Sivuja: 1 ... 906 907 [908] 909 910 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604653 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13605 : 23.05.2011 12:39:44 »

Tiigris Oho! "En ostanu pelkkää kodinkonetta.." smitten Grin

Mun miäheni on hirmuisen ajattelevainen, kiltti ja välittävä tyyppi. Hän vaa taitaa olla niin huithapeli -luonne, eikä materia hälle paljoo merkkaa.. Ni ei kyllä satsaa lahjoihin.. Ajatuksen tasolla kyllä. Grin
Sain mie äitienpäivänä rasian kaupan parasta suklaata.. oon tyytyväinen. smitten Vaikka kyllä tehoisekoittimet ja korutkin kelpaisi... Shocked Tärkeintä on todellakin se ajatus. angel

Ostan itte tehosekoittimen. police

Oltiin vkl mummoloimassa.. Kyllä maalla on sitten mukavaa lasten kanssa kesällä!
Voi kun pääsis jo itsekin kerrostalosta pois.. N. vuosi pitäis jaksaa olla tässä, että pääsis omakotitaloon..

Asioita hoideltu tänään ja ulkoiltu pikkusten kanssa. Nyt molemmat unil..
Mul hirmuinen kirjojen tarve olis. Melkein kaikki oon vaan lukenut omasta hyllystä, ja kirjastokortilla on laskua.. Ehkäpä pitäisi suunnata muualle ajatuksia. Sen olen oppinut, elämässä.. että kun jotaki ei onnistu (oikein tökkii), niin käännä katse muualle. Smiley

Päässäkin pyörii kaikenmaailman jutut.. Sillä kai lukemista kaipaankin (vie ajatukset pois).
Lähetin vanhemmilleni ja kotiinsa viikko sitten valoa ja rakkautta - nyt he ovat eroamassa. Otan jotenkin liian henk. koht., murehdin turhaan asioita, joille en voi mitään ja jotka ei edes mulle kuulu. Välitän, sille en voi mitään.. Ku haluais vaan huutaa, pää punaisena niin että kitarisat näkyy, että "HERÄÄ!!!" ja "Elä elämääsi!!" -vaan on hiljaa, ottaa askeleen taakse, ja rajaa oman elämänsä omaksi elämäkseen. Samalla haluten kuitenkin empatiansa antaa..

No, myrskyn jälkeen paistaa aurinko, väitän..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13606 : 23.05.2011 14:10:43 »

Sadepäivä ja vapaapäivä. Ihana kääriytyä smurffi-pukuun, ja olla tekemättä juuri mitään  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13607 : 23.05.2011 19:03:50 »

Ehdottoman loistava juttu toi kirppis! Minäki osallistun kun kerkiän.. smitten
justihin noita uusia kirjoja kerkesinkin toivoa! Cheesy smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13608 : 23.05.2011 21:58:11 »

Mulla on ihan kamala turvotus. Mässättiin eilen miehen kanssa sipsejä ja karkkia, ja nyt maha on ihan pinkeänä. Tähän asti olenkin suhteellisen tiukasti pitänyt karppauslinjaa. Tissi on pienentyneet -  Smiley Hyvä juttu.

Tuttua, tuttua buck2  Kun kroppa on tottunut karppaukseen ja satut poikkeamaan ruokavaliossa "kaidalta tieltä", on olotila sen mukainen - turvottaa, töhnäinen olo jne. Ei kyllä hirveästi tee mieli mässätä, kun miettii, mikä fiilis siitä jälkikäteen tulee... Sitäkin ihanammalta tuntuu sitten palata karppauksen pariin repsahduksen jälkeen Cheesy

Mulle se akilleen kantapää on olut - kun kauniiden säiden aikana on tullut grillattua ja istuskeltua ulkona, alkaa väkisinkin suuta napsamaan ja tekemään mieli huurteista... :Smiley  Laadukas olut on oikea nautinto smitten  

Tosin sen olen huomannut, että karppauksen ansiosta (?) viinapää on romahtanut entisestä (ja mulla ei koskaan edes hyvä viinapää ole ollut), joten yksi olut on ihan riittävästi! Tuossa lätkähuumassa kisakatsomossa tuli otettua 3 tuoppia - ja voi jumaleisson, kun niistä tuli seuraavana päivänä otsa kipeäksi! buck2

Mäkin olen aikanaan tuntenut olevani niin kiltti et sen takia koko maailma haluaa kaataa kaikki paskat mun niskaan.

Mua kiusattiin ala-asteella (lihavuudesta, siitä että käytin kirpparivaatteita ja siskojen vanhoja), yläasteella (ujoudesta) (johti lopulta itsariyritykseen) tän jälkeen kokosin itseni...
Lukiossa mut hyväksyttiin joukkoon jotenkin paremmin, silti tunsin oloni irralliseksi. Olin kuitenkin lähes anorektinen, käytin tosi paljon alkoholia ja poltin tupakkaa - ei ihme jos ihminen tuntee itsensä irralliseksi kun hänet hyväksytään vasta sitten kun hän on jotain sellaista, mitä sisimmässään ei oikeasti halua olla.

Ammattikorkeakoulussa löyty heti meidän luokalta porukka jotka ei kutsuneet mua bileisiin vaikka kutsuivat kaverini, töissä löyty heti yks naikkonen joka pompotteli mua ja yritti lannistaa - no lopulta tää kaatui hänen omaan niskaan, eikä kukaan enää tykkää hänestä.

Oon lakannut välittämästä ja oon lakannut ajattelemasta olevani jotenkin liian erilainen tai sopeutumaton. Oon mikä oon ja se kelpaa jollekin, se riittää, se ei oo enää mulle syy tuntee oloani kurjaksi. Ja jos joku yrittää käyttää mua terapiavälineenä tms. mä otan heti etäisyyttä. En enää ole ylipursuavan empaattinen, ei se kiillota mun sädekehääni kuitenkaan, eikä hyödytä näitä ruikuttajiakaan....

Jokainen meistä kohtaa tiellään v-mäisiä persoonia, toiset meistä vaan ovat syntyjään vahvempia pitämään puoliaan. Ei ole kyse siitä että minussa on jotain vikaa, kyse on siitä että en osaa tarpeeksi hyvin vetää rajoja sille miten annan itseäni kohdella tai otan liian henkilökohtaisesti sen että en olekaan kaikkien mielestä täydellinen.



Viisaita sanoja, Tiigris smitten  Tottahan tuo, että jokaisen pitää vain osata vetää rajat siihen, miten antaa kohdella itseään. Ja mulla on sama homma - otan itseeni, jos joku ei pidä musta Embarrassed  Tää perusjuttu, kun en kuitenkaan kenellekään pahaa halua, niin sitä alkaa miettimään, mitä olen tehnyt, että toinen ei pidä musta. Mikä mussa on vikana...

Mulla on ollut ongelmia mun siskon kanssa (olenkin siitä joskus purnannut täällä). Koska siskoni harrastaa mun elämäntapojen, valintojen aliarvioimista ja arvostelee mut sinne maanrakoon. Toisaalta, siskollani on paljon henk.kohtaisessa elämässään ongelmia ja epävakautta, joten ehkä tuo on hänen keinonsa purkaa sitä pahaa fiilistä ja kohottaa omaa itsetuntoa Huh  Mutta en halua olla se sylkykuppi, johon siskoni pääsee purkamaan fiiliksiään (ja aiheuttamaan mulle pahaa mieltä), joten olen päättänyt, että yhteyksissä en ole niin kauan, kun asiat käsittelevät mun "virheellisiä" elämäntapoja Angry

Opiskeluaikoina meidän luokalla oli yksi tyttö, joka suhtautui erittäin ynseästi ja tuli ihan naamatusten arvostelemaan (sekä tiedän tuttujen kautta, että on selän takana puhunut musta pahaa). Kun mä en halunnut liittyä tämän tytön johtamaan remmiin, jossa juoruttiin muiden asioista ja arvosteltiin jokaikistä selän takana, pahassa mielessä - mulle tuli tosi ikävä fiilis, kun joskus satuin kuulemaan tämän porukan juttuja Cry  Ihmettelen vain, miksi muilla on aikaa märmättää muiden elämästä sen sijaan, että keskittyisi omaan elämäänsä ja antaisi kaikkien kukkien vaan kukkia Huh

Tämä tyttö sitten omalla käytöksellään tosin eristi itsensä muusta luokasta, hänelle jäi ympärille muutama juorukaveri, joiden pomona hääräsi. Kukaan muu ei kutsunut häntä yhteisiin juttuihin, bileisiin tms. Eli ilmeisesti muutkin näkivät tytön läpi...

Joskus yksi näistä tämän tytön kavereista sanoi mulle, että ko. tyttö ilmeisesti ei pystynyt sulattamaan mua, koska en halunnut sopeutua hänen pelisääntöihinsä. Että meitä oli kaksi yhtä vahvaa persoonaa vastakkain - en ole itseäni minään kovin vahvana persoonana pitänyt... Undecided  Mutta epäoikeudenmukaisuudesta ja ilkeilystä pysyn kaukana ja pyrin aina olemaan mahdollisimman avoin ja kohtelemaan ihmisiä hyvin.

Ja KV:lle tiedoksi: Ei miehet suinkaan ole aina se ilkeä osapuoli. Tiedän tapauksia, joissa pääpiru on se nainen - ja naiset ne vasta ilkeitä osaavat ollakin Undecided  Miehet ei ehkä ole samanlaisia tunneihmisiä ja hoivaajia kuin naiset, mutta mun lähipiirin miehet ovat sanansa mittaisia, reiluja ja avuliaitakin ihmisiä Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.05.2011 22:00:47 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #13609 : 23.05.2011 23:42:03 »

Palatakseni vielä siihen aukkoon josta katoaa tavaraa niin multa katos...älkää ny naurako...yöpaita... siis yöpaita 2funny Sunnuntaina kun parin tunnin päästä menin petaamaan sänkyä niin en löytäny sitä yöpaitaa ja se on kateissa vieläkin...Katoin sängyn alle, tuolille jossa oli muita vaatteita, kaikki peitotkin selvittelin ja pyykkikoppaankin kävin kurkkaamas jotta jos puoliunissani laitoin sen sinne tai vaatekaappiin..ei missää....Huh?? Mihin hittoon mä olen sen laittanu? Ja älkää ny hei luulko että multa katoo tämmösiä tavaroita koko ajan.. Ei mulla ikää ole yöpaitaa kadonnu, korviksia, sateenvarjoja, korvaläppiä, kampoja ja hanskoja kyllä (no olihan siinäki) mut suuri osa on kuitenki löytyny..

Öö tutoa soma jos teille ilmestyy siitä aukosta valkonen yöpaita niin lähetä se takasi... Grin

Ja kiltteydestä..jos on liian kiltti niin ei se oikeuta siltikää toisia kohtelemaan sua ku p:tä. Mullakin on vieläkin toisinaan joskus se liikakiltteysongelma..Ei niin isona kuitenkaa kuin ennen..

Hyvvää yötä!!


tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13610 : 24.05.2011 00:17:28 »

Kohtalon ivaako? Viime vuonna olimme Wienissä huhtikuussa ja jouduimme (todellisuudessa saimme  Smiley) jäämään sinne 6 ylimääräiseksi päiväksi Islannin tulivuorenpurkauksen takia. Ja nyt, kun olemme sinne taas lähdössä (2.6.) niin tuhkaa on taas taivalla.  Huh

Mielenkiintoisinta itselleni kuitenkin oli sellainen huomio, ettei kannata todellakaan sanoa mitään sellaista, mitä ei toivo tapahtuvan, koska jokainen ajatus - ja varsinkin sanomiseni, tahtovat jokaisella tavalla nyt tulla totuudeksi itselleni. Sanoin nimittäin juuri viime viikolla töissä juuri tästä tuhkajutusta niin, etteiköhän se taas tilata tukemaan pidempiä lomia meille sinne Wieniin, kun viime vuonnakin se onnisti meitä monellakin tavalla.  Grin
« Viimeksi muokattu: 24.05.2011 00:19:10 kirjoittanut ~Karuna~ » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13611 : 24.05.2011 18:23:24 »

Kohtalon ivaako? Viime vuonna olimme Wienissä huhtikuussa ja jouduimme (todellisuudessa saimme  Smiley) jäämään sinne 6 ylimääräiseksi päiväksi Islannin tulivuorenpurkauksen takia. Ja nyt, kun olemme sinne taas lähdössä (2.6.) niin tuhkaa on taas taivalla.  Huh

Mielenkiintoisinta itselleni kuitenkin oli sellainen huomio, ettei kannata todellakaan sanoa mitään sellaista, mitä ei toivo tapahtuvan, koska jokainen ajatus - ja varsinkin sanomiseni, tahtovat jokaisella tavalla nyt tulla totuudeksi itselleni. Sanoin nimittäin juuri viime viikolla töissä juuri tästä tuhkajutusta niin, etteiköhän se taas tilata tukemaan pidempiä lomia meille sinne Wieniin, kun viime vuonnakin se onnisti meitä monellakin tavalla.  Grin

Shocked  Grin  smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13612 : 24.05.2011 18:48:12 »

Mulla on vapaa ilta piiittkästä piitkästä aikaa. Äsken House tallennuksesta, ja nyt haluaisin lasin viiniä ja vähän salmiakkia. Jokin leffa olisi ihana katsoa. Miten voikaan nauttia siitä ajasta, kun saa vain olla!!!!
Ihanaa!


tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #13613 : 24.05.2011 20:48:17 »

Mulla on vapaa ilta piiittkästä piitkästä aikaa. Äsken House tallennuksesta, ja nyt haluaisin lasin viiniä ja vähän salmiakkia. Jokin leffa olisi ihana katsoa. Miten voikaan nauttia siitä ajasta, kun saa vain olla!!!!
Ihanaa!

Mä katsoin juuri Avataren dvd:ltä. Oli se aika vaikuttava.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13614 : 24.05.2011 21:18:29 »

Mua ihan mettä-mettässä pelottaa kyllä nuo villieläimet, ei ne varkaat ja raiskaajat jaksa lähteä kymmenen kilsan lenkkiä kävelemään tavoitettaan varten.  Wink
Mutta kyllä ne pururadat luonnon keskellä ja muut ovat todella ihania lenkkipaikkoja, virkistää mieltä, ihmeessä kannattaa lähteä. Jos on semmoinen ylläpidetty reitti, niissä on kesäisin yleensä niin paljon porukkaa ettei siellä mitään tapahdu. Onko muuten koskaan ketään ryöstetty lenkkipolulla? Yleensä ne tapahtuu sivukaduilla tai puistoissa.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13615 : 24.05.2011 22:06:23 »

Tämä on kyllä sääntö numero yksi:
Älkää naiset koskaan ottako epäkunnioittavaa miestä, valehtelijakaan ei ole niin paha kuin mies joka ei kunnioita naista.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13616 : 25.05.2011 04:02:40 »

Täysikuu tuli ja meni, täällä ei vaan nukuta...
Heräsin jo ennen kahta, ei kuitenkaan ole mitenkään pirteä olo. Haukottelen ja hörpin kahvia. Ja odottelen lehteä...
Mitenköhän sitä työpäivästä taas selviää? Vuorotyö on kyllä toisinaan hanurista...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13617 : 25.05.2011 11:15:18 »

Mun mielestä lenkkipolku on sitä parempi, mitä kauempana sivistyksestä... Kotiseudulla oon tottunut lenkkeileen talven iltapimeydessä jopa valaitsemattomalla metsäpolulla ilman taskulamppua, kyllä se silmä tutun reitin hahmottaa pimeessäkin  Wink

En ymmärrä jos luontoihminen pelkää metsäeläimiä, tai miten jotain, mitä pelkää, voi rakastaa?  Huh

Todennäköisemmin kaadut kotona tuolinjalkaan ja lennät pää edellä lasivitriiniin, kuin että joku karhu käy päälle metsässä.  Grin Nehän kiertää ihmisen kaukaa noin yleensä. Mä oon kyllä kerran meinannut juosta päin juoksevaa hirveä. Oli tosi sumuista ja juoksin syyshämärässä peltotitä, kun yhtäkkiä jotain rymisti IHAN nenäni edestä. Juoksin täysiä parikymmentä metriä kunnes pysähdyin ja katsoin taakse, sitten näin keskellä peltoa sumun seassa seisovan ison hirven, joka oli kanssa pysähtynyt katselemaan mua että mikä helvetti sen edestä juoksi.  Grin Siitä me sit jatkettiin matkaa ihan rauhassa molemmat omiin suuntiin. Oon myös kerran jäänyt kymmenen metrin päähän vasan ja hirviemon väliin metsätiellä, siinä sitten vaan laskin katseen maahan ja aloin rauhallisesti ottaan askelia taaksepäin. Siinä kyllä tiesin että nyt ei tosiaankaan kannata hötkyllä ellen halua vasaa puolustavaa emoa kimppuuni. Kaksi karhua olen kerran nähnyt metsän keskellä olevan pellon laidassa, mutta ne olivat tosi kaukana, itse olin eri puolella isoa peltoa.

Kohtaamiset noiden isojen eläinten kanssa ovat niin upeitä, että melkeimpä sinne metsään kannatta mennä siinä toivossa että tapaa niitä eläimiä.  Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13618 : 25.05.2011 13:55:03 »

Tuli tuolta kysymys ja vastaus -ketjusta mieleen.. Että sateen ja erityisesti ukkosen jälkeen ilma on mielettömän kaunis! Mun sieluni pakahtuu siihen kauneuteen, mikä ilmassa väreilee, kesäiltana ukkosen jälkeen. Siinä on joku tyyneys.. Kuin kaikki ilmassa ollut "kitka" tai sähkö olisi purkautunut. Ilma puhdistunut. Luonto virkistynyt ja ravittu sateesta. Nurmikon, puiden, kukkien tuoksu! smitten

Harmi kun niin harvoin on tuollasta ilmaa.. Tulee mieleen lapsuus, silloin muistan viimeksi tuon ilman kokeneeni näin, ohimenevässä lapsen hetkessä koskettaen.. Smiley

Haluun niin maalle!

Kaupungissa minuuki pelottaa mennä lenkille illalla myöhään. Tämä kaupunginosa on sellainen, että on yks turvattomimpia. Täältä päin olen lukenut raiskaustapauksia - enkä yksin lähde edes kauppaan myöhään.
Maalla on paljon turvallisempaa.. Metsässä (mitä syvemmällä korvessa sen mukavampaa) on rauhallista ja hyvin turvallista mun olla. smitten

Aamupvä mentiin pihalle pienten kanssa.. Ihanaa että meille alkaa löytyä rytmi, jossa molemmat menee samaan aikaan päikkäreille! Awesome!

Lisäks musta tuntuu että opin melki joka päivä, itestäni jotain uutta. Itestäni/elämästä. Ja hyvin suurista asioista.
Kyllä on syväluotaavat ajat mulla yhä menossa. Mut enää ei tunnu että oisin pelkästään pohjamudissa, oon hyvin paljon nyt myös kiinni arjessa ja fyysisyydessä. Semmosella tavalla, että toteutan nyt sitä omaa elämää (meinasin kirjoittaa tietä, mutta yh, olen saanut yliannostuksen "henkisistä sanoista" buck2 Grin [tänne tarvittais oksennushymiö]=).. Asiat sulautuu käytännöksi ja fyysisyydeksi ja sieltä löydän sen henkisyyden, mikä oli joskus vain kirjasta poimittu lause tai ajatus (joka toki sopi siihen mitä oma sydän sanoi, muttei siitä ollut vielä kokemusta). Piiri pieni pyörii.. sattumat ja kohtalot siinä käsikädessä pyörii.. elämän piirileikkiä! Cheesy Välillä yksi putoaa pois.. eri tyypit hyppää mukaan.. ja sitten aletaan alusta.. *tanssivahymiö* tai jotain.. Grin Mut pitää sanoa, että nii pal on ollu kaikkee täs 1,5 vuoden aikana mitä olen astroillut, että olen eri ihminen kuin tänne tullessani. Tai ennemminkin, olen enemmän se ihminen, mitä olen halunnut olla ja ajatellut joskus olevani. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13619 : 25.05.2011 18:06:27 »

oon hyvin paljon nyt myös kiinni arjessa ja fyysisyydessä. Semmosella tavalla, että toteutan nyt sitä omaa elämää (meinasin kirjoittaa tietä, mutta yh, olen saanut yliannostuksen "henkisistä sanoista" buck2 Grin [tänne tarvittais oksennushymiö]=).. Asiat sulautuu käytännöksi ja fyysisyydeksi ja sieltä löydän sen henkisyyden, mikä oli joskus vain kirjasta poimittu lause tai ajatus (joka toki sopi siihen mitä oma sydän sanoi, muttei siitä ollut vielä kokemusta).
Arjessa ja pienissä konkreettisissa asioissa se onni lopulta piilee.  smitten
Jos ei osaa olla onnellinen arjessa, on vaikeaa ylipäänsä olla onnellinen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 906 907 [908] 909 910 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: