Sivuja: 1 ... 994 995 [996] 997 998 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5595496 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Solnishko
Vieras
« Vastaus #14925 : 24.11.2011 18:28:20 »

Loppu nimittäin nurjotus: mies oli onnistunut saamaan meille liput Black Sabbathin keikalle!!!

OIOIOIOI.  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14926 : 24.11.2011 19:03:57 »

Onnea Solnishko Cheesy


Ajattelin että ellei huomis aamuun mennessä ole palautusta tullut, niin menen koputtamaan...ellen saa omiani pois, niin sitten en kyllä tiedä mitä tehdä...
Voisin pyytää erästä perhetyöntekijää käymään siellä hakemassa niitä.
Viimetingassa on kai sitten poliisi, mutta en todellakaan haluaisi seata semmoisia tähän asiaan!

On myös mahdollista, että tämä henkilö alkaa väittää hukanneensa nuo tavarat, ja aiheuttaa minulle ison laskun Sad
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14927 : 24.11.2011 21:09:46 »

Eiks sen merkkarin pysähtymisen ja peruuttelun pitäs aiheuttaa kaiken viestinnän yms. hidastumista tai jollain tavalla ongelmia niihin...
Mulle henkilökohtaisesti käy ihan päinvastoin! Shocked Shocked
Ihania informatiivisia ja proosallisia kirjoja tupsahtelee elämääni ja ystäväni tilasi minulle paikkaunnan "Ison lehden" lahjaksi.

Ehkä mä vaan oon niin vastarannan kiiski sitten...tai aikaani edellä kuten  vesimies sanotaan olevan, ja mun merkkarin peruuttelut on menny jo Cheesy Cheesy:D
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14928 : 24.11.2011 21:54:23 »

Tää nyt menee ihan yksinpuheluksi, mutta minkäköhän takia mulla on koko ajan semmosia tilanteita, että täytyy puollustaa itteensä ja oikeuksiaan, tai sitten omiaan kuitenkin?
Onko tää joku lopputentti nyt sitten jollekin läksylle vai mistä lie kysymys?

 Shocked Huh Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14929 : 25.11.2011 09:33:03 »

Minusta hiukan tuntuu siltä, että nämä ongelmat valmistaisivat minua jotain varten...jää nähtäväksi, mitä sieltä vastaan tulee  Undecided

Ajattelin mennä nyt aamulla käymään, mutta törmäsin  kylällä tuohon torailu toveriini, ja hän oli selvästikin lähdössä jonnekin, joten tervehdin häntä ja kysyin tavaroideni kohtalosta...hän hermostui heti, ja minä olin hiukan liian painokas, vaikka tarkoitukseni oli olla ystävällinen, mutta ei se oikein onnistu kun toisen ääni korottuu, ja pitäisi saada asia perille.
Noh, kirjaston kirja on palautettu kirjastoon kuulemma. Ja loput tavarani saan kai tänään...tai siis en tiedä siitä sen enempää kun hän alkoi höpöttää, että ei hänellä niitä nyt ole mukana ja ettei voi niitä nyt palauttaa...en toki sitä odottanutkaan, mutta hän oli kai niin hermostunut että alkoi höpöttää.
Minkähän tähden ei voinut niitä palautella pyynnöstäni, kun selvästi hermostuttaa olla tekemisissä kanssani? Luulisi nyt hoksivan, että tottakai minä tulen kysymään niistä naamatusten, ellei ala kuulua...ääääh.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14930 : 25.11.2011 09:53:09 »

Tuo voisi soma kyllä osaltaan päteä tähän, sillä hän ei ole vastannut mihinkään yhteydenottoihinikaan...mutta sitten sen kanssa on kyllä ristiriidassa se, että hän on pari kertaa tarvinnut apua kun autonsa on temppuillut, eikä silloin ole ollut mitään ongelmaa olla tekemisissä..eikä se apu edes olisi aivan 100 pros. välttämätöntä ollut.
Phuuh. josko nyt vain saisin omani pois, ja pääsisin eroon hänestä, niin olisi kaikille parempi juttu. Tässä on kyllä takana tuo energiakytkösten katkominenkin...luulen, että se liittyy tähän koko episodiin aika vahvasti, ja voi olla ettei hän halua noita kamppeitani luovuttaa siksi, koska ovat viimeinen sidos meidän välillämme.
Kaikkea kanssa  :Smiley

Ehkäpä tässä tosiaan valmistutaan sitten johonkin myrskyyn...toivottavasti se ei liity itsensä puollustamiseen tai muuhun tälläiseen, tämä alkaa jo tympiä.
Voihan se olla jotain sellaista, että nyt minulle teroitetaan sitä, etten olisi niin luottavainen ja aulis, ja tajuaisin jotain perustavanlaatuista että lakkaisin vetämästä näitä höperöitä puoleeni...koska ehkä tälläinen höperöiden ihmisten laahus perässäni estää minua menemästä eteenpäin sinne, minne tarkoitus on?

Minulle tulee muuten nyt ylipapitar joka paikasta  Huh
Se tuli jo aiemmin tänävuonna vastaan kun kyselin mitä loppuvuoteen kuuluu.
« Viimeksi muokattu: 25.11.2011 09:55:19 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14931 : 25.11.2011 10:20:43 »

Eiks se ole yin. Kaikki verhottu, alitajuinen, intuitiivinen...jotain että luota sisäiseen tietoon? Joku joka osaa selkeemmin tulkita?

Sit hoksin, että  kuu ja  vesta on sen taivaankappaleita.
Mullahan on  kuu vesta venus mars stellium 2/3 huone,   kalat ja  oinas...vesta on kaloissa kakkosessa ja kuu oinaassa kolmosessa.
Oisko tän pisteen aika aktivoitua nyt käsiteltäväksi..tai tuleeko sen tarjoamat mahdollisuudet nyt mahdolliseksi ottaa käyttöön?
Kakkosen voimavarat ja kolmosen ystävät ja naapurit tässä nyt ainakin on esillä. Sekä kalojen herkkyys hyvällä ja huonolla tavalla, ja oinaan pauke kalkkaa myös...mars tukee oinasta ja venus vestaa?
 Shocked
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #14932 : 25.11.2011 10:28:26 »

Huomenia!
Täälläkin saatu taas tuta ahdistusta ja energian karkaamista ihan vääriin asioihin  knuppel2 Eniten sylettää just se, että tiedostaa missä menee hatelikkoon, muttei muka pysty tekemään mitään, ottamaan kahta askelta taaksepäin ja tekemään toisin.. tämä siis ihan omassa elämässä, muiden asioihin ei riitä wirtaa puuttua, eikä se liene tarpeellistakaan  coolsmiley

Hiukset on kasvaneet huimaa kyytiä, tuntuu että kohta tarvii varmaa mennä taas kynimään lyhyemmäksi  Cheesy No ehkei sentään, kai mä annan tän nyt versoa ja katon, mitä tuleman pitää. Jaa muuten, kun Kuuhildalle nousee ylipapitarta, niin mulla on paukkunut kans hyvän tovin tota maljojen prinsessaa.. Ehkä mä itselleni uskallan sen verran tulkita, että näistä vanhoista ehdollistumisista ollaan vapautumassa, tukka lähti (mikä mulle edusti hyvin vahvasti menneisyyttä) ja edelleen on noissa käyttäytymismalleissa jotain tarkistettavaa, kun kerran ahristaa ja tasapaino heiluu rajusti hetkittäin  Huh

 Smiley K
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14933 : 25.11.2011 10:47:56 »

Sain tavarani takaisin!

Meinas olla vieläkin hankalaa ja venkoilua, mutta lopulta tämän ko. tavaranpanttaajan mies kävi tuomassa ne minulle.
HUH!

Olin kuulemma taas meinannut menettä malttini tuossa aamulla ja hän ei halua nähdä minua siksi. Olen pelottava. Noh, kysehän ei ollut ihan siitä, mutta me emme ole ollenkaan samalla aaltopituudella, ja koko ongelman ydin taitaa olla juuri se. Väärinkäsityksiä peräjälkeen.

Vesi ja tuli ei sovi yhteen.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14934 : 25.11.2011 20:08:34 »

^ riippuu kait tapauksesta. Mie oon  askendentti uranus jousimies  venus oinas eli miedosti tulinen (yhdellä chilin kuvalla varustettu  Cheesy) ja suurin osa mun miehistä ja ystävistä on olleet vesimerkkisiä. Mulla muuten on ilma ja maa-painotteinen kartta, vettä lähinnä aspektien muodossa ja se ihanainen  pluto skorpioni 10. huoneessa.

Joitakin vastakohdat kai sit kiehtoo?

Tosin noilla kaikilla mun vesiystävillä on ollu nousu tai muissa pers. planeetoissa jotain tulimerkkiä.

Mut Kuuhilda, mulle tuli sellainen mieleen, että sinä itse niin kovasti pidät itseäsi outona, suorana, "vaikeana" tyyppinä, et ehkä sun pitäisi itse alkaa purkaa tuota itsesi lokeroimista pois ja ajatella vaan et olet oma itsesi ja hyvä tyyppi.
Itse olen joskus pakkomielteisesti ajatellut olevani epävarma ihminen ja joutuvani aina kiusallisiin tilanteisiin, niin tapasin aina ihmisiä ja jouduin tilanteisiin jotka toistivat tätä samaa teemaa siihen asti, kun aloin PÄÄTTÄMÄÄN että mä en ole niin epävarma kuin luulen ja pärjään kyllä tilanteessa kuin tilanteessa. Ehkä vedät puoleesi tuollaisia haastavia tilanteita, koska sinun pitää kohdata itsesi ja käsitellä se asia itsessäsi.  Smiley En tiiä, tällasta tuli mieleen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14935 : 25.11.2011 20:18:18 »

^ riippuu kait tapauksesta. Mie oon  askendentti uranus jousimies  venus oinas eli miedosti tulinen (yhdellä chilin kuvalla varustettu  Cheesy) ja suurin osa mun miehistä ja ystävistä on olleet vesimerkkisiä. Mulla muuten on ilma ja maa-painotteinen kartta, vettä lähinnä aspektien muodossa ja se ihanainen  pluto skorpioni 10. huoneessa.

Joitakin vastakohdat kai sit kiehtoo?

Tosin noilla kaikilla mun vesiystävillä on ollu nousu tai muissa pers. planeetoissa jotain tulimerkkiä.

Mut Kuuhilda, mulle tuli sellainen mieleen, että sinä itse niin kovasti pidät itseäsi outona, suorana, "vaikeana" tyyppinä, et ehkä sun pitäisi itse alkaa purkaa tuota itsesi lokeroimista pois ja ajatella vaan et olet oma itsesi ja hyvä tyyppi.
Itse olen joskus pakkomielteisesti ajatellut olevani epävarma ihminen ja joutuvani aina kiusallisiin tilanteisiin, niin tapasin aina ihmisiä ja jouduin tilanteisiin jotka toistivat tätä samaa teemaa siihen asti, kun aloin PÄÄTTÄMÄÄN että mä en ole niin epävarma kuin luulen ja pärjään kyllä tilanteessa kuin tilanteessa. Ehkä vedät puoleesi tuollaisia haastavia tilanteita, koska sinun pitää kohdata itsesi ja käsitellä se asia itsessäsi.  Smiley En tiiä, tällasta tuli mieleen.

Kas vain.Saatat hyvin olla oikeilla jäljillä Tiigris.
Tämä itseni kummallisena pitäminen on oikeastaan alkanut ihan hiljattain...varmaan vuoden sisällä  Undecided Minä olen törmännyt näihin omituisiin tilanteisiin vähän ennen sitä ja sen jälkeen, joista tämä ajattelukin varmasti kumpuaa. En muista että olisin pitänyt itseäni niin outona tai vaikeana ennen sitä...ehkä olen jäänyt jumiin noidankehään? Undecided

Ja nuo tuli/vesi jutut...tapaukset aina tapauksina juu. Enkä minäkään nyt niin tulinen ole, ja on sitä vettä minulla itsellänikin.
Mutta taisin ajatella tuota tilannetta josta juttu lähti. Siinä törmäs tuli ja vesi ikävästi.
Merkkarit meillä hänen kanssaan varmaankin ovat jotenkin ikävästi ristissä, koska toinen puhuu lusikasta ja kaveri luulee hänen tarkoittavan kuppia  Shocked En  oo ehkä ikinä ollu tekemisissä näin vaikeen kommunikaatio-ongelman kanssa...vaikka kyllä meillä joskus minusta oli semmosta samaa aaltopituuttakin..mutta sekin voi tietysti olla, että luulin vain.
« Viimeksi muokattu: 25.11.2011 20:26:22 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14936 : 25.11.2011 22:31:54 »

Hihii, "hyi" huomasin just et jos joku syntyy NYT niin sillä on  aurinko kuu merkurius ja  venus jouskarissa.
Aikamoinen potti...  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14937 : 26.11.2011 00:02:34 »

Älkää ostako mitään. Mitäs jos vaikka ostatte jotkut tyhjät kehykset ja askartelette sinne itse joulumaiseman sisään? Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14938 : 26.11.2011 00:04:19 »

Älkää ostako mitään. Mitäs jos vaikka ostatte jotkut tyhjät kehykset ja askartelette sinne itse joulumaiseman sisään? Smiley

Taidan olla tänään erityisen epäselvä?
Älkää ostak mitään ja heti perään että mitäs jos kuitnekin ostatte idiot2 Grin
Mutta varmaan tajusit kuitenkin  Cheesy ?
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #14939 : 26.11.2011 10:40:35 »

Oi, nautihan Marie omasta ajasta! On aika harvinaista herkkua ainakin meillä vielä..

Olenko minä ainoa, jonka mielestä tämä ei ole lastenlaulu?! http://www.youtube.com/watch?v=GwU6fbwrWN0

Löysin kirppikseltä tollasen kaikkien aikojen lastenlaulut-3CD:n boxi ja siinä kakkoslevyllä yhtäkkiä Känkkäränkän jälkeen kajahtaa toi! Ei sillä että nyt mitenkään pumpulissa tarvis lasten kasvaa, mutta onko nyt kiva kun 2,5v lallattelee täällä että "Taat on tytöllä tauti!" Ja 4v komppaa vieressä että "Äiti mikä tauti sillä tytöllä on? Pitääkö sen mennä lääkäriin?"  Lips Sealed
tallennettu
Sivuja: 1 ... 994 995 [996] 997 998 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: