Sivuja: 1 ... 907 908 [909] 910 911 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605298 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Edna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #13620 : 25.05.2011 23:58:47 »

Ilma ukkosen jälkeen on kyllä ihana  Smiley Miksei ukkosen aikanakin  :Smiley Onko ketään muita täällä tähän aikaan?  Cheesy
tallennettu

Valkoinen Kristalli Koira
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13621 : 26.05.2011 09:50:16 »

Huomenta tupaan, minä kyllä herään kunhan saan kahvia.  Smiley Mietin millä sitä saisi itsensä houkuteltua lenkille tänään. Ulkonakin niin hieno ilma.

Tämä on kyllä sääntö numero yksi:
Älkää naiset koskaan ottako epäkunnioittavaa miestä, valehtelijakaan ei ole niin paha kuin mies joka ei kunnioita naista.

Pakko kommentoida tähän, että mun mielestä valehtelijakaan ei hirveästi kunnioita toista. Vaikka toisaalta valehteluun voi olla monta motiivia. Joskus se on toisen suojelua. Mutta en nyt jaksa analysoida tuota sen enempää. Tein eilen Cosmon testin, jonka mukaan olen Carrie Bradshaw, ylianalysoija. Että ehkä parempi niin.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13622 : 26.05.2011 13:06:08 »

Tsemii kämppä-asiaan!

Huomenta, huomenta.. Vaikka päivähän nyt jo on ja olen kyllä ollut ylhäällä viidestä asti.. crazy2

Piti soittaa lääkäriin, yritin aikaistaa vauvan seuraavaa aikaa mut ei onnistunu.. Keskiviikkoon asti pitää odotella.
Toi gaviscon ei enää yhtään toimi, vauva pulauttaa joka ruuan jälkeen, hikkaa joka ruuan jälkeen ja on kipee ja kun ei itke, on levoton. Ootteko kuullu/nähny minkälaista vauvan kipuitku on? Vauva vetää itsensä ihan tikkusuoraksi, selkä kaarelle, välillä sätkii ja huutaa lujaa, oikeestaan karjuu ja sen karjumisen tahti kiihtyy niin että lopulta ääni kähisee ja väliin kuuluu nielaisuja, kakomista, yskimistä, voimakkaita hengenvetoja (kuulostaa tukehtumiselta)... Vauvaan ei saa mitään kontaktia, ihan sama miten päin sitä pitelee, sitä itkua ei lopeta muuta kuin se että vauva väsyy siihen itkuun..Ja vaikka siitä sylissä pitelemisestä ei ole apua, niin ei sitä vauvaa pysty jättään yksin huutamaan.. Tällasta voi olla kooko päivä.. puolikin tuntia tota itkua yhteen menoon niin on sellanen olo itsellä että .. en osaa pukee sitä sanoiksi... vittu mitä tuskaa  Undecided
ja mä oon ihminen joka ei käytä v-sanaa joten mun suusta tullessaan se tosiaan on jotain ihan muuta ku täytesana tai et vähä ottaa päähän.

En mä nyt vielä ihan masentunut oo, vähän on toivoa kun kaikki allergiatutkimukset on vielä ihan kesken ja vasta eka lääkitys kokeilussa.

Mut mä yritän olla niin vahva ku pysstyn ja kestää tän niinku nainen. Mä tiedän että se mun tuntema kipu ei millään tavalla auta sitä vauvaa, niin ei mun tarvii tuntea kipua. Haluan vain apua vauvalle ja toivon että sitä tulee pian. Tää on vaan tällainen aikakausi. Pitää vaan ottaa voimaa siitä rakkaudesta minkä toi pieni pallero saa mun sydämessä aikaan. Se on maailman kaunein tunne.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13623 : 26.05.2011 13:07:25 »

Tsemppii *A*:lle!

Niin on Ave^^ smitten

Aiheeseen liittyen, pakko tulla purkaan.. Kun Joku mulla mättää juuri tässä arjessa Pysymisessä. Mä en pysty keskittymään, vaivun vaan ajatuksiini ja olen kuin unessa (aika ajoin).. Tajusin tänään tän niinkuin halolla päähän - eihän mulla ei ole seksihalujakaan. -> Kaikki viittais kuin mun juurichakra olisi tosi tukossa tms.. ?!
Olen tämän ennenkin tiedostanut, nyt on alettava joka aamu tekemään tasapainotus..? Koska kun olen tehnyt, olen pystynyt olemaan kiinni arjessa paljon paremmin. Mä lennän johonkin avaruuteen pian, menee liian diipeiksi jutut.... Otetaan vastaan jos on hyviä maadoituskikkoja! Aikaa ei paljon ole, mihkään lenkkeilemään.. Mut visualisointiharjoituksia tms.. laulamista ja venyttelyä oon tehnyt.. ja tanssinut.. angel Onkohan tääl ketään yhtä pahaa haaveilijaa (samoja pulmia) ku minä?
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13624 : 26.05.2011 13:32:30 »

Tämä on kyllä sääntö numero yksi:
Älkää naiset koskaan ottako epäkunnioittavaa miestä, valehtelijakaan ei ole niin paha kuin mies joka ei kunnioita naista.

Valehtelija nimenomaan ON epäkunnioittava. Mun mielestä. Mä ainakin haluan mielummin kuulla sen ruman totuuden kuin kauniin valheen - valhe tulee jossain vaiheessa kuitenkin esille ja se satuttaa... Cry

Asiaan saattaa vaikuttaa mun  jousimies -painotus kartalla, sekä hurja läjäys tavaraa 11. huoneessa Huh

*A*:lle pidetään peukkuja kämppäasioissa!!! Cheesy

Mukavaa päivää kaikille smitten  Mä sain nyt sitten opintoni epävirallisesti päätökseen, juhannuksena tulee sitten virallinen versio asiasta. Nyt aion luvan kanssa laiskotella koko loppuviikon ja viikonlopun, taidanpa ensiksi keittää kahvit Smiley

Viimeinen ateria kouluruokalassa tuli nautittua, broileripullia. Jätin potut ottamatta ja kasasin lautaselle ison läjän salaattia. Jälkkäriksi kahvia ja tuoreita mansikoita - oli pakko törsätä, kun oli niin ihanan näköisiä mansikoita, ja hemmottelu onkin ansaittua smitten

Kouluruokaa ei kyllä jää ikävä Tongue  Vaikka tämänpäiväinen ruoka olikin ihan hyvää. Koulun kahvia ei ainakaan jää ikävä, kallista ja ihan järkyttävää tervaa (joskus tosin saattaa olla juotavaa) 2funny

Fiilistä en osaa kuvailla... Helpotus. Samalla tulevaisuus jännittää, kun nyt on tavallaan omillaan, koulun turvaverkko puuttuu. Jää ikävä vanhoja aikoja (kiva toiminta, bileet yms.), tuli tavattua hienoja persoonia (ja myös joku vähemmän hieno), joista osa jää elämääni jatkossakin. Tämän vuoden aikana meidän luokka hajaantui, joten viimeinen vuosi tuli tavallaan oltua irrallisena tuolla koululla. Oli fiilis, etten enää kuulu tuonne. Nyt sitten mäkin irtauduin ja lähden maailmalle Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13625 : 26.05.2011 13:48:57 »

Tiigris, tsemppiä! Ei ole itsellä lapsia, mutta voin kuvitella miten avuttomaksi sitä tuntee olonsa tuollaisessa tilanteessa. Toivottavasti testeissä selviää edes jotain ja vauvan olo helpottaa.

Mulla on vaan toi kissa, joka herättää joka aamu kukonlaulun aikaan ja haluaa ruokaa ja sen jälkeen katsoo sohvalle ja mua ja huutaa että mene sohvalle ja ota syliin. Muun ajan se on melkein ulkona näin hienolla ilmalla. On kissat aika ihania. Grin

Mc, tervetuloa todelliseen maailmaan. Se on kyllä aluksi outoa kun ei ole sitä koulun turvaverkkoa, mutta kyllä siihen tottuu.

