Sivuja: 1 ... 993 994 [995] 996 997 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5603590 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #14910 : 22.11.2011 21:20:33 »

Toivottavasti pääset sisään.  Smiley
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14911 : 23.11.2011 00:33:34 »

Olipa kiva päivä.  Smiley Sai herätä oman kullan kainalosta  smitten ja ratkaisin jopa nuo pitkään pähkäilemäni tehtävät mitä en millään tajunnut. Voispa jopa saadakin sen muutaman lisäpisteen tenttiin.  Cool

Kiva kiva, ois ens viikolla tuon miehen syntymäpäivä ja seuraavalla sitten oma. Heh, ehkä tulevaisuudessa vois viettää jotain yhteissynttäreitä.  Grin


Mulla ei noista huippiksista tiettyä suosikkia oo, mutta komppailin Minnaa kun se on saman pituinen kuin minä.  Grin Ja sen kuvat tosiaan olivat todella hyviä..  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14912 : 23.11.2011 00:35:54 »

Mulla on paperit IN nyt. Haku loppu ensin lokakuussa, mutta sitten jostain syystä jatkoivat sitä marraskuun loppuun...luulisin, että se voi tarkoittaa sitä, että hakijoita on ollut vain vähän...erinomaista minun kannaltani smitten
Vahva usko on, että pääsen sinne...kun tunuu nyt että olen oikealla tiellä ja palaset loksahtelee paikoilleen noin vaan.
Mutta ellen, niin sitten täytyy tuumata jotain muuta.
onnenpotku mukaan *potkaisee*  Grin  smitten Smiley Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14913 : 23.11.2011 00:49:48 »

Onko Avella jokin ihan uusi miesjuttu kun onnellisuushymiöitä pukkaa noin paljon?  coolsmiley Cheesy
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14914 : 23.11.2011 01:00:14 »

Heh, kai se sen verran tuore vielä on että hymyä on aika paljon ilmassa..  :Smiley Smiley Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14915 : 23.11.2011 01:24:13 »

Kiva että jossain niin.  Grin

Meidän suhteen hyvät hetket liittyy tällä hetkellä eniten joko vauvaan tai pieruhuumoriin, (köhköh), joten siitä on romantiikka aika kaukana.. Grin
Tosin se nyt liittyy tähän ajan henkeen. Toivottavasti tämä meidän uusi terveellinen ruokavalio poistais miehen pahimmat hajuhäiriöt,
mut silti niin et meille jäis ees vähän huumoria..! Tosin vauva on kyllä tullut isäänsä Grin...

Mitä mä täällä teen tähän aikaan, no, en ainakaan nuku kuten en viime yönäkään.

Olisi kieltämättä mukava mennä sänkyyn maate, pistää silmät kiinni,
ja avata ne ja huomata et on aamu.

Onkohan tää unettomuus erityisesti merkurius-alaisten ihmisten ongelma,
kun ainoa yhtä unihäiriöinen ihminen lähipiirissä kuin minä, on neitsyt.
Ja pari sellaista, joiden kartoilla on vaakaa ja neitsyttä paljon.
Se, kun ei vaan saa ajatuksia loppumaan ja olo on hermostunut ja levoton. Ja välillä niitä ajatuksia vaan jatkaa ja jatkaa ihan tahallaan, joskus vaan haaveilen sängyssä maaten pari tuntia ennen kuin päätän et noniin, nyt alan nukkumaan. Joskus ihan harmittaa, et hitto on tyhmää kun pitää nukkua! Olisin niin paljon mieluummin hereillä koko ajan, ellei ilman unta olisi niin väsynyt!  crazy2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14916 : 23.11.2011 07:17:12 »

Kiitos onnentoivotuksista smitten

Ajan henki tosiaan Tiigris... Grin

Onnea Ave sinnekin, maailmassa ei ole kovin montaa ihanampa asiaa kuin tuore lempi smitten

Ja PÖH  Angry mikä ilma! Inhottava tihkusare kura rapa HYI!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14917 : 23.11.2011 07:44:31 »

Ihana nimi...Nanna Nopia  Cheesy
En oo kattonu enkä katokkaan todennäkösesti...en yleensäkään seuraa oikein mitään töllöstä...no talenttia tullu kattottua kun lapset kattoo sitä, mutta oon yleensä ihan pihalla kaikista töllöhömpötyksistä..BB:tä pystyin melkein kattomaan yhden jakson...sillon kun se Norjatar tuli, mutta en uskaltanu kattoa loppuun asti, oli niin kamalaa buck2
Oon hiukan vakavamielinen tylsimys Cheesy Kattelen kyllä sitten semmosia, kun eilen tuli Teemalta dokkari siitä, että millastas yhteistyötä Suomi tekikään natsisaksan kanssa...uutiset, avaraluonto ja kaikkea tuommosta tylsää vaan Cheesy Joo, no pikkukakkonen tietenkin  smitten
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #14918 : 23.11.2011 12:46:34 »

Sarjoja en juuri seuraa, hirmu vähän telkkaria tulee katsottua. Hyvät dokumentit ja elokuvat silloin tällöin.  Smiley

Taas heitti plussan puolelle ja ravassa reuhaaminen jatkuu. Luulin jo maanantaina haistaneeni lunta ilmassa mutta eipä sitten näköjään.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14919 : 23.11.2011 18:04:30 »

Pulumuset! smitten
Niitä katson jos vain satun teeveen ääreen Smiley Ihan nostalginen sarja.

Minä koitin tänään manata säätä Wink Halusin ettei meillä ole vaivana tihkusade, ja kohta se loppuikin ja oli koko sen ajan poissa tieltäni kun pitikin  smitten Het alkoi taas kun saikin.
En sitten tiedä, oliko minulla mitään osuutta asiaan, mutta hyvä kun ei tarvinut koko päivää sateessa olla Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14920 : 23.11.2011 20:51:48 »

Ohhoh. Millä kehtaskin?
Pakolla tulee mieleen että tyypin on oltava vähän  uglystupid2...ainakin sosiaalisesti.
Tokkopa tajusi edes miksi poistuit?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14921 : 23.11.2011 22:57:25 »

Mun yksi  kalat rapu rapu -ystävä on kyllä melko rasistinen suustaan, mut sit huomaa kuitenkin ettei hän tarkoita..
Pohjimmiltaan hyvin lämmin ja rakastava ihminen.
Ehkä se on jotain pelkoa erilaisuutta kohtaan?

Tää täällä on hjuvin väsynyt.  buck2

Käytiin yhdessä sisutus-tavaratalossa ja prismassa ja huomasin et Christmas has begun  crazy2 ... On se varmaan ollu jo vähän aikaa, mut kun ei oo käyny isommis kaupoissa. Menin sit sekaisin ja ostin kranssin oveen ja joulukuusenkoristeita, VAIKKA meille ei tuu kuusta. Hmm. No, sainpahan hetken shoppailukicksit, voinhan mä ripustaa niitä härpäkkeitä roikkuun vaikka mihin.

Hii, oli maailman ihanin tunne aamulla kun jätin vauvan olkkarin lattialle ja menin keittiöön tiskaamaan, niin huomasin sit aika pian että eteisestä alkoi kuulua ähinääpuhinaa ja kohta pieni hymynaama kurkkasi sieltä keittiön oviaukosta. Ei ole ennen noin pitkää matkaa noin määrätietoisesti ryöminyt. Toi kultamuru kasvaa ja kehittyy niin nopeesti! <3 Ja äiti on ilkeä, kun ei anna työntää sormia pistorasiaan tai vetää tietokoneen johdoista.... Kaikki mikä ei ole lelu, on paljon kiinnostavampaa kuin lelut. Mikähän siinäkin on. Päänsäkin on muksauttanut jo varmaan sata kertaa millon mihinkin, vaikka juoksen koko ajan perässä.  Grin Mutta meillehän ei mitään konttauskypärää tai muuta soopaa osteta, kyllä ne kolhasut vähitellen opettaa.  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14922 : 24.11.2011 08:26:13 »

Hyvä työkaverit ja pomo!
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #14923 : 24.11.2011 10:38:28 »

Lainaus
Kyseessä on 33v ihminen, joka yrittää elää kuin teini. No, onnistui. Muttei enää.

No eka ajatus olikin, että kuulostaa aika tepeltä jos tollasia ääneen laukoo. Onhan noita, minäkin niitä viestejä tuossa sain. Harva kuitenkaan ihan ääneen sanoa losauttaa, yleensä sen asenteen voi päätellä eleistä ja ilmeistä vaikka suu sanoiskin muuta.  Undecided
Hyvä että muu yhteisö pisti ruotuun.

Mulla on jotenkin plääh-fiilis, ei vedä mikään naula tänään.  buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14924 : 24.11.2011 16:39:00 »

Mua risoo!!!!!!!! tickedoff tickedoff knuppel2 knuppel2
Ihminen jonka kanssa olen "riidoissa" niinkun sanotaan, hautoo minun omaisuuttani jonka olen hänelle luottamuksella luovuttanut, eikä suostu antamaan takaisin jo kahdesta pyynnöstä huolimatta. Toinen asia joka hällä on ei ole omani, vaan kirjaston. Olen lainannut sen jo vaikka kuinka monta kertaa! Ei hän suoraan ole kieltäytynyt, mutta on vain hiljaa eikä tee mitään. idiot2 idiot2

Mikä hiivatti tässä nyt on? Ainoa mitä keksin, että hän haluaa pitää niitä jonkinlaisena panttina, etten lavertelisi hänen salaisuuksiaan maailmalle...ei hemmetti.
Olen laittanut kohteliaasti viestiä postilaatikkoon, kun ei kerran halua minua ovelleen...nyt laitoin txtarin...olen sitä vältellyt ettei puhelinterrori taas alkaisi...mutta ei vastausta taaskaan.
Seuraavaksi menen käymään, viis siitä mitä hän on mieltä...ehkä ei tule avaamaan ovea sitten...mutta sen jälkeen ei jää kuin todella ikäviä vaihtoehtoja.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 993 994 [995] 996 997 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: