Sivuja: 1 ... 904 905 [906] 907 908 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604301 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #13575 : 20.05.2011 23:31:32 »



                                    coolsmiley


             Maailmanloppu on vain mielentila, joka seuraa meitä kuin konsanaan perisynti.

                    Kaikkea se KIRKKO on saanutkin järkyttämään mieliämme.

                           Kaikki tuo tapahtuu mielissämme, joka on moneen

                                kertaan manipoloitu matkamme varrella.



                                                    smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13576 : 21.05.2011 08:23:40 »

Minullakin oli pesukoneessa se aukko johonkin,mutta olin viekas ja laitoin sukat "sukkien pesupussiin" Se ei mahdu siihen reikään.   Ei se kyllä siihen loppunut,nyt häipyvät kynät.Tuttava lohdutti,että se on pientä,häneltä häipyi mies johonkin aukkoon.Ei ole näkynyt sitäkään,kuten ei niitä sukkiakaan.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13577 : 21.05.2011 09:32:56 »

Kiitti vastauksista.. Joo, nyt toivoiskin et ois kyse "vain" harmittomista masuvaivoista, ilmavaivoista yms., johon auttais se joku tärinä, mutta ei, tärinä pahentaa vauvan oloa kun sillä on niin voimakas refluksi eli mahansisällön takasinvirtaus... Jos vauvaa hytkyttää eestaas niin se polttava nestekin virtaa eestaas... Tämän lisäksi vauvalla siis on mahanpuruja ja ilmavaivoja, onhan nekin kipeitä ja aiheuttavat paljon itkua, mutta se refluksin aiheuttama kipu on vielä pahempi ja se aiheuttaa vauvalle myös tukkoisuutta, jatkuvaa hikkaa, yskimistä, syömisen vaikeutta (yksi syy siis imetyksen lopettamiseen jatkuvat rintaraivarit). Vauvalla siis silent refluksi, eli ei varsinaisesti pulauttele vaan nielee sen kaiken mikä nousee ylös.

Me saatiin gavisconia tohon närästykseen ja mä oon nyt munattomalla, maidottomalla, suklaattomalla, soijattomalla imetysdieetillä 2 viikkoa ja seurataan oireita... Jos oireet helpottaa, tehdään maitoaltistus, jos oireet ei helpota, aloitetaan kunnon refluksilääkitys (gaviscon on aika huono)... Mä oikeestaan toivon että vauvalla olis lehmänmaitoallergia ja tää selviäs sillä, ois niin huojentavaa tietää mistä tää johtuu niin vois toimia sen mukaisesti.

Mut nyt hän nukkuu, tuli tossa yölläkin nukuttua onneks kolme tuntia yhteen menoon...
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13578 : 21.05.2011 09:49:31 »

Pojanpojalla oli sama refluksi vaiva.Rinnalla nielaisi ja itki,nielaisi ja itki.Gaviscon auttoi,mutta kesti jonkin aikaa,ennenkuin se ruokatorvi rauhoittui,olihan se ärtynyt tietenkin.Äitinsä antoi gavisconia syötön jälkeen,mutta antoi hiukkasen ennen syöttöäkin.Se jotenkin suojasi ruokatorvea.Gavisconhan ei imeydy sen kummemmin elimistöön.Miniä vähän sävelteli niitä annostuksia.On se aika kovaa vanhemmilla ja vauvalla.Paranee se kuitenkin,kyllä paranee.   smitten
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13579 : 21.05.2011 12:28:40 »

Mä kääräsen sukkaparin varret toistensa sisään ennenkuin heitän pyykkikoriin, lähtevät sitten parina koneeseen...
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13580 : 21.05.2011 17:42:23 »

Aaaargh!! Yksi rakkaista karvapalleroistani oli mennyt karkaamaan ja naapurin sekopää (se sama joka on piinannut ennenkin) tuli raivoamaan mulle, että tappaa sen kissan nyt samantien. Oli siis nähnyt sen takapihallaan. Mullahan on pieniä auktoriteettiongelmia ja se nyt sitten taas ilmeni, kun en osaa pitää suutani kiinni edes hengenvaarallisten tyyppien ollessa kyseessä. Marssin kylmän rauhallisesti hänen pihalleen, missä hän jatkoi huutoaan, että vääntää siltä kissalta nyt niskat nurin. Mulla napsahti ja aloin huutamaan, että muakin häiritsee se v***n tupakansavu, joka kulkeutuu heiltä meille..  crazy2

Kylläpä nyt adrenaliini virtaa! Mä en jotenkin suostu pelkäämään sitä, kun olen niin  uglystupid2. No kyllä tässä silti pitäisi taas alkaa vähän suojauksia tekemään. Silloin joskus aikaisemmin oli magiat ihan onnistuneet, kun sain tyypin hetkeksi järkiinsäkin, mutta siinä on vielä paljon työtä.  buck2 Valoa  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13581 : 21.05.2011 18:09:19 »

Enkä mä nyt ihan oikeasti ajattele ihan noin mustavalkoisesti kuin äsken kirjoitin. Samalla mä näen elämän vähän kuin unena toisen unen sisällä. Ja ei ole mitään eikä ketään itseni ulkopuolella, ei ole ketään muuta, joka tulisi tekemään pahaa minulle. Heijastelen vain itseäni.

Mutta silti mun ego haluaa aina välillä suhtautua asioihin niin naiivisti. Suojauksien sijaan mun pitäisi vain lähetellä sille yhdelle hörhölle rakkautta.  angel

Nyt varmasti kaikki tajusi.  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #13582 : 21.05.2011 21:14:42 »

No kiva kuulla jotta muillaki on aukkoja josta katoo tavaroita mut et somalla, kai muistin nikin oikein on aukko josta niitä ilmestyy ....Löytyiskö sulta sitte niitä meidän kadottamia tavaroita, yks hopeinen korvakorun tausta ja yks vihree kuulakärkikynä ois mun...

Maailmanloppua ei tullu joten mun pitää vaivautua haravoimaan... Vauvan refluksiin en osaa sanoa mitää muutaku että otan osaa...Mulla on närästystä joskus kovaakin ja en tiedä onko se refluksia ihan mutta kamalaa.. Oon siis sinkku joten vauvoista en tiedä mitään...

Jos nyt saa kevennystä laittaa niin tuo munaton toi mulle levottomia mieleen ja että voi äiti parka että vielä munatontaki..Sorry jos et ymmärrä mullon vähä typerä mielikuvitus vaikka oon jo keski-ikänen (kait)
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #13583 : 21.05.2011 21:25:21 »

Nii ja sit miehiäki joillaki katoaa siihen aukkoon...No voi hitsi...Jos mä hairahdun ottamaan tänne jonku miehen vaivoikseni niin pitää kai kaksin käsin pitää kiinni jottei se hävii siihen aukkoon..Tosin jos mies on pettymys saa hävitäkki...

Kissoista: en kässää ihmisiä jotka saa hermoromahduksen jostaki kissasta. Mulla oli aiemmin naapurilla ihana kissa (pitkäkarvanen) joka tunki sillä hetkellä kun ovi oli vähänkää auki kaikkien naapurien kämppään sisään siis niin ihmisrakas ja ihana kissa. Musta se oli hauskaa, saunaanki se olis mun kans väkipakolla tullu mutten nyt kuitenkaa antanu. Mun filosofia oli se, että kesällä jos pidän ovee auki ja jos se kissa tulee sisälle niin senkus tulee.. laitan sen ulos sitte kun laitan ovenki lopullisesti kii.. Oli se niin ihana söpö karvanen...mut sitte se katos eikä oo näkyny mitähän lie raukalle tapahtunu..
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13584 : 22.05.2011 00:05:56 »

Huvittavinta tuossa meidän kissanvihaajanaapurissa on se, että ennen kun oltiin vielä hyvää pataa keskenämme vietimme usein aikaamme heidän pihallaan, jossa meidän kissat sai myös ulkoilla valjaissa. Sitten kun meni välit poikki, tätä tyyppiä on häirinnyt kaikki kissat, myös eräs toinen kissallinen naapurimme joutui ottamaan poliisit mukaan välien selvittelyihin. Mun kissat on tosin sisäkissoja, en niitä edes päästäisi vapaana ulos, kuten se toinen naapurimme...

Huomasinpa että tämän päivän transiiteissa  merkurius aspect_opp pluto 3. huoneessa. Toteutui hyvin kirjaimellisesti, nataalin 3. huoneen plutohan yhdistetään riitoihin naapureiden kanssa ja tuo merkuriuksen oppositio liittyy siihen päänaukomiseen. Kyllä tämä astrologia on hauskaa.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13585 : 22.05.2011 00:16:24 »

http://www.stara.fi/2011/05/21/baseball-tahden-yli-inhimillinen-koppi-hammentaa/

Heh, pelaajalla aika hyvät refleksit jos tuo on yleensäkään totta. Grin

Ei mene kyllä hyvien refleksien piikkiin tuo, jos on totta.  Shocked
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #13586 : 22.05.2011 11:04:46 »

Hieno päivä tosiaan, vaikka eräs kaksos-mies lähetti tosi ilkeän viestin äsken, en ole
niin ilkeää koskaan saanutkaan. Ihan pistää itkuksi Cry

Ei enää sydämettömiä kaksosia minulle kiitos knuppel2

Sitten vaan lenkille smitten ja elämä jatkukoon smitten

Terv. Iloinen lumikki
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13587 : 22.05.2011 13:21:46 »

Mie haluaisin kissun. Me ollaan mietitty ja harkittu omaa kissaa jo kauan, mutta ensin pitäis saada tuo jäärä allergiatesteihin ja selvittää ongelmat - mitä me kyllä ollaan tehty ihan urakalla! Sellanen ragdoll ois aivan liian suloinen, jotenkin niin minunoloinen, mutta varmaan päädytään ottamaan jostain löytöeläinkodista tms. hylätty kissu, ellei sitten saada jostain jotain kuolemantuomion (Cry) saanutta pentua.


Kun yhden hankkii, tarvitsee helposti toisenkin. Ainakin ragdollit ovat sen verran seurankipeitä, että voivat tulla hieman onnettomiksi ilman eläinkavereita, ainakin jos ei ole 24/7 joku ihminen läsnä. Itse siis neljän raggarin omistaja.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13588 : 22.05.2011 14:51:58 »

En nyt mene yksityiskohtiin, mutta ex taas loisti tekstiviesteissä muutama päivä sitten... Tämän kohdalla yritän olla, että ne vierisivät minusta kuin vesi ankan selästä; en ota enää itseeni ilkeitä sanoja. Ihan kuin tuuli humisis...

Voih..  Sad Mä en voi käsittää, miten eron tullen voi tulla niin rumaa jälkeä ihmisten välille, jotka ovat ennen pitäneet toisistaan. Ja rakkaus, mihin se voi kadota?  idiot2

tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13589 : 22.05.2011 15:03:16 »

En nyt mene yksityiskohtiin, mutta ex taas loisti tekstiviesteissä muutama päivä sitten... Tämän kohdalla yritän olla, että ne vierisivät minusta kuin vesi ankan selästä; en ota enää itseeni ilkeitä sanoja. Ihan kuin tuuli humisis...

Voih..  Sad Mä en voi käsittää, miten eron tullen voi tulla niin rumaa jälkeä ihmisten välille, jotka ovat ennen pitäneet toisistaan. Ja rakkaus, mihin se voi kadota?  idiot2



Niinpa. Ei rakkauden tarvitse kadota mihinkaan jos juttu ei toimikaan tassa elamassa juuri talla tavalla. Ihana saada ihmisia elamaan, jotka opettavat ja rakastavat. Kaikki kestaa aikansa ja kaikelle on tarkoituksensa - jos vihaa sita toista osapuolta jutun jalkeen, on sama kuin hylkaisi koko upean kokemuksen ja vahattelisi sen merkitysta. Kertoo viisauden ja rakkauden puutteesta minusta. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 ... 904 905 [906] 907 908 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: