Sivuja: 1 ... 991 992 [993] 994 995 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5594471 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14880 : 20.11.2011 11:46:00 »

Meilläkään ei osattu epäillä napanuoraa (kai)..kätilö vain ihmetteli, että miten vauvan laskeutuminen ja sitten myöhemin ponnistus kesti niin kauan? ..No ei siinä mennyt kuin 6h, mutta kaikki oli jumissa eikä edennyt niin kuin olisi pitänyt.
Sitten kun pää tuli ulos, niin kätilö tuuppasi vauvan takaisin ( joka oli aika kamalaa), että sai napanuoraa löyhemmälle ja katkaistua sen.
Minä en edes tajunnut mitään, hän oli tyynen rauhallinen ja pelasti vauvan samalla kun neuvoi minua ollen koko ajan ihan  Cool

Tyttö oli kyllä ihan sininen...huh. Ylivilkas hän on, liekö sitten tuo hapenpuute syynä, vai joku ihan muu. Vielä on ainakin ollut kehityksessä edellä normaaliin nähden vähän kaikessa.


Kattelin noita mun transiitteja sillon, ja punasella on ollu
 neptunus aspect_con aurinko
Ja synnytyksen alkaessa on vielä ollu päällä   neptunus aspect_tri MC

Sit on ollu  mars aspect_tri aurinko
 mars aspect_squ merkurius
 chiron :aspect_tri:MC
 mars :aspect_con:MC
 chiron aspect_con aurinko
 saturnus aspect_sex askendentti

Noi siis viiden tähden transiitteja.


Eli siis onko marsin ja saturnuksen syytä?
Aiheuttaako neppari tuollaista dramatiikkaa?

Esikoisen syntyessä mulla on ollu punasella  pluto aspect_squ venus
Ja synnytyksen on varmaan saanu alkuun sitten  mars aspect_squ venus, joka on pämähtäny päälle sillon kun synnytyskin on suunnilleen alkanu. Laps oli siis 2vkoa etuajassa.

Ja keskimmäisen maailmaan tullessa on punasena hehkunu  uranus  aspect_squ  askendentti

ja viidellä tähdellä ollu  saturnus aspect_tri askendentti, joka on loppunu seuraavana päivän lapsen syntymästä..onko tässä sitten
syy lapsen yliaikaisuuteen?

 uranus aspect_squ jupiter ollut myös.

 mars ennen aikojaan, enemmän tai vähemmän, ja  saturnus yliaikaa?

Nonniin, minä tässä taas upposin ihmettelemään tätä juttua.


« Viimeksi muokattu: 20.11.2011 12:05:08 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #14881 : 20.11.2011 11:54:41 »

No juu, vois kai tuonkin jo heittää huumorin puolelle ja todeta että  aurinko  saturnus  venus  leijona tuli maailmaan vaan omalla tyylillään, näyttävän dramaattisesti. Ei mikään kissanpierasu-synnytys kummallekaan.  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14882 : 20.11.2011 22:28:50 »

Me ollaan toisillemme vaan hahmoja pimeydessä. Tiedetään toisemme ihmisiksi, mutta siihen se sitten jää, ei mitään muuta. Valot joilla me yritetään tätä pimeyttä valaista, on lähinnä naurettavan näköisiä yrityksiä voida jotain sellaiselle, jolle ei mitään voi. Ja toisaalta taas se on ihailtavaa, miten me kuitenkin yritetään näkyä ja tehdä asioille jotain, vaikkei se ole koskaan mitään muuttanu.
Voi seistä avoinaisella paikalla keskellä vilkasta kylää, ja kukaan ei näe sua!
Tuntuu että tää kaiken nielevä pimeys tuo fyysiseksi sen, miten me oikeastikin kohdellaan toinen toisiamme täällä.

Kyllä, Hildaa alkaa jo raskaasti painaa tää saamarin synkkyys ympärillä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14883 : 20.11.2011 22:48:00 »

Ei oo Leivon voittanutta  smitten

Minähän olen iänikuinen pöytälaatikkorunoilija, niinkun luulisin että hyvin suuri osa meistä on  Wink

Ei nyt ollu tarkotus runoilla sen kummemmin, mutta näköjään aatteet vähän runoutui kuitenkin, kun tuli niin syömmestä Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14884 : 20.11.2011 23:24:00 »

Oon joo KV silmäillyt tuolla ketjussa noita sun taideteoksia Cheesy Eihän ruonoudella ole rajoja, kyllä ne voi runoiksi laskea aivan hyvin.

Jaa, minä taisin saada itselleni varmistettua uudenvuoden seuran Wink Kevyellä mennään, mutta saanpahan jotain irti. Ja sinkkutyttöhän ottaa, minkä irti saa.

Ehkä ens vuonna sitten niitä vakavampia...

*A*
Hyvin menee muta menköön Wink Onphan joku jota suudella sitten kun vuosi vaihtuu, ei sen muuten niin väliksi Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14885 : 21.11.2011 00:11:00 »

Taide muuttuu joksikin muuksi, jos se yritetään tunkea johonkin lokeroon. Ihmisellä vaan on niin vakaa taipumus saada jokainen palikka järjestykseen, että huh.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14886 : 21.11.2011 00:20:13 »

Mä ajattelin tähdätä tohon mun  uranus aspect_con kuu huippukohtaan joka on tammikuun lopussa Cheesy Grin
Mikähän viikonpäivä se mahtaa olla?  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14887 : 21.11.2011 11:04:16 »

*Lähettää kohmelonpoisto energiaa somalle*  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14888 : 21.11.2011 13:06:01 »

Niinkun että krapula antaa oikeutuksen sille edellisillan törttöilylle ? Ihan sama, kärsimään tästä joutuu kuitenkin  Tongue Grin
Karminen läksy Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14889 : 21.11.2011 13:29:59 »

Juu ja kun se kankkunenkin on niin kenkku, että joskus sen saa jo yhdestä kaljasta ja joskus ei tuu mitään vaikka olis juonu korillisen  Shocked  Wink
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14890 : 21.11.2011 13:31:44 »

adhd-liiton vt koulutuksessa otin 3 siideriä, 5h aikana, vettä join tuopillisen joka väliin. krapula 4 päivää.
mä en jua enää. haitta onniipalio isompi ko hyäty
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #14891 : 21.11.2011 15:08:24 »

Mulla on sama kuin ironialla ja viikon päivät voi olla semmoinen 'myrkyttynyt' olo. Muunmuassa siksi jää juomatta.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14892 : 21.11.2011 16:25:12 »

toki ei o aina tämmöstä ollu , muutama vuossitte join 80 valkovenäläistä baarissa ja omin jaloin kotio.. ehkä päivän rapelilla.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14893 : 21.11.2011 17:06:26 »

Mua raivostuttaa.
Isä ottaa lapsiaan viikonlopuksi hyvin harvoin.
Sitten kun ottaa, niin niistäkin se on toisen päivän ryyppäämässä ja lapset isoäidillä, toisen päivän ja yön viettää erittäin epämääräisessä paikassa.
Tekis mieli heti tehdä jotain radikaalia, mutta jos nyt harkitsen rauhassa pari päivää.
Jotain sen suuntaista kuitenkin, etten anna lapsia hälle enää, tulkoon tänne katsomaan niitä jos kiinnostaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14894 : 21.11.2011 17:24:44 »

Ei, kyllä isoäidin kanssa on hyvä olla, kunpa olisivat enemmänkin. Parempi siellä on kun isän kanssa ties missä! Mutta isoäiti voisi minusta ottaa lapsia erikseen luokseen, eikä silloin kun on isän vuoro...ei tunnu lapsistakaan kovin kivalta. " Äiti, isä ei halunnu meitä siksi, kun se meni baariin", sanottiin. Toki ihan hyväntuulisesti, mutta kuitenkin.
Isoäidillä taas on ongelmia sopia asioista minun kanssani, ei ole halunnut olla kanssani tekemisissä sen jälkeen kun en enää tahtonu olla kynnysmatto.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 991 992 [993] 994 995 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: