Sivuja: 1 ... 770 771 [772] 773 774 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604593 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11565 : 28.04.2010 00:00:54 »

Joo, samaa olen ihmetellyt itsekin. Välillä on ihan hauska katsella mitä topicceja ihmiset lukevat, kun sitä kautta löytää aika mielenkiintoisia keskustelujakin ja sitten näkyy, että höh, joku tulostaa sitä virallista valitusketjua. Siis woot? Kyllä ihmetyttää aina välillä ja aika karmivaa sinänsä, että jotakuta kiinnostaa niin hurjasti nuo höpönlöpöketjut, että ihan iltasaduiksi itselleen niitä lueskelee  buck2
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11566 : 28.04.2010 00:27:10 »



Antaa tulostimen laulaa vaan Smiley

mulla tikittää biologinen kello ja äidillisyys nousussa, tunnen tarvetta kertoa jollekin iltasatuja vaikka Pörriäisistä mutta mulla ei oo ketään vielä kuuntelemassa Cry


jos joku haluu mun virtuaali-äidillisyyttä niin Ollos Hyvä. kertoilen iltasatuja mielellään...



mutta siis, vakavasti ottaen, vaikka olin tuossakin vakavissani, onhan se vähän ihmeellistä, se jonkun random ketjun tulostaminen...



mutta jos joku sitä tarvitsee  :Smiley niitä yksilöllisiä tarpeita on niin monenlaisia, en voi edes tietää mistä on kyse....


 Undecided neptunus



tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11567 : 28.04.2010 00:40:53 »

Aluksi mä ajattelin, että se varmasti joku virhe, että joku clickannut tulosta-nappia vahingossa,
mutta sitten kun kului aikaa ja mä yhä uudelleen törmäsin samaan ilmiöön,
niin mä ajattelin, että ei totta vie, miten häiriintynyttä tai tyhjää elämä voi olla. Shocked

Ja tuohon ilmiöön törmää ihan niin usein kun sinne "mitä keskustelualueella tapahtuu"-osioon
vaan clickaa ja mä olen tullut siihen tulokseen, että ei voi olla vain yksi tai kaksi,
joilla pikkuisen erikoisemmat salaiset harrastukset.

Oikeasti, tosi pelottava juttu  Shocked ja sitten tässä vielä pitäisi olla jakamassa FB tietojaan. crazy2


mulla tikittää biologinen kello ja äidillisyys nousussa, tunnen tarvetta kertoa jollekin iltasatuja vaikka Pörriäisistä mutta mulla ei oo ketään vielä kuuntelemassa Cry


jos joku haluu mun virtuaali-äidillisyyttä niin Ollos Hyvä. kertoilen iltasatuja mielellään...


Miten olisi iltasatu Tuhmasta pikku Punahilkasta
tai Lumikin rattoisista hetkistä seitsemän kääpiön kanssa...? Cheesy  angel

 Lips Sealed Lips Sealed



tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11568 : 28.04.2010 01:14:21 »


Miten olisi iltasatu Tuhmasta pikku Punahilkasta
tai Lumikin rattoisista hetkistä seitsemän kääpiön kanssa...? Cheesy  angel

 Lips Sealed Lips Sealed




smitten

ah, tänään ei ehdi, mutta tuo rooli Punahilkasta sopis kyllä mulle hyvin....no molemmat...mutta kiitos ei kääpiöitä Cheesy mieluummin joku'toteemipaalu' Kiss



hassua, synkroniaa, just toisaalla kävin kansainvälisesti keskustelun samasta aiheesta 'ei kannata luottaa internetissä esiintyviin tyyppeihin'....voi käydä vaikka mitä...



jään kelaamaan omaa henkilökohtaista linjaani tähän...ainahan sitä kannattaa ottaa kuuleviin korviinsa varoitukset....


tosin minua jotenkin viehättää olla peloton...


'Miksi minun pitäisi pelätä Sinua?'


*retorinen kysymys jota pohdiskelin, ei kellekään henkilökohtaisesti....



usein elämässä pärjään siten, että teen asioita joita muut ei uskalla, ja pääsen pälkähästä sen takia kun se on niin odottamatonta ja ällistyttävää ....


tyyliin joku tyyppi joka yleensä tekisi pahaa, hämmentyy siitä kun en pelkääkään ja teen niin kuin ei pitäisi uskaltaa tehdä...



noh, oli miten oli, nyt nukkumaan.



*tartu hetkeen, huomisen hetkistä ei voi tietää*

« Viimeksi muokattu: 28.04.2010 01:17:01 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11569 : 28.04.2010 07:29:18 »

Hei, miten täällä voi katsoa mitä topikkeja ihmiset lukee? Kertokaa avuttomalle  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #11570 : 28.04.2010 07:43:26 »

Hei, miten täällä voi katsoa mitä topikkeja ihmiset lukee? Kertokaa avuttomalle  Smiley

Mene ihan tuonne etusivun alalaitaan, jossa lukee "Paikalla olevat käyttäjät". Tämän alapuolella lukee käyttäjien määrä sinisellä ja sitä voi klikata. Esimerkiksi 43 vierasta ja 15 jäsentä. Tätä kun painaa niin näkee mitä kaikki lukevat. Tosin ei ole täysin ajallaan aina, mutta vähän sieltä näkee.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11571 : 28.04.2010 09:52:17 »

Selkis  Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11572 : 28.04.2010 11:20:00 »

Meitsi on bäk. Pakko, kun taivalla tapahtuu kaikenlaista enkä tajua miksi. Koko elämä menossa uusiksi, duuni, koti ja nyt mieskin alkoi kiukutella.  Huh

T: St.POP

Welcome back =)

tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11573 : 28.04.2010 12:23:57 »

Meitsi on bäk. Pakko, kun taivalla tapahtuu kaikenlaista enkä tajua miksi. Koko elämä menossa uusiksi, duuni, koti ja nyt mieskin alkoi kiukutella.  Huh

T: St.POP

Welcome back =)



Kuin myös, tervetuloa takaisii!

Mun alkaa kirreys jo helppaan, ei nyt enää napsu niin kovaa. Miehen kanssa menee kiukuttelun jälkeen taas ihanasti ja olen täsmentänyt stressin aiheeni: 4 päivää viikosta asuminen vanhempieni luona 25-vuotiaana töiden takia: EI HYVÄ!
 buck2  knuppel2  idiot2  coolsmiley  tickedoff  uglystupid2  uglystupid2  uglystupid2  :Smiley

Anteeksi useat äriöt (hymiöt), ne vaan ekspressaa tätä meitsin moodia parhaiten suhteessa familytopicciin... AUTS.  buck2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #11574 : 28.04.2010 13:35:20 »

Heis tasapuolisesti  smitten
Teretulemas vaan takas... tänne meit menee ja tulee, kuka mistäkin... ovist ja ikkunoist... vanhoja, tuttuja ja ihan tuntemattomia.
Mites se murkku sanoi;" ihan random tyyppejä"
 2funny

Suloisia nuo teinit  smitten Kun menet sanomaan noin, kuulee heti ett;"älä dissaa"
 2funny

Kevät kohisee ja pitäis olla niin upeaa nousua kohti uutta, mutta... onkos tuo taivaankansi mukana, perässä vai jopa edellä kun kaik on päin P****ttä?
Täällä ainakin tunnelmaa latistaa huolella työttömyys ja syksyllä jatkuva duunien supistaminen. Kannattaako kohta mennä töihin?
Jospa jäis kotiin ja kehittäs jonkin sortin vamman vaikka luulosairauden tyyliin ja alkais kuppaan yhteiskuntaa.
Ei tee mieli yrittää, kun aina saa korville.
Ensi vaalit valtakunnan ja kuntapuolella saavat taatusti milenkiintoista keskustelunsävyä em.ulkomaalaispolitiikasta ja työttömyyden aiheuttamasta eriarvoistumisesta /sosiaalisesta huonovointisuudesta  Lips Sealed
Niitä odotellessa halpaa huvia nauttien istuu hän pihalla ja sulkee silmänsä, antaa auringon hivellä ja korvien nauttia luonnon äänistä  smitten
Palkka juoksee ansisidonnaisena, mutta koska ja miten, jää nähtäväksi...
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11575 : 28.04.2010 16:16:51 »

Tuo kyttärilinkki.... Grin smitten

http://www.kyttaajat.net/kuukauden_0504.shtml


Kyllä harmittaa tää mun vuorokausirytmi. nyt kun olisi aikaa tehdä itsenäisesti, niin ei tälläisellä vuorokausirytmillä ehdi kaikkiin kirjastohin, varsinkin jos on pitkät matkat julkisilla....jos herää luonnostaan neljältä. en tykkää yhtään tästä mun 'luonnollisesta rytmistä'. päivä on paljon pidempi jos herää aamulla, ja vaikka kuinka olisi tunneissa yhtä paljon aikaa, jos valvoo yöllä niin sitä ei vaan saa samalla tavalla aikaan. ainakaan mitään 'muodollista'.



tervetuloa takas Leonis, vaikka minusta tuntuu huvittavalta aina toivottaa kelle tahansa tervetuloja tai hyvästejä, ihankuin asuisin täällä tai omistaisin tän kuin jonkun talon...



tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #11576 : 28.04.2010 16:55:18 »

Mua ottaa päähän tuo kyylääminen ja paskan jauhanta oikein toden teolla..Oon ennen ollut tosi avoin, puhunu oikeestaan mitä vaan FB:ssä ja hyväksyny kaveriksi kaiken karvaiset oliot, koska mulla ei oo sinällään ollut mitään salattavaa enkä nyt oo uskonut,että kukaan olis niin psyko että rupeais niitä juttuja hyödyntään..Mutta auta armias tuolla yliopistossa homma on paisunut sellasiin mittoihin, että siellä on ruvettu perättömillä paskan jauhannoilla vaikuttamaan toisten (en nyt välttämättä puhu omasta kokemuksesta, mutta en tosiaan tiedä onko mustakin johonkin jauhettu Shocked) harjoittelu- ja työpaikkojen saantiin...Yks paskimmista tyypeistä yliopistolla (joka siis on tehnyt näitä jekkujaan) roikkuu 24/7 FB:ssä ja hänen seinällään ei tosin lue yhtään mitään ikinä ja parisuhdestatustakaan ei voi paljastaa (sukulaisten pelossa), että on lesbo...Tästä voi sitten päätellä, miksi hän on niin niukkasanainen siellä: pelkää että ihmiset ovat just samanlaisia kuin hän ite Grin Hänhän nosti hirveän haloon, kun eräs luokkakaveri ihan muina miehinä kysyi hänen kuulumisiaan FB:ssä, että onpa outoa että laittaa viestiä kun ei ole kuulunut pitkään aikaan...Teinpä sellasen homman, että poistin FB:stä itteni kokonaan muka lopputyön tekemistä varten ja blokkasin nää mulukku -tyypit mesestä, niin utelu on jatkunut sitten sähköpostin ja tekstiviestien avulla..Eilen sain mielenkiintoisen viestin eräältä toiselta "tekopyhältä luokka"kaverilta": eka kysyi lopputyön etenemisestä jonka jälkeen pamautti tällaisen kysymyksen "no mites miesasiat", tietäen hyvin, että mulla on ollut niissä ongelmia..Tyypistä ei ole eka vuoteen kuulunut mitään ja mut on jätetty kutsumatta mihinkään, niin sitten katsoo oikeudekseen kysyä tuollaista...Meinasin siinä vaiheessa jo räjähtää mutta sain hillittyä itseni, kiersin kohteliaasti kysymyksen ja toivotin hyvät vaput Grin Yliopistossa oon joutunut opetteleen tuota itsehillintää toden teolla, tuolla on oikeesti niin paljon psykopaatteja ja narsisteja, ettei oo tottakaan..Ei siinä mitään, jos on mielenterveyden ongelmia (eikö kaikilla joskus), mutta se julmuuden ja tekopyhyyden määrä on tuolla aivan käsittämätöntä..Onneks oon nuitten paskojen kokemusten seurauksena myös tutustunut muutamiin helmi-tyyppeihin Smiley..+ oon oppinut, ettei avoimuus oikeesti nykymaailmassa kannata crazy2
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11577 : 28.04.2010 17:07:05 »


puuh mitä tyyppejä buck2 sääli on turha tunne mutta sääliksi käy (siis niitä paskanjauhajia ja kyttääjiä)...


minä jatkan ihan piruuttaankin samalla linjalla. :Smiley

jos en sen takia tule saamaan työtä, niin voi itku, kuppaan sitten yhteiskuntaa ja sossua ja teen taidetta smitten smitten smitten


siis mielellään valmistumisen jälkeen tekisin töitä, mutta jos se estyy tän nettikirjoittelun takia, niin on toinenkin vaihtoehto.


kyttäri voi maksaa mun elämisen ITSE omista verorahoistaan smitten
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11578 : 28.04.2010 17:10:55 »


Halusin vaan tuolla ylläolevalla esittää, että kokonaisuudessa kaikki liittyy kaikkeen. jos estät tahallaan toisen työnsaantia, niin valmistaudu maksamaan hänen elatuksensa itse omasta palkastasi. Smiley
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11579 : 28.04.2010 17:16:46 »

No ainakin te jotka olette kyyläyksen kohteiksi joutuneet voitte olla tyytyväisiä, että olette ainakin mielenkiintoisia ihmisiä muiden mielestä   Cool Itseäni kyllä ärsyttää tyypit, jotka valittavat ja levittelevät omia asioitaan facebookissa. Minä en jaksa lukea siitä mitä ketäkin masentaa ja miten juuri heidän elämänsä on täysin perseestä ja sitä rataa. Enkä halua kuulla siitä miten mies on perseestä ja nainen jätti. Kyllä sellaiset tyypit sieltä yleensä blokkaan. Että kyllä se menee toisinkin päin, ihmiset kuvittelevat olevansa mielenkiintoisempia kuin oikeasti ovatkaan.

Minulle facebook on kyllä sinänsä ihan kätevä, että minua ei kovin hyvin puhelimesta tavoita ja inhoan tekstiviestejä. Saanpa hoidettua monet sosiaaliset jutut, kuten lähdetkö viihteelle tyyliset asiat helposti netin kautta, kun kuitenkin kone on niin paljon päällä. Samoin seura tiedottaa aika paljon tuolta bookin kautta. Kieltämättä kyllä tehnyt mieli sieltä lähteä, mutta toisaalta tuo on niin kätevä, että taidan siellä vielä pysyä.

Itse aika pitkälti pidän sitä linjaa, että kirjoitan sinne sellaista mitä voisin sanoa joka vastaantulijalle, oli kaveri tai ei. Mutta en ole niin kauhean sulkeutunut, tosin en mielestäni liian avoinkaan. Mietin lähinnä millaiset jutut minua bookissa ärsyttävät ja koitan sitten niitä vältellä itse.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 770 771 [772] 773 774 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: