Sivuja: 1 ... 992 993 [994] 995 996 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604757 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14895 : 21.11.2011 17:36:14 »

Mä oon kanssa varmaan juonut kymmenissä laskettavia määriä, mutta en ole koskaan vaivautunut laskemaan...  Grin Grin
Nykyään elämä on ehkä vähän holtillisempaa.  angel
Saan kanssa aikamoisia viikon kestäviä oloja ihan kohtuullisista humalatiloistakin.
Elimistö ei vaan siedä myrkkyä. Musta tuntuu että mun maksa polttaa alkoholia jotenkin keskimääräistä hitaammin...
Niin monet kerrat oon seuraavana päivänä kännissä vielä vaikka kuinka pitkälle.  buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14896 : 21.11.2011 18:29:18 »

Kai sille täytyy ilmoittaa, että tämä peli ei nyt vetele  knuppel2
Voihan se olla, että se jopa pitää sellaisesta vaihtoehdosta, ettei sen tarvitse lapsia luokseen ottaa ja hoitaa, vaan saa käydä täällä visiitillä.
Jaa-a.

Minä olen vanhaa hyvää alkkari sukua Smiley  Sad Ekana päivänä kohisee päähän kyllä kunnolla, ja juominen ei lopu ennenkö tulee sammumis piste.
Seuraavana päivänä ei ole semmoista määrää alkoholia, joka saisi humalan tunteen aikaan...koppa kaljaa ja viskipullo, paino 48kg ja 166cm, eikä mitään. Ja puhallan nollat aina ensimmäisenä, ei ole tietoakaan alkosta veressä  uglystupid2

Joskaan en ole juomalla juonut vuosiin, ei tuo taida enää päteä...niinkun ei painokaan Cheesy

Alkkareilla kiertää suonissa enemmän alkoholia kun verta toisinaan! Se on ihan käsittämätöntä, kuinka syväjuovutettuja ne voi olla, ja silti yhä elävät ja hengittävät.


tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14897 : 21.11.2011 19:06:08 »

Ennemmin niin päin.
Vaikka kannabiskin aiheuttaa kyllä kaikkea ikävää, ei se ole niin viatonta ainetta kuin "kannabistit" antavat ymmärtää..tai tiedä antavatko ymmärtää..uskovat siihen itsekin eivätkä näe miten asiat omassa elämässä on.
Mutta siis vois sen laillistaa, kaikki sitä polttaa kuitenkin, ja poliiseilla on käsittämätön työ joidenkin sellaistenkin takia jotka hoivaavat paria kasvia omaksi ilokseen. Parempiakin kohteita polliisivoimalle keksin het useemman.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14898 : 21.11.2011 19:11:53 »

80  Shocked drinkkiä. Tulikohan nyt kirjoitusvirhe  Grin


ei tullu. baari-ilta makso yli 300€
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14899 : 21.11.2011 20:03:09 »

Korkein promillemäärä mihin oon törmänny potilaspapereissa, on 8 promillea. Meidän osastolle tuotiin ensiavusta kaikki delirium-potilaat sitten kun niiden promillet oli laskenu. Ja siinä maksa-sairauksien käytävällä oli just alkkiksia, joilla maksa ei enää toiminut, niin olivat ihan keltaisia ja iho tirskui sitä vatsaontelo(ascites)-nestettä. Veren tihkumisesta ihon läpi en ole kuullut, et ehkä se oli tätä Elwyn?

Ja ihan perus-ilmiö, et sit kun niihin alkkiksiin oli upotettu suonensisäsesti ihan sikana sikakalliita lääkkeitä ja verivalmisteita, virkosivat, heti kun pääsivät tolpilleen niin olivat jo kotiin lähdössä omin luvin. Vaikea ymmärtää tosiaan, et miten enää siinä vaiheessa se pullo kutsuu niin kovasti.  uglystupid2 ja oli potilaita jotka tulivat kerta toisensa jälkeen ja välillä elvytettiinkin kuntoon tai hoidettiin maksakoomasta taas suht hyvään kuntoon vaikka potilas itse puhui että haluaisi kuolla. Jotenkin tuntui välillä että miksi hitossa me pidetään näitä ihmisiä väkisin elossa ja käytetään yhteiskunnan varoja näin..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14900 : 21.11.2011 20:15:44 »

Ei mitenkään motivoivaa hommaa Tiigris...JAIKS. Aika rankkaa  Shocked
Ja jotenkin ihan...sairasta.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14901 : 21.11.2011 20:55:50 »

No niin nyt sanoin sille exälle suoraan, että mikä nyt on homman nimi, ja mikä ei pian ole, jollei osaa olla.
Saas kattoo nyt, että menikö perille..ei tullu itkupotkuraivaria, eikä edes haistatteluja. Muutama äkänen sana vaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14902 : 21.11.2011 21:18:27 »

Ironia
Ihan oikeesti 80?
Huhheliheijaa Cheesy buck2
Tuntinopeus?

Minä oon kännissä agresiivinen...siis jos juon väkeviä. Paitsi viski ei tee sitä, siitä tulee vaan hölmö olo ja sitten jo sammuukin Cheesy
En tosiaan siis ole juonut vuosiin, en tiedä miten tänäpäivänä olisi...mutta luulen että sillä agressiivisuudella on tekemistä elämänvarrella padottujen tunteiden purkautumisella. Mulla oli niitä paljon.

tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14903 : 21.11.2011 21:39:15 »

join triplana kuuden ja 03 välissä. eli noin kolme mukia tunnissa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14904 : 21.11.2011 21:40:50 »

Ihailtava saavutus.
Otan tosta semmoset pohjat, että joskus vielä rikon ne Cheesy Cheesy Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14905 : 22.11.2011 01:01:40 »

Mä varaan huomenna itselleni jalokivihoidon ja intialaisen päähieronnan!  Cheesy smitten
Oon päättänyt, että mun on nyt aika päästää irti tästä jumista mikä mulla on...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14906 : 22.11.2011 20:12:45 »

En mä mitään hoitoja saanut varattua, tai no sain, pojalle neuvolalääkärin ja hammashoidon...
(niitä kahta hammasta pitääkin hoitaa ja vaalia hyvin, on ne sen verran suloiset  angel )

Huomenna sit. Mut kävinpäs salilla tän 3kk salitauon jälkeen ja pitää sanoa että tekipä siis ihan sairaan hyvää.
Mä oon kyllä täällä nyt vähän paniikki persuksissa, kun tajusin että mun menkat ei oo edelleenkään alkaneet kun lopetin ne minipillerit,
ja saattaapi olla että oltiin kerran vähän huolimattomia.
Jotenkin mulla meni viime yö vaan pyöriessä ja valvoessa kun keksin et saatan olla raskaana, kun mulla on niin kummallinen olo.
No, toivottavasti en ole, mut jos olen niin on sekin tavallaan ihanaa - ja mies sanoi just samaa.
Ehkä viikon vielä odotan ennenkuin testaan.

Ei olis mikään ihme, sillä raskauduin viime kerrallakin lähes vaan siitä et mua heitettiin kalsareilla ja oon kuullut et jos on helposti raskautuvaa sorttia, niin ekan raskauden jälkeen se tapahtuu vielä helpommin.

Ja meneillä olevaan puheenaiheeseen, mä oon aina haaveillu jostain sihteerin hommasta! En tiedä onko outo haave... 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14907 : 22.11.2011 20:38:24 »

Mites muuten tuo huippumalli haussa finaalikaksikko?
Itse hämmästelin Minnan putoamista, toisaalta symppaan Anna-Sofiaa, mut se Helen... Ei ole huippumalli, mutta jotenkin niin aivan ihana kaikesta suorapuheisuudestaan (tai ehkä juuri siksi) huolimatta! Ja tosi karismaattinen.. Jotenkin ihana, vetoaa muhun!
Hänestä jotenkin eniten tykkään, mut mun mielestä voitto ois kuulunut Minnalle!
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #14908 : 22.11.2011 20:56:29 »

Ei olis mikään ihme, sillä raskauduin viime kerrallakin lähes vaan siitä et mua heitettiin kalsareilla

 2funny (tipahtelen näemmä säännöllisesti näille tämän foorumin kielikuville)
Oli ihan uusi termi, mutta hyvin kuvaava.

Oon harmitellut sitä kun täällä on harvoin mitään mielenkiintoisia koulutuksia, en ihan näe itseäni kaivurikuskina tai linja-autonkuljettajana. Pari alaa on mielessä, mutta en tiedä sovellunko niille. Tongue Jos ei ala tärpätä töiden suhteen, niin sitten ei muuta kuin paperit menemään.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14909 : 22.11.2011 21:07:58 »

Mulla on paperit IN nyt. Haku loppu ensin lokakuussa, mutta sitten jostain syystä jatkoivat sitä marraskuun loppuun...luulisin, että se voi tarkoittaa sitä, että hakijoita on ollut vain vähän...erinomaista minun kannaltani smitten
Vahva usko on, että pääsen sinne...kun tunuu nyt että olen oikealla tiellä ja palaset loksahtelee paikoilleen noin vaan.
Mutta ellen, niin sitten täytyy tuumata jotain muuta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 992 993 [994] 995 996 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: