen  mennä kans kattomaan Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15892 : 09.04.2012 21:52:06 »

Mä en osaa selittää sitä asiaa tiivitetysti, voisin vääristää sisältöä tahattomasti, sori.
Kyse nyt on vaan sellasesta asiasta et miten tällasen "erityis"lapsen perhettä kohdellaan, byrokratiasodat jne...
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15893 : 09.04.2012 21:56:08 »

Kuuhilda: Muovipussi on märkien vaatteiden pilaaja, nopeasti tapahtuu ihmeitä muovipusseissa joissa on vaatteita. Ilmanvaihtokanavat ja naapurit? Riippuen asumismuodosta ja asunnon tyypistä tietysti. Asunnon kosteus?

Byrokratia "erityislapsiperheitä" koskien on vaikeaa. Tiedän kaksi tapausta ja se on jatkuvaa sotimista. Aivan kuin kasvatus ei mahdollisesti olisi tarpeeksi vaikeaa.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15894 : 09.04.2012 22:06:09 »

Vaikka meidän perheellä oli tosi vaikeaa näitten terveysjuttujen kanssa ja piti ravata miljoonalla lääkärillä et meitä uskottiin, niin jotenkin nyt tajuan et asia vois olla paljon pahempikin. Meille tosin ei olla myönnetty ns vammaistukea vaikka olisimme oikeutettuja siihen 80€ kuussa koska on sekä maito-että vilja-allergia. Olen itse todennut vilja-allergian kotikokeilulla neljä kuukautta sitten ja maininnut asiasta, mutta vain sairaalaoloissa tehty altistus kelpaa tuen saamiseen. Emme saaneet aikaa altistukseen, vaikka sitä pyysin. Nyt pyysin uudelleen ja se on kuukauden päästä. Jos oltaisiin saatu heti aika altistukseen tai lääkäri ois kirjottanut todistuksen mun kertoman perusteella, me oltais saatu se 80€x5 verraten tähän siis et saadaan se tuki vasta ens kuusta lähtien kun tää asia todetaan virallisesti. Kyl tällaset vituttaa, mut minkäs teet kun ei enää JAKSA jankuttaa ja jankuttaa näitten asioitten takia... Jollekin toi voi olla pieni summa, mutta meille se ois aika tärkee koska pojan apteekkimaitoon menee nykyään n. 80€ viikossa.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15895 : 09.04.2012 22:55:39 »

Tiigris, onko toi se juttu missä oli mm. saatu peräti 300 euroa harkinnanvaraista ja kun vihdoin ja viimein tuli jotain päätöksiä Kelalta, niin kunta nusaisi nelinkertaisen summan takaisinmaksuna? Reilua ja kaiken kaikkiaan aika käsittämätön juttu.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Lizzy
Vieras
« Vastaus #15896 : 10.04.2012 12:14:43 »

Onko muilla juhlapyhien jälkeen joskus sellainen vetämätön olo?

Vaikka oli mukava pääsiäinen niin sellainen olo kuin olis akku tyhjä. Täytyy vähän ladata akkuja ja katsoa, jos tämä tästä taas.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15897 : 10.04.2012 12:30:29 »

Emt. Tuo mädän haju...se voi olla joko sitä että tulin just reissusta kotiin ja viemärit haisi, tai sit löysin sille kyllä yhden toisenkin syyn  uglystupid2

Kävin Tiigris kattomassa tuolla äfbeessä  Angry

En mä tiedä vetämätön...jotenkin vaan vaikee tajuta taas tätä arkea...ei oikein saa kiinni mistään...onks pakko  buck2 Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15898 : 11.04.2012 07:22:23 »

"Naudhiz ( käänteinen )

Vain suurimman kivun ja yksinäisyyden hetkellä tulemme tietoisiksi sisällämme loistavasta valosta. Olet nyt löytämässä sisäisen luovan voimasi tämänhetkisen kipusi keskeltä. Jos joku sisäinen valmiutesi tai kyvykkyytesi jää käyttämättä, saattaa se aiheuttaa sinulle sisäistä ahdistusta ja turhautumista. Pidä nyt vihasi aisoissa ja keskity vain siihen, mitä voit asioille itse tehdä. Muut eivät nyt pysty auttamaan sinua. "

No näin just!!
Kun vaan nyt tulis joku valo siitä, MITÄ voin itse tehdä!!?
Tuntuu että seinät on pystyssä joka puolella  tickedoff
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15899 : 11.04.2012 07:51:12 »

Kyllä mulla monestikin on juhlapyhien jälkeen vetämätön olo. Tosin tää pääsiäinen oli ihan omaa luokkaansa.

Nimittäin, nyt olenkin nousemassa pois siitä mustasta masennuksen kuopasta jossa oon ollut viimeiset n. 2 kk  smitten smitten

En enää muistanut että elämä voi tuntua näin pehmeeltä  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1058 1059 [1060] 1061 1062 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: