koko elämäni ajan olen kuullut että mikä ihmisiä enten ärsyttää, niin on 'huomionhakuiset' tai 'itseään täynnä olevat' ihmiset, eli mitä yleensä sanotaan 'negatiivisiksi' leijonapiirteiksi.
mutta siitä mallista huolimatta, ja vaikka ei aurinkoleijonia ollutkaan, jokainen heistä kuitenkin kitisi vaan sen takia
koska olisi itsekin haunnut esille. :

Mie taas olen työelämässä joutunut ( ehkä opetuksena saanut) monien Leijonien kanssa tekemään yhteistyötä ja olen kokenut sen todella vaikeaksi.
Sen nyt voikin ymmärtää kun itse olen Kauris.

Mutta se ei voi olla kuitenkaan selitys, kun jokainen muukin merkki meillä on Leijonien kanssa ongelmissa.
Tosin ei niitä Leijonia ei ole kuin kaksi.
Itse tykkään kyllä niistä Leijonien positiivisista puolista, osataan ja uskalletaan olla näyttäviä ja kovaäänisesti puolustaa omia mielipiteitä, vaikutusvaltaisia ja rohkeita,
mutta se mistä ongelmat ovat,
ainakin meidän työyhteisössä syntyneet,
ovat ne leijonien heikommat osa-alueet..
En nyt yleistä…kerron vain näistä kahdesta tapauksesta…
Kaikissa muissa on vika, ongelma, vain he ja heidän arvonsa ovat oikeat.
Kaikki muut poljetaan…itse ollaan aina oikeassa.
Itse kun olen kova pohtimaan elämää ja ihmisiä monelta kantilta…ymmärtäen tai ainakin yrittäen ymmärtää myös muita, toisin ajattelevia…Leijona ei.
-"Vain minä ja minun ajatukseni…sopeutukaa tai älkää!!!
Mutta näin se on!!! "
Hienoahan se on, että on rohkeutta pitää omia puoliaan olla, mitä on.
Mutta kun ei ole sitten ymmärrystä heikompia, erilaisia ajattelutapoja, ihmisiä kohtaan.

Ehkä se sitten voikin kertoa minussakin siitä, että haluaisin olla samanlainen toisten polkija…
mene ja tiedä...