Sivuja: 1 ... 739 740 [741] 742 743 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5603249 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11100 : 20.03.2010 19:22:05 »


olen lukenut, että siitä voi parantua tai se piirre voi paljon parantua jos henkilö itse lähtee terapiaan, mutta ilman sitä 'huono ennuste'. joten terapia kuulostaa hyvältä, ja sekin että tuet häntä siihen Smiley

muuten olen lukenut, että kyseinen häiriö on jotenkin eduksikin kovassa bisnesmaailmassa ja yhteiskunnan 'huipulla'....eli ns. menestyjistä löytyy paljon asiasta kärsiviä :Smiley


viime syksynähän oli se juttu siitä Koneen perustajasta, jonka oma poika kutsui isäänsä jälkeenpäin lehtien lööpissä hirviöksi....kyseessä oli kuitenkin tälläinen huippumenestyjä, jonka merkitys maamme taloudelle oli suuri Undecided en ole lukenut enempää, että oliko ko. herralla tuo häiriö....

Näinpä se on. Hän on kieltämättä loistava busineksissaan,
vaikka nuo mun laskut tahtoo unohtua sen pöydälle makoilemaan.
Se ei ole niin vakavaa, kun mie voin käydä maksamassa ne itsekin.

Loistavaa olisi, jos hän lähtee terapiaan.
Hänenhän ei tarvitse opetella olemaan mukava kuin vain minulle ja mahdollisille lapsille.
Se riittää vallan mainiosti. Tongue


Tätä mietin jo aiemmin sun kirjotusten perusteella mutten mitään viitsinyt sanoa koska en kuitenkaan ole alan asiantuntija enkä halunnut lietsoa turhaan mitään... Isäni vaan sattuu olemaan narsisti ja hänet olen tuntenut läpi elämäni ja paljon on yhtäläisyyttä... Isäni ja äitini parisuhteessa oli paljon samanlaisia ongelmia mitä sinä olet kuvaillut, isäni vaan meni väkivaltaisuuteen saakka... Mutta kovasti tsemppiä, ei ole varmasti helppo tilanne!


Niin.. hän on henkisesti hyvin riippuvainen minusta ja todella elää minusta,
joten ystäväni mielestä se on juurikin se, mikä estää sitä olemasta pahempi narsisti.

Jouskari kun nimittäin tekee kaikkensa ja mitä vain, että en jättäisi häntä.

Siksi varmaan tuo väkivaltaisuus pysyy kurissa, koska minä olen tehnyt selväksi,
että en hyväksy minkäänlaista väkivaltaa ja lähden ensimmäisestä fyysisestä uhasta,
eikä siinä ole mitään keskusteltavaa.

Hän harkitsee sitä terapiaa siksi, koska siihen liittyy hänellä pelko, että jätän hänet muuten. Tongue
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11101 : 20.03.2010 19:26:01 »


hih, hänellä on  askendentti jousimies, ja hänen isoin haasteensa on ollut se, ettei hän pysty unohtamaan menneitä vääryyksiä vaan kelailee niitä vielä vuosikymmenien päästä.


Sama mun Jouskarilla, menneitä vääryyksiä hänen on todella vaikea antaa mennä,
vaan kelailee niitä ja 90%:sti tekee niistä uuden mahtavan vääryyden itselleen,
josta sitten pauhata vielä muutaman kk:n päästä.  Grin 2funny
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11102 : 20.03.2010 19:26:59 »


Loistavaa olisi, jos hän lähtee terapiaan.
Hänenhän ei tarvitse opetella olemaan mukava kuin vain minulle ja mahdollisille lapsille.
Se riittää vallan mainiosti. Tongue

----------------
Hän harkitsee sitä terapiaa siksi, koska siihen liittyy hänellä pelko, että jätän hänet muuten. Tongue


Afro


ihan sama mikä se motiivi on, kunhan lähtee yrittämään asian työstämistä. ja tuo motiivi nyt ainakin kuulostaa siltä, että hän välittää sinusta....vaikka se välittäminen voikin olla sekoittunut hylätyksitulemisen pekoon, mutta silti....tuskin hän keneen tahansa naiseen suhtautuisi samoin...
 mars leijona valikoi vaan itsensä mielestä parasta seuraa.....

tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11103 : 20.03.2010 19:29:54 »


hih, hänellä on  askendentti jousimies, ja hänen isoin haasteensa on ollut se, ettei hän pysty unohtamaan menneitä vääryyksiä vaan kelailee niitä vielä vuosikymmenien päästä.


Sama mun Jouskarilla, menneitä vääryyksiä hänen on todella vaikea antaa mennä,
vaan kelailee niitä ja 90%:sti tekee niistä uuden mahtavan vääryyden itselleen,
josta sitten pauhata vielä muutaman kk:n päästä.  Grin 2funny



mun äiti on ihan helisemässä tän takia, että miksi isäni ei vaan voi unohtaa jotain väärin mennyttä asiaa vuonna -75 ....että on niin suurta energianhukkaa aina uudelleen ja uudelleen pultata samasta vanhasta asiasta...olen ihan samaa mieltä: siinähän vaan itseään vahingoittaa, jos vetää aina uudelleen raivareita jostain kerran tapahtuneesta Undecided


no mun mies on kanssa  askendentti jousimies, mutta ei ole samaa ongelmaa, ainakaan tuossa mittakaavassa. korkeintaan jotkut hänen omiin vanhempiinsa liittyvät traumat....mut jotenkin ei vesimiehenä juutu sellaisiin syvälle...
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11104 : 20.03.2010 19:38:22 »

kyllä mä tunnistan ittessäni ton vatvomisen, ja kauhee kostonhimo jos on vääryyttä tullu koettua. mutta eipä ne koskaan o tekoihin asti menny, kunhan lietson ja kärvistelen asialla. ehkä tieto riittää, niin ettäon mahdollisuus jos niin haluan
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11105 : 20.03.2010 19:41:29 »


Loistavaa olisi, jos hän lähtee terapiaan.
Hänenhän ei tarvitse opetella olemaan mukava kuin vain minulle ja mahdollisille lapsille.
Se riittää vallan mainiosti. Tongue

----------------
Hän harkitsee sitä terapiaa siksi, koska siihen liittyy hänellä pelko, että jätän hänet muuten. Tongue


Afro


ihan sama mikä se motiivi on, kunhan lähtee yrittämään asian työstämistä. ja tuo motiivi nyt ainakin kuulostaa siltä, että hän välittää sinusta....vaikka se välittäminen voikin olla sekoittunut hylätyksitulemisen pekoon, mutta silti....tuskin hän keneen tahansa naiseen suhtautuisi samoin...
 mars leijona valikoi vaan itsensä mielestä parasta seuraa.....

Yep, aivan sama se motiivi, kunhan lähtee hoitoon. Smiley
Ja juu, miehän olen ihan parasta A-luokkaa..  :Smiley Grin 2funny

kyllä mä tunnistan ittessäni ton vatvomisen, ja kauhee kostonhimo jos on vääryyttä tullu koettua. mutta eipä ne koskaan o tekoihin asti menny, kunhan lietson ja kärvistelen asialla. ehkä tieto riittää, niin ettäon mahdollisuus jos niin haluan


Ah... mokomatkin Puoskarit..  :Smiley äh... Jouskarit.. Cheesy Grin 2funny
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11106 : 20.03.2010 19:45:05 »

minä oon kans parasta mappi-Ö ja X-faili luokkaa angel



näen tuon nimenomaisen vääryyksien hautomisen ja kostoajatuksella leikittelyn trooppisen jousimiehen alla piilevän sideerisen skorpionin yhtenä nega-puolena.* tästä piirteestä tuskin koskaan vaan puhutaan trooppisen jousimiehen tulkinnan yhteydessä. ei, jousimies on aina joviaali ja lupsakka :Smiley Grin



*ja tälläkin merkillä on myös hyviä puolia....ainakin itseeni vetoaa ne synkeät nahkahousurunoilijamuusikot ala Jim Morrison...tyyppiä sideeris-skorpioni
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11107 : 20.03.2010 19:57:58 »

mullon yks kaveri,( kalat ) ja se on vähä säälittävä tapaus. yläastee jälkee se ei tehny mitää,ei kouluja eikä töitä.
hengas yksiössään ja keitteli kiljua. sen kaverit oli puolet nuorempia..

no asiaan, sillä oli/on tarve iskee kavereittensa miähiä. no jokukerta oli sit mun sillosen poikakaverin vuoro ni sillo otti päähä ko se tuli ilmi. siitä on yli 10v aikaa ja kaivelee viäki.
sillonen ajatus oli että tulee se päivä että sillä o joku miäs.. mutta si ko se tuli, joskus 2v sitte soli nii kauhee että yäk.  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #11108 : 20.03.2010 20:07:39 »

Mä en tiiä vatvonko mä asioita, mutta mä analysoin kaikkea rasittavuuteen saakka (vai onks se sama asia Grin)... En mä kyllä kostonhimonen koe olevani myöskään, ennemminki mulle on tärkeetä et oikeus tapahtuu... Siis vaikka jouskari oonkin Cheesy
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11109 : 20.03.2010 20:08:49 »


siis Annaelenille.

oothan sinä sen pärstäsi näyttänyt videon muodossa. ihailen klassista musiikkia, upea ääni/laulutaito sinulla.

samoin hyvää viikonloppua Smiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11110 : 20.03.2010 20:12:22 »


Sasha: En ole yllättynyt. Se on se pluto. Kuitenkin mulla on sellainen olo, että jos se terapia onnistuu ja otetaan avoimin mielin vastaan niin tilanne paranee. Eri asia sitten että otetaanko...


Mjaa, kun se ei oikeastaan ole -itseasiassa- kovin plutonikko. Huh
Miekin olen kartaltani pahempi plutonikko kuin hän.
Kyllä se on tuo  jousimies pahimmillaan, kun se saa niin paljon pommitusta.

Yritetään nyt saada ne  jousimies :n hyvät puolet esiin. Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11111 : 20.03.2010 21:00:50 »

mulle taas soveltuu just erittäin hyvin  askendentti jousimies, kun itsellä se vastamerkki nousussa.



onneksi miehellä ei ole minkäänlaista päihdeongelmaa. (siis siinähän on ero, maistuuko alkomahooli ja sitten siinä että onko se ongelma...). mulla menee raja siinä, että päindeongelmaisen kanssa en voisi olla.


sekin, että hänellä on  neptunus MC:llä niin pitäisi olla muka sitten jotenkin ihan sekaisin tai hämärä ja epäselvä, mutta paskan marjat, yksi selväjärkisimpiä ja suhteellisuudentajuisempia ihmisiä keitä tunnen. pelastanut minutkin useasti juuri tällä, koska mulla on nuo piirteet olleet vasta kehitteillä :Smiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11112 : 20.03.2010 22:43:28 »


Melkein kaikille tuntemilleni  askendentti aurinko kuu-jouskareille maistuu ainakin hyvin häppä (ja kaikenlainen matkustelu kiinnostaa jne.) mutta en heidän kanssaan kyllä elää osaisi.. Asia on käytännössäkin todettu Grin

Totta, mutta mun tuntemilla  aurinko kuu jousimies:t ovat joko maistuu oikein hyvin
tai sitten lähes absolutisteja, kuten mun mies.

Se jakautuu ihan samalla tavoin, yhtä ääripäästi kuin niiden seksuaalisuuskin;
Joko hyi-hyi seksiä! kokonaan tai sitten hyvin kieroutunutta, jopa sairasta,
mutta joka tapauksessa, poikkeuksellista normaalista hetero-meiningistä.

Tuon prostuutiosta kertovan kirjan taustatutkimuksista sen verran,
että yllättävän suurin osa pro on  aurinko jousimies ja  kauris
ja musta se on erikoista, koska haastattelin niin monia naisia,
ettei se voi olla sattumaakaan. Huh idiot2

Tuntemillani, -siis elämässäni hyvin läheisesti tuntemillani-  jousimies -miehillä
on hyvin naista dominoivia seksifantasioita, esim. erilaiset SM-leikit
ja alistaminen niin, että fantasioi siitä, kuinka useampi mies nussii
sen  jousimies -miehen naisen kaikki reiät yhtäaikaa ja vuorotellen verille
ja tulee sitten viimein suuhun tai naamalle ja naisen pitää niellä kaikki
ja ne kovin mielellään vastaavia fantasioita toteuttasi. Tongue

Siitäkin huolimatta, että kaikki tuntemani  jousimies -miehet ovat super
vainoharhaisen mustasukkaisia. Grin

Vähintään kuitenkin se piiskaus, fistaus, hengityksen tukehduttaminen,
kaulasta kuristaminen jne. tai tms, kuuluu perinteisen  jousimies -miehen
rakastelutekniikkoihin, jos mustasukkaisuus estää liiaksi nuo ryhmä"raiskaukset"
ja panot. Tongue
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #11113 : 20.03.2010 23:03:54 »

Tuntemani  aurinko jousimies mies on seksuaalisuudeltaan täysin normaali, samoin 2  aurinko jousimies naista.
Mustasukkaisuuskaan ei heihin sovi.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2010 23:19:55 kirjoittanut eppana » tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #11114 : 20.03.2010 23:12:12 »

Jokos se kuu on  kaksoset?

Kävin seuraamassa muutamaa apollon miestä. Teatteritaidetta. Oikein teatteritaiteen maisteria ja kahta muuta loistavaa näyttelijää. smitten

Se vaan on nokkelaa kun se on.

Kylläpä taas teki mielelle hyvää.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: 1 ... 739 740 [741] 742 743 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: