Sivuja: 1 ... 803 804 [805] 806 807 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548579 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #12060 : 01.08.2010 21:56:56 »

Niin, harva jota niin paljon ärsyttää menee festareille.

No niinpä. Huh

Täytyy sanoa, että itse olen varmaan sitten aika fanaattinen tuon siisteyden suhteen kun viihteelle lähden. Missään räkälöissä en viihdy. Pidän baareista, jossa onnistutaan pitämään vessat puhtaana ja paikat kiillotettuina noin muutenkin. Inhoan baareja, jossa ei ole tarpeeksi henkilökuntaa, jotta paikka pysyisi jatkuvasti illan aikanakin siistinä. Olen sitten varmaan aika snobi. Onko se sitten tuota MC  vaaka myös, että kun itse viihteelle lähtee, niin ei tee mieli näyttäytyä missään rumissa paikoissa kerta nättinä lähtee liikkeelle. xD Tiedä sitä sitten. Osaan siis ottaa rennosti, että en ole nipo, mutta en kyllä kahta kertaa mene paikkaan mikä ällöttää. ^^

Mä kanssa mietn, että MC  vaaka :ko sen tekee, että tuo likaisuus
ja likaiset, epäsiistit ja örveltävät ihmiset inhottaa niin paljon,
että ei pysty nauttimaan tarjotusta musiikista-annista tai muusta viihteestä? Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12061 : 01.08.2010 22:03:33 »

Hei! Kyllä oikeasti sellainen jätkämäinenkin tyyli voi toimia naisella. Ainakin omasta mielestä esimerkiksi Ellen DeGeneres on tyylikäs, vaikka jätkämäinen onkin. =) Ei kaikki ole niin mustavalkoista. Kyllä oikeastaan kaiken tyylisestä pukeutumisesta voi tehdä hienoa ja coolia. Wink  

No ja bitte!
Ellen on sentään siistin ja hajuttoman näköinen, ei mikään rekkamies-tyyppi
poikamaisesta olemuksestaan huolimatta,
eikä omaa violetteja tai oransseja hiuksia ja muutenkin asiallisen oloinen,
ei käyttäydy kuin mies, vaan oman sukupuolensa mukaan seksuaalisesta
suuntautumisestaan huolimatta
ja tulee loistavasti toimeen  kaikkien "super hienoperse neitien" kanssa!

Ellen on nyt ihan eri juttu jo kuin mitä naistyyppiä tarkoitan! buck2
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12062 : 01.08.2010 22:08:25 »

[quote author=Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme

Mä kanssa mietn, että MC  vaaka :ko sen tekee, että tuo likaisuus
ja likaiset, epäsiistit ja örveltävät ihmiset inhottaa niin paljon,
että ei pysty nauttimaan tarjotusta musiikista-annista tai muusta viihteestä? Huh
[/quote]

Mulla on myös  keskitaivas  vaaka
Kyllähän muakin ällöttää törkyiset vessat ja jos nyt polviin asti pitää kahlata jossain. Örveltävistä päälle kaatuilevista ei kai kukaan pidä?
Ja aika harvakseltaan sinne eturiviin tungen, mieluummin kattelen vähän kauempaa, väljemmiltä vesiltä.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12063 : 01.08.2010 22:18:19 »

Niin no, aika yksilöllistähän se on, että kenellä toimii mikäkin tyyli. Välillä kyllä itsekin ihmettelen naisten halua pukeutua niin miehekkäästi, että vastaan tullessa et tiedä kumpaa sukupuolta vastaantulija on. Ehkä he sitten haluavatkin herättää huomiota ja keskustelua omalla ulkonäöllään tai haluavat pitää yllä androgyyniä imagoa. Sinällään kyllä annan kaikille vapauden näyttää ja pukeutua miten haluavat, sillä kuitenkin sen pukeutumisen täytyy tulla sisältä ja olla oman sisäisen maailman jatke. Jokaisella kuitenkin on se oma kauneuskäsitys, jota toteuttaa, joten mitäs siihen itse on mitään sanomaan. Kauneus ja sen ilmentäminen on kuitenkin niin yksilöllistä ja vapaata ja niin sen täytyykin olla.

En siis välttämättä itse pidä kaikista pukeutumistyyleistä tai ihmisten tavasta muokata ulkonäköään, mutta olkoonsa minun puolesa. Kunhan siis muistaa suihkussa käydä ja vaihtaa vaatteet =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #12064 : 01.08.2010 23:29:22 »


En siis välttämättä itse pidä kaikista pukeutumistyyleistä tai ihmisten tavasta muokata ulkonäköään, mutta olkoonsa minun puolesa. Kunhan siis muistaa suihkussa käydä ja vaihtaa vaatteet =D

Tässähän on tiivistettynä meikäläisenkin vienoinen ajatus..  angel

Kerran lentokoneessa koin todella traumaattisen kokemuksen,
kun käytävän toiselle puolelle tuli istumaan sellainen 250 kg karvainen turkkilainen ukko,
jonka pöksyt roikkuivat puolitangossa paljastaen puolet jumalattoman karvaisesta
läskistä perseestä!

No, jos tämä ei ollut vielä omiaan aiheuttamaan painajaisunia loppuiäksi,
niin sitten se, kun tyypin piti ponnistella laukkunsa hyllylle ja se siinä pyllisteli
naamani edessä ja hyi...! buck2 sieltä pöyksyistä tulvahti pyyhkimättömän pyllyn haju, buck2
-ei siis mikään pierun haju!, eikä siinä vielä kaikki!
Myöskin avoinen suora NÄKY sinne pöksyihin karvaista persviivaa
pitkin, ettei sitä pyllyä ole todellakaan pyyhitty! buck2 buck2 buck2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12065 : 02.08.2010 00:50:37 »

Jos vaikka menisi nukkumaan. Smiley Huomenna meidän toimistolle tulee jälleen
sellainen etelä-amerkkalainen voodoo-täti noitumaan ympäriinsä,
kun meidän jotkin työntekijät näkevät kummituksia ja henkiä meidän toimistolla
-> vanha talo.

Hän on käynyt jo aikaisemminkin noitumassa, mutta tarvii vielä tulla.

Mua käy hiukan sääliksi kaikkia niitä henkisiä kummajaisia
-ne jää kodittomiksi ja missä ne sitten asuvat, kun se voodoo-täti häätää ne..? Cry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12066 : 02.08.2010 11:22:43 »

Huomenta.. smitten

*nostaa pöytään täytekakun*  Cool

Nelion mallinen, suht pieni mutta korkea, täytteenä kerma-rahka-mustikka-vadelma vaahtoa ja vähän banaanisiivuja.. Kakun päällä on paaaljon mustikoita joiden päällä on kiille ja reunat pursottelin prinsessamaisesti mintunvihreäksi värjäämälläni kermalla... ENJOY  Cool

Kostuttelut tein hedelmä gefilus-mehulla..

Marjoja on paljon, ja sokeria ei ole liikaa..

Mutta jos yhden pikkuseikan tunnustan, jotta ei kuulosta liian hyvälle. Yhdeltä seinämältä romahti ne pursotukset alas, niin länttäsin ne vaan lusikalla takas.. Aikas rumasti... Aina ei voi voittaa...  2funny
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12067 : 02.08.2010 12:41:10 »

Multa festarit on ulottumattomissa lähinnä niitten koko ajan nousevien hurjan kalliiden lippuhintojen vuoksi..  Tongue Sen muutaman kerran kun festareilla on tullut käytyä, niin kyllä siellä minusta ihan on voinut rauhassa musiikkia kuunnella, harvassa ne kerrat kun joku olisi suoraan päälle meinannut jotain kaataa tai muuten kaatua päälle tai mitä tahansa.. Ördätköön siellä keskenään, ei se minua kiinnosta jos eivät häiritse.  Grin

Porijazzeilla tulee käytyä joka vuosi, se on aika siisti tapahtuma kävijämääräänsä nähden..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12068 : 02.08.2010 13:35:07 »

Se on muuten jännää, olen viime päivinä löytänyt itsestäni jotain aivan uutta voimaa.
Joku yö tuossa taaksepäin sain aivan tajuttoman toivottomuus-itku-kohtauksen (joo-o, PMS+täysikuu  Grin).. sen jälkeen olen alkanut tuntea että se olen minä itse joka itseni kannan, ei niin että kaikki menisi hyvin sen takia että "jotenkin sitä aina selviää", niinkuin ennen ajattelin, vaan että oikeasti minulla on voimaa hallita oma elämäni itse..
Oikeasti, en pitkään aikaan ollut tuntenut yhtä suurta toivottomuutta kuin tuossa yhdessä hetkessä.. ehkä se oli jokin viimeinen puristus sitten.. herätys että hei, ota elämä omiin käsiisi.. samalla viimeset pelot pois..

Niin.. halusin vain jakaa tämän..  Smiley Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12069 : 03.08.2010 09:48:26 »

Mä en muista ees koska olisin viimeks tuntenut toivottomuutta, tai oisin ollut hitusenkaan masentunu.. Siitä on tosi pitkä aika. On sellanen olo, että elämä on turvallista ja kaikki järjestyy kyllä kun uskoo siihen, haluaa sitä ja tekee töitä sen eteen, ja on valmistautunut siihen että joskus joutuu odottamaan ja tulee pettymyksiä ennen kuin asiat ottavan onnistuakseen.

Mä oon huomannut, että mun elämässä mikään ei perhana vieköön onnistu ekalla kerralla.  2funny Onkohan se joku  kuu kauris -kirous vai mikä, vai sitä että kaikki mun kollektiiviset planeetat peruuttaa syntymäkartalla? Vai mikä epäonnistumisen aspekti.....
Oli kyse sitten parisuhteista, koulusta valmistumisesta, ajokortin saamisesta, asunnon löytämisestä, työpaikan saamisesta yms pms, niin kaikki on epäonnistunu ensin, kaikista kouluistakin oon valmistunu puoli vuotta yli lasketun ajan.. Nyt oon oppinu sen että ei kannata pettyä kun jokin asia ei mee niinkuin saduissa, paitsi sitten LOPULTA... Loppujen lopuksi olen saanut kaiken mitä olen halunnut ja enemmänkin... Se on vaan vaatinut sen, että olen niellyt ylpeyteni ensin.  Wink

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12070 : 03.08.2010 18:23:40 »

Mulla onnistu yksi asia ekalla kertaa!


 smitten smitten smitten

Testi näyttää plussaa!!!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #12071 : 03.08.2010 18:32:17 »

Mulla onnistu yksi asia ekalla kertaa!


 smitten smitten smitten

Testi näyttää plussaa!!!
Onnea  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12072 : 03.08.2010 18:35:47 »

No mutta,
Onnea Tiigris!!!  smitten
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #12073 : 03.08.2010 20:16:51 »

Mulla onnistu yksi asia ekalla kertaa!


 smitten smitten smitten

Testi näyttää plussaa!!!

Ihanaa, onnea!  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Asterix
Vieras
« Vastaus #12074 : 04.08.2010 01:18:47 »

Onnea! smitten

tallennettu
Sivuja: 1 ... 803 804 [805] 806 807 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: