faerie
|
 |
« Vastaus #15270 : 27.12.2011 10:35:42 » |
|
Myrsky vaan jatkuu. Josko sitä pitäis uhmata ja kuitenkin lähtee käymään vähän alennusmyynneissä? 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
faerie
|
 |
« Vastaus #15271 : 27.12.2011 16:51:53 » |
|
Mahtaa olla miehellä hyvä pokka 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #15272 : 27.12.2011 19:29:02 » |
|
Joo, mitäs sitä itseään työllä kuluttamaan puhki... Varmasti kevyempääkin löytyy! Me ollaan kans palailtu takas joulureissusta ja tosi hyvin meni ajomatkat ja kaikki. Käytiin baarissakin joulupäivänä niin et poika oli hoidossa mummilla ja tädillä ja hyvin meni sekin! Ja ihmeen mukavalta tuntuu koti, kun on kolme yötä ollut muualla... Taidan mä aikamoinen kotikissa olla loppupeleissä. Oon ihan tajuttoman väsynyt ja yksin kotona, kun mies lähti katsoon peliä ja tulee vasta myöhään kotiin... Tiedättekö tunteen, kun jokin asia tuntuu lopulliselta. Tulee joku piste, jossa tajuaa, että tämä asia on nyt sinetöity ja sillä selvä.. Puhun mun ja  ystävyydestä. Mä en ole itsestäänselvä, enkä ole sellainen joka jää roikkumaan. Olkoonkin, et se on mun paras ystävä jollain tasolla, mut on aika surullista jos annan sen jatkua näin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä
|
 |
« Vastaus #15273 : 27.12.2011 21:59:12 » |
|
Ja ihmeen mukavalta tuntuu koti, kun on kolme yötä ollut muualla... Taidan mä aikamoinen kotikissa olla loppupeleissä.
Sama täällä.
|
|
|
tallennettu
|
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla. James Russell Lowell
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15274 : 28.12.2011 00:48:35 » |
|
Onnea Elwyn ja tsemppiä  Ihana Tiigris, että oli kivaa, ja selvisitte ajomatkoistakin turvallisesti. Minäkin olen tässä miettinyt ystävyyksiä jos jonkunmoisia...ja olen tullut siihen tulokseen, että voinhan kuoria kermat päältä sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa kertakaikkiaan on ne samat aaltopituudet ja kaikki. Ei minun tarvitse vaatia tai odottaa sen enempää, ei tarvitse olla niin ehdoton, eikä tarvitse antaa kaikkea. Voihan sitä vain olla.IUH, * Aminthir*, älä puhu existä...mun joulu on ollu niitä täynnä  Ketään muuta ei jouluna käy, eikä muut soittele kun exät vaan...mitä se minusta kertokaan, niin : 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #15275 : 28.12.2011 13:10:31 » |
|
Minäkin olen tässä miettinyt ystävyyksiä jos jonkunmoisia...ja olen tullut siihen tulokseen, että voinhan kuoria kermat päältä sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa kertakaikkiaan on ne samat aaltopituudet ja kaikki. Ei minun tarvitse vaatia tai odottaa sen enempää, ei tarvitse olla niin ehdoton, eikä tarvitse antaa kaikkea. Voihan sitä vain olla.
Onkohan minun ongelmani näissä ystävyyssuhteissa, etten oikein kelpuuta muuta kuin täydellistä ja 100%:sta sitoutumista ystävyyteen... Tai kai se vaan on mun oma valinta. Ja jostain syystä oon sen valinnan tehnyt, et ei kai mulle muunlainen sovi. En siis toki odota kenenkään ystävän olevan täydellinen, enhän itsekään ole! Mut jotenkin kaipaa sellasta 100% panostamista, et on valmis etsimään aikaa tapaamisille usein, yllättämään, osallistumaan toisen elämässä tapahtuviin asioihin, nauramaan ja itkemään yhdessä. Mä en kaipaa ympärilleni mitään sellasia ihmisiä jotka esittää tai joilla on ympärillä jotain kauheita muureja. Vain aitoja ja avoimia kiitos. Hassuja, mukavia, rehellisiä, omaperäisiä, lämpimiä, rempseitä, herkkiä ihmisiä, joilla on positiivinen ja utelias ote elämään. Sellasiin ihmisiin tutustun vuonna 2012, joo. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pakolainen
Vieras
|
 |
« Vastaus #15276 : 28.12.2011 14:24:42 » |
|
No niin, en ollut ainoa joka on nähnyt elämänraskautta muissa nyt joulukuussa - vai olenko?  Nyt mullakin on raskasta sitten >:/ Raskas horoskooppi <3
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.12.2011 14:44:11 kirjoittanut Pakolainen »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15277 : 28.12.2011 16:46:52 » |
|
Minäkin olen tässä miettinyt ystävyyksiä jos jonkunmoisia...ja olen tullut siihen tulokseen, että voinhan kuoria kermat päältä sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa kertakaikkiaan on ne samat aaltopituudet ja kaikki. Ei minun tarvitse vaatia tai odottaa sen enempää, ei tarvitse olla niin ehdoton, eikä tarvitse antaa kaikkea. Voihan sitä vain olla.
Onkohan minun ongelmani näissä ystävyyssuhteissa, etten oikein kelpuuta muuta kuin täydellistä ja 100%:sta sitoutumista ystävyyteen... Tai kai se vaan on mun oma valinta. Ja jostain syystä oon sen valinnan tehnyt, et ei kai mulle muunlainen sovi. En siis toki odota kenenkään ystävän olevan täydellinen, enhän itsekään ole! Mut jotenkin kaipaa sellasta 100% panostamista, et on valmis etsimään aikaa tapaamisille usein, yllättämään, osallistumaan toisen elämässä tapahtuviin asioihin, nauramaan ja itkemään yhdessä. Mä en kaipaa ympärilleni mitään sellasia ihmisiä jotka esittää tai joilla on ympärillä jotain kauheita muureja. Vain aitoja ja avoimia kiitos. Hassuja, mukavia, rehellisiä, omaperäisiä, lämpimiä, rempseitä, herkkiä ihmisiä, joilla on positiivinen ja utelias ote elämään. Sellasiin ihmisiin tutustun vuonna 2012, joo.  Just tuollatavalla minäkin olen ajatellut, ja tervetuloa vain tuollaiset ihmisuhteet vieläkin, mutta oikeasti voi olla ja täytyy olla niitä kevyempiäkin ihmissuhteita, ei voi aina odottaa sitä 100 pros. panostusta, eikä itsekään aina tarvitse sitä antaa. Eli ei ole mustaa ja valkoista, voi myös olla harmaata sävyineen tässäkin asiassa. Muuten sitä saa möllöttää yksinään neljän seinän sisällä koko loppu elonsa, kun löytää kaikista vain jotain " vikaa."Minä en ole kyllä huomannut mitään raskaita energioita. Missä lienee syy, ehkä tosiaan suojaukset toimivat. Ainut mikä vaivaa, on helkkarin moinen väsy...unta vain riittäisi ja riittäisi, nukkuminen ei muuta asiaa. Masennuksesta ei kuitenkaan ole kyse, joten jotain muuta unitautia tämä on 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #15278 : 28.12.2011 20:41:00 » |
|
Ennen joulunpyhiä oli itsellä paha olla, nyt taas "rullaa" asiat hirveän kevyesti, asiat onnistuu ja pienet toiveet hassusti toteutuu. Tosin eräillä toisilla ei. Tunnen hyvin läheisesti erään henkisesti sairaan ihmisen jolla on helpompia ja vähemmän helppoja aikoja, joulu on ottanut hänellä lujille. Purkaa muistojaan tilanteista joita kukaan muu ei muista lähellekään samoin kuin hän (eikä ole kysymys näkökulmista, vaan ihan siitä lähtien että ketä on ollut paikalla). Tietysti jos asiasta yrittää puhua, hänen selityksensä on että kaikilla muilla paitsi hänellä se muisti/ymmärrys pätkii, tai että muut ovat keskenään salaliitossa häntä vastaan eivätkä myönnä pahuuttaan. Kyllä muakin ahdistaisi, jos muistaisin koko elämäni päätapahtumien olleen täynnä kaiken maailman kiusaajia, enkä antaisi sijaa sille ajatukselle että sairaus tekee tepposia muistille. Ei vain ole hajuakaan kuinka auttaa häntä. Ystävyydestä pistäisin vielä kommenttiani, minäkin haluan että läheisimmät ovat kunnolla avoimia ja heille voi itsestäänkin kertoa KAIKEN mistä haluaa puhua. Ja että ei puolin eikä toisin juoruilla pahat mielessä vaikka ihmiset toisistaan puhuvat, kuten väistämättä jonkin verran käy. Itse huomaan kyllä, että vaikka nuo toteutuisivat hienosti, vaikeinta on yllättää vaikka haluaisi - ja joskus jopa löytää aikaa nähdä ilman että tarvitsee saada samalla jotain aikaan. Toisaalta parhaimpien tyyppien seurassa jotenkin unohtuu jos viime näkemästä onkin aikaa, kun heti on niin kotoisa olo. Moni ihminen (esim opiskelutoveri) jää kyllä aika höpöhöpö-tutun tasolle ilman sen suurempaa syvällisyyttä, mutta silloinkin haluan että se höpöttely käydään avoimin ja rennoin mielin. Isot, ahdistavat, sanomattomat salaisuudet ovat niin out.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
faerie
|
 |
« Vastaus #15279 : 29.12.2011 23:15:35 » |
|
Kuulostaa hyvältä, Elwyn. Et ottaisi minua sinne leffaseuralaiseksi  Itsekin olen innoissani uudesta koulutuksesta joka alkaa vuoden vaihteen jälkeen. Jälleen yksi unelma toteutuu. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15280 : 30.12.2011 09:08:51 » |
|
Mullakin on sama homma  Uusi koulutus alkaa ja asiat menee eteenpäin  Oli ihana herätä kun oli satanut vähän lunta. Valkeus tuli. Tosin varmaan muuttuu vedeksi pikapuoliin, ellei ole muuttunut jo. Olis nyt vaan ihana ilma tänään, tai vaikka vähän vähemmän ihana, mutta kumminkin semmonen että päästäisiin pihalle puuhaamaan. Indium: Tuommosten mieleltään sairaiden kanssa on raskasta se, ettei voi auttaa. Edes ammattilaiset eivät voi, koska henkilö itse ei ymmärrä apua tarvitsevansa. Joskus hetkittäin voi tajutakin asiat selkeästi, mutta se menee sitten saman tien.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #15281 : 30.12.2011 11:26:15 » |
|
Huomenia! Täällä kans koulutukset tapetilla, taitaa olla semmoisia tuulia nyt liikkeellä laajemminkin  Hieman mietityttää nyt tää oma jaksaminen, ihan yleensäkin ja sitten huomisen suhteen.. toisaalta tekis mieli mennä vähän rillutteleen, mutta sitten myös paeta landelle kaikkea räiskettä ja rytinää piiloon.. jos joku jaksaa nostaa jotain korttia tälle mun päättämättömyydelle  Tänään varmaan tulee mun tukkakone, karvankasvu on jotain tähtitieteellistä ja kulkee ilmeisesti käsikädessä hilseen määrän kanssa, joten ei auta muu kuin pitää tovi ihan nahkaa ja hoitaa päänsä kuntoon 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #15282 : 30.12.2011 11:48:57 » |
|
yritän kans valmistua toukokuulla, johtamisen EAT menossa. yks adhd aiheinen koulutus olis päijäthämeessä alkamassa, mutta maksaa 1700 että taitaa jäädä tältä rouvalta väliin.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
m.magia
|
 |
« Vastaus #15283 : 30.12.2011 16:20:26 » |
|
Täälläkin koulun penkki kutsuu. Vähän jo meinaa kevyesti jännittää, mutta hyvällä tavalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15284 : 30.12.2011 16:51:03 » |
|
Minä en kerkiä jännittämään  Sen verran kaikkea järjestettävää, että ylipäänsä sinne kouluun sitten pääsee. Niitä hoitaessa ei paljon muista jännittää 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|