Jousimies ja valehtelu ei sovi samaan lauseeseen. Nauroin kun miehen kans pelattiin valepaskahousua ja mä pystyin valehteleen vaan 10 ässänä, koska se oli kaatokortti kuitenkin. 2funny
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13626 : 26.05.2011 14:36:14 »

Tiigrikselle paljon voimia.  smitten
Kyllä se apu ihan varmana vielä löytyy.


Ja *A*lle asuntoenergioita.  Smiley

Jousimies ja valehtelu ei sovi samaan lauseeseen. Nauroin kun miehen kans pelattiin valepaskahousua ja mä pystyin valehteleen vaan 10 ässänä, koska se oli kaatokortti kuitenkin. 2funny
Heh, lapsena aina isän kanssa pelattiin tätä ja inhosin kun en ikinä onnistunut voittamaan. Grin

Mä olen viime aikoina oppinut elämään sen kanssa että maailmassa on paljon valheita. Niihin on niin paljon eri syitä, ja ei aina sitä totuutta edes tarvitse tietää. Hulluksi tulee jos yrittää aina selvittää sen perimmäisen totuuden joka asiasta. Kun lopulta välttämättä sitä ei olekaan edes olemassa. Joskus on helpompi vain tyytyä johonkin kerrokseen ja jäädä siihen.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13627 : 26.05.2011 14:38:08 »

Voimia Tiigris ja muista ettei sinun tarvitse olla yksin.  angel smitten
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13628 : 26.05.2011 15:43:57 »

Jousimies ja valehtelu ei sovi samaan lauseeseen. Nauroin kun miehen kans pelattiin valepaskahousua ja mä pystyin valehteleen vaan 10 ässänä, koska se oli kaatokortti kuitenkin. 2funny
Heh, lapsena aina isän kanssa pelattiin tätä ja inhosin kun en ikinä onnistunut voittamaan. Grin

Mä olen viime aikoina oppinut elämään sen kanssa että maailmassa on paljon valheita. Niihin on niin paljon eri syitä, ja ei aina sitä totuutta edes tarvitse tietää. Hulluksi tulee jos yrittää aina selvittää sen perimmäisen totuuden joka asiasta. Kun lopulta välttämättä sitä ei olekaan edes olemassa. Joskus on helpompi vain tyytyä johonkin kerrokseen ja jäädä siihen.

Sama juttu, ei vaan osaa valehdella crazy2  Jos tulee tiukka paikka, ensin mietin, kerronko valkoisen valheen vai en. Sitten en keksikään mitään pehmentävää, vaan jään seisomaan monttu auki silleen "öööh..." Grin  Sen jälkeen ajattelen, että p****t, kerran se vaan kirpaisee ja kerron, miten asianlaita on.

Näin on toimittu varmaan 95% tapauksista tässä kuluneen 28 vuoden aikana Smiley  Jos valheesta jää kiinni, satuttaa se valhe syvemmin...

Ave^^:lla kyl hyvä pointti - ehkä sitä absoluuttista totuutta on nykymaailmassa vaikea löytää ja on parasta tyytyä siihen, mikä on itselle lähinnä absoluuttista totuutta.

Maailma on kyllä mielettömän epäoikeudenmukainen, ahne ja raaka paikka nykyään Undecided

Tiigrikselle hurjasti voimia pienen kanssa - toivottavasti apua löytyy! angel  Tosi ikävä ja pahankuuloinen tilanne teillä Cry
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #13629 : 27.05.2011 00:06:10 »

Älä sano koleeta, kun kuulostaa niin kolleelta.. Smiley Onnea täti-immeiselle!
Poika sai sitten kartalleen  chiron kalat aspect_squ aurinko kaksoset,
se sitten sataa ja paistaa / poraa ja nauraa vuoron perrää  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13630 : 27.05.2011 09:36:22 »

Elwyn on tuore täti Cheesy Veli soitti äsken, ja kertoi että sellainen punatukkainen meidän suvun leukaperillä varustettu pieni poika syntyi noin parikyt minuuttia sitten smitten

Koleeta Cool

Hihhih, onnea!!  smitten Punatukkaiset pikkupojat on jees!  smitten Hassua!


Huh, täällä ehkä parempi päivä aluillaan kuin eilinen. Olen päivä päivältä varmempi et poikanen on allerginen monille asioille, eikä pelkälle lehmänmaidolle. Oon ollut nyt dieetillä 9 päivää; maidoton, munaton, suklaaton, äyriäisetön (?) mut selvästi päivät vaihtelee. On ollu kaks TOSI ärhäkkää päivää, ekalla kertaa oireet lähti joko tomaatista tai nakista (oli kyl maidoton nakki, mut oon huomannu et vauva reagoi kaikkeen prosessoituun ruokaan) ja toisella kertaa kookosmaidosta.

En kauheesti enää pysty supistaan mun ruokavalioo, pääasiassa syön riisikakkuja, sinistä keijua, kokojyväriisiä, possun jauhelihaa, banaania, mustikkaa ja kurkkua. Painoin huhtikuussa vielä 75kg ja nyt tänä aamuna vaaka näytti 58kg, oon jo 5kg kevyempi kuin ennen raskautta. Naama hilseilee, kunsinauhat hajoilee, hiukset on ihan hamput, vaikka oon joka päivä ottanu monivitamiinin, 1,5g kalsiumia, magnesiumin ja 2rkl oliiviöljyä. Joinain päivinä en ehdi syödä ennen kolmea iltapäivällä kun mies tulee töistä, vaikka nousisin jo viideltä aamulla ylös. Tarvisin lisää proteiinia jostain, ettei sitä ala lähtee mun omista lihaksista ja sisäelimistä  Tongue niinku jossain sanottiin.. Imetys lisää päivittäistä energiantarvetta noin 500-700 kcal.

Mitä nyt netistä on lueskellu ketjuja ekasta vauvavuodesta nii monilla on samantapasia kokemuksia, painoindeksi on laskenu 16 ja yksinhuoltaja on ehtiny käydä suihkussa kaks kertaa viikossa  Tongue LUOJAN KIITOS MULLA ON TOI MIES....

Mitenkähän mä sillon 20 vuotiaana oisin pärjänny, kun harkitsin tosissaan että teen vauvan, mä en siihen miestä tarvitse... Huh, hyvä etten tehny!!!!! Vaikka kyllähän monet pärjää tosi hyvin yh-äiteinä vaikka 16-vuotiaina... Se on niin ihmisestä itsestä kii, sekä tietty vauvan terveydestä ja tempperamentista ja siitä minkälainen tukiverkko on ympärillä. Meillä esim. ei asu lähellä ketään, joka hoitais vauvaa.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13631 : 27.05.2011 10:38:10 »

Ei ole vakuutusta, sen saa vasta kun vauva täyttää 2kk kun ei otettu sitä syntymättömän vauvan vakuutusta.. Tongue Ollaan kyllä siis nyt pelkästään yksityisellä käyty, viime kerrasta maksoin 130€ mutta eipä se mua haittaa...
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13632 : 27.05.2011 11:25:55 »

Tiigris, mites vauvahieronta? Voisko siitä olla mitään apua?
Voitko syödä pähkinöitä tai esim. auringonkukan siemeniä tuohon proteiinin puutteeseen?
Auttaisiko ihoon, kynsinauhoihin ja hiuksiin helokkiöljy, jota saa apteekista tai luontaistuotekaupasta.
Mä nappailen tuota aina talvisin atooppiseen ihoon kun en kalatuotteita pysty käyttämään.

Paljon onnea Elwynille!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13633 : 27.05.2011 12:06:14 »

Onnea *A*:lle uudesta kodista ja Elwynille tätiytymisestä smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13634 : 27.05.2011 14:21:08 »

 smitten

Vihje: älä osta lahjaksi vastasyntyneelle vauvalle 80cm bodya kuten mun äiti, vaikka tiesi hyvin että vauva oli 48cm.. 2funny

"se ei jää sit heti pieneks"

Joo, ei jää... Jos me nyt muistetaan ottaa se käyttöön joskus ? vuosituhannen päästä, sillon tuskin muistetaan mistä se on ees tullut...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 907 908 [909] 910 911 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: