Sivuja: 1 ... 1049 1050 [1051] 1052 1053 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7557528 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15750 : 12.03.2012 00:29:40 »

Kyllä se kuulkaa meitä kaikkia vielä kohtaa, kun meille kuuluu kuitenkin vaan paras  smitten
Mä oon niin haikee *Snif* kun muistelin ystävän kanssa tuossa menneitä...voi eeeei  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15751 : 12.03.2012 13:00:29 »

Kyllä sitä älykkyyttä on niin monenlaista, ei se ettei koulutusjärjestelmässä menesty tarkoita mitenkään tyhmyyttä, sitä voi olla esimerkiksi lukihäiriö häiritsemässä, tai muuten vaan ei ole niin kirjallisesti lahjakas että osaisi muistaa lukemansa ja ulostaa sen oikeanlaiseen esseeseen kirjatentissä. Kyllähän niitä on ihmisiä, jotka ovat tyhjästä luoneet itselleen paljon, se jo vaatii paljon enemmän kuin jos olisi maisterin paperit tukena. Eikä se materiaalinen menestyskään aina ole se oikea mittari mittaamaan älykkyyttä, miksi sen pitäisi olla aina jokaisen tavoitteena?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15752 : 12.03.2012 14:41:44 »

Älykkyys...siinä vasta juttu. Mitä se on?
Tai siis, kun sitä on niin monenmoista.
Ja onko oppineisuus = älykkyys aina, vai voiko tästä olla poikkeuksia? Jos henkilö on vaikkapa vain sinnikäs, vaikkei olekaan niin kovin älykäs?

Itselläni on akateeminen tutkinto ja mun mieheni on "tavallinen duunari," mutta ei hän mulle kyllä älykkyydessään häviä yhtään! Kiinnostuksen kohteet vaan on olleet erilaiset kouluaikoina ja ikänsä koulukiusattuna on hän ollut sekä oppilaiden että opettajien taholta, ei ihme ettei ole paljoa sitten kolunkäynti kiiinnostanut! Mulle on ainakin ihan herttaisen yhdentekevää, mitä kukakin on opiskellut tai mitä tekee työkseen, kunhan on itse tyytyväinen siihen omaan hommaansa. Sydämen sivistys on ratkaiseva tekijä mun ihmissuhteissani ja akateeminen tutkinto ei todellakaan takaa, että henkilöltä sitä välttämättä löytyisi, saati edes alkeellisia käytöstapoja. Nähty on, monesti.

Mä olen niiiiiin samaa mieltä.  smitten

No mutta joo, tänne vaan saa tulla se mun oma kulta, tuleepa se sitten ihan mistä tahansa? smitten

Tänne myös.  Cheesy

Mäki tiedän kaks tai kolme Wink oon ollut palstalla niin kauan että menevät jo sekaisin Cheesy mutta eräskin triplaleijona vei mut kerran ulos kahville rankan yv-rupeaman jälkeen, sitten kun livenä näki niin siihen loppui viestittely. Ei varmaan pitänyt näkemästään, ehkä hän on enemmän Ariel-miehiä kuin Lumikki-miehiä Wink

*A*

Pöh, epistä... Ei vaan ole tätä "Arielia" kukaan mies tällä palstalla siinä mielessä lähestynyt. Ehkä olen liian vanha (37v.) tai jotain muuta liian outoa...  Grin No, jospa se mies vielä jostain tupsahtaa eteeni ihan live elämästä... Toivossa on hyvä elää...
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #15753 : 12.03.2012 20:02:50 »

Pakko kait se on myöntää, että mulla on ollut yksi romanssi erään palstalaisen kanssa aikoinaan, kun tein jo ennen sitä sellaisen päätöksen että otan täältä itselleni naisen kun muita vaihtoehtoja ei ole olemassakaan, ja niin se vaan sitten toteutuikin. Cheesy
Oli se taas aika hyvä todiste omista luojakyvyistäni, kun jotain vain päättää toteuttaa, niin jumalaare sentäs asiat vain aina kummalla tavalla toteutuu.

Oleppa sitten hiukan tarkempi kirjoituksissasi. Päätä, että hän voi löytyä ihan mistä tahansa. Laajentaa maailmaasi kummasti.  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15754 : 12.03.2012 23:28:05 »

Ja oon tiputtanut toiveitani hieman "järkevämmälle tasolle", kun tuskin mitään ihmenaisia mistään voi löytääkään jotka olisi hyvinkin tavallisuudesta poikkeavia? laugh

Eläs ny noin sano! Mieli avoinna vaan!  Cheesy
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15755 : 12.03.2012 23:40:59 »

Ehkä ihan hyväkin pudottaa, jos lähtökohta on se että naisella on kuus rintaa ja iho maistuu suklaalta ja koskaan ei ole hän pahalla mielellä, iloisesti aina vaan sirkuttaa lintujen kanssa kilpaa Wink

*A*

Ai semmosia se KV on hakenut Grin No, joo, kyllä sitten ehkä kannattaa muitakin kattella. Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15756 : 13.03.2012 18:35:25 »

Tiättekö muuten mitä EI kannata tehdä?
Ripotella hyppysillä valkopippuria ruokaan, ja kaivaa sitten nenäänsä  Grin buck2
Tuntuu ihan kauheelle: IUTS! ( Auts + IU eli hyh )

On kyllä varmaan monta muutakin syytä miksei kannata laittaa ruokaa ja kaivaa nenänäänsä samassa yhteydessä, mutta ehken tehnyt ihan niin  angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15757 : 13.03.2012 19:39:30 »

Voi tuoksuskin, mutta kun kirveltää vieläkin  Grin

Meillä on kanssa ollu...semmosia puuskia, että tuommonen 1,5v patukka kaatuu keppasesti. Ei oo lentoon veilä kähteny kuitenkaan  :Smiley Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15758 : 13.03.2012 20:27:45 »

Solnishko:  2funny 2funny 2funny
On mulla muistaakseni kokemusta tuosta silmä  aspect_con joku pippuri aspektistakin  buck2

Muistan joskus nuorena kun halusin tulla ravimaailman suureksi tähtöseksi, ja polttelin tupakkaa kärreillä huulenpielessä niinkun kaikki kovat ravivalmentajatkin, ja voi hemmetti miten se meni silmiin ja muihinkin rööreihin niin että ihan vesi silmistä juoksi, mutta pakko vaan oli  Grin Grin
Ja lopulta opin tavan, jolla se onnistuu ilman itkua ja hammasten kiristystä  Grin
Suuri saavutus  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15759 : 13.03.2012 20:44:14 »

Ja hei *A*
Toi ON suuri saavutus. Onneksi olkoon  Smiley Mä olisin ainakin ihan sfääreissä moisen suoritettuani Smiley

Mua häirii yks kaveri...tai siis minä.
Mukava tyyppi, ja muuta, mutta miksi ihmeessä mä en pysty kuuntelemaan kun se kertoo jotakin? Jollen jopa puhu päälle, niin ainakaan en sitten malta kuunnella loppuun asti, ja asia voi olla tärkeäkin. Olen nyt monesti huomannut käyttäytyväni näin kummallisesti...tosi tökerösti häntä kohtaan  idiot2
Ei nyt yleensä tuommosia ongemia ole...

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15760 : 13.03.2012 23:20:08 »

Hahaa!
Hienoa  Wink

Mulla oli joskus juttu  harka miehen kanssa, ja se oli...on vieläkin, todella supliikki kaveri, keskusteli kun enkeli mistä vaan. Myöskin asioiden muuntelu onnistui oikein mainioon kaksostyyliin Wink
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #15761 : 13.03.2012 23:24:34 »

Viime aikaisten keskustelujen sävyyn sopis tämmönen

http://www.youtube.com/watch?v=U3IUANbisDw&list=FLGEpQuDiHIt6EQLjobDJ4sg&index=100&feature=plpp_video
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15762 : 14.03.2012 10:15:27 »

Kiitti vaan Kalevanneito  buck2 Ei tuommosia mulle, oon aina ollu kuumana inkkareihin  Kiss
..Kun ei enää tahdo kehdata kurkkuaakaan kaupassa ostaa, kun täytyyhän sitä koetella, ettei ole pehmonen... ja sitten vielä tuommosia... Lips Sealed
NYT suuntaan kyllä ajatukseni johonkin ihan muualle!! uglystupid2
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #15763 : 14.03.2012 10:48:08 »

Kiitti vaan Kalevanneito  buck2 Ei tuommosia mulle, oon aina ollu kuumana inkkareihin  Kiss
..Kun ei enää tahdo kehdata kurkkuaakaan kaupassa ostaa, kun täytyyhän sitä koetella, ettei ole pehmonen... ja sitten vielä tuommosia... Lips Sealed
NYT suuntaan kyllä ajatukseni johonkin ihan muualle!! uglystupid2

2funny 2funny

Jopas täällä on keväiset tunnelmat!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15764 : 14.03.2012 12:02:32 »

No nyt minulla ois yks nuorehko härkämies kiikarissa  Cool Aloitin juttelun ihan kaverimielessä mutta joku ihmeellinen keskusteluyhteys pääsi kehittymään, jätkä kommunikoi tosi epätyypillisellä härkätavalla (lieneekö enemmän sitten kaksosen puolella kun oli kuulemma viimeisenä härkäpäivänä syntynyt?), ja tosi hyvä fiilis jäi tästä.
Afro

Mulle kai ei vaan härät kuitenkaan sopineet, kun ei niistä saanut irti mitään, ainakaan kovinkaan nopeasti tai tulisesti..  :Smiley Grin
Mutta kyllä se miehisyys mikä häristä hehkuu...  Kiss

Heh, onneksi kurkku ei oo mulle herätelly mielleyhtymiä kaupassa. Tulis hieman hankalaa siitä ostosreissusta.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1049 1050 [1051] 1052 1053 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: