Mulla on jotenkin sellanen kauhunsekainen jännittynyt paljon odottava, paljon pelkäävä olo ens vuotta ajatellen...
En ole pitkään aikaan tuntenut oloa näin epävarmaksi.
Harvoin kiroilen, mutta nyt tekis vaan mieli huutaa että mitähän v***ua mä elämälläni teen?!
Jotenkin tuntuu että maa vajoo jalkojen alta, et on pakko laittaa vaihdetta silmään ja painaa kaasu pohjaan.
Mulla on enää puoli vuotta siihen ikään jossa kaikki isot muusikot tekee itsemurhan...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_27-vuotiaina_kuolleista_rock-muusikoistaPaitsi et mä en oo mikään menestynyt rock-tähti, en käytä huumeita enkä aio tehdä itsemurhaa koskaan ikinä.

Mutta jokin tässä iässä, paine saada perhe ja ura yhdistettyä ja toteutettua siinä sivussa muita "vaatimattomia"

"pikku" unelmia...
Odotan elämältä ja itseltäni
todella paljon...
Ja joo, onhan tässä siis sitä aikaa, mut ajatellen ammatin saamista, se ura on parempi näin nuorena jo saada raiteilleen, koska myöhemmällä iällä on enää vaikeampaa löytää paikkaansa sieltä uraelämästä. Ja toinenkin asia mikä ois hyvä toteuttaa tässä parin vuoden sisään on yks sellanen juttu, mikä taas kumoaa uralla etenemis-aikeet, mut on sellanen et pitää kans pian toteuttaa ennen ku alkaa kuulua tik tik tik tik....

Ja jostain pitäis saada sitä rahaakin. Nii. On tää niin hienoo tää elämä.

Mä en oo mikään superihminen joka pystyis yhtä aikaa oleen hyvä kotiäiti, vaimo, työssäkäyvä opiskeleva ja raskaana. Pelkästään jo viimenen noista saattaa tehdä mut ihan invalidiksi.

No, kai ne asiat tuppaa järjestyyn.
Tarvis saada vaan rauha tähän päähän. Ajattelen ja suunnittelen liikaa asioita yhtä aikaa,
murehdin turhaan ja oon liian levoton. Opinkohan ikinä relaamaan?!