SanctAstra
|
 |
« Vastaus #15720 : 07.03.2012 20:45:52 » |
|
Mulla on telemarkkinointikielto, eikä mulle kukaan ylimääräinen soittele. Ja lisäksi mulla on salainen numero. Ja mä löysin just sopivan asunnon meidän pienelle perheelle. Ainoa este meidän ja asunnon välillä on raha. Se asunto on ihan selkeesti odottanut meitä, koska eilen toivoin löytäväni tästä läheltä meille sopivan asunnon, niin tämä asunto oli ilmestynyt uudelleen myyntiin. Toivon täällä sormet ja varpaat ristissä, että saataisiin jollain konstilla se asunto, koska se on lähellä lasten koulua ja muutenkin hyvän matkan päässä kaikesta. Ai niin, Avelle onnea uuteen tupaan. 
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #15721 : 07.03.2012 22:01:41 » |
|
Huhuilen nyt täällä vähän "vertaistukea" hiusasioihin.. Elikkäs kun alkujaan on tumma, johon laitettiin värinpoisto ja saatiin kauniin keltainen ja siitä oli sit tarkoitus tehdä harmaa, eikä se kahdellakaan värillä muuttunut kuin sellaiseksi kullanruskeaksi.. niin olisko kellään mitään ideaa, että kuinka kannattaisi edetä? Uusi värinpoisto ja sitten harmaata? Vai unohtaa suosiolla harmaat ja tehdä joku muu "trendiväri" oranssi tms  Sinällään huoletonta tää kokeilu, kun ei toi kaljukaan ole mikään kauhistus ja hiuksiakin on päässä vain reilun sentin verran   K
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15722 : 07.03.2012 22:05:33 » |
|
Ota permanentti 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #15723 : 07.03.2012 22:09:07 » |
|
Sais kyllä olla aika pientä rullaa, että tähän kasvuun saa käännettyä  Ja sen verran on luonnonkiharaa, että kohta on varmaan villi säkkäräpää joka tapauksessa 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä
|
 |
« Vastaus #15724 : 08.03.2012 01:56:18 » |
|
Huhuilen nyt täällä vähän "vertaistukea" hiusasioihin.. Elikkäs kun alkujaan on tumma, johon laitettiin värinpoisto ja saatiin kauniin keltainen ja siitä oli sit tarkoitus tehdä harmaa, eikä se kahdellakaan värillä muuttunut kuin sellaiseksi kullanruskeaksi.. niin olisko kellään mitään ideaa, että kuinka kannattaisi edetä? Uusi värinpoisto ja sitten harmaata? Vai unohtaa suosiolla harmaat ja tehdä joku muu "trendiväri" oranssi tms  Sinällään huoletonta tää kokeilu, kun ei toi kaljukaan ole mikään kauhistus ja hiuksiakin on päässä vain reilun sentin verran   K TÄH, joku haluaa harmaata kun minä taas haluan peittää sen... 
|
|
|
tallennettu
|
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla. James Russell Lowell
|
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #15726 : 08.03.2012 11:12:18 » |
|
Hihii  Kiitti *A* Ehkäpä tuossa biisissä oli se syykin, miksi haluan harmaat hiukset: "sä olit niin erilainen"  Joo-o.. enpäs kyllä tiedä enää että mitä tälle päälle tapahtuu, kaveri tekee huomenna taikojaan ja jos ei saada harmaata, niin vedän kaljuksi ja annan sit olla. Sain viikonlopuksi oikein mielekästä tekemistäkin ja taitaa olla muutenkin hieman muutosten tuulia ilmassa, kaikkia jänniä yhteensattumia tapahtuu.. hrrr.. menin ihan kaniksellekkin  Hyvää naistenpäivää meille kaikille ihanaisille   K
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #15727 : 08.03.2012 18:09:47 » |
|
Kaivapas silmistä unen häivä, muistathan: Tänään on naisten päivä! Etsi siis peili, tsekkaa mahtava leidi: pörröinen tukka, näppyinen naama, känsäinen varvas paljaana. Hyllyvä pylly, roikkuva tissi, silti oot oman elämän missi! Siispä keikuta pyllyä, ketkuta jalkaa, voi mahtavien naistenpäivä alkaa!  Ihanaa naistenpäivää kaikille aidoille naikkosille! 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
faerie
|
 |
« Vastaus #15728 : 08.03.2012 20:18:32 » |
|
Kaivapas silmistä unen häivä, muistathan: Tänään on naisten päivä! Etsi siis peili, tsekkaa mahtava leidi: pörröinen tukka, näppyinen naama, känsäinen varvas paljaana. Hyllyvä pylly, roikkuva tissi, silti oot oman elämän missi! Siispä keikuta pyllyä, ketkuta jalkaa, voi mahtavien naistenpäivä alkaa!  Ihanaa naistenpäivää kaikille aidoille naikkosille!  Voi hyvä ihme....  Aivan mahtavaa naisten päivää, kaikki upeat naiset!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15729 : 09.03.2012 00:07:13 » |
|
Oho, olipas Haloska pirtee ja kepee ja nuortunu kun oli Hjalliksen kanssa  Tainnu tehdä hyvää kun on tippunu taakka harteilta  Alkaakohan Niinistö nyt näyttää kovin stressaantuneelta piankin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #15730 : 09.03.2012 01:55:41 » |
|
Huah, en saa unta, nousin sitten väsäämään avatarin iha itse (pikseligrafiikalla) kun edellinen oli jostain avatarsivustolta napattu vaan. Ehkä pitää vielä huomenna fiksata tätä vähän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä
|
 |
« Vastaus #15731 : 09.03.2012 02:53:35 » |
|
Voinko mäkin tulla sinne jollekki reissulle sinne jonnekki saarelle vaikka mä oon sinkku? Muttaku töisnäni joudun komentamaan ja kasvattamaan kakaroita kans vaikken oo ope enkä päiväkodis...Mun työpaikka on samas rakennukses ku koulu ja se on semmonen mihin kaikki voi astua sisään...Tiedon portti lukee siinä oikeesti...
|
|
|
tallennettu
|
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla. James Russell Lowell
|
|
|
faerie
|
 |
« Vastaus #15732 : 09.03.2012 13:09:45 » |
|
Ihanaa! Onnittelut sinne! 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #15733 : 09.03.2012 13:14:45 » |
|
Onnea Marien tytölle!!  No teinpäs mä yöllä melkosen avatarin. Vähän ehkä tuijottava  Pöh, tällä mennään nyt 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15734 : 09.03.2012 13:32:48 » |
|
Eikä Solnishko  Loistavat tulevaisuudennäkymät  Onnea Äidilel ja tyttärelle kun siellä saavutetaan täysi-ikäisyys  Ja hyviä synttärijuhlia hälle toivon  semmosia ettei unohu ikuna, positiivisessa mielessä. ( Minä en taida muistaa omiani?...miksenköhän...  )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|