Sivuja: 1 ... 941 942 [943] 944 945 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605560 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14130 : 20.08.2011 17:18:01 »

Hieno Kuuhilda.  smitten

Tänään elokuviin ja yhdelle siiderillä 70v. äitini kanssa, joka on sellainen ikinuori.  Cheesy Kuinka ainutlaatuisia ovatkaan hetket jotka saamme viettää läheisten kanssa.  smitten Näin tuossa juuri vähän aikaa sitten unen, joka lienee ollut jonkinlainen enneuni vaikka voi toki viedä vielä vuosia (jota toivon) ennenkuin se toteutuu. Äitini nimittäin kuoli hyvin äkillisesti ja yllättäen johonkin sairauskohtaukseen. Unessa kaikki oli niin todentuntuista ja elävää, kuinka siinä mietin ettei tällaiseen voi ikinä täysin valmistautua ja kaikki se suru ja ahdistus mitä siinä unessa koin, kuinka halasin kuollutta äitiän jne.  Cry Minua siis unessa valmisteltiin kohtaamaan se tosiasia, että jonain päivänä näin käy...  Vaikka tuollaiset enneunet eivät ole mitään mukavia, silti olen niistä kiitollinen sillä ne todellakin auttavat, valmistelevat tietyllä tavalla. angel
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #14131 : 20.08.2011 22:13:04 »



                                            angel

                   Kahvia ja kakkaroita, aivan liikaa.


                                 smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14132 : 21.08.2011 09:47:32 »

Apua. Liikaa kofeiinia. Ei pysty olla mitenkään päin!
Haukotuttaa samalla kun olen erittäin hyperaktiivinen...varokaa vaan ettei levottomuus tartu kun luette tätä Wink
Ensiavuksi koitin nuuhkia laventeliöljyä, jos se vaikka rauhottais vähän.
TIRIRIRIRIRIRITIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uglystupid2 buck2 idiot2 smitten laugh 2funny

Muoksis*
No niin, se laventeliöljy toimi tosi hyvin. Onpahan nyt apu sitten tuohonkin ongelmaan.
« Viimeksi muokattu: 21.08.2011 10:24:46 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #14133 : 21.08.2011 10:23:34 »

Miten mä olen ollut ihan pihalla ;O En oo yhtään tienny sansaista... Vaikkei mulla mitään henkilökohtaista suhdetta häneen ollutkaan niin tää tuntuu ihan kauheelta, silmät kostuu koko ajan. Näki niin monta kertaa sen nimimerkin foorumeilla että se jotenkin kuuluu tänne... Paljon enkeleitä ja rakkautta sinne missä oletkaan  smitten
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #14134 : 21.08.2011 13:12:38 »

                       Hei kaikki,

Kiitos tuesta ja läsnäolosta kaikille minulle uskoa antaneille! Eteenkin Somalle, Kuuhildalle ja
Marielle ja monelle muulle smitten Tieto siitä, että joku ventovieraskin voi tukea ajatuksillaan
toista, tuo suurta lohtua! Oikeastaan se on parempaa apua kuin käynti ammattiauttajalla,
vaikka sitäkin harrastan viikottain.

Hyvää päivää meille kaikille!

toivoo Iloinen lumikki smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14135 : 21.08.2011 13:15:24 »

Juu, se on jännä miten ihan ventovieraan ystävällinen ja kasvotonkin sana, ajatus, voi tuntua isolta ja toooooooosi hyvältä smitten smitten
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #14136 : 21.08.2011 15:41:27 »


  ....olen itse huomannut,--että kun liikkuu hymyssä suin tuolla ihmisten ilmoilla, aina hymyillään
      takas, ja muutenkin positiivisella mielellä.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14137 : 21.08.2011 17:17:01 »


  ....olen itse huomannut,--että kun liikkuu hymyssä suin tuolla ihmisten ilmoilla, aina hymyillään
      takas, ja muutenkin positiivisella mielellä.  Smiley

Totta tämäkin! Itse en oikein osaa hymy naamalla kulkea, mutta kun sellainen ihminen tulee vastaan, niin tulee itsellekin hyvä mieli Smiley
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #14138 : 21.08.2011 18:34:22 »

                     Vielä hymynaamasta,

Hymyilevää ihmistä on toki mukavampi katsella, kuin hapannaamaa. smitten
Mutta en inhoa mitään niin paljon kuin sitä, että joku teeskentelee hymyilevänsä,
vaikkei yhtään hymyilytä Sad
Sitä paitsi, jos ihminen sairastaa kroonista vakavaa masennusta, ei pidä
vaatiakkaan häntä hymyilemään. Se vaan on yhtä vaikeaa, kuin sanoisi syöpää
sairastavalle, että kyllä sun nyt pitää olla terve tickedoff

Hyvää päivän jatkoa, Iloinen lumikki
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14139 : 21.08.2011 19:45:27 »

Oon huomannut, että tosi moni ihminen menee hämilleen, kun heille hymyilee. Eri juuri tuo perussuomalaisten (ei persujen Grin) reaktio tulee tosi usealla ihmisellä. Onneksi sitten löytyy niitä, jotka hymyilee takaisin ja jatkaavat itsekin hymyilyä. Aidolla hymyllä on ihan mieletön voima, ja se tulee kyllä aina huomattua huonoina päivinä. Smiley
Tittirirririii oon niin hyvällä mielellä, huippuviikko tiedossa, ja ootan sitä ihan innolla! Grin
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #14140 : 21.08.2011 20:11:43 »

Mä hymyilen  kauhean herkästi ja ihan aitoa hymyä Smiley Ehkä se paikkaa sitä miten huono olen kommentoimaan toista joissain keskusteluissa.. Wink

Hymyilettekö te mielestänne paljon?
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14141 : 21.08.2011 20:35:45 »

En oo ikinä ollu mikään hymyilijä. Naama urmuttaa jo kai luonnostaan, eikä mun hymy ees oo semmonen maailmaa valaiseva, vaan vieno ja sievä...ja sekin saattaa näyttää kärsimyksen irveeltä jos ei tiedä että hymyilen Cheesy
Mutta nauru on mukaansatempaava ja kiehtova, aito.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14142 : 21.08.2011 20:41:08 »

mä saatan puhua jopa oudoille. sitä vasta kattotaanki  uglystupid2
tänäänki, ko oltiin särkkkään menosa, ja nää liikenteenohjaajapojat oli kaksistaan siinä vähämmatkan päässä. alko tanssiin YMCA vai mikäsenyo, ni sanoin jollekki vieresä seisovalle että eiköhä kuvata ja pistetä juutuuppiin.. saimpa taas  :Smiley katseen.. mutta näin tää menee tämmösinä lääkkeettöminä (luomuina) päivinä  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14143 : 21.08.2011 20:53:29 »

Minunkin naamasta kyllä näkee ihan suoraan, mikä fiilis mulla on sillä hetkellä. Varsinkin mun valtavat vihreet silmät on kuulema sydäntäsärkevät, kun oon surullinen. Näin sanoo siis lähipiiri. Smiley
Ite en juttele vieraille, mutta tunnun vetäväni puoleeni aika paljon ihmisiä, jotka taas kommentoi tai alkaavat juttelemaan ihan muuten vaan. Tai sitten tulee niitä humalaisia, jotka kommentoi jotain todella järkevää... Grin
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #14144 : 22.08.2011 01:09:42 »



                                      angel

              Kävin veneilemässä ja jalkani lyhenivät. En enää ylettänyt kaasupolkimielle.


                                                 smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 941 942 [943] 944 945 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: