kosmonautti
|
 |
« Vastaus #15780 : 16.03.2012 21:46:00 » |
|
Tänä iltana lähtee Turun astrotytöt laulamaan karaoketta! Saapi tulla mukaan vastaisuudessa jos näille huudeille sattuu  *A* Karaåkea Åbossa, hihii!!! Karaoke on kivaa, mutta oon harrastanut tähän mennessä vain oman kodin seinien sisäpuolella. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä
|
 |
« Vastaus #15781 : 16.03.2012 23:24:26 » |
|
Kun olin kaupungin kesätöissä, niin kuulin siellä joistain kollegoista jotka matkustelevat ympäri Suomea kuukauden työpätkien perässä. Tuollaisessa on jonkun aikaa järkeä, mikäli tosiaan on vapaa liikkumaan, mutta itse varmaan vaihtaisin mieluummin täysin alaa ennen kuin alkaisin tuollaiseen.. On kuitenkin kyseessä vain ja ainoastaan työ, ja jos oikeasti on kiinnostunut alasta, niin keksii kyllä jonkun keinon harjoittaa omaa "kutsumustaan".
Joo ei, siis mun työt kesti vähintään vuoden...äitiyslomansijaisuuksia ja silleen...Emmäkää kuukauden työn perään mihinkää helevetin kuuseen lähtisi...Tai jos ois ihan siis huippukiinnostava työ niin sitte...
|
|
|
tallennettu
|
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla. James Russell Lowell
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #15782 : 17.03.2012 00:55:35 » |
|
 Turussa QARAOOGET ovat aina GoWa juDDU. 
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15783 : 17.03.2012 10:00:47 » |
|
Karaokea  Oon enemmän tai vähemmän laulellu, kotona ja kylällä, mutta kyllä siihen useampi promille tarvitaan duoon mukaan, enkä sitten kyllä menis sanomaan, että se kovin hyvältä kuulostaa.. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #15784 : 17.03.2012 13:42:40 » |
|
Oli aivan mahtavaa!  Niin mahtavaa että en päässyt viime yönä kotiin ollenkaan! 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #15785 : 17.03.2012 15:42:24 » |
|
Ja höpöti höö! Mää lauloin nytkin ainakin aluksi täysin selvinpäin. Tosin mää nyt oon harjoitellut ylipäätään selvinpäin häröilemistä ehkä jo liikaakin, enkä tarpeeksi saa sitten millään...  Ja ymmärrän sen että tapansa kullakin tässäkin asiassa  Mutta mun mielestä tuiterissa on aivan käsittämättömän vaikeata laulaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15786 : 17.03.2012 15:45:26 » |
|
No niin onkin, mutta kun ei rohkeus riitä muuten mennä munaamaan itteensä, vaikka se kivaa onkin 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #15787 : 17.03.2012 15:51:59 » |
|
Mutkun, mulla siis näin, että ei pysy rytmissä yhtään ja biisi loppuu heti kun se on alkanu ja ääni ei pysy kurissa ja, mikä pahinta, hetkittäin kuvittelen osaavani fraseerata... sehän on hurjan paljon häpeällisempää kuin mennä lavalle selvinpäin ja olla sentään läsnä siinä biisissä vaikka laulutaito noin muuten on kovin alhainen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15788 : 17.03.2012 16:00:00 » |
|
Solnishko:  Näinpä! Mä oon jurrissa takuulla läsnä biisiissä ja osaan ihan vaikka mitä ja kuinka päin ja tunnetta piisaa enemmän kun laki sallii...voi herranjumala, onneksi ei oo koskaan -tietääkseni-kukaan saanu taltioitua...olis se ehkä niinkun NOLO! Eikun onpas! Ja viä semmonen tyyppi, jonka kanssa ei enää oikein erityisen lämpimissä väleissä olla...no, täytyy sit toivoa, etten koskaan tulee kuuluisaksi suuruudeksi minkään suhteen, ettei se katso aiheelliseksi luovuttaa ko. videonpätkää keltaselle lehdistölle 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
 |
« Vastaus #15789 : 17.03.2012 16:02:35 » |
|
Karaokesta on tiedä mutta olen lähdössä pian ystävien kanssa ulos. Kaveri on varannut pöydän eräästä hyvästä ravintolasta ja siellä on tarkoitus tavata ja jutustella mukavia hyvällä porukalla. Hyvään saumaan tuli nämä kekkerit, tr.  tekee täsmällistä triniä Auringolleni ja tr.  on siinä asteen-parin päässä. Proge-Kuu on enää asteen päässä Venuksestani. Jos ei siis ole hauskaa niin johan on ihme!!!  Saas nähdä laulaa lurautanko minäkin jotain... 
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #15790 : 17.03.2012 16:10:15 » |
|
Joo siis oon mäkin huppelissa innoissani ollut jostain biiseistä jotka on oikeesti olleet mun inhokkeja, ja kiekunut niitä ihan onnesta soikeena (puol säkeistöä rytmistä perässä kun jotenkin mystisesti ne biisit tosiaan muuttuu niin nopeiksi). Ja joitain kertoja vaan seissyt lavalla pystymättä lopettamaan nauramista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #15791 : 18.03.2012 00:24:10 » |
|
Oli kyllä tosi jännä sumuinen keli tänään. Ja kotimatkalla näin että joku oli huitassu bemarillaan bussikatoksesta läpi. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #15792 : 19.03.2012 00:59:46 » |
|
Sanokaas mikä hitto siinä on, että vedän puoleeni ihmisiä joiden on pakko keksiä joku ahdisteltava?  Koin aikamoisen verbaalisen hyökkäyksen työ"kaverilta" kesken yövuoroa. Ihan pimeä nainen. Syytteli mua kuin yleinen syyttäjä vanhasta asiasta liioitellen sitä ja hän oli täysin liittymätön koko asiaan, jankkasi ja haukkui ja sitten vielä väitti et hän ei ole mua haukkunut, vaan "tämä on kaikki sellaista minkä olet itse sanonut, nyt saat sitten kärsiä teoistasi, niin!" Siis hyi helvetti...  Meinasin ensin alkaa poraamaan mut ei se olis ollut sen arvoista. Eristin tunteet pois koko tilanteesta että pystyin tekeen töitä, koska mulla oli kuitenkin verta vuotava henkilö potilaana joka tarvitsi akuuttia hoitoa. Hän on hullu, mut miks minä? Miks noi hullut käy mun päälle?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #15793 : 19.03.2012 01:27:42 » |
|
Näinkin tuolla toisessakin ketjussa tekstiäsi Tiigris... tosi inhottavaa, mä tiedän miltä tuntuu kun töissä haukutaan ihan ilman syytä ja tolkkua, se on aivan kamalaa Yhteen auttoi kun ensin sanoin pomolle asiasta että pomo lopetutti enimmän huutamisen, ja sitten kun se hiljeni pälyilyksi niin päätin että työrauhan takia kokeilen että esitän tolle hölmöä joojoo-ihmistä, ja kas kummaa musta tuli sen lemppari koko paikassa. Typeräähän se on kuin mikä enkä sano että sun kannattaa näin tehdä, kunhan vaan itse tuumin pienimmän pahan säännöllä että jos sitä pitää kattella joka päivä, niin päh, minkäs teet, eipä mun katu-uskottavuuteni mikään osa ollut siihen työpaikkaan tai sen ihmisen käsityksiin pohjautuvaa. Erääseen tuota aikaisempaan tapaukseen kyllä auttoi ainoastaan paikasta ulos kävely, ja mä sain traumoja ja painajaisia tosi pitkäksi aikaa. Vieläkin kuulen ne sanat päässäni säännöllisesti vaikka siitä alkaa olemaan 6 vuotta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15794 : 19.03.2012 12:30:59 » |
|
Härregyyd Solnishko!  Huh. Tuliko sulle ittelle siis vahinkoa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|