Sivuja: 1 ... 1050 1051 [1052] 1053 1054 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7563349 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #15765 : 14.03.2012 12:05:13 »

Jahas, täällä on parisuhdemarkkinat.com.  Grin

Kevättä molemmissa rinnoissa ja niin edelleen... Mä vaan odottelen, että ne työt alkais, niin saisin vähän vipinää tähän elämään.  Smiley

Edit: Ei ne härkämiehet mullekaan sovi. Mä en ymmärrä niitä, eivätkä ne ymmärrä mua. Sama pätee neitsytmiehiin ja kaksosiin. Omituinen kauris olen, kun maamerkin ukot ei sovi, vaikka samaa "rotua" pitäisi niiden kanssa olla. Ja pöh!

Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lizzy
Vieras
« Vastaus #15766 : 14.03.2012 14:44:26 »

Kurkuista kukkaruukkuun. Olen taas herännyt joka aamu 5 aikaan ja vaikka töihin jaksaakin raahautua, virtaa on teoriassa ja lisääntynyt valo piristää niin kyllä sitä on aika poikki.

Vielä tämä viikko töitä ja vaikka tavallaan on tyytyväinen, että tämä loppuu niin toisaalta kyllä ahdistaa. Kun mitään sellaista työtä ei näytä olevan auki, että voisin olla ihan vakavasti otettava ehdokas, jos hakemuksia laitan. Toisaalta sitten taas kuinka säälittävää hakea taas parikymppisten kanssa kesätöitä... buck2 Tämä alkuvuosi on ollut kyllä hyvin omituista aikaa.  crazy2

Mutta kiva kuulla, että täällä on ihmisillä keväinen tunnelma.  Cheesy smitten Nää mun viimeset työpäivät/illat on varmaan vaan ajantappamista.  buck2
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15767 : 14.03.2012 16:59:27 »

Kiitti vaan Kalevanneito  buck2 Ei tuommosia mulle, oon aina ollu kuumana inkkareihin  Kiss
..Kun ei enää tahdo kehdata kurkkuaakaan kaupassa ostaa, kun täytyyhän sitä koetella, ettei ole pehmonen... ja sitten vielä tuommosia... Lips Sealed
NYT suuntaan kyllä ajatukseni johonkin ihan muualle!! uglystupid2
:| This is my pokerface.

Pitäisikö parikymppisen muka hakea kesätöitä? Kaikki mitä jollakin MOL:illa on tarjota on puhelinmyyntiä tai vaatii hygieniapassin. Mistä ne, jotka saavat ja tekevät kesätöitä, löytävät ne?  buck2 Muistan kun kävin joskus kaikki mahdolliset sivut erikseen läpi, kävin eri liikkeiden ovillakin, pistin monet kesätyöhakemukset ja en koskaan saanut kesätöitä.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2012 21:33:54 kirjoittanut Pakolainen » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #15768 : 14.03.2012 17:29:52 »

Kyllä minun ainakin piti mennä, että sain elettyä jollain seuraavan vuoden. Öö, ne jotka on valmiita meneen puhelinmyyntiin saa töitä.  Undecided Been there done that. Olen siivonnut ja tehnyt varastohommia ja vaikka mitä. Opiskeluvaiheessa ja parikymppisenä täytyy olla kyllä valmis tekemään aika monenlaista. Eipä sillä toisaalta ole väliä, jos sillä elää sitten tulevan vuoden.

Silloin nuorena sitä tykkäsi kun tiesi, että työt kestää vaan sen pari kuukautta, mutta nyt toivoisi jotain pidempää pestiä. Olen silti valmis siihen kesätyöhönkin, jos ei muuta löydy.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #15769 : 15.03.2012 11:47:15 »

usein kesätyöläiset on niitä, jotka on muutenkin ympärivuoden auttamassa. Että jostain sellaisesta sivuhommasta voisi saada hyvän kesätyöpaikan kun on jo tuttu talossa. Itselläkin oli näin ja sitten pääsin onneksi monena kesänä samaan paikkaan. Joka tietysti on äärimmäisen ärsyttävää niille, jotka hakee uutena kun otetaan vaan vanhoja tuttuja ja samoja kuin edellisenä kesänä. Kuulin tuon monta kertaa.

Tsemppiä Marie sun lapsille, toivotaan, että löytyy. Vaikka edes kuukausi niin kyllä se oikeasti tuo vaihteluakin kesään.  Smiley Yksi hyvä puoli minkä huomasin kesätyön haussa. Kun on kahden kk jaksoja niin sain ehdottaa heinäkuuta vapaaksi kun muuten ei mitään lomia kerry. Nyt vain peukut pystyyn.

Toiveikasta torstaita kaikille ja tarjoan kahvit mukaan niille, jotka haluaa.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15770 : 15.03.2012 12:07:03 »

Mä oon taas luovuttanu töiden suhteen tässä.
Tulee kun on tullakseen. Meen niin epätasapainoon ja tuntuu väärältä yrittää hakea jonnekin nakkitehtaan pakkaamoon, että kai se on vaan kärvisteltävä tässä.
Joku juttu mua oottaa, mikä sitten ikinä onkaan. Selvinnee kun on oikea aika.

En kuitenkaan jaksa uskoa että mun on tarkotus työttömänä tässä möllöttää elämäni loppuun asti, täysin terve ja pystyvä ihminen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15771 : 15.03.2012 12:37:01 »

Mä kattelin joskus sitä Kalle Päätalon elämästä kertovaa leffaa..ja se äiti oli yksin odottavana sen koko mukulalauman kanssa, ja sen ukko oli päästään sekasin..se oli todella avartava kokemus siitä, miten hyvin meillä onkaan tänä päivänä asiat...voisin itte olla samassa tilanteessa kun se nainen siinä oli, jos ei nyt olisi nyt.
Muistan, että kun se pesi avannossa pyykkiä, porasin vaan vuolaasti ja olin niin kiitollinen, että oksat pois.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15772 : 15.03.2012 14:54:59 »

En määkään kovin nuorena saanut ensimmäistä työpaikkaa. Hain kyllä kunnalle mutta eivät kertaakaan ottaneet. Sitten vasta amiksesta valmistuttua sain ensimmäisen työpaikan joka sitten kestikin ihan vuoden, sen jälkeen on kyllä randomisti töitä ropissut, tosin ei juurikaan sitä alaa mistä tuo eka tutkinto on. Ja pitkiäkin työttömyysaikojakin on ollut, eli mun CV on aika outo. Tongue Yks työpaikka sentään otti mut töihin uudelleen ja uudelleen (siellä oli oma sesonkinsa, joka kyllä myös kesti aina pitempään kuin kesän), niin en näytä ihan niin pahoin ailahtelevalta häröpallolta joka ei taida tietää mitä haluaa. Grin

Mullakin taitaa tämä kesä jäädä kyllä välistä. Ei yhtään jaksa ajatella mitään hakemuksia. Ellei sitten juuri kesän korvilla saa hirveää innostusta ja hoksaa jotain tuuraajan paikkaa jonnekin, sekin jotain olisi.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15773 : 15.03.2012 20:56:22 »

Hejj tupaan... tsemiä kaikille työ-asioissa.
Itse aion hakee opiskeleen, mut ei siitä nyt enempää kun on vielä vähän hatara ajatus.

Mä olen ollut masentunut nyt jonkin aikaa, mut tänään sentään jaksoin tänne asti tulla.
Onneksi minulla on maailman ihanin pikku punapäinen poika, joka saa mut jaksamaan elämää ja yrittämään.
Puoli viikkoo depiksessä on jo niin pahaa ajantuhlausta et täältä tarvii tulla ylös. Päätin nyt muuttaa monta asiaa elämässä samalla rytinällä kun löysin sen eteenpäin ajavan draivin itsestäni, ei saa jäädä tuleen makaamaan!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15774 : 15.03.2012 20:58:24 »

Masentelu on ihan hyvääkin hommaa joskus...sittenpähän tietää, ettei ainakaan sitä halua  Smiley
Tsemppiä vaan Tiigris ja potkua persiille että masennukset rapisee!
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #15775 : 15.03.2012 21:40:35 »

Huomenna viimeinen työpäivä ja sitten on taas ? -merkkinä, että mitäs nyt... hirveen ristiriitanen olo. Toi oli aika hirveä työpaikka ja sikäli ei harmita lähteä, mutta toisaalta oli siellä muutama ihan hauskakin tyyppi ja on se nyt kuitenkin kivempi olla töissä kuin lojua kotona.  Undecided
En oikeesti halua taas johonki harjotteluun. Ahdistaa työasiat kyllä aika lahjakkaasti...   Tongue

Mutta ei se auta jäädä surkuttelemaan.  knuppel2 Eiköhän sitä jotain keksi ja opinnot minullakin jatkuu. angel

Tiigris, kiva kun sait masennuksen ravistettua ainakin sen verran, että tulit piipahtamaan tänne. Tsemppiä! Smiley

tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15776 : 16.03.2012 01:29:13 »

Lähestyminen kesätyöaiheeseen huumorin kautta - tätä en ole koskaan käsittänyt: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSIjDaLLJWa7Bpl3rNeaOr_HgOhVYry9ntIOuxmIcWS3A4l6DCUjiZp_AHC

Kuten Lizzy sanoi, joihinkin paikkoihin otetaan lähinnä tuttuja. Pitäisi odottaa, odottaa ja odottaa sekä olla aina valmiina hyppäämään kelkkaan kun joku aikaisempi hyppää siitä pois.
   Dokumentit entisistä töistä, siis työsopimukset, ovat näköjään todella tärkeitä. Harmi vain että omat sisarukseni eivät ymmärrä muiden ihmisten omaisuuden päälle, ja kertaalleen minulla on kadonnut kaikki paperit joita en säilyttänyt alaikäisenä vähintään vaatekaapissa ellei varmemmassa paikassa. Ja ei, minulla ei ollut kassakaappia.

Onneksi omalla kohdalla kesätyö ei ole mikään henkireikä, kiitos tukien. Se kuitenkin olisi mukava tulolisä eikä minun tarvitsisi sitten säästää 12 kuukautta jos haluan jonkin uuden elektroniikkalaitteen tai harrastamiseen liittyvän työkalun tm. vempeleen, kuten nyt joudun tekemään. Makselen tietokonettakin, jolla nyt nettiä käytän, edelleen takaisin pala palalta. En ole ja olen opiskelija koska opiskelen aikuislukiossa, joten en saa kovinkaan paljoa rahaa kuitenkaan vaikka minulla onkin yksi nimeltämainitsematon "omakohtainen", ei-yleinen tuki.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #15777 : 16.03.2012 19:19:57 »

Kiitti vaan Kalevanneito  buck2 Ei tuommosia mulle, oon aina ollu kuumana inkkareihin  Kiss
..Kun ei enää tahdo kehdata kurkkuaakaan kaupassa ostaa, kun täytyyhän sitä koetella, ettei ole pehmonen... ja sitten vielä tuommosia... Lips Sealed
NYT suuntaan kyllä ajatukseni johonkin ihan muualle!! uglystupid2

Voi harmi jos pilasin sun kurkunostoretkes... Grin
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15778 : 16.03.2012 19:21:56 »

Mulle kai ei vaan härät kuitenkaan sopineet, kun ei niistä saanut irti mitään, ainakaan kovinkaan nopeasti tai tulisesti..  :Smiley Grin
Mutta kyllä se miehisyys mikä häristä hehkuu...  Kiss

Toi pitää kyllä paikkansa...siis varsinki toi jottei kovinkaa nopeasti tai tulisesti...Tai ties vaikka tulisesti sais jos jaksais ootella...
Miehisiä on joo...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15779 : 16.03.2012 19:41:26 »

Noista töistä. Mulla on ollu aika hyvä tuuri. Ysikytluvun alussa olin jonku aikaa työtönnä tai työmarkkinatukitöitä. Sit kun menin taas kouluun, edellisestä valmistuin -91, mut se ei ollu tää haaveammattiin vievä koulu mikä oli sitte -93-96. Valmistumisen -96 jälkeen olin puol vuotta oman alan töissä työmarkkinatuella ja sen jälkeen sijaisuuksia. Sain aina sopivasti sijaisuuksia mut siihen vaikutti tietty se jotta olin sinkku ja valmis matkustamaan vaikka toiselle puolelle Suomea, asumaan siis jos töitä sain omalta alalta. Oon kotosin häjyjen mailta ja kaukasin paikka jossa kävin haastattelus oli Miehikkälä. No en niin kaukana oo koskaan ollu vaan kaukasin jossa oin töissä oli Keski-Suomessa oisko n.80? km Jyväskylästä. Muuten olin sit täällä häjyjen mailla tai Pohjois- semmosesa (Pohjos häjyjen mailla, no ei siel häjyjä ollu)

Nyt vakituinen paikka on ollu vuodesta 2001 häjymaitten reunamilla.
tallennettu

James Russell Lowell
Sivuja: 1 ... 1050 1051 [1052] 1053 1054 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: